Menü

8+1 Facebook tipp bloggereknek

by google news, február 16, 2016
Hogyan használhatjuk még a Facebook felületeit az új blogbejegyzések megosztásán kívül? Hogy kelthetjük fel az olvasóink figyelmét a számtalan más poszt között?  A következő kilenc kreatív tipp ehhez ad ötletet! Variáld a megosztott tartalom típusát! Ha rendszeresen megosztod a tartalmakat a blogodról, könnyen megszokhatjuk, hogy mindig ugyanolyan formában tegyük közzé a bejegyzéseinket. Játssz a megfogalmazással, […]

Hogyan használhatjuk még a Facebook felületeit az új blogbejegyzések megosztásán kívül? Hogy kelthetjük fel az olvasóink figyelmét a számtalan más poszt között? 
A következő kilenc kreatív tipp ehhez ad ötletet!

  1. Variáld a megosztott tartalom típusát!

Ha rendszeresen megosztod a tartalmakat a blogodról, könnyen megszokhatjuk, hogy mindig ugyanolyan formában tegyük közzé a bejegyzéseinket. Játssz a megfogalmazással, és derítsd ki, mi kelti fel leginkább a követőid figyelmét! Kísérletezhetsz egyszerű, direkt állításokkal, amelyek után az olvasó többet akar majd tudni arról, amit bemutattál, vagy adhatsz kicsit részletesebb leírást is, kiemelve a tartalom fő pontjait. Figyeld a webanalitika statisztikáit, hogy mely posztok vonzzák be a legtöbb kattintást, majd a posztjaid többségénél használd a legsikeresebb technikát.

Linkek helyett megoszthatsz képeket is, kiemelten az egyéni fotókat, amelyek a márkádhoz illeszkednek. Hatékony lehet az is, ha videókat töltesz fel a Facebook oldaladra, mert ezek jelennek meg legnagyobb valószínűséggel organikus módon a felhasználók hírfolyamán. Ez arra is lehetőséget ad, hogy humort csempéssz a blogod népszerűsítésébe.

  1. Használj különböző kérdéstípusokat!

A bloggerek és a márkák egyaránt használják azt a technikát, hogy kérdést tesznek fel. De milyen kérdést érdemes feltenni? Számos módon elhelyezhetjük a kérdésünket, hogy felkeltse az olvasók érdeklődését. Feltehetünk olyan direkt kérdést, ami után az olvasó többet akar tudni.

Választhatunk metaforikus, hipotetikus kérdést is, ami új megvilágításba helyezi a blogbejegyzést, és lehetőséget ad az olvasónak arra, hogy másképp gondolhasson rá. Ez a nézőpont is felkelti az érdeklődést a kérdésben felvetett megoldásra.

Végül pedig az is jó megoldás lehet, hogy az olvasók véleményét kérjük valami olyasmiről, amin elgondolkodnak, és megosszák a saját megoldásukat.

  1. Lépj kapcsolatba más Facebook oldalakkal!

Hasonlóképp a személyes profilodhoz, az oldalad profiljával is kapcsolatba léphetsz a Facebookon más cégekkel. Ha eddig nem követtél semmilyen oldalt a saját oldaladdal, akkor itt az ideje, hogy megtedd. Egyszerűen lépj be a Facebook oldaladba, és keresd meg azokat a tartalmakat, amiket normál esetben like-olnál. A like-olt oldalak meg fognak jelenteni a hírfolyamodon.

Milyen oldalakt érdemes like-olni a saját oldaladdal? Azokat, amelyek kapcsolódnak a blogodhoz, márkádhoz, szolgáltatásodhoz vagy bármihez, ami releváns a saját célközönséged számára. Ennek számos előnye lehet. Először is, ezzel megjelensz a közönségük előtt. Ha ugyanaz a célközönségetek, akkor ez egy nyerő helyzet, mert potenciális új olvasókra tehetsz szert. Emellett ez azt mutatja, hogy támogatod a másik blogot és üzletet, ami segíthet az új kapcsolatok ápolásában és lehetséges partneri lehetőségeket is kialakíthatsz. Ez potenciális növekedési lehetőséget jelenthet nem csak a Facebookon.

