Menü

Mi a következő lépés az ünnepek után?

by google news, December 28, 2017
Az ünnepek után mindenki szeretne egy picit megpihenni, de mégis, ilyenkor kell a legnagyobb figyelmet fordítani az új ügyfelekre, hogy a következő időszakban is elkötelezett vásárlók legyenek. Az ünnepi szezon végéig mindenki hajtott, hogy sok vásárló és ügyfél legyen, de mi következik ezután? Nem, ez nem a pihenés időszaka, a marketing kampánynak ilyenkor is folytatódnia […]

Az ünnepek után mindenki szeretne egy picit megpihenni, de mégis, ilyenkor kell a legnagyobb figyelmet fordítani az új ügyfelekre, hogy a következő időszakban is elkötelezett vásárlók legyenek.

Az ünnepi szezon végéig mindenki hajtott, hogy sok vásárló és ügyfél legyen, de mi következik ezután? Nem, ez nem a pihenés időszaka, a marketing kampánynak ilyenkor is folytatódnia kell, és az új vásárlókra ilyenkor kell a legnagyobb figyelmet fordítani.

Miért lennének elkötelezett vásárlók az emberek, ha elhanyagolod őket? Itt az ideje, hogy átgondold, hogyan tarthatod fenn az érdeklődésüket. Mutatunk néhány jó taktikát , amit felhasználhatsz, hogy egész évben hűséges vásárlóid legyenek.

Kezdj el kommunikálni!

Mindenki tudja, hogy olcsóbb és egyszerűbb megtartani egy meglévő ügyfelet, mint újat szerezni. Az ünnepek alatt megnövekedett vásárlási igény miatt minden céghez érkeznek új ügyfelek, tele van az adatbázis ezekkel az új vásárlókkal. Ébreszd fel bennük az elköteleződést, és kezdj el kommunikálni velük!

Mutasd be neki, hogy a megvásárolt terméknek milyen előnyei vannak, milyen kiegészítő termékeket érdemes vásárolni vagy ajándékozz kedvezményes kupont, ha szükséges.

Gondold át, mielőtt elküldöd!

Az új vásárlókkal való kommunikáció nem jelenti azt, hogy tucatnyi hírlevéllel kell bombázni őket már az év elején, mert ezzel csak az ellenkezője érhető el. Próbálj olyan év indító témát találni a márkádban, amely hasznos lehet az ügyfelek számára, és beszélj nekik erről. Ezen felül megkérdezheted, mennyire voltak elégedettek a vásárlással, mi a véleményük a cégről, termékről vagy szolgáltatásról.

Tervezz előre!

Nézd át az idei ünnepi szezon tapasztalatait, mi az, ami miatt több új ügyfeled érkezett 2017-ben, és ezek alapján kezd el tervezni a 2018-at. Építsd fel erre az éves stratégiád! Ha tudod, mi működik és mi nem, akkor nagyobb valószínűséggel érsz el sikereket az év folyamán.

Gondold át, hogy minden rendelkezésedre álló technikát alkalmaztál-e az ünnepi időszakban? Ha igen, akkor folytasd a lendületet; ha nem, akkor gondold át, milyen eszközöket vethetsz be 2018-ban. A statisztikákból nagyon sok dolog kiderül, amellyel optimalizálhatóak a kampányok és növelhető a bevétel.

Az ünnepek alatti nyüzsgés után tehát nem csak a pihenésre érdemes időt fordítani, hanem átgondolni, hogyan érdemes az új vásárlókkal kommunikálni, hogy elköteleződjenek a céged irányába és aktív ügyfeleid legyenek.

