Menü

Instagram: átrendezi a hirdetéseket

by google news, október 25, 2017
A kattintható hirdetések megjelenése óta eltelt két évben az Instagram frissíti a kinézetük megjelenését.  Ezúttal a hirdetések cselekvésre ösztönző sávjait módosítja, hogy figyelemfelkeltőbbek legyenek. Tavaly az Instagram bevezette a hirdetések kattintható elemét. Néhány hónappal azt követően, hogy a hirdetések cselekvésre ösztönző gombját egy vízszintes sávval váltotta fel, amely a hirdetés fotójának vagy videójának alján haladt, […]

A kattintható hirdetések megjelenése óta eltelt két évben az Instagram frissíti a kinézetük megjelenését.  Ezúttal a hirdetések cselekvésre ösztönző sávjait módosítja, hogy figyelemfelkeltőbbek legyenek.

Tavaly az Instagram bevezette a hirdetések kattintható elemét. Néhány hónappal azt követően, hogy a hirdetések cselekvésre ösztönző gombját egy vízszintes sávval váltotta fel, amely a hirdetés fotójának vagy videójának alján haladt, a cég beállította a sáv háttérszínét, hogy négy másodperc után fehérről kékre váltson.

A cég múlt héten jelentette be, hogy a kék helyett a sáv dinamikusan meg fog változni. Az Instagram megváltoztatja a sáv színét, hogy jobban megragadják a felhasználókat.

Az újratervezett megjelenés célja, hogy a hirdetés fotója vagy videója kiemelkedő legyen, és az emberek számára természetesebbé váljon. Szeretnének további hirdetéseket elhelyezni a csatornákon anélkül, hogy túlterheltté válna a felület.

Eddig a kék sáv egyértelműen jelezte a felhasználók számára, hogy egy hirdetést látnak. Ha ez a sáv az adott bejegyzéshez jobban passzol, akkor ez a különbség nem lesz olyan nyilvánvaló, amikor az emberek lapozzák a hírcsatornájukat. Ha ez valóban így működik majd, akkor több hirdetést építenek majd be, hogy ezzel is enyhítsék a Facebook hirdetési terheltségét.

Hírek

Facebook: elérhetőek asztali nézetben a történetek

A Facebook történetek most az asztali nézetben is elérhetőek lettek, az oldal jobb oldalán helyezték el őket a Stories modulban. Az asztali gépeken elindított történetek még csak tesztek, de hamarosan szélesebb körben is bevezetésre kerülnek. A 24 óráig elérhető történetek már bizonyították sikerességüket az Instagram-on, ezért vezették be a Facebook és a Messenger felületen is. […]
2017-08-16
Hírek

Instagram: érkezik a könnyített verzió

A Facebook alkalmazásnak már létezik egy leegyszerűsített változata, a Facebook Lite, ami kevesebb helyet foglal a mobilokon, de ugyanazokat a funkciókat éri el. Mivel a felhasználók szeretik ezt a változatot, így megjelent a Messenger Lite is, aminek hasonló a koncepciója. Most végre az Instagram is kapott egy ilyen könnyített verziót. A Google Play-ben már elérhető […]
2018-07-23
Hírek

Messenger: törölhetjük az üzeneteket

Nem elég az adatgyűjtési botrány, nemrégiben az is nyilvánosságra került, hogy a Facebook felsővezetőinek az üzeneteit törli a vállalat, mintha soha nem lettek volna. Mikor nyilvánosságra hozták ezt a hírt, a vállalat bejelentette, hogy ezt kiterjesztik a felhasználók üzeneteire is. A Facebook bejelentette, hogy elérhetővé teszi a felhasználók számára is, hogy a Messengerben küldött üzeneteket […]
2018-04-13
Hírek

Megállíthatatlan online marketing trendek 2016

Milyen online trendek határozzák meg a nemzetközi marketinget? Hogyan néz majd ki a jövőben az online marketing? Cikkünkben ezekre a kérdésekre is keressük a választ. Sok szó esett már az online marketing trendekről a portálon. Mobilhasználat, automatizálás, adatvezérelt marketing, organikus hirdetések, közösségi média marketing, sorolhatnánk még azokat a trendeket, amelyek már az előző évben is rendkívül […]
2016-01-29
Hírek

Instagram: szponzorált tartalmak jelölése

Az Instagram-on elérhetővé vált a szponzorált tartalmak jelölése, így a felhasználók számára egyértelmű, melyek a támogatott tartalmak a “paid partnership with” tag jelöléssel. A felhasználók automatikusan érzékelhetik, hogy egy-egy személy valamilyen cég által szponzorált tartalmat tesz közzé, mivel használni fogja az erre alkalmas tag-et. Ha egy adott influencer ezt elfelejti ezt jelölni, akkor emlékeztetik erre […]
2017-11-16
Hírek

Facebook: új videós alkalmazás

A Facebook felveszi a harcot a videók jogtalan felhasználása ellen, fizetéssel kecsegteti a legnépszerűbb vloggereket és külön felületet is létrehozott számukra. Ezzel a YouTube riválisa akar lenni. Ezt a törekvését erősíti az a videós alkalmazás, amely iPhone-ra és iPad-re már meg is jelent, de Android-on is nemsokára elérhető lesz. Ez a Facebook Creator, melyet kifejezetten […]
2017-11-21
Blog

Megérkeztek az új emojik!