A Facebook oldalad olvasóinak növelésével használhatod az említett taktikákat, hogy új rajongókat vonzz a saját oldaladra, akiket aztán a blogod követőjévé alakíthatsz. Fontold meg azt, hogy promóciót osztasz meg az új rajongók számára, és ajánlj nekik valami ösztönzést, hogy feliratkozzanak a cikkeidre! Ha a blogodon elérhetőek más tartalmak (e-könyvek, podcastok stb.), ezekből is megoszthatsz mintákat az új közönséged tagjaival, hogy még többet tudhassanak meg rólad. További előnyöd származhat abból, ha ezt Facebookon is megosztod.

  1.  Idézz szakértőket!

A szakértők idézése jó módszer arra, hogy többször újra megoszd ugyanazt a cikket a Facebookon anélkül, hogy túl világos lenne a szándékod. Ha elég nagy a követőid listája, fontos lehet számodra az, hogy idézetekkel bevond az olvasóidat, és még többen kattintsanak rá a tartalmadra. A cikkedben megszólaló különböző szakértők idézésével variálhatod a blogbejegyzésed üzenetét, amivel több, eltérő érdeklődésű emberhez juttathatod el a blogodat. Érdemes úgy kiválasztani az idézeteket, hogy azok az olvasók szükségleteihez kapcsolódjanak, megszólítva egy specifikus problémájukat, hogy aztán a cikkben megfelelő választ találhassanak erre.

Az idézetet akár egy képpel is összekapcsolhatod. Egyéni ábrákat készítsz a posztokhoz, amelyek a cikk elemeire, a poszt címére vagy egy olyan részletre utalnak, amely a cikk lényegi pontján szerepel.

Mielőtt elkezdenél játszani a posztolás típusokkal, előbb építs fel egy nagy követőbázist! Nincs egyszerű válasz arra,  hogy mekkora az ideális szám ehhez, de tartsd szem előtt, hogy minél több követőd van, az ő megosztásaik révén annál több emberhez fog eljutni a tartalmad.

  1. Készíts rendszeres összefoglalót a blogbejegyzéseidről!

Másik taktika az, ha összefoglalókat készítünk a blogunkon, majd ezeket megosszuk Facebookon. Többféle összefoglalót készíthetünk: összegyűjthetjük a bejegyzéseket egy bizonyos időszakra vonatkozóan (például a heti vagy havi cikkeket összefoglalva), vagy tematikus emlékeztetőt is írhatunk (például a legfrissebb közösségi média vagy tartalommarketing témájú hírek összegzéséről). Ennek sok előnye van: egyfelől átfogó képet ad egy speciális téma legfrissebb híreiről, másfelől okot ad arra, hogy belinkeld a korábbi posztjaidat, így hasznosítva azt a tartalmat, ami önmagában akár feledésbe is merülhetne.

  1. Készíts videó összefoglalót a posztjaidról!

Ez hasonló lehet a podcastok készítéséhez, de a Facebook videók terjedésével megéri kihasználni az új lehetőséget. Készíts videó összefoglalót a blogbejegyzésedből, és  a bejegyzést linkeld a videóhoz, amikor feltöltöd! Ez tökéletes lehet azoknak az érdeklődőknek, akiknek nap közben nincs idejük elolvasni a blogbejegyzésed, de meg tudják hallgatni háttérzajként az összefoglalót. Akár egy videó sorozatot is készíthetsz, majd blogbejegyzésben összefoglalhatod ezeket a videókat, oda-vissza ajánlva a videókat és a posztokat egymás között.

