Menü

Instagram: átrendezi a hirdetéseket

by google news, október 25, 2017
A kattintható hirdetések megjelenése óta eltelt két évben az Instagram frissíti a kinézetük megjelenését.  Ezúttal a hirdetések cselekvésre ösztönző sávjait módosítja, hogy figyelemfelkeltőbbek legyenek. Tavaly az Instagram bevezette a hirdetések kattintható elemét. Néhány hónappal azt követően, hogy a hirdetések cselekvésre ösztönző gombját egy vízszintes sávval váltotta fel, amely a hirdetés fotójának vagy videójának alján haladt, […]

A kattintható hirdetések megjelenése óta eltelt két évben az Instagram frissíti a kinézetük megjelenését.  Ezúttal a hirdetések cselekvésre ösztönző sávjait módosítja, hogy figyelemfelkeltőbbek legyenek.

Tavaly az Instagram bevezette a hirdetések kattintható elemét. Néhány hónappal azt követően, hogy a hirdetések cselekvésre ösztönző gombját egy vízszintes sávval váltotta fel, amely a hirdetés fotójának vagy videójának alján haladt, a cég beállította a sáv háttérszínét, hogy négy másodperc után fehérről kékre váltson.

A cég múlt héten jelentette be, hogy a kék helyett a sáv dinamikusan meg fog változni. Az Instagram megváltoztatja a sáv színét, hogy jobban megragadják a felhasználókat.

Az újratervezett megjelenés célja, hogy a hirdetés fotója vagy videója kiemelkedő legyen, és az emberek számára természetesebbé váljon. Szeretnének további hirdetéseket elhelyezni a csatornákon anélkül, hogy túlterheltté válna a felület.

Eddig a kék sáv egyértelműen jelezte a felhasználók számára, hogy egy hirdetést látnak. Ha ez a sáv az adott bejegyzéshez jobban passzol, akkor ez a különbség nem lesz olyan nyilvánvaló, amikor az emberek lapozzák a hírcsatornájukat. Ha ez valóban így működik majd, akkor több hirdetést építenek majd be, hogy ezzel is enyhítsék a Facebook hirdetési terheltségét.

Hírek

Facebook: új üzenőfal

A Facebook tesztel egy alternatív hírcsatornát, amelyet az “Explore” csatornának nevez, amely már nem csak a mobilon, hanem asztali verzión is elérhető a felhasználók számára. Az asztalon a bal oldali sávban található az “Explore” rész, ahol megadhatják a felhasználók a Facebook szolgáltatásaira mutató hivatkozásokat is, mint például az események, csoportok, oldalak, pillanatok stb. A felfedező […]
2017-10-24
Hírek

Instagram: tesztelik a canvas hirdetéseket a történetekben

Egy évvel azután, hogy a Facebook azt mondta, kiterjeszti a canvas hirdetésformátumot az Instagram-ra, elkezdték tesztelni a felhasználók történetein keresztül. Az Instagram Stories-ban megjelenő hirdetések teljes képernyős élményt nyújtanak, amely segíthet a marketing szakemberek számára a lenyűgöző márka vagy termék bemutatásában. A teszt csak bizonyos cégek számára elérhető, akik az Instagram API-ján keresztül vásárolhatják meg. […]
2017-09-07
Hírek

Instagram: láthatóvá válik az aktivitás

Az Instagram is folyamatosan fejlődik, hogy még izgalmasabb legyen a felhasználók számára. Nemrég ugyanis változott az élő videó, törölték a Stories 1 napos korlátozását és arról is olvashattunk, hogy külön üzenetküldő alkalmazást fejlesztenek hozzá. Most a Messenger állapotjelző funkciójával bővítették az Instagramot, így már azt is láthatjuk, hogy a felhasználók mikor voltak utoljára elérhetőek. Ezt […]
2018-01-24
Hírek

7 legjobb Super Bowl reklámvideó

Minden évben nagy a verseny a Super Bowl ideje alatt menő értékes reklámpercekért a nagy márkák között. Idén is csak pár reklám kerülhetett be a legjobbak közé, amelyek nem meglepő módon erős társadalmi üzeneteket is hordoztak, nem egyszer magának Donald Trumpnak címezve. A főleg férfiakból álló közönségnek egy meghatározott márka-szegmens hirdet inkább, azonban nemtől és […]
2017-02-06
Hírek

Messenger: eltörölnek egy idegesítő funkciót

A Messenger több olyan funkcióval rendelkezik, amelyet egyesek kedvelnek, másokat nagyon idegesít. Azonban az biztos, hogy nagyon kevesen voltak azok, akik örültek annak, hogy az üzenetek között is megjelenik, amikor egy új ismerőssel bővül a felhasználó baráti köre. Korábban jó ötletnek gondolták, hogy automatikusan bekerülnek ide az új ismerősök, de belátták, hogy jobb döntést törölni […]
2018-06-21
Hírek

Messenger: olvasott vagy olvasatlan?