Hírek

Google Chrome: iOS-en is megjelentek a gyorsított mobilos oldalak

A Google múlt heti bejelentése után minden iOS alapú eszközön elérhetővé tette a Google Chrome alkalmazában is az Accelerated Mobil Pages ( AMP), vagyis gyorsított mobil oldalak technológiát. Az újdonsággal ezentúl az AMP technológiával épült oldalak rögtön betöltődnek majd, közvetlenül a Google találati oldaláról történő “átkattintáskor”. Bár az újítás csak a legfrissebb Chrome alkalmazásokban elérhető […]
2016-08-01
Hírek

Twitter: új funkció érkezhet

Az elmúlt pár hétben 280 karakterre növelték a karakterszámot, de most egy olyan új funkciót tesztelnek, amelynek köszönhetően egy bejegyzésen belül több bejegyzés is lehetséges lesz. Ez azt jelenti, hogy akár több véleményt is meg lehet fogalmazni egyetlen bejegyzésben, vagy akár listákat is létre lehet hozni egy adott témában. Ilyenkor egy + ikon jelenik meg […]
2017-11-23
Hírek

A közösségi média sötét oldala

A social media nagy lehetőséget kínál arra, hogy célzottan elérjék a közönséget, akár fontos kérdésekkel kapcsolatban is párbeszédet indítsanak. Bár sok előnye van üzleti szempontból, a közösségi médiának sötét oldala is van. A Facebook több mint 2 milliárd havi aktív felhasználóval rendelkezik, az Instagram több mint 700 millióval, a Twitter több mint 328 millióval és […]
2017-07-28
Hírek

Instagram: megérkezett a zoom funkció!

Öt évébe telt az Instagram fejlesztőinek, hogy előálljanak ezzel az egyszerű, de nagyszerű funkcióval, érkezik ugyanis a zoom, ami az app frissítésével már itthon is megjelent. A Facebookon már rég elérhető funkcióval a két ujjunkat a képernyő két széle felé húzására ráközelíthetünk a képre. " Az elmúlt hat hónapban rengeteg újdonsággal bővült az Instagram, a logóváltástól […]
2016-09-01
Hírek

5 Black Friday tipp webáruházaknak utolsó pillanatra

Eredetileg az Egyesült Államokból indult Black Friday, vagyis Fekete Péntek klasszikusan november negyedik péntekjére esik, vagyis a Hálaadás másnapjára. Az időzítés adja magát,  hiszen amin nem sikerült túladni a Hálaadás előtt, az kitűnően értékesíthető még a nagy karácsonyi bevásárlások kezdetén, vagyis november végén. Bár itthon nem ünnepeljük a hálaadást, a hagyomány azonban átszivárgott a kontinensre […]
2016-11-21
Hírek

Messenger: megváltoznak az emojik

A hangulatjeleket minden nap többször használjuk az üzeneteinkben, de az emojik terén nincs egység, hiszen más jeleket lehet használni az iPhone-okon és az Androidos telefonokon is. A Facebook-on és a Messenger-en is más-más jeleket lehet használni, de ezek hamarosan egységesek lesznek. Ez nem azt jelenti, hogy új emojikat fejlesztenek le, csupán megszűntetik a Messenger-en eddig […]
2017-10-11
Hírek

Facebook: elindult a Messenger Kids

A Facebook elkészítette a Messenger Kids alkalmazást, amelyet 6 és 12 év közötti gyerekek számára hozott létre, ebben ugyanis a szülők engedélyezhetik, hogy kivel beszélget a gyerek. Az app egyelőre csak az Egyesült Államokban érhető el az iPhone és iPad felhasználók számra, de hamarosan érkezik Andorid eszközökre is, és a nemzetközileg is elérhető lesz nemsokára. […]
2017-12-05
Blog

Milyen Technológiákat Használnak Az Ország Boltja Díjazott Webáruházak?

