Menü

Google: valós időben mutatja üzleted forgalmát az új funkció

by google news, november 23, 2016
Valós időben mutatja majd a Google, hogy mennyire van leterhelve egy-egy üzlet, legalábbis az új bejelentés szerint az eredetileg Black Friday-ra tervezett újítást kiterjesztik áruházláncok mellett éttermekre, mozikra is. Az eredetileg statikus, Google keresőhöz és Google Mapshez 2015 júliusában hozzáadott funkció az egyes üzletek és vendéglátóipari egységek legforgalmasabb időszakát jelölte, hogy már a keresésnél tisztában […]

Valós időben mutatja majd a Google, hogy mennyire van leterhelve egy-egy üzlet, legalábbis az új bejelentés szerint az eredetileg Black Friday-ra tervezett újítást kiterjesztik áruházláncok mellett éttermekre, mozikra is.

Az eredetileg statikus, Google keresőhöz és Google Mapshez 2015 júliusában hozzáadott funkció az egyes üzletek és vendéglátóipari egységek legforgalmasabb időszakát jelölte, hogy már a keresésnél tisztában legyen vele a felhasználó, hogy mire számíthat.

Nem reklámozási célból, de a Deák Ferenc téri Vapiano példáján bemutatjuk hogyan nézett ki eddig ez a funkció:


valosido-terheltseg

Az új kiegészítéssell azonban “Live” módon, vagyis valós időben követkethetjük a forgalmat. Az újdonsághoz a Google anonim módon használja a felhasználók okostelefonjainak lokáció funkcióját, így egész pontosan be tudja lőni, hogy éppen mennyien vannak az adott üzletben, a külső befolyásolása az üzlet részéről pedig nem lehetséges.

vapiano

Bár a funkciót eredetileg a Black Friday idején eluralkodó káosz követésére vagy legalábbis a vásárlások ütemezéséhez tervezték, ugyanígy hasznos lehet, amikor szombat este keresünk csendesebb éttermet vagy épp az ellenkezője, azt próbáljuk megállapítani hol a legjobb a hangulat a szórakozóhelyek közül.
A valós idejű forgalomkövetés egyébként önmagában nem újdonság, hogyha a Google Maps és a Google által nemrég felvásárolt Waze autós útvonaltervező és GPS applikációra gondolunk, amelyek már rég követik a közlekedési helyzeteket, baleseteket és bedugult városrészeket.

A Google előreláthatólag pénteken tervezi élesíteni az újdonságot, mi pedig izgatottan várjuk hogy hat majd a felhasználók viselkedésére, vásárlási szokásaira.

Hírek

Down To Lunch: Új mobil applikáció hódít a fiatalok körében

  Rövid időn belül hatalmas népszerűségre tett szert a Down To Lunch nevű applikáció, mely segít az embereknek a baráti találkozók megszervezésében. Az új közösségi hálózat április közepén már a harmadik helyen állt az amerikai letöltési listákon, így megelőzte a Facebookot és az Instagramot is. Az applikációnak egyetlen célja van: segít kideríteni, melyik barátunkkal lóghatunk […]
2016-05-12
Hírek

Snapchat: a hirdetők animálhatják a szűrőiket

A Snapchat most lehetővé teszi, hogy a hirdetők animálják a szponzorált szűrőket, amelyeket a felhasználók alkalmazhatnak az app használatakor. A Dunkin ‘Donuts az első olyan márka, amely az animált szűrőt futtatja a kampányában, amely múlt héten indult. A kezdeti tesztelési szakasz során a hirdetők csak akkor kaphatnak szponzorált animált szűrőket a Snapchat értékesítési csapatán keresztül, […]
2017-12-22
Hírek

