Menü

„A vásárlóknak egyre fontosabb az edukáció” – interjú Pörzse Norberttel, a vágyaim.hu ügyvezetőjével

by Dobány Péter, február 14, 2024
Nemrégiben hozták nyilvánosságra az Ország Boltja 2023 verseny eredményeit: ügyfelünk, a Vágyaim.hu mind a Minőség díj, mind pedig a Népszerűségi díj esetében az első helyet szerezte meg a saját kategóriájában. Vajon mi a siker titka? Depo Ecommerce Évkönyv & Toplista 2023 című magazinunkban többek között erről is beszélgettünk Pörzse Norbert ügyvezetővel.  Az internet hőskorában az […]

Nemrégiben hozták nyilvánosságra az Ország Boltja 2023 verseny eredményeit: ügyfelünk, a Vágyaim.hu mind a Minőség díj, mind pedig a Népszerűségi díj esetében az első helyet szerezte meg a saját kategóriájában. Vajon mi a siker titka? Depo Ecommerce Évkönyv & Toplista 2023 című magazinunkban többek között erről is beszélgettünk Pörzse Norbert ügyvezetővel. 

Az internet hőskorában az egyik legdinamikusabban fejlődő kereskedelmi szegmens az erotikus termékek piaca volt, hiszen a szemérmes felhasználók sokkal szívesebben vásároltak a képernyő mögé bújva, szégyenérzet nélkül, mint személyesen egy hagyományos szexboltban. Ez a helyzet egyébként húsz év múltán sem változott. 

– Mi is kiemelt figyelmet fordítunk a diszkrécióra: egyrészt a megrendelt termékek teljesen semleges csomagolásban érkeznek meg a vevőkhöz, másrészt automatába is kérhetik a szállítást – mondta el Pörzse Norbert, az egyik legjelentősebb hazai erotikustermék-forgalmazó webshop, a Vágyaim.hu ügyvezetője. – A vevőink fele egyébként él is ezzel a teljesen személytelen átvételi lehetőséggel. Ráadásul nálunk még a feladó cég névnél sem utal semmi a Vágyaim.hu-ra vagy a megrendelt termékre, így a futár sem tudja, hogy milyen csomagot kézbesít éppen.

A vevők többsége a 30-as, 40-es korosztályból kerül ki

A Vágyaim.hu mellett működő klasszikus fizikai bolt is népszerű a vásárlók körében, habár a forgalom kétharmada online realizálódik. 

– A koronavírus-járvány idején a fizikai bolt természetesen nem volt nyitva, vagy ha éppen ki is nyitott, az emberek nem szívesen jöttek be vásárolni, mert féltek a fertőzéstől. Az elmúlt 1-2 évben viszont mind a fizikai, mind pedig az online térben egyenletes növekedést értünk el – hangsúlyozta Pörzse Norbert. – Azt tapasztaljuk, hogy a vásárlóknak egyre fontosabb az edukáció, és azért keresnek fel minket a boltban személyesen, mert ott szakszerű segítséget kapnak, ráadásul megfoghatják, megnézhetik a kiválasztott terméket. A vásárlók többsége egyébként nem a huszonévesek közül, hanem a harmincas, negyvenes korosztályból kerül ki, de a boltban megfordul az idősebb, nyugdíjas korosztály is.

Fókuszban a saját márkás termékek

Pörzse Norbert a 2023-as évvel kapcsolatban elárulta, hogy az infláció volt az, ami leginkább megnehezíti az értékesítést és a hatékony működést. 

– Azt látjuk, hogy a kosárérték változatlan, és a vásárlók jóval tudatosabban választanak, a legjobb ár-érték arányú termékeket keresik. Ezt saját beszerzésű, saját márkás termékekkel igyekszünk ellensúlyozni, hiszen így lehetőségünk van jobb minőséget adni kedvezőbb áron.

