Menü

9 social media trend 2018-ban

by google news, január 10, 2018
Az elmúlt évben sok fontos dolog történt a közösségi médián: a Facebook volt a legnépszerűbb, a Snapchat és az Instagram meghódította a fiatalokat, az Egyesült Államok elnöke 140 karakterben közölte a politikáját, az Apple bejelentette, hogy megváltoztatja a mobil eszközökkel való interakció módját…. A social media már készen áll az idei évre, számos új technológiai […]

Az elmúlt évben sok fontos dolog történt a közösségi médián: a Facebook volt a legnépszerűbb, a Snapchat és az Instagram meghódította a fiatalokat, az Egyesült Államok elnöke 140 karakterben közölte a politikáját, az Apple bejelentette, hogy megváltoztatja a mobil eszközökkel való interakció módját….

A social media már készen áll az idei évre, számos új technológiai fejlesztés folyik. Mutatunk 9 trendet, amire érdemes felkészülni 2018-ban.

1, A kiterjesztett valóság

Amikor megjelent az iPhone 8 és az iPhone X, már olyan készülékek voltak, amelyek tartalmaznak egy új chipet, amely lehetővé teszi a fokozott valóságélményt a felhasználóknak. Bár a kiterjesztett valóság még a kezdeti fázisban van például a mobil játékokban, de valószínűleg a közösségi média platformok megtalálják azt a technológiát, amellyel beépíthetik a mindennapokba.

2, Az Instagram történetek népszerűsítése

Több mint 200 millió ember használja az Instagram Storiest minden hónapban, ami 50 millióval több, mint a Snapchat felhasználóké - és az Instagram történetek még csak egy évesek! Ezzel az ütemmel a felhasználók majdnem fele használni fogja ezt a funkciót az év közepére, ami azt jelenti, hogy a felhasználókkal való kapcsolattartáshoz a márkáknak időt kell szánni a Stories-ra is.

3, Influencer marketing

Az influencerrel dolgozó cégek több mint 90%-a gondolja úgy, hogy sikeres. Nem meglepő, mivel a social media felületeken ez az új trend a közösséghez való kapcsolódáshoz és a meglévő közösség érdeklődésének a fenntartásához.

Tavaly láttuk, hogy a hagyományos hirdetési stratégiákat választó cégek megküzdöttek a felhasználókhoz való csatlakozáshoz. Ezért idén több márka fogja alkalmazni az influencer marketinget.

4, Fókuszban a Z generáció

A Z generáció értékesebb, mint a millenáris. A Z generáció ugyanis most lép be a munkaerőpiacra, így megnövekedett vásárlóerővel rendelkezik. A márkák elkezdték felismerni, hogy ennek megfelelően meg kell változtatni a social media stratégiát, és azokat a felületeket kell használni, amelyek népszerűek a körükben (pl. Snapchat, Instagram).

5, Üzenetküldő platformok használata

Több mint 2,5 milliárd ember használja az üzenetküldő alkalmazásokat világszerte, és a márkák mégis a közösségi médiára összpontosítanak. 2018-ban érdemes lesz több időt és pénzt befektetni az üzenetküldő alkalmazásokba, hogy elérjük a fogyasztókat. A mesterséges intelligencia és a chatbotok lehetővé teszik a márkák számára, hogy személyre szabott vásárlási élményt nyújtsanak például a Messenger, WhatsApp és Viber szolgáltatásokban.

6, Élő közvetítés kibővítése

Ami korábban egy újdonság volt, ma már a social media egyik fő alkotóelemévé vált. Ma már szinte minden márka elkezdte használni az élő közvetítést, hogy megragadják a követők figyelmét. Azok a cégek, akik eddig még nem alkalmazták, idén biztosan beépítik a havi tartalmi tervükbe.

7, A Twitter újratárgyalása

A Twitternek nem növekedett jelentősen a felhasználói bázisa 2017-ben, ezért a Twitter vezetésetörekedni fog arra, hogy átgondolja a platform működését.

8, Digitális hangout

A Houseparty egy videó hangout platform, amelyet naponta több millió ember használ, elsősorban a Z generáció. A platform annyira sikeres, hogy a Facebook állítólag hasonló funkciót szeretne létrehozni az alkalmazáson belül. Tudjuk, hogy a videó egyre fontosabbá válik a közösségi médiában, és a videócsoportok újabb elemei ennek a trendnek.

9, A Facebook VR terméke

A Facebook dolgozott a Space nevű projekten, melynek célja, hogy baráti kapcsolatot létesíthessenek VR-ben. Tekintettel arra, hogy a Facebook tulajdonosa az Oculusnak, egy virtuális valóság hardver- és szoftvervállalatnak, nem meglepő, hogy a közösségi média óriása egy ilyen platformot fejleszt, amellyel kihasználhatja az új technológiát.

