Menü

Miért nem kell aggódnod a like-ok száma miatt?

by google news, február 28, 2018
A Facebookon az elkötelezettség a legrosszabb módja a tartalom sikerének megítélésében. Ez talán meglepő, mert a legtöbb ember a sikeres forgalomra alapoz, hogy hányan lájkolnak, hányan szólnak hozzá és hányan osztják meg a tartalmat. Természetesen ezek a mutatók bizonyos mértékig számítanak. Segítenek megítélni a tartalom sikerességét marketing szempontból, de nem ez az egyetlen módja a […]

A Facebookon az elkötelezettség a legrosszabb módja a tartalom sikerének megítélésében. Ez talán meglepő, mert a legtöbb ember a sikeres forgalomra alapoz, hogy hányan lájkolnak, hányan szólnak hozzá és hányan osztják meg a tartalmat.

Természetesen ezek a mutatók bizonyos mértékig számítanak. Segítenek megítélni a tartalom sikerességét marketing szempontból, de nem ez az egyetlen módja a siker mérésének.

Sok valódi vásárló észleli a tartalmakat, el is olvassa, de nem foglalkozik azzal, mit rakunk ki a Facebook felületre. Nem lájkolnak, nem kommentelnek és nem osztanak meg, mégis vásárolnak. Tehát nem feltétlenül az jelenti a vállalkozás számára a pénzt, amelyet szeretnek a felhasználók, így az elkötelezettség nem vezet mindig sikerhez.

A tudatos vásárlók tudják, mit akarnak, így nem fognak minden bejegyzésre reagálni. Túl elfoglaltak ahhoz, hogy időt töltsenek egy hozzászólás csiszolgatásával. Az a vásárló, aki nem tudja mit akar, ő lesz az, aki megnyomja a reakció gombokat, hiszen ez egyfajta pozitív visszacsatolás számára, hogy reagált egy tartalomra, visszajelzett az oldalnak.

Akkor mégis hogyan mérjük a tartalmaink sikerességét?

Nézzük meg a bevételek összegét!

A következő alkalommal, amikor tartalmakat készítesz, akkor fontold meg, hogy mi jelent valójában bevételt. Felejtsd el, hogy mennyire örülsz egy népszerű posztnak, hány szívecske vagy mosoly érkezett a tartalmadra, tehát engedd el a kötődést! Ezek sokszor csupán hiúság mutatók.

Gondold végig a céljaidat, mit szeretnél elérni, és hozz létre megfelelő anyagokat a megfelelő emberek számára! Akik közvetlenül kapcsolatba lépnek veled és vásárlók lesznek, azoknak a száma jelenti a siker mértékegységét.

Hírek

Facebook: tesztelik a privát profilt

Eddig csak különböző biztonsági beállításokkal lehetett szabályozni, hogy a közzétett posztokat és profil adatokat ki lássa a Facebook-on. A jelek szerint ezen a téren újdonság várható. A Facebook egy olyan funkciót tesztel, amely lehetővé teszi az olyan privát profil beállítását, melyet csak a legközelebbi barátok láthatnak. Ez a fajta láthatóság csak azoknak a legközelebbi barátoknak […]
2017-10-04
Hírek

8 dolog, amit fontolj meg, mielőtt új közösségi média platformra lépsz

Új social media felületek gyakran bukkannak fel, kihívás tartani velük a lépést. Egy olyan világban, ahol igyekszünk minél jobban összekapcsolódni másokkal, egy új platformra való regisztráció okos döntésnek tűnhet. Azonban egy cég számára tudni kell, hol érdemes jelen lenni. Elvégre több potenciális ügyféllel szeretnénk összekapcsolódni, de nem biztos, hogy egy új platform erre a megfelelő. […]
2018-04-18
Hírek

Facebook: érkeznek a híradós anyagok

A Facebook Watch a közösségi oldal új, videós részlege, amely az amerikai felhasználók számára már néhány hónapja elérhető. Ide az oldallal szerződésben állók tölthetnek fel tartalmakat, tehát profi videós műsorokat lehet itt látni. A Watch sok mindenben különbözik a hagyományos Facebook videós tartalmaktól. Egy személyre szabott gombbal például javaslatokat küld a felhasználóknak, ha számukra érdekes […]
2018-03-23
Hírek

Facebook: büntetik azokat, akik túl sokat posztolnak

Újabb fontos lépésre szánta el magát a Facebook: az álhírek lassítása érdekében visszavágja azon felhasználók elérését, akik túl gyakran posztolnak. A Facebook arra törekszik, hogy javítsa az emberek üzenőfali élményét, és csökkentse az álhírek terjedését. Ezért újabb fronton indít harcot az álhírek ellen, aminek hatására módosítják a hírfolyam algoritmusát, és a túl gyakran posztoló felhasználók […]
2017-07-05
Hírek

Megállíthatatlan online marketing trendek 2016

Milyen online trendek határozzák meg a nemzetközi marketinget? Hogyan néz majd ki a jövőben az online marketing? Cikkünkben ezekre a kérdésekre is keressük a választ. Sok szó esett már az online marketing trendekről a portálon. Mobilhasználat, automatizálás, adatvezérelt marketing, organikus hirdetések, közösségi média marketing, sorolhatnánk még azokat a trendeket, amelyek már az előző évben is rendkívül […]
2016-01-29
Hírek

Facebook: új videós alkalmazás

A Facebook felveszi a harcot a videók jogtalan felhasználása ellen, fizetéssel kecsegteti a legnépszerűbb vloggereket és külön felületet is létrehozott számukra. Ezzel a YouTube riválisa akar lenni. Ezt a törekvését erősíti az a videós alkalmazás, amely iPhone-ra és iPad-re már meg is jelent, de Android-on is nemsokára elérhető lesz. Ez a Facebook Creator, melyet kifejezetten […]
2017-11-21
Hírek

