Menü

Facebook: felvásárolta a tbh-t

by google news, október 30, 2017
A hetekben a Facebook felvásárolta a tbh nevű új közösségi platformot, amely úgy tűnik, hogy a tinédzserek új kedvence. A tbh nevű social media felület az angol to be honest rövidítésből származik, amely jelentése: őszintén szólva. Az alkalmazás lehetővé teszi, hogy a felhasználók névtelenül válaszoljanak az emberek által feltett kérdésekre, névtelenül szavazzanak. Céljuk, hogy létrehozzanak […]

A hetekben a Facebook felvásárolta a tbh nevű új közösségi platformot, amely úgy tűnik, hogy a tinédzserek új kedvence.

A tbh nevű social media felület az angol to be honest rövidítésből származik, amely jelentése: őszintén szólva. Az alkalmazás lehetővé teszi, hogy a felhasználók névtelenül válaszoljanak az emberek által feltett kérdésekre, névtelenül szavazzanak. Céljuk, hogy létrehozzanak egy olyan anonim akalmazást, ami mentes a trollkodástól és a zaklatástól, amit a legtöbb közösségi oldal nem tudott elkerülni.

Forrás: techcrunch.com

A regisztrációt követően amikor a felhasználó feltölti a kontaktlistáját, az alkalmazás előre meghatározott pozítiv kérdéseket tesz fel, majd megjelölhetnek egy ismerőst. A megjelölt felhasználó észlelni fogja, hogy kiválasztották, de azt nem tudja majd, hogy kicsoda.

Ez idáig a tbh 5 millió letöltéssel és 2,5 millió napi aktív felhasználót szerzett, mindezt 9 hét alatt. A siker oka, hogy a tinédzserek pozitív interakcióra vágynak az online térben, amelyet itt megkaphatnak. Ez a siker a Facebook korai növekedéi stádiumára emlékeztet.

A tbh még csak néhány amerikai államban érhető el, de népszerűsége gyorsan növekszik és szájhagyomány útján terjed a pozitív visszajelzéseknek köszönhetően.

Forrás: theverge.com

A Facebook azt akarja, hogy a tbh a következő Instagram legyen, ezért lehetővé teszi, hogy saját márknév alatt némileg függetlenül működjön. Azonban a megállapodás részletei nem pontosak.

Érdekes, hogy a Facebook inkább megvásárolta a tbh-t ahelyett, hogy klónozta volna, hiszen más social media felületek funkcióit agresszíven másolja. Talán a tbh robbanásszerű növekedése és erős márkaneve miatt a Facebook jobbnak látta, ha összeállnak, mintsem felülkerekedjenek a közösségi média óriáson.

Forrás: http://gadgets.ndtv.com/
Nikita Bier, a tbh alkalmazásfejlesztője a tbh anyavállalataként indította el 2010-ben a Midnight Labs-ot. Próbálkoztak egy termékcsaláddal, köztük egy személyes pénzügyi alkalmazással, egy főiskolai chat alkalmazással és egy személyiség teszttel is. A sikert azonban egyik sem hozta meg számukra. Ezután döntöttek úgy, hogy a hiányzó pozitívumokra építenek egy névtelen alkalmazást, mint a Secret és a Yik Yak, amely után megszületett a tbh. A korai siker ellenére a legnagyobb gondot mégis az okozta, hogyan tartsák meg a felhasználókat. A kérdéseken túl, így bevezették a közvetlen üzenetküldést, amelyben benne van a személyazonosság felfedésének a lehetősége is.

A Facebook most segít a tbh-nak, hogy segítsen fenntartani a felhasználók érdeklődését és újakat szerezni.

