Menü

Készülj fel tudatosan az idei Black Friday-re

by Szlaukó Barbara, október 20, 2023
Korábbi cikkünkben összeszedtük az e-kereskedők számára legnagyobb kihívást jelentő időszakára, a főszezonra várható top trendeket és előrejelzéseket. Mostani cikkünkben pedig kifejezetten a Black Friday időszakára hoztunk 10 promóciós ötletet, amelyekkel könnyedén felturbózhatod webshopodat.

Mindenekelőtt fontos leszögezni, hogy a sikeres értékesítés nem csak a forgalmad és a profitod tervezését jelenti! Teljesítményedet az is meghatározza, hogy mennyire kreatív az ajánlatod, és hogy hogyan értékesíted azt a potenciális ügyfeleid számára. 

Míg azonban egy egyedi ajánlat kitalálása némi ötletelést igényel, az alábbi Black Friday marketingötletek minden bizonnyal remek inspirációként szolgálnak majd számodra.

1. Állíts össze csomagokat termékeidből

A különböző csomagok összeállítása az egyik legegyszerűbb módja annak, hogy nagyobb értéket biztosíts ügyfeleidnek, miközben növeled üzleted átlagos rendelési értékét. 

Ha igazán furfangos vagy, összeállíthatsz rejtélyes csomagokat is, amelyek segítségével az esetlegesen gyengébben teljesítő termékeid is könnyedén gazdára lelhetnek. 

2. Küldj exkluzív ajánlatokat emailben

Az e-mail listádon szereplők már egyszer biztosan bizalmat szavaztak a termékeidnek, így az ilyen típusú promóciók nagy valószínűséggel újabb vásárlásra ösztönzik majd őket. Kínálhatsz számukra extra kedvezményeket, ingyenes edukatív tartalmakat vagy akár kizárólagosságot is néhány termékedre! 

3. A jó öreg szájhagyomány

A szájhagyomány útján terjedő marketing még mindig az egyik leghatékonyabb módja bevételed növelésének, jutalmazd tehát ügyfeleidet vállalkozásod népszerűsítéséért! Ajánlj fel bónuszokat, (például kupont vagy pontokat) minden általuk ajánlott új vásárló után, így könnyedén növelheted eladásaid mellett márkaismertségedet is, valamint csökkentheted az egyszeri eladásaid számát! 

4. Irányítsd vásárlóidat a számukra legrelevánsabb termékeidhez

Készíts egyfajta iránytűt ügyfeleid számára, hogy minél hamarabb az általuk keresett termék típusokhoz találjanak! Ezzel időt és energiát takaríthatsz meg ügyfeleidnek, miközben olyan termékeidet is megmutathatod nekik, amelyeket egy keresés alatt elképzelhető, hogy nem láttak volna meg.  

5. Ajánlj fel kupont a pénztárnál

Jutalmazd egy kedvezményes kuponnal azokat a vásárlókat, akik éppen a fizetés előtt állnak! Ezzel nemcsak egy plusz lendületet adsz nekik vásárlásuk véglegesítéséhez, de egy kellemes meglepetést is nyújtasz a “pénztártól való távozáskor”. Ez a stratégia kifejezetten jót tesz az ügyfelek elköteleződésének és könnyedén eredményezhet magasabb konverziós arányt.

6. Használj visszaszámlálót

A visszaszámlálók használatával a sürgősség érzetét keltheted vásárlóidnál – éppen ezért tökéletesek a Black Friday-hoz, vagy egy hasonló korlátozott idejű eseményhez. A sürgősség érzete könnyedén ösztönözheti az impulzus vásárlásokat, és a még hezitáló vásárlókat is, hiszen ki akarna lemaradni egy különleges ajánlatról, ami csak korlátozott ideig érvényes? 

7. Ingyenes házhozszállítás 

A szállítási díjak elengedésével (főleg egy bizonyos összeg felett) kifejezetten ösztönzően hathatsz a vásárlóidra. Megfelelő árazási technikáddal pedig a szállításra szánt összeget könnyedén belekalkulálhatod termékeid fogyasztói árába, így ennek a tételnek a “kiesése” sem fog anyagilag megviselni. 

8. Adományozz egy jó ügynek

Fordítsd a Black Friday időszaka alatt elért bevételed egy részét, vagy akár teljes egészét jótékonysági célra! Ezzel a felajánlással a visszajáró vásárlóid mellett szélesebb körben is ismertebb lehetsz, és megerősítheted a céged társadalmi felelősségvállalását. 

Az efféle kereskedelemben lévő potenciált pedig mi sem mutatja jobban, minthogy mára már megvan a saját ünnepnapja is, az Adakozó Kedd (Giving Tuesday). 

