Menü

Aranyér a hadseregben?! Az elmúlt két hónap legfurcsább keresőszavai

by Dobány Péter, szeptember 18, 2020
Újonnan induló sorozatunkban hónapról hónapra szemlézzük a Google dinamikus keresési statisztikáit, és megmutatjuk, milyen kifejezések perzselték fel az adott harminc napos periódusban a magyar internetet.

A hirdetések optimalizálása közben gyakran botlunk vicces, furcsa, vagy épp meglepően hasznos keresőszavakra, amik teljesen érthetetlen módon trendingelnek. Íme néhány gyöngyszem, amiket a PPC-s kollégák gyűjtöttek ki az elmúlt két hónapban.

“kókuszos testápoló ehető”

Ahogy az illatgyertyákat, fürdősókat, parfümöket és a szagos radírt, úgy a kókuszos testápolót sem érdemes megkóstolni. Egyes vállalatok viszont kifejezetten az ehető piperecikkek gyártására specializálódtak! Így ha olykor arra támad ingerenciád, hogy belekortyolj a testápolódba, érdemes az ilyen típusú gyártók kínálatából feltölteni a fürdőszobapolcodat. Amennyiben viszont nem szeretnéd kockáztatni az emésztésed épségét, testápoló helyett egyél inkább joghurtot. Vagy kókuszt.

Semmiképp se kóstold meg a testápolót! Reggelire főleg ne!

“kutya kipisili a füvet”

Furcsán hangzik, de a probléma valós. A gyep és a kutyus ugyanis nem kompatibilisek egymással - és nem azért, mert az eb kikaparná a gondosan ápolt füvet. A kutyák vizelete rengeteg nitrogént tartalmaz, így ha rápisil a gyepre, hasonló kárt okoz vele, mintha túlműtrágyáznád. Így ha kiskedvencedet a kertben tartod, és azt veszed észre, hogy a fű foltokban sárgul az udvaron, minden bizonnyal ő a ludas. Megoldás lehet, ha gyakrabban mentek sétálni, és gondoskodsz arról, hogy odakint végezze el a dolgát, esetleg tanítsd meg neki, hova szabad és hova nem szabad pisilni az udvaron.

“sziámi macska nyávogása”

A sziámi macska az egyik legbeszédesebb cicafajta, nyávogása pedig rendkívül idegesítő tud lenni: leginkább egy síró csecsemő hangjára hasonlít. Ha valamit szeretne megkapni, akkor egészen addig kiabál, amíg el nem éri a célját. Te sem tudod elképzelni, milyen lehet? Voilá: https://www.youtube.com/watch?v=X-FQsUEJXag&t=28s

Ha azt hiszed, hogy egy kisgyerek sír iszonyú gyászosan a szomszédban, azért nézz előbb körül. Simán lehet, hogy egy bagzó macska van a közeledben. Vagy kettő…

“aranyér a hadseregben”

Az aranyeret a végbélnyálkahártya alatt található érpárnát rögzítő kötőszövet megnyúlása okozza. A betegségre való hajlam örökölhető, de leggyakrabban életmódbeli káros tényezők, helytelen táplálkozás vagy fokozott hasüregi nyomási viszonyok miatt alakul ki. A hadseregben a fizikai megterhelés miatt elképzelhető, hogy nagyobb eséllyel lép fel a probléma, az azonban rejtély, hogy miért pont ebben a kontextusban érdekli az aranyér az internet népét.

Ha megteheted étkezz a katonaságnál is változatosan. Két "vályúhoz!" parancsszó között egyél sok gyümölcsöt és magas rosttartalmú ételeket, így kisebb eséllyel alakul ki aranyér. Ilyen okosságokat bármikor tudunk írni.

“testápoló szerű folyás”

A fehér vagy sárgás színű, testápoló állagú folyás általában fertőzés tünete, de előfordulhat az is, hogy a progeszteronszint emelkedése okozza, így a terhesség első jeleként értelmezhető. Ám ahogy az orvosi témák többsége kapcsán sem, úgy a hüvelyi folyást illetően sem lehet egyértelmű válaszra lelni az interneten. Ezért ha valami szokatlant tapasztalsz a testeden, inkább keresd fel a nőgyógyászodat, minthogy felelőtlenül házi gyógymódok alkalmazásába kezdj.

