- Én azt gondolom, hogy az online kereskedőknek megvan az az előnye, hogy gyakorlatilag a piacon a leggyorsabban tudnak alkalmazkodni és változtatni a működésükön, hogy ha valami külső hatás éri őket - mondja Kakas Balázs (Commercial Director, AQUA.hu). - Ez segített hozzá ahhoz, hogy minden felmerülő problémára gyorsan reagáljunk és az adott helyzetből a lehető legtöbbet hozzuk ki.
Hasonlóan tekint vissza a tavalyi évre Monostori Csaba (E-commerce Manager, Euronics) is:
- Az előző években, a covid helyzetben mindenki megtanult gyorsan reagálni. Az Euronics oldalán több mint 60 áruházat érintett, a dolgozóknak a felkészítése (milyen elővigyázatossággal kell lenniük a boltokban, áruházakban, esetleges megbetegedéseknél különböző protokolok voltak elindítva. Abban az időszakban nagy hangsúly volt fektetve az előkészületekre, és most a 2022-es évben szerencsére ilyen nagy változás nem történt.
Egyre inkább megfigyelhető, hogy akiket eddig a pandémiás helyzet visszatartott az offline vásárlástól, folyamatosan kezdenek visszatérni az üzletekbe. Jellemző vásárlási mód lett továbbá még az online rendelés személyes átvétellel is. Az online értékesítés pedig megmaradt azoknak, akik számára nem prioritás, hogy vásárlás előtt “megtapogassa” a terméket, hiszen bízik az online vásárlás folyamatában, és abban, hogy fizetési módjától függetlenül rövid határidővel megkapja termékét.
Hasított a BLACK FRIDAY és a karácsony, vagy inkább rémes volt a 2022, mintsem "fémes"? Na és mit tartogat a jövő és milyen jelentős bejelentésre készül az Euronics?
Hallgasd meg a teljes beszélgetést, és kiderül!
Beszélgető partnerek: Kakas Balázsl (Commercial Director, AQUA.hu), Monostori Csaba (E-commerce Manager, Euronics) és Pintér Róbert (KÜRT Akadémia, E-kereskedelmi képzésvezető).
Moderátor: Donáth Fruzsina - üzletfejlesztési igazgató, Smart Trade Applications Kft.