 

Hírek

Facebook: indul a Facebook Local

Rossz hír a Yelp számára és jó hír az éjszakai élet szerelmeseinek! Annak érdekében, hogy felfedezd a bárokat, éttermeket és a közeli látnivalókat, a Facebook újraértelmezi az önálló esemény alkalmazást, mint Facebook Local. Amerikában az iOS-en és Andorid-on elindítva a Facebook Local ötvözi az eseményeket és az állandó helyeket egyetlen keresőmotorra, amelyet a Facebook 70 […]
2017-11-13
Hírek

4 trend, amely meghatározza a Facebook marketinget jövőre

A Facebook  mára olyan, több milliárd dolláros vállalkozássá nőtte ki magát, amit marketingesként nem kerülhetünk meg. Összegyűjtöttük azt a négy fontos trendet, ami 2017-ben alakítja majd az oldalt: vannak újdonságok, míg néhány korábbi trend most válik igazán erőteljessé. Mobilbarát tartalom nélkül nem megy 2016-ban már több mint 2 milliárd ember használ okostelefont, ami jóval többször […]
2016-12-16
Hírek

7 legjobb Super Bowl reklámvideó

Minden évben nagy a verseny a Super Bowl ideje alatt menő értékes reklámpercekért a nagy márkák között. Idén is csak pár reklám kerülhetett be a legjobbak közé, amelyek nem meglepő módon erős társadalmi üzeneteket is hordoztak, nem egyszer magának Donald Trumpnak címezve. A főleg férfiakból álló közönségnek egy meghatározott márka-szegmens hirdet inkább, azonban nemtől és […]
2017-02-06
Blog

Egy szuper Facebook konferencián jártunk

Ma már talán nincs olyan vállalkozás, aki nem használja üzleti célokra a Facebookot. Azonban sokan nem profik a tartalomgyártásban vagy a hirdetésekben, de még a marketing szakembereknek is lehet újat mutatni a trükkökkel és  ötletekkel. Ezért is mentünk el a Kreatív Kontroll által szervezett Facebook-minikonferenciára, mivel előadiói listája már önmagában garantálta, hogy hasznos információkat kapunk […]
2018-04-21
Hírek

Instagram: radikális újratervezés

Az Instagram arra készül, hogy radikálisan megváltoztassa a képek és videók megosztását. Az új funkció, amelyet “kedvencek”-nek neveznek, lehetővé tenné minden felhasználó számára, hogy egy adott tartalmukat egy kiválasztott csoportra korlátozzák post-by-post alapon. Robby Stein, az Instagram termékvezetője szerint sok felhasználónak van arra igénye, hogy olyan tartalmakat hozzanak létre, amelyek egy korlátozottabb közönséghez szólnak. A […]
2017-06-29
Hírek

A közösségi oldalak hozzájárulnak a depresszióhoz?

  Az amerikai University of Pittsburg Scool of Medicine egyetem kutatócsoportja nemrégiben végzett kutatása alapján közösségi média használati szokások hatással vannak a felhasználók hangulatára. Minél több időt töltenek a fiatalok a felületeken, annál valószínűbb, hogy depressziósak lesznek. A kutatócsoport 1787 embert kérdezett meg az Egyesült Államokban a 19-32 éves korosztályból. A kérdőív a közösségi média […]
2016-05-05
Hírek

Jön a Fiatal Vállalkozók Hete!

Vállalkoznál, de félsz a kudarctól? Nem tudod, hogyan kezdj bele? Érdekel, mások hogyan csinálták? November 14-én kilencedik alkalommal indul el a Fiatal Vállalkozók Hete azzal a nem titkolt céllal, hogy még több fiatalnak segíthessenek az ötletelésében, elindulásában, kudarcaik minimalizálásában. Öt napon keresztül országszerte hat helyszínen (Budapesten, Zalaegerszegen, Egerben, Pécsett, Győrött és Székesfehérvárott) várják a résztvevőket […]
2016-11-10
Hírek

