Menü

5 tipp a sikeres mobil marketinghez

by google news, December 15, 2015
Mit érdemes tehát tudnunk a mobil marketingről? Az év végéhez közeledve érdemes végiggondolni, mi működött idén a mobil marketing világában, hiszen az idei év tendenciái a jövőévi stratégiát is befolyásolják majd. Mivel ma az internethasználók átlagosan két készülékkel kapcsolódnak a hálózathoz, és ezek egyike gyakran okostelefon, végig kell gondolnunk a hirdetéseink kialakítása során, hogyan jelenjünk […]

2Mit érdemes tehát tudnunk a mobil marketingről?
Az év végéhez közeledve érdemes végiggondolni, mi működött idén a mobil marketing világában, hiszen az idei év tendenciái a jövőévi stratégiát is befolyásolják majd.

Mivel ma az internethasználók átlagosan két készülékkel kapcsolódnak a hálózathoz, és ezek egyike gyakran okostelefon, végig kell gondolnunk a hirdetéseink kialakítása során, hogyan jelenjünk meg az okos készülékeken.

Szeretnél mobilon is hirdetni? A következő egyszerű tippek segíthetik a sikeres mobilmarketing kampányt:

  1. Tiszteld a felhasználót!

A mobiltelefonok nagyon személyes eszközök. A mobilhasználók maguk akarják eldönteni, hogy mikor és hogyan akarnak kapcsolatba lépni a márkákkal a saját készülékeiken. Azok a mobilhirdetések lehetnek a leghatékonyabbak, amelyek a felhasználó kezébe adják az irányítást, azaz ha tehetjük, válasszunk opt-in formájú hirdetést. Ebben az esetben a hirdetés csak a felhasználó hozzájárulását követően jelenik meg a hirdetésünk.

Fontos, hogy a mobil hirdetéseket a felhasználó könnyen figyelmen kívül tudja hagyni. Ehhez egy bezáró ikonra vagy feliratra van szükség jól látható helyen. Olyan hirdetést is tervezhetünk, amely elfedi ugyan az oldal tartalmát, de eltűnik, ha a felhasználó tovább görget.

2. Használj mobilbarát formátumokat!

Bár a számítógépek képernyőjére tervezett hirdetés megfelelően nézhet ki egy tableten is, az okostelefonok kijelzőjével már nem ez a helyzet. Helyettük érdemes mobilbarát hirdetési formátumokat használni, mint az IAB azon hirdetési formátumai, amelyek az oldal aljához tapadnak. Ezek a hirdetések minden mobil eszközön jól mutatnak, mert csak a képernyő 10%-át foglalják el, függetlenül attól, hogy hogyan fordítjuk a készülékünket.

3. Válassz jó célcsoportot!

Mit sem ér az, ha sokan kattintnak ránk, ha nem a megfelelő célcsoport teszi. A legjobb hirdetésszolgáltatók nagy mennyiségű viselkedéssel kapcsolatos adatra támaszkodnak, amelyek segíthetnek abban, hogy elérjük a célcsoportunkat a számítógépen vagy a mobilon keresztül. A megfelelő célcsoportba tartozó felhasználók nyitottak lesznek a márkánk üzenetére, ezért fontos hogy a hirdetésünk modellje őket célozza.

4. Keltsd fel a felhasználók érdeklődését!

Amint megcéloztad a megfelelő közösséget a mobilra optimalizált formátumú hirdetéssel, és a közönség válaszolt a hirdetésedre, akkor az legyen a célod, hogy felkeltsd a felhasználó érdeklődését, hogy minél több időt töltsön a márkád üzenetével. Legjobb, ha a hirdetésünk fő részét egy videóval töltjük meg. A Google idei felméréséből is az derült ki, hogy a felhasználók egyre nagyobb arányban néznek videókat mobil eszközökön.

Több videó bemutatása még ennél is hatékonyabb lehet, főleg ha interaktivitással kombináljuk. Invitáljuk meg a felhasználót, hogy fotógalériákon, a funkciók  bemutatóin, termékismertetőkön, a legközelebbi boltokat jelölő térképeken keresztül felfedezze a márkánkat!

5. Azt mérd, amit kell!

A következő lépésed az interaktív, videó-központú mobil kampány felépítésében az, hogy az eredményeid elemzése során azoknak az eredményeknek a nyomon követése, amelyek nem gyakorolnak pozitív hatást a márkád mutatóira és az értékesítésre. Például nem érdemes a kattintások számát elemezni, mert azok kevéssé függnek össze a vásárlással. Az okostelefonokon a véletlen kattintások aránya különösen nagy lehet, épp ezért helyette azt vizsgáljuk, hogy mennyire tudjuk bevonni a felhasználókat.

