Menü

Pinterest: érkeznek az új hirdetési lehetőségek

by google news, április 12, 2016
Milyen hirdetési lehetőségek nyílnak meg előttünk, ha betévedünk a Pinterest színes világába? Milyen új funkciókra számíthatunk hirdetőként? Cikkünkben összefoglaljuk, milyen hirdetésvezérlőt vezet be az USA-ban a Pinterest a kis- és középvállalkozók számára. A tavaly bevezetett promótált pinek után a Pinterest néhány napja bejelentette, hogy Ads Manager (hirdetéskezelő) funkciója immár elérhetővé vált minden kis- és középvállalkozó […]

Milyen hirdetési lehetőségek nyílnak meg előttünk, ha betévedünk a Pinterest színes világába? Milyen új funkciókra számíthatunk hirdetőként? Cikkünkben összefoglaljuk, milyen hirdetésvezérlőt vezet be az USA-ban a Pinterest a kis- és középvállalkozók számára.

A tavaly bevezetett promótált pinek után a Pinterest néhány napja bejelentette, hogy Ads Manager (hirdetéskezelő) funkciója immár elérhetővé vált minden kis- és középvállalkozó számára az Egyesült Államokban, amely lehetővé teszi, hogy egyetlen bankkártya segítségével időzítsék a promótált pineket. Tesztüzemben már több tízezer üzlet próbálta ki a hirdetésmenedzser funkciót, de most mindenki számára elérhetővé tették, hogy ilyen formában érjék el az ügyfeleket. A Pinterest Ads Manageréhez a hónap elején egy útmutatót is megosztottak, amely segítheti a vállalkozásokat az új lehetőség kihasználásban.

Mit tartalmaz az Ads Manager? Olyan kezelőfelületet, amellyel irányíthatjuk és optimalizálhatjuk a kampányainkat, valamint jobb címkék is, amelyekkel a cégek sokkal jobban nyomon tudják követni a hirdetési kampányaik hatását. A Pinterest hirdetéseiért felelős vezető, Nipoon Malhotra nyilatkozata szerint az Ads Managert használó cégek napi egy dollár költés mellett 20 százalékkal növelték a kattintásaik számát abban a hónapban, miután elkezdték használni a promótált pin kampányukat.

Nipoon Malhotra emellett felhívta a figyelmet arra, miért lehet nagy lehetőség a cégek számára a Pinterest hirdetés. “Szerintem fontos figyelembe venni a platformon lévő felhasználók gondolkodásmódját. Amikor a pinnerek az oldalra érkeznek, aktívan valamilyen teendőt keresnek, és ebbe a vásárlás is bele tartozik. Ez fantasztikus festővásznat ad a cégek kezébe, hogy kapcsolatba lépjenek velük.”

A Pinterest tavaly vezette be a hirdetési lehetőségét, és 2014-hez képest a cég bevétele ötszörösére nőtt a változtatásnak köszönhetően. Az év folyamán a megvásárolható és promótált pinek egyre szélesebb körben terjedtek. A promótált pinek sikerességét az új funkciónak köszönhetően célzással is növelhetik majd a cégek.

Hogyan célozhatunk majd a Pinteresten? Tim Kendall blogjában három fontos célzási módszert mutatott be:

