Menü

Műszaki cikkek kereskedelme, avagy “mit dobott a gép”?

by Dobány Péter, február 16, 2023
Podcast sorozatunk negyedik epizódjában az electro szegmens elmúlt évét és várható jövőjét jártuk körbe e-kereskedelmi szempontból.

Felkészülés egy akadályokkal teli évre

- Én azt gondolom, hogy az online kereskedőknek megvan az az előnye, hogy gyakorlatilag a piacon a leggyorsabban tudnak alkalmazkodni és változtatni a működésükön, hogy ha valami külső hatás éri őket - mondja Kakas Balázs (Commercial Director, AQUA.hu). - Ez segített hozzá ahhoz, hogy minden felmerülő problémára gyorsan reagáljunk és az adott helyzetből a lehető legtöbbet hozzuk ki. 

Hasonlóan tekint vissza a tavalyi évre Monostori Csaba (E-commerce Manager, Euronics) is: 

- Az előző években, a covid helyzetben mindenki megtanult gyorsan reagálni. Az Euronics oldalán több mint 60 áruházat érintett, a dolgozóknak a felkészítése (milyen elővigyázatossággal kell lenniük a boltokban, áruházakban, esetleges megbetegedéseknél különböző protokolok voltak elindítva. Abban az időszakban nagy hangsúly volt fektetve az előkészületekre, és most a 2022-es évben szerencsére ilyen nagy változás nem történt. 

Visszatérés a “régi kerékvágásba” - az online és offline vásárlási módok aránya a covid utáni időszakban 

Egyre inkább megfigyelhető, hogy akiket eddig a pandémiás helyzet visszatartott az offline vásárlástól, folyamatosan kezdenek visszatérni az üzletekbe. Jellemző vásárlási mód lett továbbá még az online rendelés személyes átvétellel is. Az online értékesítés pedig megmaradt azoknak, akik számára nem prioritás, hogy vásárlás előtt “megtapogassa” a terméket, hiszen bízik az online vásárlás folyamatában, és abban, hogy fizetési módjától függetlenül rövid határidővel megkapja termékét. 

Hasított a BLACK FRIDAY és a karácsony, vagy inkább rémes volt a 2022, mintsem "fémes"? Na és mit tartogat a jövő és milyen jelentős bejelentésre készül az Euronics?

Hallgasd meg a teljes beszélgetést, és kiderül!

Beszélgető partnerek: Kakas Balázsl (Commercial Director, AQUA.hu), Monostori Csaba (E-commerce Manager, Euronics) és Pintér Róbert (KÜRT Akadémia, E-kereskedelmi képzésvezető). 

Moderátor: Donáth Fruzsina - üzletfejlesztési igazgató, Smart Trade Applications Kft.

Podcast

Van mire koccintani? - Alkoholos italok az online piactéren

Szomorú, de igaz, hogy a pandémia alatt megtapasztalt elszigetelődés és szorongás meghozta az alkoholos italok online kereskedelmének berobbanását. Merrefelé tart most az iparág? Mik a magyar alkoholfogyasztási trendek? Mit lehet tenni azért, hogy a berögződésekből kizökkentsük a vásárlót, és kevésbé ismert, prémium italok felé tereljük? Melyik korosztályra érdemes célozni? Hogyan lehet az online kereskedelemben is óvni a 18 éven aluliakat?
2023-11-17
Podcast

FMCG kiskereskedelem térben és időben

A jelenlegi gazdasági helyzetben vajon milyen stratégiát követnek a kereskedők a boltokban és az online térben?
2022-10-14
Podcast

Az e-kereskedelem jövője

Milyen hatással lehet az MI, az AR/VR, a blokklánc felfedezése, és az ehhez hasonló új technológiák az online vásárlásra? Új podcast epizódunkban ezekre a kérdésekre keressük a választ. Tartsatok velünk!
2024-03-14
Podcast

KÜLÖNKIADÁS / [EN] Balkáni online piac lehetőségei - Megéri nyitni a magyar e-kereskedőknek?

Különkiadásunkban Nikola Ilchev, Kelet-Európa egyik legbefolyásosabb eCommerce személyisége és a Balkan eCommerce Summit alapítója volt a vendégünk.
2024-08-02
Podcast

A vinted story – Digitális turkálóból gigantikus online piactér

Nagy sikerű recommerce epizódunk után íme a második rész: a Vinted story.
2024-06-13
Podcast

A recommerce felemelkedése – menő lett a használt cucc?

Az ikomm 2. évadának 2. adásában Szakolcai Dorinával (Ruhafalva, alapító-tulajdonos) és Kristian Kelemennel (Furbify, értékesítési vezető) beszélgettünk. Műsorvezetők: Donáth Fruzsina és Rédey Iván (e-kereskedelmi szakértők).
2024-04-16
Podcast

Let's talk about sex(shop), baby – erotikus árucikkek az online piactéren

Az erotikus árucikkek online kereskedelmével kapcsolatban rengeteg kérdésünk merülhet fel. Vajon miből fogy a legtöbb? Melyek az új termékinnovációk? Hogyan lehet elérni a célközönséget egy olyan területen, ahol a konvencionális digitális marketing eszközök csak korlátozottan elérhetők? Hogyan zajlik a termékek diszkrét kiszállítása, és mennyire van erre igény?
2023-09-27
Podcast