Ha a Facebook készen áll 2018-ban ezt bevezetni, akkor valószínűleg ez lesz az első sikeres VR közösségi média termék

Összefoglalás

Számos új közösségi média trend van, amely hatással lesz a felhasználókra és a márkákra. Valószínű, hogy a videó streaming és a virtuális valóság elterjedt lesz. Emellett a márkák azok felé a felületek felé fordulnak, amelyet a Z generáció tagjai használnak. Arra is esély van, hogy a kiterjesztett valóság megjelenik a social media felületeken. Bármilyen változás is történik, a márkáknak igazodniuk kell ehhez.

Hírek

Google: támogatják a helyi híreket

A Google teszteli a Bulletin nevű eszközt, amely lehetővé tenné bárki számára, hogy helyi híreket és eseményeket tegyenek közzé. Lehetővé teszik, hogy a helyi érdeklődésre vonatkozó információkat - például kultúrális programokat, iskolai sporteseményeket, utcai bolti bezárásokról szóló információkat - közzétehessék. A bulletin egy könnyű alkalmazás, amelyben történeteket lehet közölni, fotókat és videókat lehet feltölteni és […]
2018-01-29
Hírek

A közösségi média sötét oldala

A social media nagy lehetőséget kínál arra, hogy célzottan elérjék a közönséget, akár fontos kérdésekkel kapcsolatban is párbeszédet indítsanak. Bár sok előnye van üzleti szempontból, a közösségi médiának sötét oldala is van. A Facebook több mint 2 milliárd havi aktív felhasználóval rendelkezik, az Instagram több mint 700 millióval, a Twitter több mint 328 millióval és […]
2017-07-28
Hírek

Instagram: nem jelzik a képernyőfotót

Hónapok óta lehet hallani, hogy azok a felhasználók értesítést kapnak, akiknek képernyőképet készítenek a Storiesról. A funkciót végül nem vezetik be. Sokan örültek volna ennek, hiszen gyakran próbálnak így tartalmat lopni a felhasználóktól vagy olyan személyes történeteket örökítenek így meg, amelynek a tulajdonos nem örül. A tesztelést végül mégis leállították pedig hasznos védelmi eszköz lett […]
2018-06-28
Hírek

Instagram: hamarosan hashtag-eket is követhetünk

Az Instagram új funkciót kezdett el tesztelni néhány felhasználónál: hashtag-eket kezdhetnek el követni. Az Instagram-on az utóbbi időben rengeteg újdonságot fejlesztettek, változott az algoritmus is, így vannak olyan tartalmak, amelyek már nem jelennek meg gyakran a felhasználóknak. Éppen ezért úgy érzik, hogy lehetőséget kell adni a felhasználóknak arra, hogy olyan fotókat, videókat lássanak, amelyek jobban […]
2017-11-11
Hírek

Facebook: AR-hirdetések

A virtuális- és a kiterjesztett valóságot nagyon sokféle módon alkalmazhatjuk, a Facebook éppen ezért bejelentette, hogy új, kiterjesztett valóság (AR) hirdetéseket kezd el megjeleníteni az oldalon. Egyelőre az amerikai felhasználók egy szűk rétege találkozhat a megoldással, de azt tudjuk, hogy az AR-hirdetések lényege, hogy a különböző termékeket már azelőtt kipróbálhassuk, hogy megvásároltuk volna. Az első […]
2018-07-31
Hírek

OKOSP@D PÁLYÁZATI FELHÍVÁS - T-Systems

Szeretnéd Te alakítani egyetemed, városod arculatát? Szívesen ücsörögsz barátaiddal parkokban, padokon? Gondoltál már arra, milyen jó lenne, ha ezek a padok nemcsak szépek lennének, de a környezetüket is formálnák, akár digitális szolgáltatásokat is nyújtanának? Tervezz egy padból Okosp@dot! Mi az ötletpályázat célja? Magyarország piacvezető infokommunikációs vállalata, a T-Systems Magyarország felhasználói ötleteket vár sorozatgyártásra alkalmas Okosp@d […]
2016-10-24
Hírek

Facebook: büntetik azokat, akik túl sokat posztolnak

Újabb fontos lépésre szánta el magát a Facebook: az álhírek lassítása érdekében visszavágja azon felhasználók elérését, akik túl gyakran posztolnak. A Facebook arra törekszik, hogy javítsa az emberek üzenőfali élményét, és csökkentse az álhírek terjedését. Ezért újabb fronton indít harcot az álhírek ellen, aminek hatására módosítják a hírfolyam algoritmusát, és a túl gyakran posztoló felhasználók […]
2017-07-05
Hírek

