Menü

Rosszak a Messenger hirdetések?

by google news, július 17, 2017
Körülbelül egy hete jelentették be, hogy globálisan is kiterjesztik a Messenger hirdetéseket, máris sokan fenntartással kezelik, hogyan fog működni az új hirdetési felület. Nemrég írtunk róla, hogy hamarosan mi is találkozhatunk a Messenger alkalmazásban hirdetésekkel, mivel a Facebook ezt globálisan is kiterjeszti, máris többen kételkednek abban, hogy megfelelően fog-e működni. A TechCrunch összegyűjtötte azokat az […]

Körülbelül egy hete jelentették be, hogy globálisan is kiterjesztik a Messenger hirdetéseket, máris sokan fenntartással kezelik, hogyan fog működni az új hirdetési felület.

Nemrég írtunk róla, hogy hamarosan mi is találkozhatunk a Messenger alkalmazásban hirdetésekkel, mivel a Facebook ezt globálisan is kiterjeszti, máris többen kételkednek abban, hogy megfelelően fog-e működni. A TechCrunch összegyűjtötte azokat az érveket, ami miatt rossznak minősíthető a Messenger hirdetési felülete.

Hatalmas hirdetési méretek

A Facebook azt mondta, hogy a hirdetések dinamikusak lehetnek, de azt nem jelentette be, hogy túlméretezettek is. A hirdetés képe nagyobb, mint az alkalmazás bármely más eleme. A megosztott videó és kép esetében a szponzorált rész foglalja el a képernyő kétharmadát, minden más kicsinek tűnik mellette.

Megszakítja a felhasználói élményt

Amint megnyitja a felhasználó az alkalmazást, a felület közepén egy hirdetést lát. Ez olyan hirdetés, amely elfoglalja a képernyő nagy részét, és nem érvényesül az alkalmazás csevegő funkciója, tehát egyértelműen rontja a felhasználói élményt.

Irrelevánsak

Amikor egy weboldalt látogat meg a felhasználó, kap egy felugró ablakot, ahol hírlevélre iratkozhat fel, és cserébe kedvezményben részesül. Ha beírnak valamit a Google keresőbe, akkor is találkozhatnak hirdetésekkel, a Facebook idővonalon is megjelennek a szponzorált tartalmak, de ennek mindnek van valamilyen kontextusa. Kapcsolatban állnak azokkal a dolgokkal, amelyek iránt a felhasználók érdeklődést mutatnak.

A Messenger hirdetések azonban nincsenek összefüggésben. A hirdetések ugyanazt a célzást használják, mint a többi Facebook hirdetés, így ha sok kereskedelmi oldalt kedvel valaki, valószínűleg látni fogja azokat vagy hasonló kategóriákat.

Viszont ki fog úgy dönteni, hogy nem válaszol az üzenetre, hanem helyette vásárol például egy online cipőboltban?

A Messenger egy olyan alkalmazás, melyet egy másik féllel való kommunikációra használnak, nem pedig vásárlásra. A rossz hirdetési élmény elronthatja az alkalmazás eredeti funkcióját. Az üzenetküldés személyes, célzott és ezek a hirdetések rossz útra terelik az amúgy jó alkalmazást.

Azért jó hír, hogy ha valaki nem szeretné látni a reklámokat, akkor a jobb felső sarokban látható kis pontban el lehet rejteni őket.

Blog

Fókuszban a Snapchat!

A Snapchat folyamatosan fejleszti üzleti kilátásait és új területeken próbálja meg felhasználói igényeit kielégíteni. Az üzleti kilátások javításának pedig egyszerű oka van, a közönség növekedése lelassult. Épp ezért született meg egy széles játékpaletta, vagyis a 'Snappables' ötlete, amivel egyedül és barátokkal egyaránt játszhatunk. Ez egy olyan webes játékplatform, amely a külső fejlesztőktől származó játékok széles […]
2019-03-27
Blog

YouTube: új funkció érkezik

Tesztelik azt az új funkciót, amellyel el lehet rejtőzni a YouTube algoritmus elől. Ez hasonlít ahhoz, amikor böngészőben inkognitó módban netezik valaki, mert ilyenkor nem tárolja az előzményeket és a szolgáltatás sem tudja naplózni a felhasználót. Most olyan funkciót szeretnének bevezetni, amellyel az androidos eszközön futó alkalmazásban bárki átválthat majd inkognitó módba. Ennek köszönhetően a […]
2018-06-11
Blog

Milyen Technológiákat Használnak Az Ország Boltja Díjazott Webáruházak?