Instagram: archiválható történetek

Az Instagram Stories funkciója hatalmas sikert aratott, a 24 órán belül eltűnő fotókat és videókat már több mint 300 millióan osztják meg naponta. Most azonban egy alapvető tulajdonsága változik meg ezeknek a történeteknek: mostantól archiválni is lehet a történeteket és a legjobb pillanatokból összefoglaló is közölhető. A Highlights, azaz az összefoglaló a profil leírása alatt […]
2017-12-11
Hírek

Facebook: adatgyűjtési botrány és #DeleteFacebook

A Facebook történetének eddigi legnagyobb adatgyűjtési botrányáról hallhatunk a hírekben, mely egyre csak dagad. Mindenki várta Mark Zuckerberg reakcióját a történtekre, amely végre megtörtént és elismerte, hogy hibáztak, de szigorítani fognak. Zuckerberg szerint amikor a Cambridge Analytica írásba adta, hogy az illegálisan szerzett adatokat törölték, nem gondoltak arra, hogy ennek tényét ellenőrizzék is. Mivel más […]
2018-03-26
Blog

Milyen Technológiákat Használnak Az Ország Boltja Díjazott Webáruházak?

Milyen Technológiákat Használnak Az Ország Boltja Díjazott Webáruházak? Jelenleg is zajlik a 2017-es Ország Boltja szavazás, amit idén 7. alkalommal indítottak útjára, keresve a 400 nevező közül az év webáruházait minőségi és népszerűségi szempontok alapján. A szeptemberi díjátadó előtti áttekintésként a tavalyi évben díjazottak teljes listája itt böngészhető, akik ez esetben az elemzés alapját is képezik. Célja […]
2017-08-11
Hírek

Javíts a közösségi média kommunikációdon!

Hiába lehet megfelelően célozni online a közönséget, a hirdetések és tartalmak néha így is irrelevánsak vagy nem érdekli a felhasználókat. Miért lehet ez? A közösségi médiát azért használja az emberek többsége, hogy kapcsolatban legyen a barátaival, szórakozzanak. Ez akkor is így van, ha néha terméket vagy szolgáltatást is keresnek a felületeken. Tehát sokakat csak bosszantanak […]
2018-01-16
Hírek

Facebook: érkeznek a híradós anyagok

A Facebook Watch a közösségi oldal új, videós részlege, amely az amerikai felhasználók számára már néhány hónapja elérhető. Ide az oldallal szerződésben állók tölthetnek fel tartalmakat, tehát profi videós műsorokat lehet itt látni. A Watch sok mindenben különbözik a hagyományos Facebook videós tartalmaktól. Egy személyre szabott gombbal például javaslatokat küld a felhasználóknak, ha számukra érdekes […]
2018-03-23
Hírek

Hogyan segítik a Facebook csoportok céged növekedését?