Hogyan veszi fel a versenyt a vágyaim.hu a nagy nemzetközi versenytársakkal és a szomszédos országokból érkező szereplőkkel? Milyen tervei vannak az anyavállalatnak, a Webshop Logisztika Kft.-nek a közeljövőre nézve? Többek között ez is kiderül a teljes interjúból, amit a Depo Ecommerce Évkönyv & Toplista 2023 című magazinunkban olvashatsz el! Amennyiben érdekel a kiadvány, írj nekünk az evkonyv@depo.hu email címre! 

Depó

Töretlen fejlődés a csomagautomaták piacán

A logisztikai piac és ezen belül a csomagautomata szolgáltatók jelentős kihívásokkal szembesültek az elmúlt időszakban, ugyanakkor ezzel párhuzamosan komoly lehetőségek nyíltak a további bővülésre. Az e-commerce piacon a csomagautomaták szerepéről és a legújabb trendekről beszélgettünk a FOXPOST társalapító-vezérigazgatójával, Bengyel Ádámmal.
2022-09-12
Depó

Bevételnövekedés a depo.hu-val

A depo.hu neve sokak számára csenghet még ismeretlenül, akik viszont élnek már szolgáltatásainkkal, elégedetten tekinthetnek minden hónapban elért eredményeikre.
2023-09-26
Depó

A nemzetközi online piac továbbra is dinamikusan növekszik – Depo Ecommerce Évkönyv & Toplista

A nemzetközi online piac 2023-ban várhatóan 10%-kal bővül, amely némiképpen meghaladja a tavalyi fejlődési ütemet. Az online térben továbbra is Kína számít a legnagyobb kereskedőnek, amely a világ online forgalmának felét tudhatja magáénak. Globális ecommerce áttekintés következik a Depo Ecommerce Évkönyv & Toplista 2023 című kiadványunkból.
2024-01-19
Depó

„Az online növekedés titka, hogy átlépjük a határokat!”

Meddig növekedhet még a hazai e-commerce piac? Miért nem exportálnak többet a magyar online vállalatok? Milyen lesz a digitális vásárlás jövője? Többek között ezekre a kérdésekre is kerestük a választ Nagy Sándorral, a Future Trade Konferencia szakmai referensével.
2022-09-13
Depó

„A vásárlóknak egyre fontosabb az edukáció” – interjú Pörzse Norberttel, a vágyaim.hu ügyvezetőjével

Nemrégiben hozták nyilvánosságra az Ország Boltja 2023 verseny eredményeit: ügyfelünk, a Vágyaim.hu mind a Minőség díj, mind pedig a Népszerűségi díj esetében az első helyet szerezte meg a saját kategóriájában. Vajon mi a siker titka? Depo Ecommerce Évkönyv & Toplista 2023 című magazinunkban többek között erről is beszélgettünk Pörzse Norbert ügyvezetővel.  Az internet hőskorában az […]
2024-02-14
Depó

A jövő az automatizált megoldásoké

A magyar e-commerce piac növekedésének kulcsa az automatizált megoldásokban rejlik, ugyanakkor a magyar vállalatok még gyakran idegenkednek a digitális újdonságoktól. Az edukáció fontosságáról és a magyar e-commerce piacról beszélgettünk Donáth Fruzsinával, a Smart Trade Applications Kft. üzletfejlesztési igazgatójával.
2022-09-13
Depó