  1. Célzás érdeklődés szerint: A Pinteresten korábban 30 témakör szerinti célzásra volt lehetőség, azonban ma már több mint 420 témakörrel kapcsolatban célozhatunk. Ezekbe a témakörökbe tartoznak az egészséges receptek, a babaholmik, de akár a fenntartható építészet kapcsán is lehetőség van a felhasználók célzására. Ezek az érdeklődések vagy azt tükrözik, hogy milyen területekben keresnek az emberek, vagy azt, hogy a jövőben mi fogja érdekelni őket.
  2. Célzás kulcsszavak szerint: A legtöbb kereső felületen a felhasználók elsősorban ismert dolgokra, kulcsszavakra keresnek rá. Gondoljunk csak a saját keresési szokásainkra! Általában egy konkrét kérdése szeretnénk választ kapni a keresés eredményeként. Ezzel szemben a Pinteresten keresők elsősorban olyan új ötleteket keresnek, amelyekkel a jövőben foglalkozni szeretnének. Ehhez fontos az, hogy a Pinterest a kulcsszavak alapján való célzást precízzé és relevánssá tegye, hogy a pinnerek hatékonyabban találják meg azokat a tartalmakat, amiket éppen keresnek.
  3. Célzás ügyfél adatbázis szerint: Az ügyfél adatbázik szerinti célzás lehetővé teszi, hogy Pinterest partnereinek, hogy a Pinteresten keresztül is elérjék a már meglévő ügyfeleiket. A saját ügyféllistánkat összevethetjük a partnerekével, és ezzel egy potenciális célközönséget állíthatunk össze.

De nézzük, hogy érdemes-e promótált pinekbe fektetnünk! A Pinterest saját belső elemzése szerint a promomótált pineket megtekintők 40 százalákkal tudatosabban viszonyultak az új termékekhez, és 50 százalékkal nagyobb arányban érdeklődtek azok megvásárlása iránt. A Pinterest természetes hirdetési felületté válhat, hiszen a felhasználók már most is arra használják, hogy olyan tartalmakat mentsenek el saját maguknak, amelyek tetszenek nekik. Ezekből az adatokból a cégek értékes információt szerezhetnek az ügyfelek érdeklődéséről és esetleges vásárlási szándékáról.

Felmerülhet bennünk a kérdés, miért lehet érdekes számunkra ez a hír, hiszen az Ads Manager jelenleg csak az Egyesült államokban elérhető. Vessünk egy pillantást a Pinterest statisztikáira!

A statsmonkey.com friss statisztikái szerint a Pinterestnek jelenleg 100 millió aktív felhasználója van világszerte. Bár ezzel nem kerül be a legnépszerűbb közösségi oldalak közé, legfiatalabb közösségi oldalként kiemelten fontos, hogy a Pinterest olyan önállóan indult oldal, amely a leggyorsabban érte el a 10 millió egyedi látogatót havonta. Az alexa.com szerint az Egyesült Államokban a Pinterest a 13. legnépszerűbb weboldal, a világon pedig a 30. legnépszerűbb, de ezt kiegészíthetjük azzal. Számunkra azért lehet fontos, mert a statsmonkey.com adatai szerint Európában a harmadik, Magyarországon a második legnépszerűbb közösségi oldal volt 2015-ben, köszönhetően annak, hogy a Twitter nálunk kevésbé népszerű.

Ez alapján nem lehet kérdés, joggal lehetünk lelkesek, és várhatjuk, hogy hozzánk is megérkezzen az Ads Manager funkció.

Blog

Közösségi média marketing nonprofit szervezeteknek

Az olyan alkalom, mint az adó 1% időszaka lehetőséget ad a nonprofit szervezeteknek marketing kampányok indítására. Ilyenkor az emberek tipikusan adakozóbbak, és nagyobb eséllyel csatlakoznak a non-profit szervezetek ügyéhez, csak el kell érniük őket a kampányaikon keresztül. A közösségi oldalakban rejlő lehetőségeknek köszönhetően ma már a non-profitoknak is szinte határtalan lehetőségeik vannak. A non-profit szervezetek […]
2016-04-13
Blog

Női szerepek a marketingben: YouTube kampányokkal a női esélyegyenlőségért

Miért fontosak a női szerepek a marketingben? Hogyan jelenik meg a társadalmi nemek kérdése és a feminizmus a reklámokban? Ezekre a kérdésekre keresünk választ nemzetközi videomarketing kampányokon keresztül. A gender, illetve a gender sztereotípiák kérdése a feminizmussal együtt egyre nagyobb hangsúlyt kap társadalmunkban, így a marketingben is. Függetlenül attól, hogy ez pozitív vagy negatív, a gender fontos […]
2016-01-20
Blog