A legjobb módszer, hogy összekapcsolod az oldalunkat a videókkal az, ha a videó végére elhelyezünk egy call-to-actiont, ami arra csábítja a nézőket, hogy meglátogassák a blogot még több információért, de beemelhetsz olyan részleteket a blogbejegyzésedből, amelyek felkeltik a nézők  érdeklődését a poszt iránt. Emellett a videó szövegét átírhatod egy blogposzttá, és megoszthatod ilyen formában is az olvasókkal.

  1. Keresőoptimalizáld a blogbejegyzéseidet!

Tudtad, hogy a Facebook posztok is megjelennek a Google keresési listáján? Hasznos stratégia, ha a Facebook posztok tartalmát is optimalizálod. Gondold végig, hogy az emberek milyen kifejezésekre kereshetnek rá, amely a blogodra vezethetői őket, és használd ezeket a kifejezéseket a Facebookon is. Ezzel a módszerrel a közösségi oldalon megosztott poszt is megjelenhet az olvasók keresési listáján, növelve a blogbejegyzés forgalmát.

Facebookon a kulcsszavak használatának titka az, hogy minél természetesebben fogalmazz. Találd meg az arany középutat: a bejegyzés legyen optimalizált de olvasható az olvasók számára is.

+1 Használd ki a kiemelt bejegyzésekben rejlő lehetőséget!

A kiemelt bejegyzéssel lehetőséged van egy választott közönség számára kiemelt helyre tenni egy tartalmat. A kiemelést bármilyen Facebook oldal adminja el tudja végezni, a célközönség kiválasztása az, ahol lehetőséged van stratégikusnak és kreatívnak lenni. Célozhatsz konkrét barátokat, akik már like-olták az oldaladat, vagy új közönséget, esetleg alkothatsz saját csoportot érdeklődési kör vagy a márkával való kapcsolat szerint. Akár megkeresheted a blogod feliratkozóit is, és meghívhatod őket egy Facebook csoportba, hogy őket is meg tudd célozni a kiemelt bejegyzéseiddel.

 

Uncategorized @hu

Vezető világmárkák helyi kampányai: 7 kampányvideó a nagyvilágból

Az online világ lehetőségeinek köszönhetően nem csak a már befutott, világmárkák számára lehetséges az, hogy nemzetközivé, vagy akár globálissá váljanak. 10 márka nemzetközi marketing kampányaiból mindenki kaphat tippeket. A nemzetközi piacokra kilépés mindenki számra lehetséges, csak egy kreatív stratégiára és a világpiac megértésére van szükség ehhez. A közösségi médiastratégia adaptálása, a több nyelvre való fordítás, a menük átalakítása […]
2016-03-18
Uncategorized @hu

3 sikeres márkaépítés módszer a gyakorlatban

A márkaépítés alapvetően azt a folyamatot jelenti, hogy hogyan teszed ismertté a márkádat, azaz hogyan fokozod az emberek tudatosságát, egyben vonzod be az újabb érdeklődőket. Gondolj arra, amikor új márkát dobsz piacra! Még senki sem tudja, hogy ki vagy, és fogalmuk sincs a márkádról, így a márka sem él még. Mielőtt sikereket érhetnél el vele, […]
2016-02-23
Uncategorized @hu

6 tipp a jövő évi marketing költségvetés tervezéséhez

December közepén járunk, így ideje a karácsonyi hajtás mellett végiggondolni, hogy mivel készülünk a jövőre, milyen költégekben gondolkodjunk a vállalkozásunk különböző területetein. Összeállításunkban a marketing költségvetés tervezéséhez adunk tippeket!   1: Piac a vásárlóknak – raktáron Azzal, hogy az Y generáció 80%-a használja a telefonját a boltokban, és 74%-uk hajlandó elfogadni a helymeghatározás alapú mobilos […]
2016-12-15
Uncategorized @hu

Miért épp a Netflix? – A személyre szabott, online tartalomfogyasztás diadala a TV felett

