Menü

5 tipp a sikeres mobil marketinghez

by google news, december 15, 2015
Mit érdemes tehát tudnunk a mobil marketingről? Az év végéhez közeledve érdemes végiggondolni, mi működött idén a mobil marketing világában, hiszen az idei év tendenciái a jövőévi stratégiát is befolyásolják majd. Mivel ma az internethasználók átlagosan két készülékkel kapcsolódnak a hálózathoz, és ezek egyike gyakran okostelefon, végig kell gondolnunk a hirdetéseink kialakítása során, hogyan jelenjünk […]

2Mit érdemes tehát tudnunk a mobil marketingről?
Az év végéhez közeledve érdemes végiggondolni, mi működött idén a mobil marketing világában, hiszen az idei év tendenciái a jövőévi stratégiát is befolyásolják majd.

Mivel ma az internethasználók átlagosan két készülékkel kapcsolódnak a hálózathoz, és ezek egyike gyakran okostelefon, végig kell gondolnunk a hirdetéseink kialakítása során, hogyan jelenjünk meg az okos készülékeken.

Szeretnél mobilon is hirdetni? A következő egyszerű tippek segíthetik a sikeres mobilmarketing kampányt:

  1. Tiszteld a felhasználót!

A mobiltelefonok nagyon személyes eszközök. A mobilhasználók maguk akarják eldönteni, hogy mikor és hogyan akarnak kapcsolatba lépni a márkákkal a saját készülékeiken. Azok a mobilhirdetések lehetnek a leghatékonyabbak, amelyek a felhasználó kezébe adják az irányítást, azaz ha tehetjük, válasszunk opt-in formájú hirdetést. Ebben az esetben a hirdetés csak a felhasználó hozzájárulását követően jelenik meg a hirdetésünk.

Fontos, hogy a mobil hirdetéseket a felhasználó könnyen figyelmen kívül tudja hagyni. Ehhez egy bezáró ikonra vagy feliratra van szükség jól látható helyen. Olyan hirdetést is tervezhetünk, amely elfedi ugyan az oldal tartalmát, de eltűnik, ha a felhasználó tovább görget.

2. Használj mobilbarát formátumokat!

Bár a számítógépek képernyőjére tervezett hirdetés megfelelően nézhet ki egy tableten is, az okostelefonok kijelzőjével már nem ez a helyzet. Helyettük érdemes mobilbarát hirdetési formátumokat használni, mint az IAB azon hirdetési formátumai, amelyek az oldal aljához tapadnak. Ezek a hirdetések minden mobil eszközön jól mutatnak, mert csak a képernyő 10%-át foglalják el, függetlenül attól, hogy hogyan fordítjuk a készülékünket.

3. Válassz jó célcsoportot!

Mit sem ér az, ha sokan kattintnak ránk, ha nem a megfelelő célcsoport teszi. A legjobb hirdetésszolgáltatók nagy mennyiségű viselkedéssel kapcsolatos adatra támaszkodnak, amelyek segíthetnek abban, hogy elérjük a célcsoportunkat a számítógépen vagy a mobilon keresztül. A megfelelő célcsoportba tartozó felhasználók nyitottak lesznek a márkánk üzenetére, ezért fontos hogy a hirdetésünk modellje őket célozza.

4. Keltsd fel a felhasználók érdeklődését!

Amint megcéloztad a megfelelő közösséget a mobilra optimalizált formátumú hirdetéssel, és a közönség válaszolt a hirdetésedre, akkor az legyen a célod, hogy felkeltsd a felhasználó érdeklődését, hogy minél több időt töltsön a márkád üzenetével. Legjobb, ha a hirdetésünk fő részét egy videóval töltjük meg. A Google idei felméréséből is az derült ki, hogy a felhasználók egyre nagyobb arányban néznek videókat mobil eszközökön.

Több videó bemutatása még ennél is hatékonyabb lehet, főleg ha interaktivitással kombináljuk. Invitáljuk meg a felhasználót, hogy fotógalériákon, a funkciók  bemutatóin, termékismertetőkön, a legközelebbi boltokat jelölő térképeken keresztül felfedezze a márkánkat!

5. Azt mérd, amit kell!

A következő lépésed az interaktív, videó-központú mobil kampány felépítésében az, hogy az eredményeid elemzése során azoknak az eredményeknek a nyomon követése, amelyek nem gyakorolnak pozitív hatást a márkád mutatóira és az értékesítésre. Például nem érdemes a kattintások számát elemezni, mert azok kevéssé függnek össze a vásárlással. Az okostelefonokon a véletlen kattintások aránya különösen nagy lehet, épp ezért helyette azt vizsgáljuk, hogy mennyire tudjuk bevonni a felhasználókat.