9. Influenszer együttműködés

Az influencerekkel való partnerség a terméked népszerűsítése érdekében hatékony módja lehet a széles körű márkaismertség és bizalom kiépítésének. A megfelelően kivitelezett influencer marketing pedig a közvetlen értékesítést is elősegítheti a szezonális kampányaid során.

10. Csempéssz egy kis játékosságot ajánlataidba

Ha még nem kísérleteztél különféle játékos lehetőségekkel a weboldaladon, akkor most itt a nagyszerű lehetőség! Az úgynevezett gamifikációknak számos változata létezik, mint például a szerencsekerék forgatás, a különböző online játék-gépek, vagy az egyszerű “itt a piros, hol a piros” játékok.

A játékok célja, hogy növelje az e-mailek és SMS-ek feliratkozási arányát és, hogy újból lekösse a meglévő ügyfeleidet azáltal, hogy új módot kínál számukra a megtakarításhoz. 

Forrás: https://www.shopify.com/blog/bfcm-promotion-ideas

Blog

Fókuszban az Y generáció: sikeres marketing példák a világból

  Hívhatjuk őket milleniumiaknak, Y generációnak vagy fiatal felnőtteknek.  Azokra az emberekre használjuk ezeket a címkéket, akik 1980 és 2000 között születtek. Ők az a korosztály, akik a technológia rohamos fejlődése alatt születtek, és ez sok szempontból befolyásolja a tevékenységüket, életfelfogásukat és személyiségüket. Ők jelentik a fogyasztói társadalom húzóerejét, hiszen naprakészek az aktuális trendeket illetően, […]
2016-05-17
Blog

Együtt jobb? A Watch Party opció

A Facebook elkötelezett a felhasználók iránt, és egy olyan platform létrehozására törekszik, ami a vezető felülete minden baráti és családi, illetve még az idegenek közötti beszélgetéseknek is. Cél, hogy minden fontos témáról és eseményről való kommunikációt ezen a platformon tegyék meg a felhasználók. A globális social médiát tekintve a nyilvános beszélgetések nagy része olyan események […]
2019-04-03
Blog

Influenszer marketing az e-kereskedelemben

Az influenszer marketing az elmúlt években robbanásszerű növekedést mutatott az e-kereskedelem területén. Az influenszerek egyre több márkával dolgoznak együtt, hogy népszerűsítsék termékeket és széles körben hirdessék azokat az Instagram, TikTok és más közösségi média platformokon. De miért olyan hatékony az influenszer marketing, és miért érdemes ezt a stratégiát alkalmaznod az e-kereskedelem terén? 
2023-03-27
Blog

Ismerd meg a dropshipping üzleti modell előnyeit és hátrányait!

Mi ennek a kereskedelmi módszernek a lényege, és vajon kinek érdemes e megoldás mellett döntenie? Néhány fontos tényezőt kiemelve bemutatjuk a dropshipping legfontosabb jellemzőit.
2023-04-03
Blog

YouTube: új funkció érkezik

Tesztelik azt az új funkciót, amellyel el lehet rejtőzni a YouTube algoritmus elől. Ez hasonlít ahhoz, amikor böngészőben inkognitó módban netezik valaki, mert ilyenkor nem tárolja az előzményeket és a szolgáltatás sem tudja naplózni a felhasználót. Most olyan funkciót szeretnének bevezetni, amellyel az androidos eszközön futó alkalmazásban bárki átválthat majd inkognitó módba. Ennek köszönhetően a […]
2018-06-11
Blog

3+1 érdekes statisztika: így változnak a keresési szokások a világhálón

Talán még te is emlékszel a Google egyeduralmának időszakára, amikor az ember úgy érezhette: a keresőóriás az egyetlen lehetőség a netes információszerzésre. Nos, ezeknek az időknek vége, hiszen nagyon sokan már más csatornákon (is), például a közösségi média felületein keresik a választ a kérdéseikre. 
2023-08-10
Blog

A fókuszszó kihívás

Új év, új lehetőségek, új kihívások. Az ünnepek véget értek, így sok marketing szakember vizsgálja felül a teljesítményét a tavalyi évet összegezve, hogy ehhez igazítsák az új stratégiát. Ez új célokat és állásfoglalásokat is meghatározhat a vállalkozások számára. Ahogy a magánéletben újévi fogadalmat teszünk, úgy az üzletben is érdemes azt a szót megkeresni, amire fókuszálhatunk […]
2018-01-08
Blog