A Netflix az a startup, amelyik úgy döntött, hogy az internetes kalózkodás kényelmességét és a videotékák erkölcsi elfogadottságát ötvözve betömi azt a tátongó piaci rést, amelyet az online televízió, illetve mozi fogyasztás hiánya jelentett a kétezres évek első felében, de persze a történet korántsem itt kezdődik. A céget Reed Hastings, egykori matematikatanár alapította 1997-ben Marc […]
2016-11-02
Uncategorized @hu

Mikro momentumok jelentőssége a nyaralásokban

Az utazásokat sok készülődés és tervezés előzi meg, ami során akaratlanul is az okos eszközeinkhez fordulunk ötletekért, inspirációkért. A Google összegyűjtötte és utazási mikro momentumokba rendszerezte melyek a legfontosabb pillanatok az utazással foglalkozó márkák, cégek számára. Cikkünkből kiderül hogyan érdemes jelen lenni a megfelelő pillanatokban az ügyfelek számára, amikor éppen termékeinkre, szolgáltatásainkra keresnek. Az egyik […]
2016-07-27
Uncategorized @hu

Kis karácsony, nagy karácsony? - Az ünnepi időszak online hirdetési jellemzői - 1. rész

Még néhány hét, és megjelennek az üzletek polcain a csoki mikulások, majd hamarosan a karácsonyfadíszek, és az ajándékvásárlásra ösztönző plakátok, akciók is. Ugyanez vár ránk az online világban is: az év végi ünnepekhez kötődő ajánlatokkal bombáznak majd minket a Google kereső oldalain, téli hangulatot árasztó képes hirdetésekbe botlunk kedvenc oldalainkon a display hálózatban, és a […]
2016-10-04
Uncategorized @hu

Snapchat: az internetes zaklatás új lehetőségei?

A tinédzserek körében az egyik legnépszerűbb közösségi média felület a Snapchat, melynek innovatív funkciói veszélyesek is lehetnek a felhasználók számára. A cyberbullying, azaz az internetes zaklatás a megfélemlítés online változata, mely elsősorban a fiatalok körében tapasztalható. Mindegy, hogy diákról vagy szülőről, gyerekről vagy felnőttről van szó, mindenkit érint a kiberzaklatás. Mégis a tinédzserek vannak a […]
2016-04-28
Hírek

Hogyan segítik a Facebook csoportok céged növekedését?

