Menü

Így növeld a Facebook közösségedet!

by google news, március 14, 2018
Az év elején Mark Zuckerberg sok újdonságot jelentett be a Facebook felületével kapcsolatban. Januárban megváltozott az algoritmus, így többet találkozhatunk a barátaink és a csoportok bejegyzésével az üzenőfalon, emellett nagyobb figyelmet szentelnek az álhírek terjedésének meggátolására. A változás célja, hogy a személyes kapcsolatokra összpontosítsanak a felhasználók és ösztönözzék őket a pozitív, aktív szerepvállalásra. Mit jelent […]

Az év elején Mark Zuckerberg sok újdonságot jelentett be a Facebook felületével kapcsolatban. Januárban megváltozott az algoritmus, így többet találkozhatunk a barátaink és a csoportok bejegyzésével az üzenőfalon, emellett nagyobb figyelmet szentelnek az álhírek terjedésének meggátolására. A változás célja, hogy a személyes kapcsolatokra összpontosítsanak a felhasználók és ösztönözzék őket a pozitív, aktív szerepvállalásra.

Mit jelent mindez a márkákra és a kiadókra nézve? Fel kell készülniük a megváltozott játékra. Tehát a tartalmaik már nem jelennek meg a hírfolyamban, ahogyan eddig, így az évek során kiépített, jól működő startégiát meg kell változtatni.

A jó hír, hogy ez nem lehetetlen. Számos olyan taktika van, amely segíthet az új algoritmushoz alkalmazkodni. Most mutatunk is néhányat.

1, Hozz létre kizárólag Facebook tartalmakat!

Zurckerberg közleménye mögött egy olyan mögöttes üzenet jelenik meg, amelyet a nyilvános oldalak üzemeltetőinek szem előtt kell tartaniuk: azt akarja, hogy az emberek maradjanak a Facebookon. Más szóval, Zuckerberg és csapata nem szeretné, hogy a felhasználók a hírfolyamból más webhelyre navigáljanak. Tehát a saját webhelyre mutató külső linkeket tartalmazó frissítéseket nem fogja az algoritmus előnyben részesíteni.

2, Használd az élő bejelentkezést!

A FAcebook Live 2016 elején indult el, mivel Zuckerberg szerint a felhasznált tartalmak többsége videó lesz a jövőben. Az élő videók 10-szer annyi forgalmat generálnak, mint a hagyományos videók. Még jobb, hogy a legtöbb ilyen interakció valós időben történik. Ennek a tartalomnak nagy szerepet kell játszania a közösségi média stratégiában.

3, Légy fontos!

A Facebook frissítések legfőbb célja, hogy az emberek aktívan részt vegyenek az aktuális tartalmakban. Mint márkának, a Facebook stratégiának kevésbé kell összpontosítani a magadról folytatott beszélgetésre, hanem a közönség érdekeire vonatkozó kérdéseket kell kezelni.

4, Légy helyben!

Az algoritmus változásával több helyi hír és tartalom jelenik meg a felhasználók területén. Ezzel a márkákat arra ösztönzik, hogy jelen legyenek helyben is a közösségükben. Tehát eseményeket hozzanak létre, működjenek együtt a helyi vállalkozásokkal és legyen fontos számukra a helyi közösség.

5, Fókuszban a csoportok

Zuckerberg elős közleményében megemlítette, hogy a felhasználók több, a csoportokból származó híreket fognak látni. A csoportokon belül az interakció nagyon gyakori, amelyek többsége pozitív. Ezért érdemes márkaként létrehozni egy csoportot, hogy az azonos gondolkodású emberek találkozzanak, beszélgessenek.

Sokan halálos ítéletnek gondolták Zuckerberg változtatásait, azonban csak igazodni kell az új rendhez. Ha azt szeretnéd, hogy az oldalad túlélje az új korszakot, akkor ki kell találni, hogyan hozhatsz létre olyan tartalmakat, amelyek igazodnak a frissítésekhez.

