Egységes kattintási ár bármely termékkategóriában, potenciális vásárlók, ajándék termék hirdetési egyenleg és megannyi partneri ajándék - többek között ezek várnak rád, ha a depo.hu-ra regisztrálsz. Ajánlataink helyett viszont beszéljenek inkább a számok!
Esettanulmányunkban három ügyfelünk történetén keresztül szeretnénk bemutatni azt, hogyan tudták növelni bevételüket a depo.hu segítségével.
Ügyfelünk egy dinamikusan növekvő webáruház, mely főként lakberendezési, kerti és sport-szabadidős termékeket kínál vásárlóinak. Bevételük növelése és további potenciális vásárlók elérése érdekében év elején regisztráltak árukereső oldalunkra.
Az ekkor kapott, 25 000 Ft-os ajándék hirdetési egyenlegből több mint 1000 potenciális vásárló látogatta meg weboldalukat. Árukereső oldalunk folyamatos fejlesztéseinek köszönhetően pedig mindössze hat hónap alatt, megközelítőleg 31.000 forint ráfordítással 630.000 forint bevételt értek el.
Ügyfelünk így korábbi eredményeit megduplázva 2%-os konverziós arányt mérhetett webáruházában, valamint a ROAS-t (egységnyi hirdetési költségek megtérülést) is sikerült egészen 200%-ig növelnie.
Magyarország egyik legnagyobb könyváruházánál szintén kimagasló eredményeket sikerült elérnünk. Termékeik megjelenítésével a depo.hu-n mindössze 75.000 forint ráfordítással 853.000 forint bevételt sikerült realizálnia partnerünknek.
Ez az eredmény több mint 1000%-os ROAS-t, valamint az átlaghoz képest több mint négyszeres, 4,1%-os konverziós arányt jelent.
Szintén hasonlóan kiemelkedő számokkal büszkélkedhetünk kisállat eledelek és kiegészítők forgalmazásával foglalkozó partnerünknél is. Esetükben 46.000 forint ráfordítással 817.000 forint bevételt értek el, ami 1700%-os ROAS-t jelent 4,37%-os konverziós arány mellett.
Ezek az eredmények nemcsak partnereink számára, hanem nekünk is nagyszerű visszajelzések arról, hogy a háttérben zajló folyamatos fejlesztéseink kézzel fogható megoldást nyújtanak számukra.
Ha szeretnéd te is megsokszorozni a bevételed, regisztráld hozzánk webáruházad!