Menü

5 ok, amiért a Facebook, Snapchat és az Instagram sikeres

by google news, január 19, 2018
A közösségi média megjelenése óta a technológia az emberek életmódjához szorosan hozzá tartozik. A Facebook most több mint 2 milliárd havi aktív felhasználóval büszkélkedhet, az Instagram-nak 800 millió aktív felhasználója van, a Snapchat-et pedig körülbelül 180 millióan használják naponta aktívan, akik összesen naponta 3,5 milliárdszor kattintanak. Miért kapnak ezek az alkalmazások ennyi figyelmet? Hiszen mindegyiknek […]

A közösségi média megjelenése óta a technológia az emberek életmódjához szorosan hozzá tartozik. A Facebook most több mint 2 milliárd havi aktív felhasználóval büszkélkedhet, az Instagram-nak 800 millió aktív felhasználója van, a Snapchat-et pedig körülbelül 180 millióan használják naponta aktívan, akik összesen naponta 3,5 milliárdszor kattintanak.

Miért kapnak ezek az alkalmazások ennyi figyelmet? Hiszen mindegyiknek hatalmas sikere van a felhasználók körében, szinte vírusosan terjedtek el. Mutatjuk az 5 legfontosabb okot, amiért olyan sikeresek:

1, Felhasználói élmény

A Facebook, Snapchat és az Instagram nagyon odafigyelnek a felhasználói élményre. Folyamatosan a célfelhasználóra optimalizálják a kezelő felületeket. Ezek a platformok így magas szintű elköteleződésre számíthatnak az emberek részéről, hiszen pontosan tudják, miért maradnak ott a felhasználók.

A Facebook például rendkívül személyre szabott, a hírcsatornát úgy alakította ki, hogy a felhasználók a számukra tetsző tartalmakkal találkozzanak. A Snapchat a lehető legegyszerűbbé tette a kezelő felületet, hogy rövid idő alatt sok történetet megtekinthessenek a felhasználók.

2, Hosszú távú figyelem

A közösségi média felületek hosszú távon gondolkodnak. A Facebook például már 14 éve sikeres, és nagyon jó ötlet volt, hogy megszerezték az Instagram-ot is. Emellett a közösségi média óriás a virtuális valóságban és a kiterjesztett valóságban is gondolkodik, így keresi azokat a lehetőségeket, amivel a jövőben is népszerű lehet.

3, Könnyed kommunikáció

A világ minden tájáról érkező emberek könnyedén kommunikálhatnak egymással. Ugyan léteztek olyan szövegküldő felületek, ahol az emberek beszélgethettek a Facebook előtt, de a social media tette először lehetővé, hogy képekkel, videókkal és szöveggel könnyebben kommunikáljanak az emberek.

4, Az emberi ego

Az emberek szeretik online megmutatni magukat. Folyamatosan ellenőrzik, hogy mi jelenik meg róluk, hogy jobb színben tűnjenek fel a barátaik és ismerőseik előtt. Tanulmányok igazolják, hogy a Facebook, az Instagram és a Snapchat használata is dopamint szabadít fel az emberekben.

Könnyebb élni egy online világban, ahol a fotók és a perspektívák ellenőrizhetőek, ellentétben a valósággal, ahol a hibáinkat nem tudjuk elfedni. A visszajelzések addiktívan hatnak a felhasználókra.

5, Szórakoztatás

Mindegyik felületen jól működik a szórakoztatás. Lehet kommunikálni másokkal, akár idegenekkel is, híreket olvasni, játszani, videókat és fotókat nézegetni. Az élő bejelentkezésnek köszönhetően már bárhol ott lehetünk.

A közösségi média felületek könnyű hozzáférhetőséget biztosítanak, egyszerűvé teszik a platform napi ellenőrzését, a barátokkal való kommunikációt, a hírek és egyéb tartalmak terjedését, így érthető a népszerűségük a felhasználók körében.