Fontos mutató lehet számunkra az interakciók sebessége és az oldalunkon töltött idő, hiszen ezek mutatják meg azt, hogy mennyire aktívan figyeltek a felhasználók a márkánk üzenetére, és így ez mekkora hatással lehetett rájuk. Minél jobban elköteleződik a felhasználó a márkánk iránt, annál nagyobb valószínűséggel válik majd a vásárlónkká.

Blog

A saját raktározás előnyei és hátrányai – belevágsz, vagy inkább másra bízod? 

Ha úgy határozol, hogy beszállítódtól a saját raktáradba érkezteted a termékeket, akkor a számos pozitívum mellett komoly kihívásokkal is szembesülhetsz. Cikkünkben néhány rendkívül fontos tényezőt kiemelve megvizsgáljuk a saját raktározás legfontosabb jellemzőit.
2023-05-31
Blog

Az emberek több mint fele mobilon keres

A BrightEdge új tanulmánya szerint a keresési forgalom 57%-a jelenleg okostelefonokról és táblagépekről származik. Eric Schmidt, a Google korábbi vezérigazgatója 2010-ben megjósolta, hogy eljön az az idő, amikor a mobilokat használják a legtöbben. Ez a jelenség meglehetősen gyors ütemben zajlott le az elmúlt években, melyet a BrightEdge kutatása is megerősít. A mobil felé történő elmozdulás […]
2017-08-25
Blog

Pszichológiai árképzési stratégiák a konverzió növeléséhez

A legmegfelelőbb árazási stratégia megtalálása minden vállalkozás számára kiemelten fontos, az e-kereskedelemben pedig ez különösen igaz. A pszichológiai árképzés célja a vásárló valamilyen pszichológiai igényének kielégítése. Legyen szó spórolásról vagy minőségről, a lényeg az, hogy a vásárlás végén a vevő úgy érezze: egy igazán jó üzletet kötött.
2023-01-16
Blog

Milyen elemekből állhat egy hatékony futárlogisztikai portfólió?

Ahány vásárló, annyi vásárlói preferencia – kereskedőként tisztában kell lenned azzal, hogy a vevőid milyen szolgáltatásokat részesítenek előnyben. Cikkünkből megtudhatod, hogy milyen elemeket tartamazhat egy hatékony futárlogisztikai portfólió, amely a lehető legtöbb preferenciára magas színvonalú megoldást kínál.
2023-06-22
Blog

Megérkeztek az új emojik!

2018-ban újra bővültek az emoji jelek, így már közel 3000 db közül tudunk választani. Az Emoji 11.0-val 157 új jel érkezett meg az Unicode Consortium szerint, így újabb emojikkal fejezhetjük ki a gondolatainkat és érzelmeinket. Újdonság, hogy idén gondoltak a vörös és göndör hajú felhasználókra, illetve a kopasz figurákat is megtaláljuk közöttük. Újabb állatok érkeztek, […]
2018-06-13
Blog

CREATE VIDEO ADS IN MINUTES WITH GOOGLE'S NEW TOOL

The YouTube Video Builder, which is currently in it’s beta form, has a high accuracy in our current situation. On one hand it offers companies new opportunities to stay in the focus under these changed circumstances as well. On the other hand it makes video ad creation, a usually time-, material- and resource-dependent area, free and available for anybody.
2020-06-16
Magyarországi e-commerce forgalom 2020. Q1-ben
Blog

E-commerce a korona idején

Általánosságban elmondható, hogy egy közepes januárt követően kifejezetten pozitívan alakult az idei február és ebben a helyzetben ért el minket a járvány márciusban.
2020-04-07
Blog