BeReal: egy közösségi platform, ami szembeszáll a valóság torzításával

Az elmúlt években számos közösségimédia-felület terjedt el széles körben vagy tűnt el a feledés homályába. Most éppen egy francia szolgáltatás tör egyre feljebb és feljebb, ami hiába működik már jó ideje, csak az elmúlt hónapokban ugrott a letöltési toplisták élére. A BeReal a radikálisan újszerű nézőpontjának köszönheti népszerűségét. De vajon márkaként megéri egyből jelen lenned ezen az új felületen?
2022-10-12
Blog

6 marketing mítosz, amit ideje megdönteni

Napjainkban egyre több cég ismeri fel az online marketingben rejlő lehetőségeket, hiszen az online jelenlét többek közt lehetővé teszi azt, hogy az ügyfelek közvetlen kapcsolatba legyenek az adott márkával. A marketing taktikái, módszerei és folyamatai épp ezért rengeteget változtak, ahogy az online marketing is folyamatosan alakul az új eszközök és csatornák megjelenésével, valamint a régi […]
2016-03-10
Blog

Messenger: automatikusan elinduló videós hirdetések

A Facebook talált egy újabb kiárusítható felületet a Messengerben, így már tesztelik az automatikusan elinduló videós hirdetéseket. Az újfajta reklámok a beérkező üzenetek között jelennek majd meg. Korábban felröppentek azok a hírek, hogy a mobilos Facebook appban már nem fér el több hirdetés, így érthető, hogy a vállalat keresett egy újabb mobilos felületet, ahol megjelenhetnek […]
2018-07-03
Blog

Mesterséges intelligencia a személyre szabott vásárlói élményért

Az online vásárlások robbanásszerű növekedése óta az üzleti szektor szereplői és a vásárlók is folyamatosan új lehetőségeket keresnek az ügyfélkapcsolatok és az értékesítési folyamatok optimalizálására. Az ügyfélközpontú megközelítés kulcsfontosságú az e-kereskedelem sikeréhez, a mesterséges intelligencia (AI) pedig nagyban hozzájárul a személyre szabott és hatékony vásárlói élmény kialakításához.
2023-05-08
Blog

5 jellemző ok, ha túl magas a visszafordulási arány a weboldaladon

Ha a látogatóid nagy része a megérkezés után röviddel távozik is az oldaladról anélkül, hogy bármilyen műveletet elvégezne, akkor érdemes mihamarabb utánajárni a problémának, majd korrigálni a hibát.
2023-07-25
Blog

3 tipp: hogyan alakítsunk ki hűséges rajongótábort?