Blog

A jövő digitális trendjei: AdWords újítások

Légy naprakész az online marketingben és ismerd meg a legújabb Google trendeket! Következő rendezvényünkön az AdWords felület újdonságai kerülnek a középpontba haladó szinten. A Google AdWords az egyik leghatékonyabb, legjobban célozható fizetett hirdetési rendszer, mellyel azok a felhasználók érhetőek el, akik a kínált termék vagy szolgáltatás iránt érdeklődnek. Legyen szó új vásárlók vagy látogatók szerzéséről, […]
2017-07-04
Blog

Fókuszban az Y generáció: sikeres marketing példák a világból

  Hívhatjuk őket milleniumiaknak, Y generációnak vagy fiatal felnőtteknek.  Azokra az emberekre használjuk ezeket a címkéket, akik 1980 és 2000 között születtek. Ők az a korosztály, akik a technológia rohamos fejlődése alatt születtek, és ez sok szempontból befolyásolja a tevékenységüket, életfelfogásukat és személyiségüket. Ők jelentik a fogyasztói társadalom húzóerejét, hiszen naprakészek az aktuális trendeket illetően, […]
2016-05-17
Blog

10 legfontosabb tavaszi közösségi média kampány

A március idén kiemelt időszak volt a közösségi média világában: nem csak a nemzetközi nőnaphoz és a húsvéthoz kapcsolódó kampányok, de nagy változást hozó közösségi média hírek is megjelentek. Nézzük végig a legfontosabb kampányokat és híreket, mert a tavasznak még korántsincs vége, sok változást hozhat még a közösségi média világába. Microsoft: #MakeWhatsNext A nemzetközi nőnap alkalmából a […]
2016-04-11
Blog

3 tipp: hogyan alakítsunk ki hűséges rajongótábort?

A szórakoztatóipart sok mindent taníthat a marketingeseknek arról, hogy hogyan építsék be az online rajongótáborokat, más néven “fandomokat”a cégek stratégiájába. A leghűségesebb rajongók töltik le először az új albumot, nézik meg egy sorozat legfrissebb epizódját vagy vesznek jegyet a meghirdetett koncertre. Azonban az online rajongótáborok jelensége nem korlátozódik a szórakoztató iparra. Más területeken is fellelhetőek, […]
2016-01-29
Blog

Facebook: megújulnak az értesítések

Sokan jelezték, hogy egy mini Facebook ikont fedeztek fel az Instagram appon belül, mely elsősorban a facebookos értesítések egyfajta nyomon követésére szolgálnak, de nem olvashatóak és nézhetőek meg. A funkció lényege, hogy egy kis buborék jelzi a felhasználónak, hány értesítése van a Facebookon. Emellett ez segít majd abban, hogy gyorsabb legyen a váltás a két […]
2018-06-19
Blog

Tíz éves a Twitter: Mit érdemes tudni a szűkszavú közösségi oldalról?

Idén márciusban tíz éves lett a népszerű üzenetküldő alkalmazás, a Twitter. Az oldal, amely  140 karakteres posztjaival teljesen megváltoztatta az online kommunikációt napjainkban az egyik legnépszerűbb közösségi oldalnak mondhatja magát. Cikkünkben az alkalmazás mérdföldköveit,  fontosabb statisztikáit és hazai csatornáit szedtük össze.  A Twitter egy olyan mikroblog és ismeretségi hálózat, mely lehetővé teszi a felhasználóknak, hogy […]
2016-03-29
Blog

Mi alapján látjuk az Instagram posztokat?

Az Instagram algoritmusa rengeteg változáson ment keresztül az évek során, így bizonyos felhasználók posztjait gyakrabban látjuk, míg másokét nem. Mégis mi az, ami ezt befolyásolja? Az alkalmazás fejlesztői elárulták a TechCrunchnak! Az Instagram indulásakor a posztok még időrendi sorrendben jelentek meg, majd 2016 nyarán bevezették a hírfolyam algoritmust. Ez alapján 90 százalékban az ismerősök bejegyzéseit […]
2018-06-08
Blog