Fontos mutató lehet számunkra az interakciók sebessége és az oldalunkon töltött idő, hiszen ezek mutatják meg azt, hogy mennyire aktívan figyeltek a felhasználók a márkánk üzenetére, és így ez mekkora hatással lehetett rájuk. Minél jobban elköteleződik a felhasználó a márkánk iránt, annál nagyobb valószínűséggel válik majd a vásárlónkká.

Blog

Törődj többet magaddal: 10 lépés a sikerért

Itt az ideje, hogy elkezdj tenni a saját sikerességedért és karrieredért. Az alábbiakban tíz pontba szedtük a sikerhez vezető út kulcsfontosságú motívumait. Mikor el szeretnél érni valamit, vagy a legjobbat akarod kihozni magadból, az általában nagy elkötelezettséget és energiabefektetést igényel. Ha sikeressé vagy megbízhatóvá akarsz válni a munkahelyeden, vezetőként,  a saját vállalkozásodban, és kreatív a […]
2016-01-19
Blog

Mire figyelj, hogy ne legyen zavaró a popupod?

Mi lehet az oka annak, hogy a webshopodon egy-egy felugró ablak zavarja, sőt, akár irritálja a látogatóidat? Feltehetően az, hogy rosszul állítottad be az adott popupot. Mire érdemes figyelned, hogy elkerüld ezt a problémát? Máris eláruljuk!
2022-11-08
Blog

Ezt a 2 hibát ne kövesd el a Facebookon!

A Facebook hihetetlen lehetőség az üzleti oldalak számára, hiszen több ezer potenciális ügyfelet lehet találni fenn az oldalon. Ahhoz azonban, hogy sikereket érj el az oldalon, érdemes néhány dolgot figyelembe venni. Mutatunk két gyakori hibát, amit érdemes elkerülni. 1, hiba: Gyors hívás kérése Nagyon gyakran alkalmazzák a Facebook oldalak a gyors hívás kérését a felhasználóktól, […]
2018-05-08
Blog

Népszerűsíts Instagramon!

Gondoltad volna, hogy YouTube csatornádat az Instagramon is népszerűsítheted? Ha üzleti célokra üzemeltetsz YouTube csatornát, akkor érdemes beállítani azt a profilban. Ugyan a webhelynél csak egy URL lehetőség van, de megadhatsz egy második URL-t is az Info mezőben, amely a YouTube csatornádra irányít át. Ez azonban csak az üzleti fiókoknál működik. Mivel az Instagram a […]
2018-05-10
Blog

Az eredetiség mindig nyer

A digitális világban, amelyben ma élünk, a fogyasztók nagyobb jelentőséget tulajdonítanak az eredetiségnek, mint valaha, és ezért a márka feladata, hogy ezen értékeket biztosítsa. A Label Insight felmérése szerint az ügyfelek több mint 40%-a váltaná le jelenleg kedvelt márkáit, ha a konkurencia marketingstratégiája hitelességet tükrözne. Az egyik nagy hiba, hogy sokan túl sokat beszélnek a […]
2017-09-26
Blog

Instagram: elindult a szavazás

Az Instagram egy újabb funkciót vezetett be, amelynek segítségével az ismerőseink, követőink véleményét könnyedén kikérhetjük a Stories felületen. Egy kifejezetten hasznos újítást vezettek be az önmegsemmisítő felületen, a szavazást. A megosztani kívánt képnél úgy tudunk szavazást indítani, hogy egy kérdést felteszünk, két válasz lehetőséget elhelyeznünk egymás mellett, és már meg is tudhatjuk, mit gondolnak a […]
2017-10-09
Blog

Digitális marketing stratégiák

A digitális média annyira átható, hogy már egy életformának tekinthető. Gyakorlatilag mindenki rendelkezik okostelefonnal, sok háztartást szerelnek fel intelligens eszközökkel, beleértve a tableteket, a telefonokat és számítógépeket. A Big Data, a digitális marketing eszközök és a social media lehetővé teszik, hogy a marketing szakemberek különböző felületen szólítsák meg a fogyasztókat. Azonban míg a hirdetők továbbra […]
2018-01-03
Blog

Népszerűsítsd a videókat Facebookon!

