A fiatalabb B2B ügyfélkör másképpen viselkedik, mint a korábbi generáció, így haladni kell a korral, hogy ki tudjuk szolgálni az igényeiket.
Mi változott a B2B vevők között?
Megváltozott az életmód, az információ gyorsabban terjed, tájékozottabbak, tudatosak. A vállalkozóknak emiatt át kell alakítani perspektívájukat. Már nem elég megérteni a terméket és a szolgáltatást, hanem átfogóan ismerni kell a szükségleteket. A baby boomereknél egy hagyományosabb értékesítési csatorna vált be, a milleniumok keresik az alkalmazásokat és a mobil eszközöket, valamint a digitális lehetőségeket.
Ennek megfelelően a vállalkozóknak egy friss értékesítési és marketing technikát kell alkalmazniuk a fogyasztói igényekhez igazodni:
1, Hozz létre testreszabott megközelítéseket a vevők számára!
A vevők jobban szeretik, ha a vállalkozás végez egy kis kutatómunkát és személyre szabott ajánlatokat kapnak. Ezzel kiépíthető a bizalom, így a vevők hűségesebbek lesznek hosszú távon.
2, Emberközeli cégmegjelenés
A fiatalabb generáció szeret olyan vállalkozásokkal együttműködni, amelyek foglalkoznak emberi ügyekkel. Érdemes használni a termékeket és a szolgáltatásokat úgy, hogy támogassunk vele emberi ügyeket.
Bármilyen stratégiát is választunk, ne felejtsük el, hogy a vevők ma már tudatosabbak, a verseny nagyobb, így mindent bele kell adni, hogy kiszolgáljuk az egyéni igényeiket.