Menü

Facebook: indítják a Messenger hirdetéseket

by google news, július 13, 2017
Már hónapok óta tesztelik a Facebook messengeres hirdetéseket Ausztráliában és Thaiföldön, most pedig elérkezett az idő, hogy globálisan megjelenjen. A Facebook bejelentette, hogy a Messenger alkalmazás kezdőlapján hirdetések jelenhetnek meg különböző méretben, miután több hónapon keresztül sikeresen tesztelték két országban is. A vállalkozások ezzel egy új eszközt kapnak, amellyel elérhetik az ügyfeleket: a Facebook kampányok […]

Már hónapok óta tesztelik a Facebook messengeres hirdetéseket Ausztráliában és Thaiföldön, most pedig elérkezett az idő, hogy globálisan megjelenjen.

A Facebook bejelentette, hogy a Messenger alkalmazás kezdőlapján hirdetések jelenhetnek meg különböző méretben, miután több hónapon keresztül sikeresen tesztelték két országban is. A vállalkozások ezzel egy új eszközt kapnak, amellyel elérhetik az ügyfeleket: a Facebook kampányok kiterjeszthetőek az üzenetküldő felületre.

A reklámok a Messenger nyitóoldalán, a beszélgetések alatt  jelennek meg, nem a felhasználók beszélgetései között. Az, hogy milyen hirdetéseket látnak majd a felhasználók, az adott személy aktív beszélgetéseinek számátától és a telefon képernyőjétől függ majd.

A hirdetések a következő hónapokban terjedhetnek el globálisan is, jelenleg a felhasználók kis százaléka találkozhat csak az új funkcióval a beszélgetéseknél.

Ha egy személy a hirdetésre kattint a Messengeren belül, akkor egy kiválasztott webhelyre vagy Messenger beszélgetésbe irányítják át. Jelenleg csak a konverzió és a forgalom mérhető, de további mérőszámok lesznek majd elérhetőek a hatékonyság érdekében.

A Facebook áprilisban jelentette be, hogy 1,2 milliárd aktív felhasználója van a Messengernek, így a vállalat számára hatalmas bevételi forrást jelent a hirdetések elindítása az alkalmazásban.

Hírek

Facebook: elérhetőek asztali nézetben a történetek

A Facebook történetek most az asztali nézetben is elérhetőek lettek, az oldal jobb oldalán helyezték el őket a Stories modulban. Az asztali gépeken elindított történetek még csak tesztek, de hamarosan szélesebb körben is bevezetésre kerülnek. A 24 óráig elérhető történetek már bizonyították sikerességüket az Instagram-on, ezért vezették be a Facebook és a Messenger felületen is. […]
2017-08-16
Hírek

Google: A mobil keresések vezetik a vásárlókat a boltodba

A Google szerint havonta 1,5 milliárd olyan olyan keresés történik, aminek eredményeképp az online keresők meg is látogatják a keresett üzletet vagy helyet. Üzlettel rendelkező vállakozásoknak ez az eredmény új távlatokat nyit a keresés alapú mobil marketing világába. A trendek azt mutatják, hogy általánosságban többen keresnek mobilról, mint asztali számítógépekről, illetve a teljes online forgalom […]
2016-06-08
Hírek

Facebook: könnyebben jelölhetünk meg ismerősöket

Hamarosan még egyszerűbben lehet ismerősöket megjelölni a Facebook hozzászólásokban, mint eddig. Amikor egy Facebook poszthoz kommentelni szeretnénk valamelyik ismerősünket, akkor a “@” jelet kellett beírunk, majd el kellett kezdeni begépelni a nevet és a találati listából kiválasztani az adott felhasználót. A Facebook új funkciójával ha egy kommentben meg szeretnénk jelölni valakit, akkor ennek használatával csak […]
2017-11-28
Hírek

Yelp: bevezeti a helyi közönséget a nemzetközi hirdetőknek

Elérhetővé teszik a helyi keresési adatokat a márkák és vállalatok számára. Körülbelül két évvel ezelőtt a Yelp megszüntette az egységes hirdetéseket a nemzetközi hirdetők számára. A vállalat nemrégiben egy új adatvezérelt hirdetési terméket vezetett be ehhez a szegmenshez: Yelp helyi közönség (YLA). A hirdetők több mint 1000 konkrét üzlet kategória, márka, termékjellemző, demográfiai adatok és […]
2017-09-14
Hírek

YouTube: hamarosan érkezik a chat funkció

A YouTube nemrég elkezdte tesztelni új funkcióját, mely lehetővé teszi a videómegosztón belüli beszélgetést. A tesztekkel azt mérik, hogyan fogadják a felhasználók az alkalmazáson belüli chat lehetőségét, így már vannak néhányan, akik használhatják ezt a funkciót. Az újításnak köszönhetően a felhasználók több időt töltenének alkalmazáson belül, illetve több videót is néznek majd meg, legalábbis a […]
2016-05-17
Hírek

YouTube: új funkcióval bővült

A YouTube alkalmazásban is megjelent a webböngészőkhöz hasonló funkció, amellyel elrejthetjük, hogy milyen videókat néztünk meg. Ha valaki bekapcsolja, akkor semmilyen nyomot nem hagy maga után, így az előzményeket sem jegyzi meg a rendszer. Az inkognitó módnak nevezett funkció hasznos lehet azért is, mert így nem fog a korábbi megtekintések alapján videókat ajánlani a csatorna. […]
2018-07-26
Hírek