4 digitális marketing trend

Egy vállalkozás folyamatos növekedéséhez lépést kell tartani a digitális piac fejlődésével, az újdonságokhoz kell igazítani a marketing stratégiát. A digitális világban időről-időre előtérbe kerül egy-egy olyan felület vagy program, amelyet a fogyasztók nagy számban kezdenek el használni. 2016-ban ilyen volt a Pokemon Go őrület, aminek hatására elkezdték használni a kiterjesztett valóságot a marketingben is. Ezek […]
2017-08-30
Az e-kereskedelem jövője
Online könyvkereskedelem - Hanyatlás vagy fénykor?
Van mire koccintani? - Alkoholos italok az online piactéren
Még több podcast
Állások
MKB Bank: FinTech Verseny
A FinTech Verseny célja, hogy az MKB Bank megtalálja azokat a digitális pénzügyi megoldásokat, újszerű digitális megközelítéseket, amelyek továbbfejlesztéséhez, megvalósításához, piaci bevezetéséhez banki partnerre van szükség. Az MKB Bank inkubációs központjában az alábbi támogatást nyújtja: Mentor Program, amelynek keretében banki, FinTech, IT biztonsági, technológiai, üzleti, marketing, UX és jogi szakemberek segítik a kiválasztott megoldások továbbfejlesztését, […]
Berlin Startup Calling 2016 Ötletverseny
A fejedben van a következő nagy tech ötlet? A lehető legjobb helyen jársz! A Visual Meta most lehetőséget nyújt arra, hogy az üzleti projekted végre valósággá váljon. Készítsd el az ötleted összefoglalóját és nevezz a pénzdíjakért és tárgyi nyereményekért összesen 15 000 euró értékben. Modern világunk fejlődésének egyik alappillére a technológia. A digitális technológiák fejlődése […]
Nemzetközi pályázat - Fókuszban a női startupok
Magyarok is indulhatnak a Vodafone nemzetközi pályázatán A Németországban működő Vodafone Institution egy Európában egyedülálló kezdeményezéssel segíti a nők által létrehozott, illetve a nők helyzetének javítását támogató startupokat. Az F-LANE pályázat célja, hogy minél több nő vállalhasson vezető szerepet a technológiai fejlődésben, és világszerte segíthessék társaikat is. A pályázatra természetesen magyar startupok is jelentkezhetnek. A […]
Digitális világ ingyen - Online jelenlét pályázat
Xpertstudio Kft ingyen elkészíti a pályázó számára a weboldalát – webáruházát vagy mobil Applikációját, Grafikaiarculatát, vagy Videós anyagát – Animációs filmjeit, kivitelezi Adwords és Facebook kampányát. Pályázatot benyújthat bármely szervezet, cég, egyesület, alapítvány, intézmény, önkormányzat, egyéni vállalkozó, egyház és magánszemély. A pályázat aktuális 2016.Október.10-től Pályázat zárás időpontja: 2016. December 20. JELENTKEZEM és kitöltöm a pályázati […]
Buktatók a közösségi médiában: ezeket a szokásokat hagyjuk el a siker érdekében
Veled is megesett már, hogy a Forbes-t lapozgatva arra gondoltál, milyen lenne egyszer a magazin hasábjain szerepelni? Elképzelted valaha, hogy egy neves díjátadón a te nevedet harsogják a mikrofonba? Idézni tudnál a Jobs című filmből, és kívülről fújod a világ leghíresebb sikertörténeteit? Talán nem nagy merészség azt feltételezni, hogy jó páran járunk hasonló cipőben. Legtöbbünk azonban már a megszületésük pillanatában melegebb […]
Még több állás
Hello!
Eazy Digital is a new wave digital agency founded in Budapest. The largest division is Google and Facebook ad management.

„A vásárlóknak egyre fontosabb az edukáció” – interjú Pörzse Norberttel, a vágyaim.hu ügyvezetőjével

Nemrégiben hozták nyilvánosságra az Ország Boltja 2023 verseny eredményeit: ügyfelünk, a Vágyaim.hu mind a Minőség díj, mind pedig a Népszerűségi díj esetében az első helyet szerezte meg a saját kategóriájában. Vajon mi a siker titka? Depo Ecommerce Évkönyv & Toplista 2023 című magazinunkban többek között erről is beszélgettünk Pörzse Norbert ügyvezetővel.  Az internet hőskorában az […]

„A vásárlóknak egyre fontosabb az edukáció” – interjú Pörzse Norberttel, a vágyaim.hu ügyvezetőjével

Nemrégiben hozták nyilvánosságra az Ország Boltja 2023 verseny eredményeit: ügyfelünk, a Vágyaim.hu mind a Minőség díj, mind pedig a Népszerűségi díj esetében az első helyet szerezte meg a saját kategóriájában. Vajon mi a siker titka? Depo Ecommerce Évkönyv & Toplista 2023 című magazinunkban többek között erről is beszélgettünk Pörzse Norbert ügyvezetővel.  Az internet hőskorában az […]
Hello!
493 forgalmazó, 3 116 767 termék
Nálunk tényleg megtalálod amit keresel!
Iratkozz fel hírlevelünkre!
mehet
Copyrights © 2022 EAZY Digital
Adatvédelmi Tájékoztató