A szórakoztatóipart sok mindent taníthat a marketingeseknek arról, hogy hogyan építsék be az online rajongótáborokat, más néven “fandomokat”a cégek stratégiájába. A leghűségesebb rajongók töltik le először az új albumot, nézik meg egy sorozat legfrissebb epizódját vagy vesznek jegyet a meghirdetett koncertre. Azonban az online rajongótáborok jelensége nem korlátozódik a szórakoztató iparra. Más területeken is fellelhetőek, […]
2016-01-29
Logisztika vs. e-kereskedők – Hol van a kutya elásva?
Beköszöntött a Neobankok kora – jó ez nekünk?
Itt a főszezon! – Hogyan érdemes felkészülni a Q4-re?
Még több podcast
Állások
MKB Bank: FinTech Verseny
A FinTech Verseny célja, hogy az MKB Bank megtalálja azokat a digitális pénzügyi megoldásokat, újszerű digitális megközelítéseket, amelyek továbbfejlesztéséhez, megvalósításához, piaci bevezetéséhez banki partnerre van szükség. Az MKB Bank inkubációs központjában az alábbi támogatást nyújtja: Mentor Program, amelynek keretében banki, FinTech, IT biztonsági, technológiai, üzleti, marketing, UX és jogi szakemberek segítik a kiválasztott megoldások továbbfejlesztését, […]
Berlin Startup Calling 2016 Ötletverseny
A fejedben van a következő nagy tech ötlet? A lehető legjobb helyen jársz! A Visual Meta most lehetőséget nyújt arra, hogy az üzleti projekted végre valósággá váljon. Készítsd el az ötleted összefoglalóját és nevezz a pénzdíjakért és tárgyi nyereményekért összesen 15 000 euró értékben. Modern világunk fejlődésének egyik alappillére a technológia. A digitális technológiák fejlődése […]
Nemzetközi pályázat - Fókuszban a női startupok
Magyarok is indulhatnak a Vodafone nemzetközi pályázatán A Németországban működő Vodafone Institution egy Európában egyedülálló kezdeményezéssel segíti a nők által létrehozott, illetve a nők helyzetének javítását támogató startupokat. Az F-LANE pályázat célja, hogy minél több nő vállalhasson vezető szerepet a technológiai fejlődésben, és világszerte segíthessék társaikat is. A pályázatra természetesen magyar startupok is jelentkezhetnek. A […]
Digitális világ ingyen - Online jelenlét pályázat
Xpertstudio Kft ingyen elkészíti a pályázó számára a weboldalát – webáruházát vagy mobil Applikációját, Grafikaiarculatát, vagy Videós anyagát – Animációs filmjeit, kivitelezi Adwords és Facebook kampányát. Pályázatot benyújthat bármely szervezet, cég, egyesület, alapítvány, intézmény, önkormányzat, egyéni vállalkozó, egyház és magánszemély. A pályázat aktuális 2016.Október.10-től Pályázat zárás időpontja: 2016. December 20. JELENTKEZEM és kitöltöm a pályázati […]
Buktatók a közösségi médiában: ezeket a szokásokat hagyjuk el a siker érdekében
Veled is megesett már, hogy a Forbes-t lapozgatva arra gondoltál, milyen lenne egyszer a magazin hasábjain szerepelni? Elképzelted valaha, hogy egy neves díjátadón a te nevedet harsogják a mikrofonba? Idézni tudnál a Jobs című filmből, és kívülről fújod a világ leghíresebb sikertörténeteit? Talán nem nagy merészség azt feltételezni, hogy jó páran járunk hasonló cipőben. Legtöbbünk azonban már a megszületésük pillanatában melegebb […]
Még több állás
Hello!
Eazy Digital is a new wave digital agency founded in Budapest. The largest division is Google and Facebook ad management.

„A vásárlóknak egyre fontosabb az edukáció” – interjú Pörzse Norberttel, a vágyaim.hu ügyvezetőjével

Nemrégiben hozták nyilvánosságra az Ország Boltja 2023 verseny eredményeit: ügyfelünk, a Vágyaim.hu mind a Minőség díj, mind pedig a Népszerűségi díj esetében az első helyet szerezte meg a saját kategóriájában. Vajon mi a siker titka? Depo Ecommerce Évkönyv & Toplista 2023 című magazinunkban többek között erről is beszélgettünk Pörzse Norbert ügyvezetővel.  Az internet hőskorában az […]

„A vásárlóknak egyre fontosabb az edukáció” – interjú Pörzse Norberttel, a vágyaim.hu ügyvezetőjével

Nemrégiben hozták nyilvánosságra az Ország Boltja 2023 verseny eredményeit: ügyfelünk, a Vágyaim.hu mind a Minőség díj, mind pedig a Népszerűségi díj esetében az első helyet szerezte meg a saját kategóriájában. Vajon mi a siker titka? Depo Ecommerce Évkönyv & Toplista 2023 című magazinunkban többek között erről is beszélgettünk Pörzse Norbert ügyvezetővel.  Az internet hőskorában az […]
Hello!
493 forgalmazó, 3 116 767 termék
Nálunk tényleg megtalálod amit keresel!
Iratkozz fel hírlevelünkre!
mehet
Copyrights © 2022 EAZY Digital
Adatvédelmi Tájékoztató