Régóta léteznek Facebook csoportok, melyek egy adott téma köré szerveződnek. Ezek gyakran egyeznek egy márka tevékenységével, így érdemes ezekhez a csoportokhoz csatlakozni. Mutatjuk miért! Személyes ajánlás A Facebook oldalak elérése az algoritmus változását követően lecsökkent, így egy csoport létrehozása, vagy egy csoporthoz való tartozás nagyon jó módja a célközönség elérésének. A csoportokban erős a személyes […]
2017-07-07
A vinted story – Digitális turkálóból gigantikus online piactér
A recommerce felemelkedése – menő lett a használt cucc?
Az e-kereskedelem jövője
Még több podcast
Állások
MKB Bank: FinTech Verseny
A FinTech Verseny célja, hogy az MKB Bank megtalálja azokat a digitális pénzügyi megoldásokat, újszerű digitális megközelítéseket, amelyek továbbfejlesztéséhez, megvalósításához, piaci bevezetéséhez banki partnerre van szükség. Az MKB Bank inkubációs központjában az alábbi támogatást nyújtja: Mentor Program, amelynek keretében banki, FinTech, IT biztonsági, technológiai, üzleti, marketing, UX és jogi szakemberek segítik a kiválasztott megoldások továbbfejlesztését, […]
Berlin Startup Calling 2016 Ötletverseny
A fejedben van a következő nagy tech ötlet? A lehető legjobb helyen jársz! A Visual Meta most lehetőséget nyújt arra, hogy az üzleti projekted végre valósággá váljon. Készítsd el az ötleted összefoglalóját és nevezz a pénzdíjakért és tárgyi nyereményekért összesen 15 000 euró értékben. Modern világunk fejlődésének egyik alappillére a technológia. A digitális technológiák fejlődése […]
Nemzetközi pályázat - Fókuszban a női startupok
Magyarok is indulhatnak a Vodafone nemzetközi pályázatán A Németországban működő Vodafone Institution egy Európában egyedülálló kezdeményezéssel segíti a nők által létrehozott, illetve a nők helyzetének javítását támogató startupokat. Az F-LANE pályázat célja, hogy minél több nő vállalhasson vezető szerepet a technológiai fejlődésben, és világszerte segíthessék társaikat is. A pályázatra természetesen magyar startupok is jelentkezhetnek. A […]
Digitális világ ingyen - Online jelenlét pályázat
Xpertstudio Kft ingyen elkészíti a pályázó számára a weboldalát – webáruházát vagy mobil Applikációját, Grafikaiarculatát, vagy Videós anyagát – Animációs filmjeit, kivitelezi Adwords és Facebook kampányát. Pályázatot benyújthat bármely szervezet, cég, egyesület, alapítvány, intézmény, önkormányzat, egyéni vállalkozó, egyház és magánszemély. A pályázat aktuális 2016.Október.10-től Pályázat zárás időpontja: 2016. December 20. JELENTKEZEM és kitöltöm a pályázati […]
Buktatók a közösségi médiában: ezeket a szokásokat hagyjuk el a siker érdekében
Veled is megesett már, hogy a Forbes-t lapozgatva arra gondoltál, milyen lenne egyszer a magazin hasábjain szerepelni? Elképzelted valaha, hogy egy neves díjátadón a te nevedet harsogják a mikrofonba? Idézni tudnál a Jobs című filmből, és kívülről fújod a világ leghíresebb sikertörténeteit? Talán nem nagy merészség azt feltételezni, hogy jó páran járunk hasonló cipőben. Legtöbbünk azonban már a megszületésük pillanatában melegebb […]
Még több állás
Hello!
Eazy Digital is a new wave digital agency founded in Budapest. The largest division is Google and Facebook ad management.

„A vásárlóknak egyre fontosabb az edukáció” – interjú Pörzse Norberttel, a vágyaim.hu ügyvezetőjével

Nemrégiben hozták nyilvánosságra az Ország Boltja 2023 verseny eredményeit: ügyfelünk, a Vágyaim.hu mind a Minőség díj, mind pedig a Népszerűségi díj esetében az első helyet szerezte meg a saját kategóriájában. Vajon mi a siker titka? Depo Ecommerce Évkönyv & Toplista 2023 című magazinunkban többek között erről is beszélgettünk Pörzse Norbert ügyvezetővel.  Az internet hőskorában az […]

„A vásárlóknak egyre fontosabb az edukáció” – interjú Pörzse Norberttel, a vágyaim.hu ügyvezetőjével

Nemrégiben hozták nyilvánosságra az Ország Boltja 2023 verseny eredményeit: ügyfelünk, a Vágyaim.hu mind a Minőség díj, mind pedig a Népszerűségi díj esetében az első helyet szerezte meg a saját kategóriájában. Vajon mi a siker titka? Depo Ecommerce Évkönyv & Toplista 2023 című magazinunkban többek között erről is beszélgettünk Pörzse Norbert ügyvezetővel.  Az internet hőskorában az […]
Hello!
493 forgalmazó, 3 116 767 termék
Nálunk tényleg megtalálod amit keresel!
Iratkozz fel hírlevelünkre!
mehet
Copyrights © 2022 EAZY Digital
Adatvédelmi Tájékoztató