A Google múlt heti bejelentése után minden iOS alapú eszközön elérhetővé tette a Google Chrome alkalmazában is az Accelerated Mobil Pages ( AMP), vagyis gyorsított mobil oldalak technológiát. Az újdonsággal ezentúl az AMP technológiával épült oldalak rögtön betöltődnek majd, közvetlenül a Google találati oldaláról történő “átkattintáskor”.
Bár az újítás csak a legfrissebb Chrome alkalmazásokban elérhető iOS-en, mégis fontos változást hoz majd hosszabb távon.
A tavaly októberben bejelentett Accelerated Mobil Pages technológia óta több szignifikáns, mobil eszközökre optimalizálást inspiráló újítás is érkezett a Googletől.
A Google ugyanis már tavasszal azzal riogatta az AdWords hálózatán hirdetőket, hogy az okos eszközökre optimalizálás, illetve a mobilra optimalizálás fókusz kiemelt szempont lesz idén a hirdetők számára. Míg a márciusi közleményben csak fejlesztési kulcsterületeket jelöltek ki, a múlt heti bejelentés már konkrét hirdetési változásokat hozott a Google AdWords rendszerében.
Érdekelnek a mobil trendek és tudni szeretnéd mit tartogat a mobil a jövőben?
Gyere el mobil trendekkel foglalkozó, Google Magyarországgal közös rendezvényünkre!