Pár napja írtunk róla, hogy változásokra lehet számítani idén a Messenger felületén, és máris megérkezett egy újítás: nem láthatjuk azonnal, hogy elolvasták-e már az üzenetünket. A Messenger-t megnyitva láthatjuk a beszélgetések listájában, hogy elolvasták-e az általunk küldött üzenetet anélkül, hogy belépnénk a beszélgetésbe. Azonban sokaknál már nincs meg ez a lehetőség. Az újításnál már csak […]
2018-01-26
Hírek

Instagram: érkezik a könnyített verzió

A Facebook alkalmazásnak már létezik egy leegyszerűsített változata, a Facebook Lite, ami kevesebb helyet foglal a mobilokon, de ugyanazokat a funkciókat éri el. Mivel a felhasználók szeretik ezt a változatot, így megjelent a Messenger Lite is, aminek hasonló a koncepciója. Most végre az Instagram is kapott egy ilyen könnyített verziót. A Google Play-ben már elérhető […]
2018-07-23
Hírek

Október 7. az Internetes Vásárlás Napja

Idén hatodik alkalommal rendezik meg Magyarországon az Internetes Vásárlás Napját. Az egynapos e-kereskedelmi óriásakcióban több száz webáruház kínál különleges kedvezményeket. Az Internetes Vásárlás Napja mozgósító céllal jött létre 2010-ben: a környezet- és időkímélő online vásárlást, valamint a biztonságos, készpénzmentes online fizetési módokat kívánja minél szélesebb körben népszerűsíteni. Az Internetes Vásárlás Napján elérhető egyedi akciókat minden évben […]
2016-10-06
Online könyvkereskedelem - Hanyatlás vagy fénykor?
Van mire koccintani? - Alkoholos italok az online piactéren
Let's talk about sex(shop), baby – erotikus árucikkek az online piactéren
Még több podcast
Állások
MKB Bank: FinTech Verseny
A FinTech Verseny célja, hogy az MKB Bank megtalálja azokat a digitális pénzügyi megoldásokat, újszerű digitális megközelítéseket, amelyek továbbfejlesztéséhez, megvalósításához, piaci bevezetéséhez banki partnerre van szükség. Az MKB Bank inkubációs központjában az alábbi támogatást nyújtja: Mentor Program, amelynek keretében banki, FinTech, IT biztonsági, technológiai, üzleti, marketing, UX és jogi szakemberek segítik a kiválasztott megoldások továbbfejlesztését, […]
Berlin Startup Calling 2016 Ötletverseny
A fejedben van a következő nagy tech ötlet? A lehető legjobb helyen jársz! A Visual Meta most lehetőséget nyújt arra, hogy az üzleti projekted végre valósággá váljon. Készítsd el az ötleted összefoglalóját és nevezz a pénzdíjakért és tárgyi nyereményekért összesen 15 000 euró értékben. Modern világunk fejlődésének egyik alappillére a technológia. A digitális technológiák fejlődése […]
Nemzetközi pályázat - Fókuszban a női startupok
Magyarok is indulhatnak a Vodafone nemzetközi pályázatán A Németországban működő Vodafone Institution egy Európában egyedülálló kezdeményezéssel segíti a nők által létrehozott, illetve a nők helyzetének javítását támogató startupokat. Az F-LANE pályázat célja, hogy minél több nő vállalhasson vezető szerepet a technológiai fejlődésben, és világszerte segíthessék társaikat is. A pályázatra természetesen magyar startupok is jelentkezhetnek. A […]
Digitális világ ingyen - Online jelenlét pályázat
Xpertstudio Kft ingyen elkészíti a pályázó számára a weboldalát – webáruházát vagy mobil Applikációját, Grafikaiarculatát, vagy Videós anyagát – Animációs filmjeit, kivitelezi Adwords és Facebook kampányát. Pályázatot benyújthat bármely szervezet, cég, egyesület, alapítvány, intézmény, önkormányzat, egyéni vállalkozó, egyház és magánszemély. A pályázat aktuális 2016.Október.10-től Pályázat zárás időpontja: 2016. December 20. JELENTKEZEM és kitöltöm a pályázati […]
Buktatók a közösségi médiában: ezeket a szokásokat hagyjuk el a siker érdekében
Veled is megesett már, hogy a Forbes-t lapozgatva arra gondoltál, milyen lenne egyszer a magazin hasábjain szerepelni? Elképzelted valaha, hogy egy neves díjátadón a te nevedet harsogják a mikrofonba? Idézni tudnál a Jobs című filmből, és kívülről fújod a világ leghíresebb sikertörténeteit? Talán nem nagy merészség azt feltételezni, hogy jó páran járunk hasonló cipőben. Legtöbbünk azonban már a megszületésük pillanatában melegebb […]
Még több állás
Hello!
Eazy Digital is a new wave digital agency founded in Budapest. The largest division is Google and Facebook ad management.

„A vásárlóknak egyre fontosabb az edukáció” – interjú Pörzse Norberttel, a vágyaim.hu ügyvezetőjével

Nemrégiben hozták nyilvánosságra az Ország Boltja 2023 verseny eredményeit: ügyfelünk, a Vágyaim.hu mind a Minőség díj, mind pedig a Népszerűségi díj esetében az első helyet szerezte meg a saját kategóriájában. Vajon mi a siker titka? Depo Ecommerce Évkönyv & Toplista 2023 című magazinunkban többek között erről is beszélgettünk Pörzse Norbert ügyvezetővel.  Az internet hőskorában az […]

„A vásárlóknak egyre fontosabb az edukáció” – interjú Pörzse Norberttel, a vágyaim.hu ügyvezetőjével

Nemrégiben hozták nyilvánosságra az Ország Boltja 2023 verseny eredményeit: ügyfelünk, a Vágyaim.hu mind a Minőség díj, mind pedig a Népszerűségi díj esetében az első helyet szerezte meg a saját kategóriájában. Vajon mi a siker titka? Depo Ecommerce Évkönyv & Toplista 2023 című magazinunkban többek között erről is beszélgettünk Pörzse Norbert ügyvezetővel.  Az internet hőskorában az […]
Hello!
493 forgalmazó, 3 116 767 termék
Nálunk tényleg megtalálod amit keresel!
Iratkozz fel hírlevelünkre!
mehet
Copyrights © 2022 EAZY Digital
Adatvédelmi Tájékoztató