A problémát okozhatja a chlamydia, ahogyan a HPV is. De belgyógyászati okok is húzódhatnak a fertőzések mögött, ilyen a vashiányos vérszegénység, vagy a pajzsmirigybetegségek.


“fasz betegségek szemölcs”

Ha intim egészségügyi problémákról van szó, az emberek még mindig szívesebben fordulnak a Google-höz, mint az orvoshoz. Ezt jól példázza az előző és a fenti keresőszó is. Ám ha valaki ehhez hasonló problémákat észlel magán, akkor nagyon nem érdemes szemérmeskedni. A péniszen lévő kiütéseket egy sor nemi úton terjedő betegség okozhatja, ha pedig a páciens legpontosabban a “fasz betegségek szemölcs” szavakkal tudja leírni tüneteit, valószínűleg nem lesz képes a pontos öndiagnózisra sem. Ebben a helyzetben érdemesebb lehet inkább a “bőr- és nemibeteg-gondozóra” rákeresni, ott biztosan többet tudnak majd segíteni. 

Lógó szemölcs lefagyasztásához kiváló eszköz a drkhshop.hu webshopban forgalmazott HeltiQ Wart Freezer Szemölcsfagyasztó. Nem minden testrészre ajánljuk!

“fejszárító”

Előfordulhat, hogy a keresők nagy részének egyszerűen nem jutott eszébe a “hajszárító” kifejezés, de az is lehet, hogy létezik valamiféle alternatív eszköz, amely a haj nélküli fejbőr szárítására szolgál. Mindenesetre gyakorló kopasz kollégáink állítása szerint egy törölköző elég a tar fejbőr megszárogatásához, így inkább az előbbire tippelnénk. Vagy ki tudja.


Annyira belejöttünk a vicces, szórakoztató, néha meghökkentő és tanulságos keresési kifejezések megosztásába, hogy úgy döntöttünk: Ti - kedves olvasóink - sem ússzátok meg szárazon.

Mármint elég furcsa is lenne, ha az úszás nem nedves közegben történne... De mindegy is, ne bonyolódjunk bele.

Ha keresnétek. akkor keressetek.

Ehhh... mostmár tényleg itt a vége.

Vége.


Mondom VÉGE!




Blog

Milyen Technológiákat Használnak Az Ország Boltja Díjazott Webáruházak?

Milyen Technológiákat Használnak Az Ország Boltja Díjazott Webáruházak? Jelenleg is zajlik a 2017-es Ország Boltja szavazás, amit idén 7. alkalommal indítottak útjára, keresve a 400 nevező közül az év webáruházait minőségi és népszerűségi szempontok alapján. A szeptemberi díjátadó előtti áttekintésként a tavalyi évben díjazottak teljes listája itt böngészhető, akik ez esetben az elemzés alapját is képezik. Célja […]
2017-08-11
Blog

Népszerűsítsd a videókat Facebookon!

A YouTube szerint naponta több mint 500 évnyi videótartalmat nézünk meg a Facebookon keresztül. A videók megtekintését végző emberek 40 százaléka videóhivatkozásokat oszt meg online a barátaikkal. Tehát könnyű népszerűsíteni a YouTube csatornát a Facebookon keresztül is, csak tüntess fel az oldaladon egy olyan linket, amely erre a csatornára vezet. Alternatívaként be lehet ágyazni a […]
2018-05-31
Blog

YouTube: új funkció érkezik

Tesztelik azt az új funkciót, amellyel el lehet rejtőzni a YouTube algoritmus elől. Ez hasonlít ahhoz, amikor böngészőben inkognitó módban netezik valaki, mert ilyenkor nem tárolja az előzményeket és a szolgáltatás sem tudja naplózni a felhasználót. Most olyan funkciót szeretnének bevezetni, amellyel az androidos eszközön futó alkalmazásban bárki átválthat majd inkognitó módba. Ennek köszönhetően a […]
2018-06-11
Blog

