Menü

Snapchat: másolja a Facebook hirdetéskezelőjét

by google news, August 14, 2017
A Snapchat bevezeti a Facebook hirdetéskezelőjéhez hasonló felületet, így az új kezelőfelület lehetővé teszi a nagy hirdetők számára, hogy több kreatív változattal, gyorsabban telepítse az összetett kampányokat. A Snapchat ezzel a lépéssel hatékonyan célozza meg a nagy ügynökségeket és márkákat, akik így egyszerűbben tesztelhetik és frissíthetik a hirdetéseiket, hogy több pénzt költsenek majd a Snap […]

A Snapchat bevezeti a Facebook hirdetéskezelőjéhez hasonló felületet, így az új kezelőfelület lehetővé teszi a nagy hirdetők számára, hogy több kreatív változattal, gyorsabban telepítse az összetett kampányokat.

A Snapchat ezzel a lépéssel hatékonyan célozza meg a nagy ügynökségeket és márkákat, akik így egyszerűbben tesztelhetik és frissíthetik a hirdetéseiket, hogy több pénzt költsenek majd a Snap szolgáltatásaira.

Kép forrás: TechCrunch.com

A Snapchat még májusban indította el az úgynevezett önkiszolgáló hirdetéskezelőjét, júliusban egy függőleges videókészítési eszközt hozott létre, a Snap Publishert. Az új, nagy hirdetőknek szánt kezelővel lehetőség nyílik több hirdetési kampány automatizálására, így gyorsan létre lehet hozni több száz hirdetési és célzási változatot. A táblázatokkal könnyebben lehet majd tervezni, lehetőség nyílik a célközönség beállítások mentésére.

Az, hogy mennyivel növekszik majd a hirdetők száma az új kezelőfelület bevezetésével, még nem lehet tudni. Az viszont biztos, hogy a márkák számára tervezhetőbbek és mérhetőbbek lesznek a kampányok.

Hírek

Google Maps: Valós idejű, új funkciók az alkalmazásban

Pár napja új funkciókkal bővült a Google Maps alkalmazás, amelyek már elérhetőek itthoni eszközökről is. Az új funkcióknak köszönhetően valós időben nézhetünk útvonal opciókat, illetve kereshetünk éttermeket, gyógyszertárakat, sőt benzinkutakat is a közelben. A térkép alsó harmadában megjelenő sávban ikonok közül választhatjuk ki mire van szükségünk az adott pillanatban. A "helyek" tabra kattintva mindennapokban hasznos […]
2017-02-09
Hírek

Facebook: havidíjas lesz az oldal?

Mark Zuckerberg a meghallgatásán megemlítette az esetleges fizetős Facebookot, mellyel kapcsolatban nemrég Sheryl Sandber, a vállalat ügyvezető igazgatója a negyedéves pénzügyi jelentések ismertetésekor beszélt erről a lehetőségről. Elmondta, hogy gondolkodnak, honnan tudnának újabb bevételeket szerezni, akár a havidíjas szolgáltatással is. Az elgondolkodtató, ha bevezetnék az előfizetést, akkor a felhasználók jutnának-e ezzel valamilyen extra funkcióhoz? Ennek […]
2018-04-27
Hírek

Facebook: megérkezett a várva-várt részletes kereső!

Megérkezett a régóta várt részletes(ebb) kereső Facebookra, ami hiánypótló újdonságot jelent a közösségi oldalon. Bár a Google kereső részletes funkcióihoz képest még mindig gyerekcipőben jár, illetve sokszor pontatlan is, a fejlesztés iránya azonban bíztató. Az eddigi kulcsszó alapú keresés ugyanis kiegészült egy bal oldalsávban megjelenő menüvel, ahol választhatunk a találatok dátuma, tartalom megosztásakor megadott lokáció […]
2016-06-20
Hírek

Messenger: nagyobb védelem a mobilon

Akár a Messengerről, akár más alkalmazásról van szó, biztosan volt már része sokaknak kellemetlen üzenetekben. Ezért a Facebook egy új eszközt vezet be a Messengeren belül, amelynél kiválaszthatjuk, hogy egy beszélgetés miért volt kellemetnel (pl. zaklatás vagy illegális kereskedelem). Ez a funkció az asztali változatban már jelen van, de most mobilon is elérhetővé válik. Ha […]
2018-05-22
Blog

Aranyér a hadseregben?! Az elmúlt két hónap legfurcsább keresőszavai

Újonnan induló sorozatunkban hónapról hónapra szemlézzük a Google dinamikus keresési statisztikáit, és megmutatjuk, milyen kifejezések perzselték fel az adott harminc napos periódusban a magyar internetet.
2020-09-18
Hírek

Instagram: tesztelik az üzenetkezelő alkalmazást

Az Instagram-on eddig is tudtak üzenetet küldeni egymásnak a felhasználók, de a Messenger példáját követve egy üzenetkezelő alkalmazást tesztelnek 6 országban. A Directet Chilében, Izraelben, Olaszországban, Protugáliában, Uruguayban és Törökországban kezdték el tesztelni Andorid és iPhone felhasználóknál. Ezentúl az Instagram alkalmazásban folytatott csevegések is egy külső applikációban lesznek majd elérhetőek. A Facebook így már három […]
2017-12-08
Hírek