4 Facebook videó újítás az üzenőfalon

Az üzenőfalon megjelenő videók egyre nagyobb hangsúlyt kapnak a Facebook fejlesztőitől, különösen, hogyha mobilról nézzük őket. Legalábbis erre következtethetünk a mobilos alkalmazás videós funkcióinak megújulásából, amelyet tegnap jelentett be a közösségi oldal. De mi az a négy újdonság, ami megváltoztatja az eddigi videónézési szokásainkat? 1. Automatikus lejátszás HANGGAL Már korábban is voltak erre irányuló, de […]
2017-02-15
Az e-kereskedelem jövője
Online könyvkereskedelem - Hanyatlás vagy fénykor?
Van mire koccintani? - Alkoholos italok az online piactéren
Még több podcast
Állások
MKB Bank: FinTech Verseny
A FinTech Verseny célja, hogy az MKB Bank megtalálja azokat a digitális pénzügyi megoldásokat, újszerű digitális megközelítéseket, amelyek továbbfejlesztéséhez, megvalósításához, piaci bevezetéséhez banki partnerre van szükség. Az MKB Bank inkubációs központjában az alábbi támogatást nyújtja: Mentor Program, amelynek keretében banki, FinTech, IT biztonsági, technológiai, üzleti, marketing, UX és jogi szakemberek segítik a kiválasztott megoldások továbbfejlesztését, […]
Berlin Startup Calling 2016 Ötletverseny
A fejedben van a következő nagy tech ötlet? A lehető legjobb helyen jársz! A Visual Meta most lehetőséget nyújt arra, hogy az üzleti projekted végre valósággá váljon. Készítsd el az ötleted összefoglalóját és nevezz a pénzdíjakért és tárgyi nyereményekért összesen 15 000 euró értékben. Modern világunk fejlődésének egyik alappillére a technológia. A digitális technológiák fejlődése […]
Nemzetközi pályázat - Fókuszban a női startupok
Magyarok is indulhatnak a Vodafone nemzetközi pályázatán A Németországban működő Vodafone Institution egy Európában egyedülálló kezdeményezéssel segíti a nők által létrehozott, illetve a nők helyzetének javítását támogató startupokat. Az F-LANE pályázat célja, hogy minél több nő vállalhasson vezető szerepet a technológiai fejlődésben, és világszerte segíthessék társaikat is. A pályázatra természetesen magyar startupok is jelentkezhetnek. A […]
Digitális világ ingyen - Online jelenlét pályázat
Xpertstudio Kft ingyen elkészíti a pályázó számára a weboldalát – webáruházát vagy mobil Applikációját, Grafikaiarculatát, vagy Videós anyagát – Animációs filmjeit, kivitelezi Adwords és Facebook kampányát. Pályázatot benyújthat bármely szervezet, cég, egyesület, alapítvány, intézmény, önkormányzat, egyéni vállalkozó, egyház és magánszemély. A pályázat aktuális 2016.Október.10-től Pályázat zárás időpontja: 2016. December 20. JELENTKEZEM és kitöltöm a pályázati […]
Buktatók a közösségi médiában: ezeket a szokásokat hagyjuk el a siker érdekében
Veled is megesett már, hogy a Forbes-t lapozgatva arra gondoltál, milyen lenne egyszer a magazin hasábjain szerepelni? Elképzelted valaha, hogy egy neves díjátadón a te nevedet harsogják a mikrofonba? Idézni tudnál a Jobs című filmből, és kívülről fújod a világ leghíresebb sikertörténeteit? Talán nem nagy merészség azt feltételezni, hogy jó páran járunk hasonló cipőben. Legtöbbünk azonban már a megszületésük pillanatában melegebb […]
Még több állás
Hello!
Eazy Digital is a new wave digital agency founded in Budapest. The largest division is Google and Facebook ad management.

„A vásárlóknak egyre fontosabb az edukáció” – interjú Pörzse Norberttel, a vágyaim.hu ügyvezetőjével

Nemrégiben hozták nyilvánosságra az Ország Boltja 2023 verseny eredményeit: ügyfelünk, a Vágyaim.hu mind a Minőség díj, mind pedig a Népszerűségi díj esetében az első helyet szerezte meg a saját kategóriájában. Vajon mi a siker titka? Depo Ecommerce Évkönyv & Toplista 2023 című magazinunkban többek között erről is beszélgettünk Pörzse Norbert ügyvezetővel.  Az internet hőskorában az […]

„A vásárlóknak egyre fontosabb az edukáció” – interjú Pörzse Norberttel, a vágyaim.hu ügyvezetőjével

Nemrégiben hozták nyilvánosságra az Ország Boltja 2023 verseny eredményeit: ügyfelünk, a Vágyaim.hu mind a Minőség díj, mind pedig a Népszerűségi díj esetében az első helyet szerezte meg a saját kategóriájában. Vajon mi a siker titka? Depo Ecommerce Évkönyv & Toplista 2023 című magazinunkban többek között erről is beszélgettünk Pörzse Norbert ügyvezetővel.  Az internet hőskorában az […]
Hello!
493 forgalmazó, 3 116 767 termék
Nálunk tényleg megtalálod amit keresel!
Iratkozz fel hírlevelünkre!
mehet
Copyrights © 2022 EAZY Digital
Adatvédelmi Tájékoztató