Női szerepek a marketingben: YouTube kampányokkal a női esélyegyenlőségért

Miért fontosak a női szerepek a marketingben? Hogyan jelenik meg a társadalmi nemek kérdése és a feminizmus a reklámokban? Ezekre a kérdésekre keresünk választ nemzetközi videomarketing kampányokon keresztül. A gender, illetve a gender sztereotípiák kérdése a feminizmussal együtt egyre nagyobb hangsúlyt kap társadalmunkban, így a marketingben is. Függetlenül attól, hogy ez pozitív vagy negatív, a gender fontos […]
2016-01-20
Blog

3 ok az influencer marketing mellett

Az influencer marketing iránti érdeklődés még mindig magas. Ennek ellenére sokan még mindig nem szeretnének csatlakozni a trendhez, és nem használják ki az ebben rejlő lehetőségeket. Mutatjuk a három fő okot, hogy az influencerek miért teremtenek értéket a márkád számára! 1,  A befektetés megtérülése Az influencer marketing egyik legkedvezőbb előnye a megtérülési ráta. A márkák […]
2017-10-26
Blog

5 tipp, hogy növeld weboldalad konverziós arányát

A mai rohanó világban a vásárlók részéről a minőség mellett a gyorsaság is elvárás, ezért választják egyre többen az online vásárlást a fizikai üzletek helyett. A konverziós arány egy e-kereskedelmi vállalkozás számára az egyik legfontosabb mutatószám, amely óriási hatással van a bevételre, a profitra. A megfelelő színek, képek, szöveg, elrendezés, navigáció fellendítheti a konverziót, javíthatja a felhasználói élményt és a weboldal visszafordulási arányát, valamint csökkentheti a kosárelhagyások száma. Nézzünk néhány fontos kreatív tényezőt, amire a konverzióoptimalizálás érdekében érdemes kiemelten odafigyelni.
2023-02-27
Blog

7 dolog, amit tudnod kell, ha a millenáris generáció a célcsoportod

Globálisan összesen 77 millió millenáris él a világon, akik sokak számára potenciális fogyasztók. Ők a digitális bennszülöttek, akik sajátos ízléssel rendelkeznek. Átlagosan napi 45 alkalommal érintik az okostelefonjukat. Mutatjuk, hogyan közelítheted meg őket! Nem rajongók A millenárisok nem gondolják magukat rajongóknak, hanem résztvevőknek, akik önálló véleménnyel rendelkeznek és ez hatással lehet másokra. Minden tudnak a […]
2017-08-03
Blog