2018-ban újra bővültek az emoji jelek, így már közel 3000 db közül tudunk választani. Az Emoji 11.0-val 157 új jel érkezett meg az Unicode Consortium szerint, így újabb emojikkal fejezhetjük ki a gondolatainkat és érzelmeinket. Újdonság, hogy idén gondoltak a vörös és göndör hajú felhasználókra, illetve a kopasz figurákat is megtaláljuk közöttük. Újabb állatok érkeztek, […]
2018-06-13
Hírek

Google: valós időben mutatja üzleted forgalmát az új funkció

Valós időben mutatja majd a Google, hogy mennyire van leterhelve egy-egy üzlet, legalábbis az új bejelentés szerint az eredetileg Black Friday-ra tervezett újítást kiterjesztik áruházláncok mellett éttermekre, mozikra is. Az eredetileg statikus, Google keresőhöz és Google Mapshez 2015 júliusában hozzáadott funkció az egyes üzletek és vendéglátóipari egységek legforgalmasabb időszakát jelölte, hogy már a keresésnél tisztában […]
2016-11-23
A vinted story – Digitális turkálóból gigantikus online piactér
A recommerce felemelkedése – menő lett a használt cucc?
Az e-kereskedelem jövője
Még több podcast
Állások
MKB Bank: FinTech Verseny
A FinTech Verseny célja, hogy az MKB Bank megtalálja azokat a digitális pénzügyi megoldásokat, újszerű digitális megközelítéseket, amelyek továbbfejlesztéséhez, megvalósításához, piaci bevezetéséhez banki partnerre van szükség. Az MKB Bank inkubációs központjában az alábbi támogatást nyújtja: Mentor Program, amelynek keretében banki, FinTech, IT biztonsági, technológiai, üzleti, marketing, UX és jogi szakemberek segítik a kiválasztott megoldások továbbfejlesztését, […]
Berlin Startup Calling 2016 Ötletverseny
A fejedben van a következő nagy tech ötlet? A lehető legjobb helyen jársz! A Visual Meta most lehetőséget nyújt arra, hogy az üzleti projekted végre valósággá váljon. Készítsd el az ötleted összefoglalóját és nevezz a pénzdíjakért és tárgyi nyereményekért összesen 15 000 euró értékben. Modern világunk fejlődésének egyik alappillére a technológia. A digitális technológiák fejlődése […]
Nemzetközi pályázat - Fókuszban a női startupok
Magyarok is indulhatnak a Vodafone nemzetközi pályázatán A Németországban működő Vodafone Institution egy Európában egyedülálló kezdeményezéssel segíti a nők által létrehozott, illetve a nők helyzetének javítását támogató startupokat. Az F-LANE pályázat célja, hogy minél több nő vállalhasson vezető szerepet a technológiai fejlődésben, és világszerte segíthessék társaikat is. A pályázatra természetesen magyar startupok is jelentkezhetnek. A […]
Digitális világ ingyen - Online jelenlét pályázat
Xpertstudio Kft ingyen elkészíti a pályázó számára a weboldalát – webáruházát vagy mobil Applikációját, Grafikaiarculatát, vagy Videós anyagát – Animációs filmjeit, kivitelezi Adwords és Facebook kampányát. Pályázatot benyújthat bármely szervezet, cég, egyesület, alapítvány, intézmény, önkormányzat, egyéni vállalkozó, egyház és magánszemély. A pályázat aktuális 2016.Október.10-től Pályázat zárás időpontja: 2016. December 20. JELENTKEZEM és kitöltöm a pályázati […]
Buktatók a közösségi médiában: ezeket a szokásokat hagyjuk el a siker érdekében
Veled is megesett már, hogy a Forbes-t lapozgatva arra gondoltál, milyen lenne egyszer a magazin hasábjain szerepelni? Elképzelted valaha, hogy egy neves díjátadón a te nevedet harsogják a mikrofonba? Idézni tudnál a Jobs című filmből, és kívülről fújod a világ leghíresebb sikertörténeteit? Talán nem nagy merészség azt feltételezni, hogy jó páran járunk hasonló cipőben. Legtöbbünk azonban már a megszületésük pillanatában melegebb […]
Még több állás
Hello!
Eazy Digital is a new wave digital agency founded in Budapest. The largest division is Google and Facebook ad management.

„A vásárlóknak egyre fontosabb az edukáció” – interjú Pörzse Norberttel, a vágyaim.hu ügyvezetőjével

Nemrégiben hozták nyilvánosságra az Ország Boltja 2023 verseny eredményeit: ügyfelünk, a Vágyaim.hu mind a Minőség díj, mind pedig a Népszerűségi díj esetében az első helyet szerezte meg a saját kategóriájában. Vajon mi a siker titka? Depo Ecommerce Évkönyv & Toplista 2023 című magazinunkban többek között erről is beszélgettünk Pörzse Norbert ügyvezetővel.  Az internet hőskorában az […]

„A vásárlóknak egyre fontosabb az edukáció” – interjú Pörzse Norberttel, a vágyaim.hu ügyvezetőjével

Nemrégiben hozták nyilvánosságra az Ország Boltja 2023 verseny eredményeit: ügyfelünk, a Vágyaim.hu mind a Minőség díj, mind pedig a Népszerűségi díj esetében az első helyet szerezte meg a saját kategóriájában. Vajon mi a siker titka? Depo Ecommerce Évkönyv & Toplista 2023 című magazinunkban többek között erről is beszélgettünk Pörzse Norbert ügyvezetővel.  Az internet hőskorában az […]
Hello!
493 forgalmazó, 3 116 767 termék
Nálunk tényleg megtalálod amit keresel!
Iratkozz fel hírlevelünkre!
mehet
Copyrights © 2022 EAZY Digital
Adatvédelmi Tájékoztató