Mindent a Threads-ről – egy barátságosabb Twitter ígérete

Idén júliusban a Twitter tulaj- és brandváltását követően a Meta előrukkolt a Threads névre hallgató, szövegalapú közösségi platformjával, hogy magukhoz csábítsák a Musk féle X-ből kiábrándult ex-tweetelőket. Lássuk, hogyan működik, és miben hoz újat 2023 meghatározó social felülete.
2023-08-22
Logisztika vs. e-kereskedők – Hol van a kutya elásva?
Beköszöntött a Neobankok kora – jó ez nekünk?
Itt a főszezon! – Hogyan érdemes felkészülni a Q4-re?
Még több podcast
Állások
MKB Bank: FinTech Verseny
A FinTech Verseny célja, hogy az MKB Bank megtalálja azokat a digitális pénzügyi megoldásokat, újszerű digitális megközelítéseket, amelyek továbbfejlesztéséhez, megvalósításához, piaci bevezetéséhez banki partnerre van szükség. Az MKB Bank inkubációs központjában az alábbi támogatást nyújtja: Mentor Program, amelynek keretében banki, FinTech, IT biztonsági, technológiai, üzleti, marketing, UX és jogi szakemberek segítik a kiválasztott megoldások továbbfejlesztését, […]
Berlin Startup Calling 2016 Ötletverseny
A fejedben van a következő nagy tech ötlet? A lehető legjobb helyen jársz! A Visual Meta most lehetőséget nyújt arra, hogy az üzleti projekted végre valósággá váljon. Készítsd el az ötleted összefoglalóját és nevezz a pénzdíjakért és tárgyi nyereményekért összesen 15 000 euró értékben. Modern világunk fejlődésének egyik alappillére a technológia. A digitális technológiák fejlődése […]
Nemzetközi pályázat - Fókuszban a női startupok
Magyarok is indulhatnak a Vodafone nemzetközi pályázatán A Németországban működő Vodafone Institution egy Európában egyedülálló kezdeményezéssel segíti a nők által létrehozott, illetve a nők helyzetének javítását támogató startupokat. Az F-LANE pályázat célja, hogy minél több nő vállalhasson vezető szerepet a technológiai fejlődésben, és világszerte segíthessék társaikat is. A pályázatra természetesen magyar startupok is jelentkezhetnek. A […]
Digitális világ ingyen - Online jelenlét pályázat
Xpertstudio Kft ingyen elkészíti a pályázó számára a weboldalát – webáruházát vagy mobil Applikációját, Grafikaiarculatát, vagy Videós anyagát – Animációs filmjeit, kivitelezi Adwords és Facebook kampányát. Pályázatot benyújthat bármely szervezet, cég, egyesület, alapítvány, intézmény, önkormányzat, egyéni vállalkozó, egyház és magánszemély. A pályázat aktuális 2016.Október.10-től Pályázat zárás időpontja: 2016. December 20. JELENTKEZEM és kitöltöm a pályázati […]
Buktatók a közösségi médiában: ezeket a szokásokat hagyjuk el a siker érdekében
Veled is megesett már, hogy a Forbes-t lapozgatva arra gondoltál, milyen lenne egyszer a magazin hasábjain szerepelni? Elképzelted valaha, hogy egy neves díjátadón a te nevedet harsogják a mikrofonba? Idézni tudnál a Jobs című filmből, és kívülről fújod a világ leghíresebb sikertörténeteit? Talán nem nagy merészség azt feltételezni, hogy jó páran járunk hasonló cipőben. Legtöbbünk azonban már a megszületésük pillanatában melegebb […]
Még több állás
Hello!
Eazy Digital is a new wave digital agency founded in Budapest. The largest division is Google and Facebook ad management.

„A vásárlóknak egyre fontosabb az edukáció” – interjú Pörzse Norberttel, a vágyaim.hu ügyvezetőjével

Nemrégiben hozták nyilvánosságra az Ország Boltja 2023 verseny eredményeit: ügyfelünk, a Vágyaim.hu mind a Minőség díj, mind pedig a Népszerűségi díj esetében az első helyet szerezte meg a saját kategóriájában. Vajon mi a siker titka? Depo Ecommerce Évkönyv & Toplista 2023 című magazinunkban többek között erről is beszélgettünk Pörzse Norbert ügyvezetővel.  Az internet hőskorában az […]

„A vásárlóknak egyre fontosabb az edukáció” – interjú Pörzse Norberttel, a vágyaim.hu ügyvezetőjével

Nemrégiben hozták nyilvánosságra az Ország Boltja 2023 verseny eredményeit: ügyfelünk, a Vágyaim.hu mind a Minőség díj, mind pedig a Népszerűségi díj esetében az első helyet szerezte meg a saját kategóriájában. Vajon mi a siker titka? Depo Ecommerce Évkönyv & Toplista 2023 című magazinunkban többek között erről is beszélgettünk Pörzse Norbert ügyvezetővel.  Az internet hőskorában az […]
Hello!
493 forgalmazó, 3 116 767 termék
Nálunk tényleg megtalálod amit keresel!
Iratkozz fel hírlevelünkre!
mehet
Copyrights © 2022 EAZY Digital
Adatvédelmi Tájékoztató