Top 5 karácsonyi kisvideó

Évről évre egyre korábban jön a karácsonyi láz, idén már november közepére megérkeztek a csilingelő, aranyos és megható karácsonyi reklámvideók a közösségi médiába. A sort a John Lewis áruházlánc nyitotta a trambulinozni vágyó boxerrel, amire gyorsan rá is kontrázott konkurense a Sainsbury lánc a “Legnagyobb ajándék” című zenés aimációjával. A Marks & Spencer sem maradhatott […]
2016-12-21
Hírek

1,75 milliárd honlapot távolított el a Google

Bár a cím kicsit túlzásnak tűnhet, azonban a hír igaz: a Google eddig 1,75 milliárd oldalt távolított el a keresési eredményoldalakról a szerzői jogokat sértő tartalmak miatt. Mit jelent ez pontosan? Ahogy a Google is írja átláthatósági jelentésében, rendszeresen kapnak olyan kérelmeket, amelyek a szerzői jogokat esetlegesen megsértő tartalmak eltávolítását kérik. Gondoljunk csak az online világban […]
2016-09-13
A vinted story – Digitális turkálóból gigantikus online piactér
A recommerce felemelkedése – menő lett a használt cucc?
Az e-kereskedelem jövője
Még több podcast
Állások
MKB Bank: FinTech Verseny
A FinTech Verseny célja, hogy az MKB Bank megtalálja azokat a digitális pénzügyi megoldásokat, újszerű digitális megközelítéseket, amelyek továbbfejlesztéséhez, megvalósításához, piaci bevezetéséhez banki partnerre van szükség. Az MKB Bank inkubációs központjában az alábbi támogatást nyújtja: Mentor Program, amelynek keretében banki, FinTech, IT biztonsági, technológiai, üzleti, marketing, UX és jogi szakemberek segítik a kiválasztott megoldások továbbfejlesztését, […]
Berlin Startup Calling 2016 Ötletverseny
A fejedben van a következő nagy tech ötlet? A lehető legjobb helyen jársz! A Visual Meta most lehetőséget nyújt arra, hogy az üzleti projekted végre valósággá váljon. Készítsd el az ötleted összefoglalóját és nevezz a pénzdíjakért és tárgyi nyereményekért összesen 15 000 euró értékben. Modern világunk fejlődésének egyik alappillére a technológia. A digitális technológiák fejlődése […]
Nemzetközi pályázat - Fókuszban a női startupok
Magyarok is indulhatnak a Vodafone nemzetközi pályázatán A Németországban működő Vodafone Institution egy Európában egyedülálló kezdeményezéssel segíti a nők által létrehozott, illetve a nők helyzetének javítását támogató startupokat. Az F-LANE pályázat célja, hogy minél több nő vállalhasson vezető szerepet a technológiai fejlődésben, és világszerte segíthessék társaikat is. A pályázatra természetesen magyar startupok is jelentkezhetnek. A […]
Digitális világ ingyen - Online jelenlét pályázat
Xpertstudio Kft ingyen elkészíti a pályázó számára a weboldalát – webáruházát vagy mobil Applikációját, Grafikaiarculatát, vagy Videós anyagát – Animációs filmjeit, kivitelezi Adwords és Facebook kampányát. Pályázatot benyújthat bármely szervezet, cég, egyesület, alapítvány, intézmény, önkormányzat, egyéni vállalkozó, egyház és magánszemély. A pályázat aktuális 2016.Október.10-től Pályázat zárás időpontja: 2016. December 20. JELENTKEZEM és kitöltöm a pályázati […]
Buktatók a közösségi médiában: ezeket a szokásokat hagyjuk el a siker érdekében
Veled is megesett már, hogy a Forbes-t lapozgatva arra gondoltál, milyen lenne egyszer a magazin hasábjain szerepelni? Elképzelted valaha, hogy egy neves díjátadón a te nevedet harsogják a mikrofonba? Idézni tudnál a Jobs című filmből, és kívülről fújod a világ leghíresebb sikertörténeteit? Talán nem nagy merészség azt feltételezni, hogy jó páran járunk hasonló cipőben. Legtöbbünk azonban már a megszületésük pillanatában melegebb […]
Még több állás
Hello!
Eazy Digital is a new wave digital agency founded in Budapest. The largest division is Google and Facebook ad management.

„A vásárlóknak egyre fontosabb az edukáció” – interjú Pörzse Norberttel, a vágyaim.hu ügyvezetőjével

Nemrégiben hozták nyilvánosságra az Ország Boltja 2023 verseny eredményeit: ügyfelünk, a Vágyaim.hu mind a Minőség díj, mind pedig a Népszerűségi díj esetében az első helyet szerezte meg a saját kategóriájában. Vajon mi a siker titka? Depo Ecommerce Évkönyv & Toplista 2023 című magazinunkban többek között erről is beszélgettünk Pörzse Norbert ügyvezetővel.  Az internet hőskorában az […]

„A vásárlóknak egyre fontosabb az edukáció” – interjú Pörzse Norberttel, a vágyaim.hu ügyvezetőjével

Nemrégiben hozták nyilvánosságra az Ország Boltja 2023 verseny eredményeit: ügyfelünk, a Vágyaim.hu mind a Minőség díj, mind pedig a Népszerűségi díj esetében az első helyet szerezte meg a saját kategóriájában. Vajon mi a siker titka? Depo Ecommerce Évkönyv & Toplista 2023 című magazinunkban többek között erről is beszélgettünk Pörzse Norbert ügyvezetővel.  Az internet hőskorában az […]
Hello!
493 forgalmazó, 3 116 767 termék
Nálunk tényleg megtalálod amit keresel!
Iratkozz fel hírlevelünkre!
mehet
Copyrights © 2022 EAZY Digital
Adatvédelmi Tájékoztató