Facebook: változik a hírfolyam algoritmusa

A minőségi tartalmak érvényesülésére helyezi a hangsúlyt a Facebook a hírfolyam algoritmus módosításánál, így olyan cikkek jelennek majd meg, amelyek valóban érdeklik a felhasználókat. Tavaly a Facebook bejelentette, hogy több tartalmat jelentetnek meg a felhasználók hírfolyamában úgy, hogy az a felhasználók számára érdekes anyagokat, és ne kattintásra csábító linkeket tartalmazzon. A hírfolyamban megjelenő posztoknál figyelembe […]
2016-05-09
Logisztika vs. e-kereskedők – Hol van a kutya elásva?
Beköszöntött a Neobankok kora – jó ez nekünk?
Itt a főszezon! – Hogyan érdemes felkészülni a Q4-re?
Még több podcast
Állások
MKB Bank: FinTech Verseny
A FinTech Verseny célja, hogy az MKB Bank megtalálja azokat a digitális pénzügyi megoldásokat, újszerű digitális megközelítéseket, amelyek továbbfejlesztéséhez, megvalósításához, piaci bevezetéséhez banki partnerre van szükség. Az MKB Bank inkubációs központjában az alábbi támogatást nyújtja: Mentor Program, amelynek keretében banki, FinTech, IT biztonsági, technológiai, üzleti, marketing, UX és jogi szakemberek segítik a kiválasztott megoldások továbbfejlesztését, […]
Berlin Startup Calling 2016 Ötletverseny
A fejedben van a következő nagy tech ötlet? A lehető legjobb helyen jársz! A Visual Meta most lehetőséget nyújt arra, hogy az üzleti projekted végre valósággá váljon. Készítsd el az ötleted összefoglalóját és nevezz a pénzdíjakért és tárgyi nyereményekért összesen 15 000 euró értékben. Modern világunk fejlődésének egyik alappillére a technológia. A digitális technológiák fejlődése […]
Nemzetközi pályázat - Fókuszban a női startupok
Magyarok is indulhatnak a Vodafone nemzetközi pályázatán A Németországban működő Vodafone Institution egy Európában egyedülálló kezdeményezéssel segíti a nők által létrehozott, illetve a nők helyzetének javítását támogató startupokat. Az F-LANE pályázat célja, hogy minél több nő vállalhasson vezető szerepet a technológiai fejlődésben, és világszerte segíthessék társaikat is. A pályázatra természetesen magyar startupok is jelentkezhetnek. A […]
Digitális világ ingyen - Online jelenlét pályázat
Xpertstudio Kft ingyen elkészíti a pályázó számára a weboldalát – webáruházát vagy mobil Applikációját, Grafikaiarculatát, vagy Videós anyagát – Animációs filmjeit, kivitelezi Adwords és Facebook kampányát. Pályázatot benyújthat bármely szervezet, cég, egyesület, alapítvány, intézmény, önkormányzat, egyéni vállalkozó, egyház és magánszemély. A pályázat aktuális 2016.Október.10-től Pályázat zárás időpontja: 2016. December 20. JELENTKEZEM és kitöltöm a pályázati […]
Buktatók a közösségi médiában: ezeket a szokásokat hagyjuk el a siker érdekében
Veled is megesett már, hogy a Forbes-t lapozgatva arra gondoltál, milyen lenne egyszer a magazin hasábjain szerepelni? Elképzelted valaha, hogy egy neves díjátadón a te nevedet harsogják a mikrofonba? Idézni tudnál a Jobs című filmből, és kívülről fújod a világ leghíresebb sikertörténeteit? Talán nem nagy merészség azt feltételezni, hogy jó páran járunk hasonló cipőben. Legtöbbünk azonban már a megszületésük pillanatában melegebb […]
Még több állás
Hello!
Eazy Digital is a new wave digital agency founded in Budapest. The largest division is Google and Facebook ad management.

„A vásárlóknak egyre fontosabb az edukáció” – interjú Pörzse Norberttel, a vágyaim.hu ügyvezetőjével

Nemrégiben hozták nyilvánosságra az Ország Boltja 2023 verseny eredményeit: ügyfelünk, a Vágyaim.hu mind a Minőség díj, mind pedig a Népszerűségi díj esetében az első helyet szerezte meg a saját kategóriájában. Vajon mi a siker titka? Depo Ecommerce Évkönyv & Toplista 2023 című magazinunkban többek között erről is beszélgettünk Pörzse Norbert ügyvezetővel.  Az internet hőskorában az […]

„A vásárlóknak egyre fontosabb az edukáció” – interjú Pörzse Norberttel, a vágyaim.hu ügyvezetőjével

Nemrégiben hozták nyilvánosságra az Ország Boltja 2023 verseny eredményeit: ügyfelünk, a Vágyaim.hu mind a Minőség díj, mind pedig a Népszerűségi díj esetében az első helyet szerezte meg a saját kategóriájában. Vajon mi a siker titka? Depo Ecommerce Évkönyv & Toplista 2023 című magazinunkban többek között erről is beszélgettünk Pörzse Norbert ügyvezetővel.  Az internet hőskorában az […]
Hello!
493 forgalmazó, 3 116 767 termék
Nálunk tényleg megtalálod amit keresel!
Iratkozz fel hírlevelünkre!
mehet
Copyrights © 2022 EAZY Digital
Adatvédelmi Tájékoztató