YouTube: szigorúbb feltételek

A YouTube újabb szigorítása szerint a videókban elhelyezhető kártyákon nem lehet külső webhelyre mutató hivatkozást megjeleníteni azok számára, akik nincsenek benne a Partnerprogramban. A YouTube a csalással szerzett bevételek ellen korábban már szigorította a szabályzatot, miszerint a YouTube Partnerprogramba csak azok a csatornák léphetnek be, akik legalább 10 ezer összmegtekintéssel rendelkeznek. A program tagjai pedig […]
2017-10-06
Hírek

Yelp: bevezeti a helyi közönséget a nemzetközi hirdetőknek

Elérhetővé teszik a helyi keresési adatokat a márkák és vállalatok számára. Körülbelül két évvel ezelőtt a Yelp megszüntette az egységes hirdetéseket a nemzetközi hirdetők számára. A vállalat nemrégiben egy új adatvezérelt hirdetési terméket vezetett be ehhez a szegmenshez: Yelp helyi közönség (YLA). A hirdetők több mint 1000 konkrét üzlet kategória, márka, termékjellemző, demográfiai adatok és […]
2017-09-14
Egészség-sport cikkek kereskedelme - a tavaszi megújulás jegyében
Műszaki cikkek kereskedelme, avagy “mit dobott a gép”?
Pharma szektor a digitális jelenben – "Ki nyeli le a keserű pirulát?"
FMCG kiskereskedelem térben és időben
Trendek és elemzések a hazai e-commerce szereplőinél 2022-ben
Még több podcast
Állások
MKB Bank: FinTech Verseny
A FinTech Verseny célja, hogy az MKB Bank megtalálja azokat a digitális pénzügyi megoldásokat, újszerű digitális megközelítéseket, amelyek továbbfejlesztéséhez, megvalósításához, piaci bevezetéséhez banki partnerre van szükség. Az MKB Bank inkubációs központjában az alábbi támogatást nyújtja: Mentor Program, amelynek keretében banki, FinTech, IT biztonsági, technológiai, üzleti, marketing, UX és jogi szakemberek segítik a kiválasztott megoldások továbbfejlesztését, […]
Berlin Startup Calling 2016 Ötletverseny
A fejedben van a következő nagy tech ötlet? A lehető legjobb helyen jársz! A Visual Meta most lehetőséget nyújt arra, hogy az üzleti projekted végre valósággá váljon. Készítsd el az ötleted összefoglalóját és nevezz a pénzdíjakért és tárgyi nyereményekért összesen 15 000 euró értékben. Modern világunk fejlődésének egyik alappillére a technológia. A digitális technológiák fejlődése […]
Nemzetközi pályázat - Fókuszban a női startupok
Magyarok is indulhatnak a Vodafone nemzetközi pályázatán A Németországban működő Vodafone Institution egy Európában egyedülálló kezdeményezéssel segíti a nők által létrehozott, illetve a nők helyzetének javítását támogató startupokat. Az F-LANE pályázat célja, hogy minél több nő vállalhasson vezető szerepet a technológiai fejlődésben, és világszerte segíthessék társaikat is. A pályázatra természetesen magyar startupok is jelentkezhetnek. A […]
Digitális világ ingyen - Online jelenlét pályázat
Xpertstudio Kft ingyen elkészíti a pályázó számára a weboldalát – webáruházát vagy mobil Applikációját, Grafikaiarculatát, vagy Videós anyagát – Animációs filmjeit, kivitelezi Adwords és Facebook kampányát. Pályázatot benyújthat bármely szervezet, cég, egyesület, alapítvány, intézmény, önkormányzat, egyéni vállalkozó, egyház és magánszemély. A pályázat aktuális 2016.Október.10-től Pályázat zárás időpontja: 2016. December 20. JELENTKEZEM és kitöltöm a pályázati […]
Buktatók a közösségi médiában: ezeket a szokásokat hagyjuk el a siker érdekében
Veled is megesett már, hogy a Forbes-t lapozgatva arra gondoltál, milyen lenne egyszer a magazin hasábjain szerepelni? Elképzelted valaha, hogy egy neves díjátadón a te nevedet harsogják a mikrofonba? Idézni tudnál a Jobs című filmből, és kívülről fújod a világ leghíresebb sikertörténeteit? Talán nem nagy merészség azt feltételezni, hogy jó páran járunk hasonló cipőben. Legtöbbünk azonban már a megszületésük pillanatában melegebb […]
Még több állás
Hello!
Eazy Digital is a new wave digital agency founded in Budapest. The largest division is Google and Facebook ad management.

„Az online növekedés titka, hogy átlépjük a határokat!”

Meddig növekedhet még a hazai e-commerce piac? Miért nem exportálnak többet a magyar online vállalatok? Milyen lesz a digitális vásárlás jövője? Többek között ezekre a kérdésekre is kerestük a választ Nagy Sándorral, a Future Trade Konferencia szakmai referensével.

„Az online növekedés titka, hogy átlépjük a határokat!”

Meddig növekedhet még a hazai e-commerce piac? Miért nem exportálnak többet a magyar online vállalatok? Milyen lesz a digitális vásárlás jövője? Többek között ezekre a kérdésekre is kerestük a választ Nagy Sándorral, a Future Trade Konferencia szakmai referensével.
Hello!
493 forgalmazó, 3 116 767 termék
Nálunk tényleg megtalálod amit keresel!
Iratkozz fel hírlevelünkre!
mehet
Copyrights © 2022 EAZY Digital
Adatvédelmi Tájékoztató