Hírek

Google AdWords: három hirdetési innováció a mobil központú világban

A Google már tavasszal azzal riogatta az AdWords hálózaton hirdetőket, hogy az okos eszközökre optimalizálás, illetve a mobilra optimalizálás fókusz kiemelt szempont lesz idén a hirdetők számára. Míg a márciusi közleményben csak fejlesztési kulcsterületeket jelöltek ki, a pár napos bejelentés már konkrét hirdetési változásokat hozott a Google AdWords rendszerében. A cél pedig az új keresések […]
2016-07-28
Hírek

Facebook: tippek, amik felpörgetik az oldalad

Minden tartalommarketinggel foglalkozó személyt érdekel, hogyan lehetne növelni az elkötelezettséget a Facebook-on? Ugyanis a Facebook algoritmusa folyamatosan változik, inkább hátráltat, mint hajt előre, és új tartalmi trükköket kell kipróbálni, hogy a felhasználók találkozzanak a bejegyzésekkel. A Facebook algoritmusnak hatása van arra, hogy a tartalom megjelenik-e a felhasználóknak. Ez egy “play to play” platform, ahol a […]
2017-09-20
Hírek

Facebook: fizetős csoportok?

Évek óta lehet hallani arról, hogy esetleg fizetőssé teszik a Facebookot. Mindenesetre pontos választ nem adtak, hogy ez bekövetkezik-e valaha, egészen mostanáig. Most mégis megszólaltak a fizetős csoportokkal kapcsolatban. A Facebook csoportok adminjai között akadnak olyanok, akik a rengeteg idő és energia belefektetésért cserébe támogatást szeretnének, de ezzel eddig nem foglalkozott a Facebook. Most azonban […]
2018-07-06
Hírek

3 dolog, amivel a Gmail befolyásolja az e-mail kampányod

Elkészítesz egy gyilkos e-mail kampányt, órákat töltöttél a befejezésével, alig várod, hogy bekerüljön az ügyfelek postaládájába, aztán eszedbe jut, hogy vajon tényleg bejut oda? Ahhoz, hogy biztos legyen a siker, ismerd meg, hogyan befolyásolhatja a Gmail az e-mail marketing játékszabályokat. Korlátozza a marketingesek kreatív erőfeszítéseit A Gmail már több mint egy évtizede működik. Mégis, a […]
2017-12-18
Hírek

10 legdinamikusabban fejlődő nemzetközi márka

Nyilvánosságra került az idei száz legdinamikusabban fejlődő márka az Egyesület Államokban. A listát ameriai kutatók és szakemberek úgynevezett dinamikus pontszám 4 összetevőből építették fel, ami az: agilitás, reakciókészség, innováció és szociabilitás volt, ebből alakul ki a D100, vagyis a a világon a 100 legmagasabb dinamikus pontszámmal rendelkező márkát felsoroló lista. A kutatók szerint márkákat összehasonlító mutatók […]
2016-06-22
Hírek

Facebook: elérhetőek asztali nézetben a történetek

A Facebook történetek most az asztali nézetben is elérhetőek lettek, az oldal jobb oldalán helyezték el őket a Stories modulban. Az asztali gépeken elindított történetek még csak tesztek, de hamarosan szélesebb körben is bevezetésre kerülnek. A 24 óráig elérhető történetek már bizonyították sikerességüket az Instagram-on, ezért vezették be a Facebook és a Messenger felületen is. […]
2017-08-16
Hírek

Instagram: radikális újratervezés

Az Instagram arra készül, hogy radikálisan megváltoztassa a képek és videók megosztását. Az új funkció, amelyet “kedvencek”-nek neveznek, lehetővé tenné minden felhasználó számára, hogy egy adott tartalmukat egy kiválasztott csoportra korlátozzák post-by-post alapon. Robby Stein, az Instagram termékvezetője szerint sok felhasználónak van arra igénye, hogy olyan tartalmakat hozzanak létre, amelyek egy korlátozottabb közönséghez szólnak. A […]
2017-06-29
Hírek

Dr.Google: Orvosi szakvélemény a keresőből?