Milyen Technológiákat Használnak Az Ország Boltja Díjazott Webáruházak? Jelenleg is zajlik a 2017-es Ország Boltja szavazás, amit idén 7. alkalommal indítottak útjára, keresve a 400 nevező közül az év webáruházait minőségi és népszerűségi szempontok alapján. A szeptemberi díjátadó előtti áttekintésként a tavalyi évben díjazottak teljes listája itt böngészhető, akik ez esetben az elemzés alapját is képezik. Célja […]
2017-08-11
Hírek

4 Facebook videó újítás az üzenőfalon

Az üzenőfalon megjelenő videók egyre nagyobb hangsúlyt kapnak a Facebook fejlesztőitől, különösen, hogyha mobilról nézzük őket. Legalábbis erre következtethetünk a mobilos alkalmazás videós funkcióinak megújulásából, amelyet tegnap jelentett be a közösségi oldal. De mi az a négy újdonság, ami megváltoztatja az eddigi videónézési szokásainkat? 1. Automatikus lejátszás HANGGAL Már korábban is voltak erre irányuló, de […]
2017-02-15
Hírek

Rosszak a Messenger hirdetések?

Körülbelül egy hete jelentették be, hogy globálisan is kiterjesztik a Messenger hirdetéseket, máris sokan fenntartással kezelik, hogyan fog működni az új hirdetési felület. Nemrég írtunk róla, hogy hamarosan mi is találkozhatunk a Messenger alkalmazásban hirdetésekkel, mivel a Facebook ezt globálisan is kiterjeszti, máris többen kételkednek abban, hogy megfelelően fog-e működni. A TechCrunch összegyűjtötte azokat az […]
2017-07-17
Hírek

Google Allo: újabb részletek a mesterséges intelligencia alapú appról

A Google pár hónapja tett bejelentésében nyár végére ígérte azt a mesterséges intelligencián alapuló alkalmazást, ami szakértők szerint felülmúl majd minden eddigi chat alkalmazást. A korábbi bejelentésből annyi derült ki, hogy az alkalmazás egy telefonszámokhoz kötött platform lesz, amelyet a Google Assistant integrálása tesz majd intelligenssé. Ennyit tudtunk eddig az Alloról, az Egyesült Államokban azonban, […]
2016-08-29
Hírek

Ecommerce Expo

Online értékesítesz, de elégedetlen vagy a bevételeiddel? Szeretnél idén sokkal több vevőt szerezni, mint 2015-ben? Akkor szerencséd van, ugyanis 2016-ban jön először az Ecommerce Expo – a legnagyobb KKV rendezvény, ahol az online üzletek a vevőszerzés fortélyairól tanulhatnak minden korábbinál hatékonyabb módon! Több mint szakmai 15 előadást hallgathatsz meg az internetes és a klasszikus (offline) […]
2016-02-17
Hírek

