A Snapchat folyamatosan fejleszti üzleti kilátásait és új területeken próbálja meg felhasználói igényeit kielégíteni.
Az üzleti kilátások javításának pedig egyszerű oka van, a közönség növekedése lelassult. Épp ezért született meg egy széles játékpaletta, vagyis a 'Snappables' ötlete, amivel egyedül és barátokkal egyaránt játszhatunk. Ez egy olyan webes játékplatform, amely a külső fejlesztőktől származó játékok széles skáláját tartalmazza, amelyek kifejezetten az alkalmazásban való használatra szolgálnak.
A lehetőség többoldalú, egyrészt a játék, mint tartalom által, összpontosít a felhasználók fiatal bázisának bővítésére. Emellett jelentős bevételi forrást képes biztosítani a játékon belüli vásárlások vagy hirdetések révén.
A Slice Intelligence egy újabb tanulmánya rámutatott arra, hogy a mobil játékosok átlagosan 87 dollárt költöttek 2018-ban a kedvenc játékukra. Ez a stratégia segíthet a felhasználók növekedésének újbóli megindításában és a hirdetők számára ez egy másik kulcsfontosságú szempont.
A mobiljáték-szektor várhatóan 2019-ben a 152 milliárd dolláros szerencsejáték-ipar mintegy 52%-át fogja generálni, hangsúlyozva a piac jelentőségét. Mivel egyre több játékos csatlakozik online, ez még több lehetőséget ad a hirdetésekre.
A márka már jól teljesít ezen a fronton - a belső adatok szerint egy Snapchatters naponta átlagosan 30 percet tölt az alkalmazásban, és sok felhasználó nem is érhető el más platformokon.