Régóta léteznek Facebook csoportok, melyek egy adott téma köré szerveződnek. Ezek gyakran egyeznek egy márka tevékenységével, így érdemes ezekhez a csoportokhoz csatlakozni. Mutatjuk miért! Személyes ajánlás A Facebook oldalak elérése az algoritmus változását követően lecsökkent, így egy csoport létrehozása, vagy egy csoporthoz való tartozás nagyon jó módja a célközönség elérésének. A csoportokban erős a személyes […]
2017-07-07
KÜLÖNKIADÁS / [EN] Balkáni online piac lehetőségei - Megéri nyitni a magyar e-kereskedőknek?
A vinted story – Digitális turkálóból gigantikus online piactér
A recommerce felemelkedése – menő lett a használt cucc?
Még több podcast
Állások
MKB Bank: FinTech Verseny
A FinTech Verseny célja, hogy az MKB Bank megtalálja azokat a digitális pénzügyi megoldásokat, újszerű digitális megközelítéseket, amelyek továbbfejlesztéséhez, megvalósításához, piaci bevezetéséhez banki partnerre van szükség. Az MKB Bank inkubációs központjában az alábbi támogatást nyújtja: Mentor Program, amelynek keretében banki, FinTech, IT biztonsági, technológiai, üzleti, marketing, UX és jogi szakemberek segítik a kiválasztott megoldások továbbfejlesztését, […]
Berlin Startup Calling 2016 Ötletverseny
A fejedben van a következő nagy tech ötlet? A lehető legjobb helyen jársz! A Visual Meta most lehetőséget nyújt arra, hogy az üzleti projekted végre valósággá váljon. Készítsd el az ötleted összefoglalóját és nevezz a pénzdíjakért és tárgyi nyereményekért összesen 15 000 euró értékben. Modern világunk fejlődésének egyik alappillére a technológia. A digitális technológiák fejlődése […]
Nemzetközi pályázat - Fókuszban a női startupok
Magyarok is indulhatnak a Vodafone nemzetközi pályázatán A Németországban működő Vodafone Institution egy Európában egyedülálló kezdeményezéssel segíti a nők által létrehozott, illetve a nők helyzetének javítását támogató startupokat. Az F-LANE pályázat célja, hogy minél több nő vállalhasson vezető szerepet a technológiai fejlődésben, és világszerte segíthessék társaikat is. A pályázatra természetesen magyar startupok is jelentkezhetnek. A […]
Digitális világ ingyen - Online jelenlét pályázat
Xpertstudio Kft ingyen elkészíti a pályázó számára a weboldalát – webáruházát vagy mobil Applikációját, Grafikaiarculatát, vagy Videós anyagát – Animációs filmjeit, kivitelezi Adwords és Facebook kampányát. Pályázatot benyújthat bármely szervezet, cég, egyesület, alapítvány, intézmény, önkormányzat, egyéni vállalkozó, egyház és magánszemély. A pályázat aktuális 2016.Október.10-től Pályázat zárás időpontja: 2016. December 20. JELENTKEZEM és kitöltöm a pályázati […]
Buktatók a közösségi médiában: ezeket a szokásokat hagyjuk el a siker érdekében
Veled is megesett már, hogy a Forbes-t lapozgatva arra gondoltál, milyen lenne egyszer a magazin hasábjain szerepelni? Elképzelted valaha, hogy egy neves díjátadón a te nevedet harsogják a mikrofonba? Idézni tudnál a Jobs című filmből, és kívülről fújod a világ leghíresebb sikertörténeteit? Talán nem nagy merészség azt feltételezni, hogy jó páran járunk hasonló cipőben. Legtöbbünk azonban már a megszületésük pillanatában melegebb […]
Még több állás
Hello!
Eazy Digital is a new wave digital agency founded in Budapest. The largest division is Google and Facebook ad management.

„A vásárlóknak egyre fontosabb az edukáció” – interjú Pörzse Norberttel, a vágyaim.hu ügyvezetőjével

Nemrégiben hozták nyilvánosságra az Ország Boltja 2023 verseny eredményeit: ügyfelünk, a Vágyaim.hu mind a Minőség díj, mind pedig a Népszerűségi díj esetében az első helyet szerezte meg a saját kategóriájában. Vajon mi a siker titka? Depo Ecommerce Évkönyv & Toplista 2023 című magazinunkban többek között erről is beszélgettünk Pörzse Norbert ügyvezetővel.  Az internet hőskorában az […]

„A vásárlóknak egyre fontosabb az edukáció” – interjú Pörzse Norberttel, a vágyaim.hu ügyvezetőjével

Nemrégiben hozták nyilvánosságra az Ország Boltja 2023 verseny eredményeit: ügyfelünk, a Vágyaim.hu mind a Minőség díj, mind pedig a Népszerűségi díj esetében az első helyet szerezte meg a saját kategóriájában. Vajon mi a siker titka? Depo Ecommerce Évkönyv & Toplista 2023 című magazinunkban többek között erről is beszélgettünk Pörzse Norbert ügyvezetővel.  Az internet hőskorában az […]
Hello!
493 forgalmazó, 3 116 767 termék
Nálunk tényleg megtalálod amit keresel!
Iratkozz fel hírlevelünkre!
mehet
Copyrights © 2022 EAZY Digital
Adatvédelmi Tájékoztató