Milyen Technológiákat Használnak Az Ország Boltja Díjazott Webáruházak? Jelenleg is zajlik a 2017-es Ország Boltja szavazás, amit idén 7. alkalommal indítottak útjára, keresve a 400 nevező közül az év webáruházait minőségi és népszerűségi szempontok alapján. A szeptemberi díjátadó előtti áttekintésként a tavalyi évben díjazottak teljes listája itt böngészhető, akik ez esetben az elemzés alapját is képezik. Célja […]
2017-08-11
Egészség-sport cikkek kereskedelme - a tavaszi megújulás jegyében
Műszaki cikkek kereskedelme, avagy “mit dobott a gép”?
Pharma szektor a digitális jelenben – "Ki nyeli le a keserű pirulát?"
FMCG kiskereskedelem térben és időben
Trendek és elemzések a hazai e-commerce szereplőinél 2022-ben
Még több podcast
Állások
MKB Bank: FinTech Verseny
A FinTech Verseny célja, hogy az MKB Bank megtalálja azokat a digitális pénzügyi megoldásokat, újszerű digitális megközelítéseket, amelyek továbbfejlesztéséhez, megvalósításához, piaci bevezetéséhez banki partnerre van szükség. Az MKB Bank inkubációs központjában az alábbi támogatást nyújtja: Mentor Program, amelynek keretében banki, FinTech, IT biztonsági, technológiai, üzleti, marketing, UX és jogi szakemberek segítik a kiválasztott megoldások továbbfejlesztését, […]
Berlin Startup Calling 2016 Ötletverseny
A fejedben van a következő nagy tech ötlet? A lehető legjobb helyen jársz! A Visual Meta most lehetőséget nyújt arra, hogy az üzleti projekted végre valósággá váljon. Készítsd el az ötleted összefoglalóját és nevezz a pénzdíjakért és tárgyi nyereményekért összesen 15 000 euró értékben. Modern világunk fejlődésének egyik alappillére a technológia. A digitális technológiák fejlődése […]
Nemzetközi pályázat - Fókuszban a női startupok
Magyarok is indulhatnak a Vodafone nemzetközi pályázatán A Németországban működő Vodafone Institution egy Európában egyedülálló kezdeményezéssel segíti a nők által létrehozott, illetve a nők helyzetének javítását támogató startupokat. Az F-LANE pályázat célja, hogy minél több nő vállalhasson vezető szerepet a technológiai fejlődésben, és világszerte segíthessék társaikat is. A pályázatra természetesen magyar startupok is jelentkezhetnek. A […]
Digitális világ ingyen - Online jelenlét pályázat
Xpertstudio Kft ingyen elkészíti a pályázó számára a weboldalát – webáruházát vagy mobil Applikációját, Grafikaiarculatát, vagy Videós anyagát – Animációs filmjeit, kivitelezi Adwords és Facebook kampányát. Pályázatot benyújthat bármely szervezet, cég, egyesület, alapítvány, intézmény, önkormányzat, egyéni vállalkozó, egyház és magánszemély. A pályázat aktuális 2016.Október.10-től Pályázat zárás időpontja: 2016. December 20. JELENTKEZEM és kitöltöm a pályázati […]
Buktatók a közösségi médiában: ezeket a szokásokat hagyjuk el a siker érdekében
Veled is megesett már, hogy a Forbes-t lapozgatva arra gondoltál, milyen lenne egyszer a magazin hasábjain szerepelni? Elképzelted valaha, hogy egy neves díjátadón a te nevedet harsogják a mikrofonba? Idézni tudnál a Jobs című filmből, és kívülről fújod a világ leghíresebb sikertörténeteit? Talán nem nagy merészség azt feltételezni, hogy jó páran járunk hasonló cipőben. Legtöbbünk azonban már a megszületésük pillanatában melegebb […]
Még több állás
Hello!
Eazy Digital is a new wave digital agency founded in Budapest. The largest division is Google and Facebook ad management.

„Az online növekedés titka, hogy átlépjük a határokat!”

Meddig növekedhet még a hazai e-commerce piac? Miért nem exportálnak többet a magyar online vállalatok? Milyen lesz a digitális vásárlás jövője? Többek között ezekre a kérdésekre is kerestük a választ Nagy Sándorral, a Future Trade Konferencia szakmai referensével.

„Az online növekedés titka, hogy átlépjük a határokat!”

Meddig növekedhet még a hazai e-commerce piac? Miért nem exportálnak többet a magyar online vállalatok? Milyen lesz a digitális vásárlás jövője? Többek között ezekre a kérdésekre is kerestük a választ Nagy Sándorral, a Future Trade Konferencia szakmai referensével.
Hello!
493 forgalmazó, 3 116 767 termék
Nálunk tényleg megtalálod amit keresel!
Iratkozz fel hírlevelünkre!
mehet
Copyrights © 2022 EAZY Digital
Adatvédelmi Tájékoztató