Egészség-sport cikkek kereskedelme - a tavaszi megújulás jegyében

"Az egészségen nem érdemes spórolni" - tartja a mondás, de vajon a válság hatására is kitartanak még az emberek az egészségüket szolgáló termékek megvásárlása mellett? Az "egészség-sport" cikkek online kereskedelméről Balogh Judittal (Marketingvezető, Herbaház), Román Gergellyel (E-kereskedelmi igazgató, Decathlon) és Pintér Róberttel (KÜRT Akadémia, E-kereskedelmi képzésvezető) beszélgettünk. Moderátor: Nagy Sándor, E-kereskedelmi stratéga
2023-06-15
Itt a főszezon! – Hogyan érdemes felkészülni a Q4-re?
KÜLÖNKIADÁS / [EN] Balkáni online piac lehetőségei - Megéri nyitni a magyar e-kereskedőknek?
A vinted story – Digitális turkálóból gigantikus online piactér
Még több podcast
Állások
MKB Bank: FinTech Verseny
A FinTech Verseny célja, hogy az MKB Bank megtalálja azokat a digitális pénzügyi megoldásokat, újszerű digitális megközelítéseket, amelyek továbbfejlesztéséhez, megvalósításához, piaci bevezetéséhez banki partnerre van szükség. Az MKB Bank inkubációs központjában az alábbi támogatást nyújtja: Mentor Program, amelynek keretében banki, FinTech, IT biztonsági, technológiai, üzleti, marketing, UX és jogi szakemberek segítik a kiválasztott megoldások továbbfejlesztését, […]
Berlin Startup Calling 2016 Ötletverseny
A fejedben van a következő nagy tech ötlet? A lehető legjobb helyen jársz! A Visual Meta most lehetőséget nyújt arra, hogy az üzleti projekted végre valósággá váljon. Készítsd el az ötleted összefoglalóját és nevezz a pénzdíjakért és tárgyi nyereményekért összesen 15 000 euró értékben. Modern világunk fejlődésének egyik alappillére a technológia. A digitális technológiák fejlődése […]
Nemzetközi pályázat - Fókuszban a női startupok
Magyarok is indulhatnak a Vodafone nemzetközi pályázatán A Németországban működő Vodafone Institution egy Európában egyedülálló kezdeményezéssel segíti a nők által létrehozott, illetve a nők helyzetének javítását támogató startupokat. Az F-LANE pályázat célja, hogy minél több nő vállalhasson vezető szerepet a technológiai fejlődésben, és világszerte segíthessék társaikat is. A pályázatra természetesen magyar startupok is jelentkezhetnek. A […]
Digitális világ ingyen - Online jelenlét pályázat
Xpertstudio Kft ingyen elkészíti a pályázó számára a weboldalát – webáruházát vagy mobil Applikációját, Grafikaiarculatát, vagy Videós anyagát – Animációs filmjeit, kivitelezi Adwords és Facebook kampányát. Pályázatot benyújthat bármely szervezet, cég, egyesület, alapítvány, intézmény, önkormányzat, egyéni vállalkozó, egyház és magánszemély. A pályázat aktuális 2016.Október.10-től Pályázat zárás időpontja: 2016. December 20. JELENTKEZEM és kitöltöm a pályázati […]
Buktatók a közösségi médiában: ezeket a szokásokat hagyjuk el a siker érdekében
Veled is megesett már, hogy a Forbes-t lapozgatva arra gondoltál, milyen lenne egyszer a magazin hasábjain szerepelni? Elképzelted valaha, hogy egy neves díjátadón a te nevedet harsogják a mikrofonba? Idézni tudnál a Jobs című filmből, és kívülről fújod a világ leghíresebb sikertörténeteit? Talán nem nagy merészség azt feltételezni, hogy jó páran járunk hasonló cipőben. Legtöbbünk azonban már a megszületésük pillanatában melegebb […]
Még több állás
Hello!
Eazy Digital is a new wave digital agency founded in Budapest. The largest division is Google and Facebook ad management.

„A vásárlóknak egyre fontosabb az edukáció” – interjú Pörzse Norberttel, a vágyaim.hu ügyvezetőjével

Nemrégiben hozták nyilvánosságra az Ország Boltja 2023 verseny eredményeit: ügyfelünk, a Vágyaim.hu mind a Minőség díj, mind pedig a Népszerűségi díj esetében az első helyet szerezte meg a saját kategóriájában. Vajon mi a siker titka? Depo Ecommerce Évkönyv & Toplista 2023 című magazinunkban többek között erről is beszélgettünk Pörzse Norbert ügyvezetővel.  Az internet hőskorában az […]

„A vásárlóknak egyre fontosabb az edukáció” – interjú Pörzse Norberttel, a vágyaim.hu ügyvezetőjével

Nemrégiben hozták nyilvánosságra az Ország Boltja 2023 verseny eredményeit: ügyfelünk, a Vágyaim.hu mind a Minőség díj, mind pedig a Népszerűségi díj esetében az első helyet szerezte meg a saját kategóriájában. Vajon mi a siker titka? Depo Ecommerce Évkönyv & Toplista 2023 című magazinunkban többek között erről is beszélgettünk Pörzse Norbert ügyvezetővel.  Az internet hőskorában az […]
Hello!
493 forgalmazó, 3 116 767 termék
Nálunk tényleg megtalálod amit keresel!
Iratkozz fel hírlevelünkre!
mehet
Copyrights © 2022 EAZY Digital
Adatvédelmi Tájékoztató