A YouTube szerint naponta több mint 500 évnyi videótartalmat nézünk meg a Facebookon keresztül. A videók megtekintését végző emberek 40 százaléka videóhivatkozásokat oszt meg online a barátaikkal. Tehát könnyű népszerűsíteni a YouTube csatornát a Facebookon keresztül is, csak tüntess fel az oldaladon egy olyan linket, amely erre a csatornára vezet. Alternatívaként be lehet ágyazni a […]
2018-05-31
Egészség-sport cikkek kereskedelme - a tavaszi megújulás jegyében
Műszaki cikkek kereskedelme, avagy “mit dobott a gép”?
Pharma szektor a digitális jelenben – "Ki nyeli le a keserű pirulát?"
FMCG kiskereskedelem térben és időben
Trendek és elemzések a hazai e-commerce szereplőinél 2022-ben
Még több podcast
Állások
MKB Bank: FinTech Verseny
A FinTech Verseny célja, hogy az MKB Bank megtalálja azokat a digitális pénzügyi megoldásokat, újszerű digitális megközelítéseket, amelyek továbbfejlesztéséhez, megvalósításához, piaci bevezetéséhez banki partnerre van szükség. Az MKB Bank inkubációs központjában az alábbi támogatást nyújtja: Mentor Program, amelynek keretében banki, FinTech, IT biztonsági, technológiai, üzleti, marketing, UX és jogi szakemberek segítik a kiválasztott megoldások továbbfejlesztését, […]
Berlin Startup Calling 2016 Ötletverseny
A fejedben van a következő nagy tech ötlet? A lehető legjobb helyen jársz! A Visual Meta most lehetőséget nyújt arra, hogy az üzleti projekted végre valósággá váljon. Készítsd el az ötleted összefoglalóját és nevezz a pénzdíjakért és tárgyi nyereményekért összesen 15 000 euró értékben. Modern világunk fejlődésének egyik alappillére a technológia. A digitális technológiák fejlődése […]
Nemzetközi pályázat - Fókuszban a női startupok
Magyarok is indulhatnak a Vodafone nemzetközi pályázatán A Németországban működő Vodafone Institution egy Európában egyedülálló kezdeményezéssel segíti a nők által létrehozott, illetve a nők helyzetének javítását támogató startupokat. Az F-LANE pályázat célja, hogy minél több nő vállalhasson vezető szerepet a technológiai fejlődésben, és világszerte segíthessék társaikat is. A pályázatra természetesen magyar startupok is jelentkezhetnek. A […]
Digitális világ ingyen - Online jelenlét pályázat
Xpertstudio Kft ingyen elkészíti a pályázó számára a weboldalát – webáruházát vagy mobil Applikációját, Grafikaiarculatát, vagy Videós anyagát – Animációs filmjeit, kivitelezi Adwords és Facebook kampányát. Pályázatot benyújthat bármely szervezet, cég, egyesület, alapítvány, intézmény, önkormányzat, egyéni vállalkozó, egyház és magánszemély. A pályázat aktuális 2016.Október.10-től Pályázat zárás időpontja: 2016. December 20. JELENTKEZEM és kitöltöm a pályázati […]
Buktatók a közösségi médiában: ezeket a szokásokat hagyjuk el a siker érdekében
Veled is megesett már, hogy a Forbes-t lapozgatva arra gondoltál, milyen lenne egyszer a magazin hasábjain szerepelni? Elképzelted valaha, hogy egy neves díjátadón a te nevedet harsogják a mikrofonba? Idézni tudnál a Jobs című filmből, és kívülről fújod a világ leghíresebb sikertörténeteit? Talán nem nagy merészség azt feltételezni, hogy jó páran járunk hasonló cipőben. Legtöbbünk azonban már a megszületésük pillanatában melegebb […]
Még több állás
Hello!
Eazy Digital is a new wave digital agency founded in Budapest. The largest division is Google and Facebook ad management.

„Az online növekedés titka, hogy átlépjük a határokat!”

Meddig növekedhet még a hazai e-commerce piac? Miért nem exportálnak többet a magyar online vállalatok? Milyen lesz a digitális vásárlás jövője? Többek között ezekre a kérdésekre is kerestük a választ Nagy Sándorral, a Future Trade Konferencia szakmai referensével.

„Az online növekedés titka, hogy átlépjük a határokat!”

Meddig növekedhet még a hazai e-commerce piac? Miért nem exportálnak többet a magyar online vállalatok? Milyen lesz a digitális vásárlás jövője? Többek között ezekre a kérdésekre is kerestük a választ Nagy Sándorral, a Future Trade Konferencia szakmai referensével.
Hello!
493 forgalmazó, 3 116 767 termék
Nálunk tényleg megtalálod amit keresel!
Iratkozz fel hírlevelünkre!
mehet
Copyrights © 2022 EAZY Digital
Adatvédelmi Tájékoztató