Menü

Fókuszban a Snapchat!

by google news, március 27, 2019
A Snapchat folyamatosan fejleszti üzleti kilátásait és új területeken próbálja meg felhasználói igényeit kielégíteni. Az üzleti kilátások javításának pedig egyszerű oka van, a közönség növekedése lelassult. Épp ezért született meg egy széles játékpaletta, vagyis a 'Snappables' ötlete, amivel egyedül és barátokkal egyaránt játszhatunk. Ez egy olyan webes játékplatform, amely a külső fejlesztőktől származó játékok széles […]

A Snapchat folyamatosan fejleszti üzleti kilátásait és új területeken próbálja meg felhasználói igényeit kielégíteni.

Az üzleti kilátások javításának pedig egyszerű oka van, a közönség növekedése lelassult. Épp ezért született meg egy széles játékpaletta, vagyis a 'Snappables' ötlete, amivel egyedül és barátokkal egyaránt játszhatunk. Ez egy olyan webes játékplatform, amely a külső fejlesztőktől származó játékok széles skáláját tartalmazza, amelyek kifejezetten az alkalmazásban való használatra szolgálnak.

A lehetőség többoldalú, egyrészt a játék, mint tartalom által, összpontosít a felhasználók fiatal bázisának bővítésére. Emellett jelentős bevételi forrást képes biztosítani a játékon belüli vásárlások vagy hirdetések révén.

A Slice Intelligence egy újabb tanulmánya rámutatott arra, hogy a mobil játékosok átlagosan 87 dollárt költöttek 2018-ban a kedvenc játékukra. Ez a stratégia segíthet a felhasználók növekedésének újbóli megindításában és a hirdetők számára ez egy másik kulcsfontosságú szempont.

A mobiljáték-szektor várhatóan 2019-ben a 152 milliárd dolláros szerencsejáték-ipar mintegy 52%-át fogja generálni, hangsúlyozva a piac jelentőségét. Mivel egyre több játékos csatlakozik online, ez még több lehetőséget ad a hirdetésekre.

A márka már jól teljesít ezen a fronton - a belső adatok szerint egy Snapchatters naponta átlagosan 30 percet tölt az alkalmazásban, és sok felhasználó nem is érhető el más platformokon.

Blog

Facebook: tesztelik a Sets nevű funkciót

A Facebook megtámadja a Pinterest-et a Sets nevű funkcióval, amely lehetővé teszi, hogy több státuszfrissítést, fotót vagy videót válasszanak a felhasználók, és ezeket tematikus gyűjteményként osszák meg. A Facebook már évek óta próbálja felvenni a versenyt a Pinterest-tel. Gondoljunk csak a gyűjteményes hirdetésekre, amelyek lehetővé teszik, hogy az emberek elemeket mentesenek el a profiljuk kívánságlistáján. […]
2017-10-27
Blog

Facebook: Milyenek a sikeres videóhirdetések?

A közösségi oldalakra tervezett videóhirdetések egyre népszerűbbek, Facebookon azonban ezek a videók automatikusan el is indulnak, ahogy a felhasználó legörget a hírfolyamán. Az automatikus lejátszás hang nélkül történik, ami kihívások elé állíthatja a marketingeseket, viszont egyben remek lehetőséget is jelenthet. Miért érdemes kihasználni a néma lejátszás nyújtotta lehetőséget? Az internet felhasználók attitűdje ad választ erre […]
2016-01-26
Blog

Megérkeztek az új emojik!

2018-ban újra bővültek az emoji jelek, így már közel 3000 db közül tudunk választani. Az Emoji 11.0-val 157 új jel érkezett meg az Unicode Consortium szerint, így újabb emojikkal fejezhetjük ki a gondolatainkat és érzelmeinket. Újdonság, hogy idén gondoltak a vörös és göndör hajú felhasználókra, illetve a kopasz figurákat is megtaláljuk közöttük. Újabb állatok érkeztek, […]
2018-06-13
Blog

Mesterséges intelligencia a személyre szabott vásárlói élményért

Az online vásárlások robbanásszerű növekedése óta az üzleti szektor szereplői és a vásárlók is folyamatosan új lehetőségeket keresnek az ügyfélkapcsolatok és az értékesítési folyamatok optimalizálására. Az ügyfélközpontú megközelítés kulcsfontosságú az e-kereskedelem sikeréhez, a mesterséges intelligencia (AI) pedig nagyban hozzájárul a személyre szabott és hatékony vásárlói élmény kialakításához.
2023-05-08
Blog

Ismerd meg a dropshipping üzleti modell előnyeit és hátrányait!

Mi ennek a kereskedelmi módszernek a lényege, és vajon kinek érdemes e megoldás mellett döntenie? Néhány fontos tényezőt kiemelve bemutatjuk a dropshipping legfontosabb jellemzőit.
2023-04-03
Blog

Keress állást a Facebook-on!