Az eredetiség mindig nyer

A digitális világban, amelyben ma élünk, a fogyasztók nagyobb jelentőséget tulajdonítanak az eredetiségnek, mint valaha, és ezért a márka feladata, hogy ezen értékeket biztosítsa. A Label Insight felmérése szerint az ügyfelek több mint 40%-a váltaná le jelenleg kedvelt márkáit, ha a konkurencia marketingstratégiája hitelességet tükrözne. Az egyik nagy hiba, hogy sokan túl sokat beszélnek a […]
2017-09-26
Logisztika vs. e-kereskedők – Hol van a kutya elásva?
Beköszöntött a Neobankok kora – jó ez nekünk?
Itt a főszezon! – Hogyan érdemes felkészülni a Q4-re?
Még több podcast
Állások
MKB Bank: FinTech Verseny
A FinTech Verseny célja, hogy az MKB Bank megtalálja azokat a digitális pénzügyi megoldásokat, újszerű digitális megközelítéseket, amelyek továbbfejlesztéséhez, megvalósításához, piaci bevezetéséhez banki partnerre van szükség. Az MKB Bank inkubációs központjában az alábbi támogatást nyújtja: Mentor Program, amelynek keretében banki, FinTech, IT biztonsági, technológiai, üzleti, marketing, UX és jogi szakemberek segítik a kiválasztott megoldások továbbfejlesztését, […]
Berlin Startup Calling 2016 Ötletverseny
A fejedben van a következő nagy tech ötlet? A lehető legjobb helyen jársz! A Visual Meta most lehetőséget nyújt arra, hogy az üzleti projekted végre valósággá váljon. Készítsd el az ötleted összefoglalóját és nevezz a pénzdíjakért és tárgyi nyereményekért összesen 15 000 euró értékben. Modern világunk fejlődésének egyik alappillére a technológia. A digitális technológiák fejlődése […]
Nemzetközi pályázat - Fókuszban a női startupok
Magyarok is indulhatnak a Vodafone nemzetközi pályázatán A Németországban működő Vodafone Institution egy Európában egyedülálló kezdeményezéssel segíti a nők által létrehozott, illetve a nők helyzetének javítását támogató startupokat. Az F-LANE pályázat célja, hogy minél több nő vállalhasson vezető szerepet a technológiai fejlődésben, és világszerte segíthessék társaikat is. A pályázatra természetesen magyar startupok is jelentkezhetnek. A […]
Digitális világ ingyen - Online jelenlét pályázat
Xpertstudio Kft ingyen elkészíti a pályázó számára a weboldalát – webáruházát vagy mobil Applikációját, Grafikaiarculatát, vagy Videós anyagát – Animációs filmjeit, kivitelezi Adwords és Facebook kampányát. Pályázatot benyújthat bármely szervezet, cég, egyesület, alapítvány, intézmény, önkormányzat, egyéni vállalkozó, egyház és magánszemély. A pályázat aktuális 2016.Október.10-től Pályázat zárás időpontja: 2016. December 20. JELENTKEZEM és kitöltöm a pályázati […]
Buktatók a közösségi médiában: ezeket a szokásokat hagyjuk el a siker érdekében
Veled is megesett már, hogy a Forbes-t lapozgatva arra gondoltál, milyen lenne egyszer a magazin hasábjain szerepelni? Elképzelted valaha, hogy egy neves díjátadón a te nevedet harsogják a mikrofonba? Idézni tudnál a Jobs című filmből, és kívülről fújod a világ leghíresebb sikertörténeteit? Talán nem nagy merészség azt feltételezni, hogy jó páran járunk hasonló cipőben. Legtöbbünk azonban már a megszületésük pillanatában melegebb […]
Még több állás
Hello!
Eazy Digital is a new wave digital agency founded in Budapest. The largest division is Google and Facebook ad management.

„A vásárlóknak egyre fontosabb az edukáció” – interjú Pörzse Norberttel, a vágyaim.hu ügyvezetőjével

Nemrégiben hozták nyilvánosságra az Ország Boltja 2023 verseny eredményeit: ügyfelünk, a Vágyaim.hu mind a Minőség díj, mind pedig a Népszerűségi díj esetében az első helyet szerezte meg a saját kategóriájában. Vajon mi a siker titka? Depo Ecommerce Évkönyv & Toplista 2023 című magazinunkban többek között erről is beszélgettünk Pörzse Norbert ügyvezetővel.  Az internet hőskorában az […]

„A vásárlóknak egyre fontosabb az edukáció” – interjú Pörzse Norberttel, a vágyaim.hu ügyvezetőjével

Nemrégiben hozták nyilvánosságra az Ország Boltja 2023 verseny eredményeit: ügyfelünk, a Vágyaim.hu mind a Minőség díj, mind pedig a Népszerűségi díj esetében az első helyet szerezte meg a saját kategóriájában. Vajon mi a siker titka? Depo Ecommerce Évkönyv & Toplista 2023 című magazinunkban többek között erről is beszélgettünk Pörzse Norbert ügyvezetővel.  Az internet hőskorában az […]
Hello!
493 forgalmazó, 3 116 767 termék
Nálunk tényleg megtalálod amit keresel!
Iratkozz fel hírlevelünkre!
mehet
Copyrights © 2022 EAZY Digital
Adatvédelmi Tájékoztató