Facebook: történetek az Instagram-ról

A történetek népszerűsítése érdekében a Facebook az Instagram-ot hívta segítségül, mivel néhány felhasználó számára feltárult a lehetőség, hogy az Instagram Stories-t közvetlenül a Facebook alkalmazásban is megosszák. A Facebook az év elején vezette be a saját Stories módot, de a funkció nem volt olyan népszerű, mint az Instagram-on. A vállalat azzal szeretné megoldalni a problémát, […]
2017-09-13
Hírek

Mire kerestünk idén? - 2015 a Google szemével

A Google idén is összeállította az év legnépszerűbb kereséseiből álló kisvideóját.Az idei év bővelkedett tragédiákban, mint például a Párizsi terrortámadások, tudományos innovációkban és sporteseményekben is. Ezekről az eseményekről szól a Google inspiráló és látványos kisvideóját.
2015-12-31
Online könyvkereskedelem - Hanyatlás vagy fénykor?
Van mire koccintani? - Alkoholos italok az online piactéren
Let's talk about sex(shop), baby – erotikus árucikkek az online piactéren
Még több podcast
Állások
MKB Bank: FinTech Verseny
A FinTech Verseny célja, hogy az MKB Bank megtalálja azokat a digitális pénzügyi megoldásokat, újszerű digitális megközelítéseket, amelyek továbbfejlesztéséhez, megvalósításához, piaci bevezetéséhez banki partnerre van szükség. Az MKB Bank inkubációs központjában az alábbi támogatást nyújtja: Mentor Program, amelynek keretében banki, FinTech, IT biztonsági, technológiai, üzleti, marketing, UX és jogi szakemberek segítik a kiválasztott megoldások továbbfejlesztését, […]
Berlin Startup Calling 2016 Ötletverseny
A fejedben van a következő nagy tech ötlet? A lehető legjobb helyen jársz! A Visual Meta most lehetőséget nyújt arra, hogy az üzleti projekted végre valósággá váljon. Készítsd el az ötleted összefoglalóját és nevezz a pénzdíjakért és tárgyi nyereményekért összesen 15 000 euró értékben. Modern világunk fejlődésének egyik alappillére a technológia. A digitális technológiák fejlődése […]
Nemzetközi pályázat - Fókuszban a női startupok
Magyarok is indulhatnak a Vodafone nemzetközi pályázatán A Németországban működő Vodafone Institution egy Európában egyedülálló kezdeményezéssel segíti a nők által létrehozott, illetve a nők helyzetének javítását támogató startupokat. Az F-LANE pályázat célja, hogy minél több nő vállalhasson vezető szerepet a technológiai fejlődésben, és világszerte segíthessék társaikat is. A pályázatra természetesen magyar startupok is jelentkezhetnek. A […]
Digitális világ ingyen - Online jelenlét pályázat
Xpertstudio Kft ingyen elkészíti a pályázó számára a weboldalát – webáruházát vagy mobil Applikációját, Grafikaiarculatát, vagy Videós anyagát – Animációs filmjeit, kivitelezi Adwords és Facebook kampányát. Pályázatot benyújthat bármely szervezet, cég, egyesület, alapítvány, intézmény, önkormányzat, egyéni vállalkozó, egyház és magánszemély. A pályázat aktuális 2016.Október.10-től Pályázat zárás időpontja: 2016. December 20. JELENTKEZEM és kitöltöm a pályázati […]
Buktatók a közösségi médiában: ezeket a szokásokat hagyjuk el a siker érdekében
Veled is megesett már, hogy a Forbes-t lapozgatva arra gondoltál, milyen lenne egyszer a magazin hasábjain szerepelni? Elképzelted valaha, hogy egy neves díjátadón a te nevedet harsogják a mikrofonba? Idézni tudnál a Jobs című filmből, és kívülről fújod a világ leghíresebb sikertörténeteit? Talán nem nagy merészség azt feltételezni, hogy jó páran járunk hasonló cipőben. Legtöbbünk azonban már a megszületésük pillanatában melegebb […]
Még több állás
Hello!
Eazy Digital is a new wave digital agency founded in Budapest. The largest division is Google and Facebook ad management.

„A vásárlóknak egyre fontosabb az edukáció” – interjú Pörzse Norberttel, a vágyaim.hu ügyvezetőjével

Nemrégiben hozták nyilvánosságra az Ország Boltja 2023 verseny eredményeit: ügyfelünk, a Vágyaim.hu mind a Minőség díj, mind pedig a Népszerűségi díj esetében az első helyet szerezte meg a saját kategóriájában. Vajon mi a siker titka? Depo Ecommerce Évkönyv & Toplista 2023 című magazinunkban többek között erről is beszélgettünk Pörzse Norbert ügyvezetővel.  Az internet hőskorában az […]

„A vásárlóknak egyre fontosabb az edukáció” – interjú Pörzse Norberttel, a vágyaim.hu ügyvezetőjével

Nemrégiben hozták nyilvánosságra az Ország Boltja 2023 verseny eredményeit: ügyfelünk, a Vágyaim.hu mind a Minőség díj, mind pedig a Népszerűségi díj esetében az első helyet szerezte meg a saját kategóriájában. Vajon mi a siker titka? Depo Ecommerce Évkönyv & Toplista 2023 című magazinunkban többek között erről is beszélgettünk Pörzse Norbert ügyvezetővel.  Az internet hőskorában az […]
Hello!
493 forgalmazó, 3 116 767 termék
Nálunk tényleg megtalálod amit keresel!
Iratkozz fel hírlevelünkre!
mehet
Copyrights © 2022 EAZY Digital
Adatvédelmi Tájékoztató