A Facebook bekapcsolta Magyarországon is a Jobs funkciót, amelyben könnyen lehet álláshirdetést feladni és munkát keresni. A Facebook Jobs oldalán munkát lehet keresni és kínálni, amelyet végre hazánkban is bekapcsoltak. Ehhez a bal oldalsáv “Felfedezés” menüpontra, majd a “Továbbiak” lehetőségre kell kattintani, és megtalálhatjuk az “Állások” menüpontot. Egyelőre még nem sok állás van a felületen, […]
2017-11-15
Blog

Együtt jobb? A Watch Party opció

A Facebook elkötelezett a felhasználók iránt, és egy olyan platform létrehozására törekszik, ami a vezető felülete minden baráti és családi, illetve még az idegenek közötti beszélgetéseknek is. Cél, hogy minden fontos témáról és eseményről való kommunikációt ezen a platformon tegyék meg a felhasználók. A globális social médiát tekintve a nyilvános beszélgetések nagy része olyan események […]
2019-04-03
Blog

Közösségi média marketing nonprofit szervezeteknek

Az olyan alkalom, mint az adó 1% időszaka lehetőséget ad a nonprofit szervezeteknek marketing kampányok indítására. Ilyenkor az emberek tipikusan adakozóbbak, és nagyobb eséllyel csatlakoznak a non-profit szervezetek ügyéhez, csak el kell érniük őket a kampányaikon keresztül. A közösségi oldalakban rejlő lehetőségeknek köszönhetően ma már a non-profitoknak is szinte határtalan lehetőségeik vannak. A non-profit szervezetek […]
2016-04-13
Online könyvkereskedelem - Hanyatlás vagy fénykor?
Van mire koccintani? - Alkoholos italok az online piactéren
Let's talk about sex(shop), baby – erotikus árucikkek az online piactéren
Még több podcast
Állások
MKB Bank: FinTech Verseny
A FinTech Verseny célja, hogy az MKB Bank megtalálja azokat a digitális pénzügyi megoldásokat, újszerű digitális megközelítéseket, amelyek továbbfejlesztéséhez, megvalósításához, piaci bevezetéséhez banki partnerre van szükség. Az MKB Bank inkubációs központjában az alábbi támogatást nyújtja: Mentor Program, amelynek keretében banki, FinTech, IT biztonsági, technológiai, üzleti, marketing, UX és jogi szakemberek segítik a kiválasztott megoldások továbbfejlesztését, […]
Berlin Startup Calling 2016 Ötletverseny
A fejedben van a következő nagy tech ötlet? A lehető legjobb helyen jársz! A Visual Meta most lehetőséget nyújt arra, hogy az üzleti projekted végre valósággá váljon. Készítsd el az ötleted összefoglalóját és nevezz a pénzdíjakért és tárgyi nyereményekért összesen 15 000 euró értékben. Modern világunk fejlődésének egyik alappillére a technológia. A digitális technológiák fejlődése […]
Nemzetközi pályázat - Fókuszban a női startupok
Magyarok is indulhatnak a Vodafone nemzetközi pályázatán A Németországban működő Vodafone Institution egy Európában egyedülálló kezdeményezéssel segíti a nők által létrehozott, illetve a nők helyzetének javítását támogató startupokat. Az F-LANE pályázat célja, hogy minél több nő vállalhasson vezető szerepet a technológiai fejlődésben, és világszerte segíthessék társaikat is. A pályázatra természetesen magyar startupok is jelentkezhetnek. A […]
Digitális világ ingyen - Online jelenlét pályázat
Xpertstudio Kft ingyen elkészíti a pályázó számára a weboldalát – webáruházát vagy mobil Applikációját, Grafikaiarculatát, vagy Videós anyagát – Animációs filmjeit, kivitelezi Adwords és Facebook kampányát. Pályázatot benyújthat bármely szervezet, cég, egyesület, alapítvány, intézmény, önkormányzat, egyéni vállalkozó, egyház és magánszemély. A pályázat aktuális 2016.Október.10-től Pályázat zárás időpontja: 2016. December 20. JELENTKEZEM és kitöltöm a pályázati […]
Buktatók a közösségi médiában: ezeket a szokásokat hagyjuk el a siker érdekében
Veled is megesett már, hogy a Forbes-t lapozgatva arra gondoltál, milyen lenne egyszer a magazin hasábjain szerepelni? Elképzelted valaha, hogy egy neves díjátadón a te nevedet harsogják a mikrofonba? Idézni tudnál a Jobs című filmből, és kívülről fújod a világ leghíresebb sikertörténeteit? Talán nem nagy merészség azt feltételezni, hogy jó páran járunk hasonló cipőben. Legtöbbünk azonban már a megszületésük pillanatában melegebb […]
Még több állás
Hello!
Eazy Digital is a new wave digital agency founded in Budapest. The largest division is Google and Facebook ad management.

„A vásárlóknak egyre fontosabb az edukáció” – interjú Pörzse Norberttel, a vágyaim.hu ügyvezetőjével

Nemrégiben hozták nyilvánosságra az Ország Boltja 2023 verseny eredményeit: ügyfelünk, a Vágyaim.hu mind a Minőség díj, mind pedig a Népszerűségi díj esetében az első helyet szerezte meg a saját kategóriájában. Vajon mi a siker titka? Depo Ecommerce Évkönyv & Toplista 2023 című magazinunkban többek között erről is beszélgettünk Pörzse Norbert ügyvezetővel.  Az internet hőskorában az […]

„A vásárlóknak egyre fontosabb az edukáció” – interjú Pörzse Norberttel, a vágyaim.hu ügyvezetőjével

Nemrégiben hozták nyilvánosságra az Ország Boltja 2023 verseny eredményeit: ügyfelünk, a Vágyaim.hu mind a Minőség díj, mind pedig a Népszerűségi díj esetében az első helyet szerezte meg a saját kategóriájában. Vajon mi a siker titka? Depo Ecommerce Évkönyv & Toplista 2023 című magazinunkban többek között erről is beszélgettünk Pörzse Norbert ügyvezetővel.  Az internet hőskorában az […]
Hello!
493 forgalmazó, 3 116 767 termék
Nálunk tényleg megtalálod amit keresel!
Iratkozz fel hírlevelünkre!
mehet
Copyrights © 2022 EAZY Digital
Adatvédelmi Tájékoztató