A Facebook történetek most az asztali nézetben is elérhetőek lettek, az oldal jobb oldalán helyezték el őket a Stories modulban.
Az asztali gépeken elindított történetek még csak tesztek, de hamarosan szélesebb körben is bevezetésre kerülnek. A 24 óráig elérhető történetek már bizonyították sikerességüket az Instagram-on, ezért vezették be a Facebook és a Messenger felületen is.
A történetek mód a Facebook mobilalkalmazásban nem lett olyan népszerű, mint más felületeken. Ezzel szemben az Instagram Stories az első öt hónapban 150 millió napi felhasználóhoz jutott el, jelenleg 250 millió napi felhasználója van, míg a Snapchat-nek 166 millió. Ezzel az Instagram átlagos használata napi 32 percre emelkedett a 25 év alattiak, 24 perccel nőtt a 25 év felettiek körében.
Nem világos, hogy a Facebook történetek asztali verzióban történő bevezetése befolyásolja-e majd a népszerűségét, hiszen túl sok hely van a felhasználóknak, hogy ilyen jellegű tartalmat töltsenek fel, és inkább az Instagram-ot választják. Talán a vállalat tudomásul veszi ezt, és szinkronizálja a Storiest a két felületen.
A Facebook még nem erősítette meg, hogy a felhasználók hány százaléka látja az asztalon lévő történeteket, de már széles körben elérhető.