Fejfájás, kaparó torok, émelygés okai - Google keresések milliói, vagyis a teljes keresések 1%-a a fentihez hasoló tünetekre történik világszerte. Ez a Google-nek is feltűnt, hiszen tegnapi bejelentése alapján fokozatosan elérhetővé válik, egyelőre angol nyelven a keresőben az az új funkció, ami a keresett tünetekhez kapcsolható tüneteggyütteseket mutat majd be, ezzel megkönnyítve a különböző tünetekre […]
2016-06-21
Az e-kereskedelem jövője
Online könyvkereskedelem - Hanyatlás vagy fénykor?
Van mire koccintani? - Alkoholos italok az online piactéren
Még több podcast
Állások
MKB Bank: FinTech Verseny
A FinTech Verseny célja, hogy az MKB Bank megtalálja azokat a digitális pénzügyi megoldásokat, újszerű digitális megközelítéseket, amelyek továbbfejlesztéséhez, megvalósításához, piaci bevezetéséhez banki partnerre van szükség. Az MKB Bank inkubációs központjában az alábbi támogatást nyújtja: Mentor Program, amelynek keretében banki, FinTech, IT biztonsági, technológiai, üzleti, marketing, UX és jogi szakemberek segítik a kiválasztott megoldások továbbfejlesztését, […]
Berlin Startup Calling 2016 Ötletverseny
A fejedben van a következő nagy tech ötlet? A lehető legjobb helyen jársz! A Visual Meta most lehetőséget nyújt arra, hogy az üzleti projekted végre valósággá váljon. Készítsd el az ötleted összefoglalóját és nevezz a pénzdíjakért és tárgyi nyereményekért összesen 15 000 euró értékben. Modern világunk fejlődésének egyik alappillére a technológia. A digitális technológiák fejlődése […]
Nemzetközi pályázat - Fókuszban a női startupok
Magyarok is indulhatnak a Vodafone nemzetközi pályázatán A Németországban működő Vodafone Institution egy Európában egyedülálló kezdeményezéssel segíti a nők által létrehozott, illetve a nők helyzetének javítását támogató startupokat. Az F-LANE pályázat célja, hogy minél több nő vállalhasson vezető szerepet a technológiai fejlődésben, és világszerte segíthessék társaikat is. A pályázatra természetesen magyar startupok is jelentkezhetnek. A […]
Digitális világ ingyen - Online jelenlét pályázat
Xpertstudio Kft ingyen elkészíti a pályázó számára a weboldalát – webáruházát vagy mobil Applikációját, Grafikaiarculatát, vagy Videós anyagát – Animációs filmjeit, kivitelezi Adwords és Facebook kampányát. Pályázatot benyújthat bármely szervezet, cég, egyesület, alapítvány, intézmény, önkormányzat, egyéni vállalkozó, egyház és magánszemély. A pályázat aktuális 2016.Október.10-től Pályázat zárás időpontja: 2016. December 20. JELENTKEZEM és kitöltöm a pályázati […]
Buktatók a közösségi médiában: ezeket a szokásokat hagyjuk el a siker érdekében
Veled is megesett már, hogy a Forbes-t lapozgatva arra gondoltál, milyen lenne egyszer a magazin hasábjain szerepelni? Elképzelted valaha, hogy egy neves díjátadón a te nevedet harsogják a mikrofonba? Idézni tudnál a Jobs című filmből, és kívülről fújod a világ leghíresebb sikertörténeteit? Talán nem nagy merészség azt feltételezni, hogy jó páran járunk hasonló cipőben. Legtöbbünk azonban már a megszületésük pillanatában melegebb […]
Még több állás
Hello!
Eazy Digital is a new wave digital agency founded in Budapest. The largest division is Google and Facebook ad management.

„A vásárlóknak egyre fontosabb az edukáció” – interjú Pörzse Norberttel, a vágyaim.hu ügyvezetőjével

Nemrégiben hozták nyilvánosságra az Ország Boltja 2023 verseny eredményeit: ügyfelünk, a Vágyaim.hu mind a Minőség díj, mind pedig a Népszerűségi díj esetében az első helyet szerezte meg a saját kategóriájában. Vajon mi a siker titka? Depo Ecommerce Évkönyv & Toplista 2023 című magazinunkban többek között erről is beszélgettünk Pörzse Norbert ügyvezetővel.  Az internet hőskorában az […]

„A vásárlóknak egyre fontosabb az edukáció” – interjú Pörzse Norberttel, a vágyaim.hu ügyvezetőjével

Nemrégiben hozták nyilvánosságra az Ország Boltja 2023 verseny eredményeit: ügyfelünk, a Vágyaim.hu mind a Minőség díj, mind pedig a Népszerűségi díj esetében az első helyet szerezte meg a saját kategóriájában. Vajon mi a siker titka? Depo Ecommerce Évkönyv & Toplista 2023 című magazinunkban többek között erről is beszélgettünk Pörzse Norbert ügyvezetővel.  Az internet hőskorában az […]
Hello!
493 forgalmazó, 3 116 767 termék
Nálunk tényleg megtalálod amit keresel!
Iratkozz fel hírlevelünkre!
mehet
Copyrights © 2022 EAZY Digital
Adatvédelmi Tájékoztató