Új üzleti modell egy változó piacon

A hazai sportszerpiac egyik legjelentősebb szereplője különleges időszakként élte meg a pandémiát. Az ilyen helyzetekben pedig a rugalmasság komolyan felértékelődik – állítja Román Gergely, a Decathlon e-kereskedelmi igazgatója.
2022-09-13
A vinted story – Digitális turkálóból gigantikus online piactér
A recommerce felemelkedése – menő lett a használt cucc?
Az e-kereskedelem jövője
Még több podcast
Állások
MKB Bank: FinTech Verseny
A FinTech Verseny célja, hogy az MKB Bank megtalálja azokat a digitális pénzügyi megoldásokat, újszerű digitális megközelítéseket, amelyek továbbfejlesztéséhez, megvalósításához, piaci bevezetéséhez banki partnerre van szükség. Az MKB Bank inkubációs központjában az alábbi támogatást nyújtja: Mentor Program, amelynek keretében banki, FinTech, IT biztonsági, technológiai, üzleti, marketing, UX és jogi szakemberek segítik a kiválasztott megoldások továbbfejlesztését, […]
Berlin Startup Calling 2016 Ötletverseny
A fejedben van a következő nagy tech ötlet? A lehető legjobb helyen jársz! A Visual Meta most lehetőséget nyújt arra, hogy az üzleti projekted végre valósággá váljon. Készítsd el az ötleted összefoglalóját és nevezz a pénzdíjakért és tárgyi nyereményekért összesen 15 000 euró értékben. Modern világunk fejlődésének egyik alappillére a technológia. A digitális technológiák fejlődése […]
Nemzetközi pályázat - Fókuszban a női startupok
Magyarok is indulhatnak a Vodafone nemzetközi pályázatán A Németországban működő Vodafone Institution egy Európában egyedülálló kezdeményezéssel segíti a nők által létrehozott, illetve a nők helyzetének javítását támogató startupokat. Az F-LANE pályázat célja, hogy minél több nő vállalhasson vezető szerepet a technológiai fejlődésben, és világszerte segíthessék társaikat is. A pályázatra természetesen magyar startupok is jelentkezhetnek. A […]
Digitális világ ingyen - Online jelenlét pályázat
Xpertstudio Kft ingyen elkészíti a pályázó számára a weboldalát – webáruházát vagy mobil Applikációját, Grafikaiarculatát, vagy Videós anyagát – Animációs filmjeit, kivitelezi Adwords és Facebook kampányát. Pályázatot benyújthat bármely szervezet, cég, egyesület, alapítvány, intézmény, önkormányzat, egyéni vállalkozó, egyház és magánszemély. A pályázat aktuális 2016.Október.10-től Pályázat zárás időpontja: 2016. December 20. JELENTKEZEM és kitöltöm a pályázati […]
Buktatók a közösségi médiában: ezeket a szokásokat hagyjuk el a siker érdekében
Veled is megesett már, hogy a Forbes-t lapozgatva arra gondoltál, milyen lenne egyszer a magazin hasábjain szerepelni? Elképzelted valaha, hogy egy neves díjátadón a te nevedet harsogják a mikrofonba? Idézni tudnál a Jobs című filmből, és kívülről fújod a világ leghíresebb sikertörténeteit? Talán nem nagy merészség azt feltételezni, hogy jó páran járunk hasonló cipőben. Legtöbbünk azonban már a megszületésük pillanatában melegebb […]
Még több állás
Hello!
Eazy Digital is a new wave digital agency founded in Budapest. The largest division is Google and Facebook ad management.

„A vásárlóknak egyre fontosabb az edukáció” – interjú Pörzse Norberttel, a vágyaim.hu ügyvezetőjével

Nemrégiben hozták nyilvánosságra az Ország Boltja 2023 verseny eredményeit: ügyfelünk, a Vágyaim.hu mind a Minőség díj, mind pedig a Népszerűségi díj esetében az első helyet szerezte meg a saját kategóriájában. Vajon mi a siker titka? Depo Ecommerce Évkönyv & Toplista 2023 című magazinunkban többek között erről is beszélgettünk Pörzse Norbert ügyvezetővel.  Az internet hőskorában az […]

„A vásárlóknak egyre fontosabb az edukáció” – interjú Pörzse Norberttel, a vágyaim.hu ügyvezetőjével

Nemrégiben hozták nyilvánosságra az Ország Boltja 2023 verseny eredményeit: ügyfelünk, a Vágyaim.hu mind a Minőség díj, mind pedig a Népszerűségi díj esetében az első helyet szerezte meg a saját kategóriájában. Vajon mi a siker titka? Depo Ecommerce Évkönyv & Toplista 2023 című magazinunkban többek között erről is beszélgettünk Pörzse Norbert ügyvezetővel.  Az internet hőskorában az […]
Hello!
493 forgalmazó, 3 116 767 termék
Nálunk tényleg megtalálod amit keresel!
Iratkozz fel hírlevelünkre!
mehet
Copyrights © 2022 EAZY Digital
Adatvédelmi Tájékoztató