Facebook: újra bevezetik az arcfelismerést

2011-ben hozták létre azt a technikát, amellyel a Facebook képes felismerni a képeken szereplő embereket. Az arcfelismerő funkciót most újra be szeretnék vezetni Európában és Kanadában, mivel a világ más részein már sikeresen használják. Ha valaki feltölt egy fotót a közösségi média oldalra, akkor egy háttérben futó szoftver elemzi, hogy kit lehet megjelölni a képen. […]
2018-04-20
Logisztika vs. e-kereskedők – Hol van a kutya elásva?
Beköszöntött a Neobankok kora – jó ez nekünk?
Itt a főszezon! – Hogyan érdemes felkészülni a Q4-re?
Még több podcast
Állások
MKB Bank: FinTech Verseny
A FinTech Verseny célja, hogy az MKB Bank megtalálja azokat a digitális pénzügyi megoldásokat, újszerű digitális megközelítéseket, amelyek továbbfejlesztéséhez, megvalósításához, piaci bevezetéséhez banki partnerre van szükség. Az MKB Bank inkubációs központjában az alábbi támogatást nyújtja: Mentor Program, amelynek keretében banki, FinTech, IT biztonsági, technológiai, üzleti, marketing, UX és jogi szakemberek segítik a kiválasztott megoldások továbbfejlesztését, […]
Berlin Startup Calling 2016 Ötletverseny
A fejedben van a következő nagy tech ötlet? A lehető legjobb helyen jársz! A Visual Meta most lehetőséget nyújt arra, hogy az üzleti projekted végre valósággá váljon. Készítsd el az ötleted összefoglalóját és nevezz a pénzdíjakért és tárgyi nyereményekért összesen 15 000 euró értékben. Modern világunk fejlődésének egyik alappillére a technológia. A digitális technológiák fejlődése […]
Nemzetközi pályázat - Fókuszban a női startupok
Magyarok is indulhatnak a Vodafone nemzetközi pályázatán A Németországban működő Vodafone Institution egy Európában egyedülálló kezdeményezéssel segíti a nők által létrehozott, illetve a nők helyzetének javítását támogató startupokat. Az F-LANE pályázat célja, hogy minél több nő vállalhasson vezető szerepet a technológiai fejlődésben, és világszerte segíthessék társaikat is. A pályázatra természetesen magyar startupok is jelentkezhetnek. A […]
Digitális világ ingyen - Online jelenlét pályázat
Xpertstudio Kft ingyen elkészíti a pályázó számára a weboldalát – webáruházát vagy mobil Applikációját, Grafikaiarculatát, vagy Videós anyagát – Animációs filmjeit, kivitelezi Adwords és Facebook kampányát. Pályázatot benyújthat bármely szervezet, cég, egyesület, alapítvány, intézmény, önkormányzat, egyéni vállalkozó, egyház és magánszemély. A pályázat aktuális 2016.Október.10-től Pályázat zárás időpontja: 2016. December 20. JELENTKEZEM és kitöltöm a pályázati […]
Buktatók a közösségi médiában: ezeket a szokásokat hagyjuk el a siker érdekében
Veled is megesett már, hogy a Forbes-t lapozgatva arra gondoltál, milyen lenne egyszer a magazin hasábjain szerepelni? Elképzelted valaha, hogy egy neves díjátadón a te nevedet harsogják a mikrofonba? Idézni tudnál a Jobs című filmből, és kívülről fújod a világ leghíresebb sikertörténeteit? Talán nem nagy merészség azt feltételezni, hogy jó páran járunk hasonló cipőben. Legtöbbünk azonban már a megszületésük pillanatában melegebb […]
Még több állás
Hello!
Eazy Digital is a new wave digital agency founded in Budapest. The largest division is Google and Facebook ad management.

„A vásárlóknak egyre fontosabb az edukáció” – interjú Pörzse Norberttel, a vágyaim.hu ügyvezetőjével

Nemrégiben hozták nyilvánosságra az Ország Boltja 2023 verseny eredményeit: ügyfelünk, a Vágyaim.hu mind a Minőség díj, mind pedig a Népszerűségi díj esetében az első helyet szerezte meg a saját kategóriájában. Vajon mi a siker titka? Depo Ecommerce Évkönyv & Toplista 2023 című magazinunkban többek között erről is beszélgettünk Pörzse Norbert ügyvezetővel.  Az internet hőskorában az […]

„A vásárlóknak egyre fontosabb az edukáció” – interjú Pörzse Norberttel, a vágyaim.hu ügyvezetőjével

Nemrégiben hozták nyilvánosságra az Ország Boltja 2023 verseny eredményeit: ügyfelünk, a Vágyaim.hu mind a Minőség díj, mind pedig a Népszerűségi díj esetében az első helyet szerezte meg a saját kategóriájában. Vajon mi a siker titka? Depo Ecommerce Évkönyv & Toplista 2023 című magazinunkban többek között erről is beszélgettünk Pörzse Norbert ügyvezetővel.  Az internet hőskorában az […]
Hello!
493 forgalmazó, 3 116 767 termék
Nálunk tényleg megtalálod amit keresel!
Iratkozz fel hírlevelünkre!
mehet
Copyrights © 2022 EAZY Digital
Adatvédelmi Tájékoztató