Google: támogatják a helyi híreket

A Google teszteli a Bulletin nevű eszközt, amely lehetővé tenné bárki számára, hogy helyi híreket és eseményeket tegyenek közzé. Lehetővé teszik, hogy a helyi érdeklődésre vonatkozó információkat - például kultúrális programokat, iskolai sporteseményeket, utcai bolti bezárásokról szóló információkat - közzétehessék. A bulletin egy könnyű alkalmazás, amelyben történeteket lehet közölni, fotókat és videókat lehet feltölteni és […]
2018-01-29
Online könyvkereskedelem - Hanyatlás vagy fénykor?
Van mire koccintani? - Alkoholos italok az online piactéren
Let's talk about sex(shop), baby – erotikus árucikkek az online piactéren
Még több podcast
Állások
MKB Bank: FinTech Verseny
A FinTech Verseny célja, hogy az MKB Bank megtalálja azokat a digitális pénzügyi megoldásokat, újszerű digitális megközelítéseket, amelyek továbbfejlesztéséhez, megvalósításához, piaci bevezetéséhez banki partnerre van szükség. Az MKB Bank inkubációs központjában az alábbi támogatást nyújtja: Mentor Program, amelynek keretében banki, FinTech, IT biztonsági, technológiai, üzleti, marketing, UX és jogi szakemberek segítik a kiválasztott megoldások továbbfejlesztését, […]
Berlin Startup Calling 2016 Ötletverseny
A fejedben van a következő nagy tech ötlet? A lehető legjobb helyen jársz! A Visual Meta most lehetőséget nyújt arra, hogy az üzleti projekted végre valósággá váljon. Készítsd el az ötleted összefoglalóját és nevezz a pénzdíjakért és tárgyi nyereményekért összesen 15 000 euró értékben. Modern világunk fejlődésének egyik alappillére a technológia. A digitális technológiák fejlődése […]
Nemzetközi pályázat - Fókuszban a női startupok
Magyarok is indulhatnak a Vodafone nemzetközi pályázatán A Németországban működő Vodafone Institution egy Európában egyedülálló kezdeményezéssel segíti a nők által létrehozott, illetve a nők helyzetének javítását támogató startupokat. Az F-LANE pályázat célja, hogy minél több nő vállalhasson vezető szerepet a technológiai fejlődésben, és világszerte segíthessék társaikat is. A pályázatra természetesen magyar startupok is jelentkezhetnek. A […]
Digitális világ ingyen - Online jelenlét pályázat
Xpertstudio Kft ingyen elkészíti a pályázó számára a weboldalát – webáruházát vagy mobil Applikációját, Grafikaiarculatát, vagy Videós anyagát – Animációs filmjeit, kivitelezi Adwords és Facebook kampányát. Pályázatot benyújthat bármely szervezet, cég, egyesület, alapítvány, intézmény, önkormányzat, egyéni vállalkozó, egyház és magánszemély. A pályázat aktuális 2016.Október.10-től Pályázat zárás időpontja: 2016. December 20. JELENTKEZEM és kitöltöm a pályázati […]
Buktatók a közösségi médiában: ezeket a szokásokat hagyjuk el a siker érdekében
Veled is megesett már, hogy a Forbes-t lapozgatva arra gondoltál, milyen lenne egyszer a magazin hasábjain szerepelni? Elképzelted valaha, hogy egy neves díjátadón a te nevedet harsogják a mikrofonba? Idézni tudnál a Jobs című filmből, és kívülről fújod a világ leghíresebb sikertörténeteit? Talán nem nagy merészség azt feltételezni, hogy jó páran járunk hasonló cipőben. Legtöbbünk azonban már a megszületésük pillanatában melegebb […]
Még több állás
Hello!
Eazy Digital is a new wave digital agency founded in Budapest. The largest division is Google and Facebook ad management.

„A vásárlóknak egyre fontosabb az edukáció” – interjú Pörzse Norberttel, a vágyaim.hu ügyvezetőjével

Nemrégiben hozták nyilvánosságra az Ország Boltja 2023 verseny eredményeit: ügyfelünk, a Vágyaim.hu mind a Minőség díj, mind pedig a Népszerűségi díj esetében az első helyet szerezte meg a saját kategóriájában. Vajon mi a siker titka? Depo Ecommerce Évkönyv & Toplista 2023 című magazinunkban többek között erről is beszélgettünk Pörzse Norbert ügyvezetővel.  Az internet hőskorában az […]

„A vásárlóknak egyre fontosabb az edukáció” – interjú Pörzse Norberttel, a vágyaim.hu ügyvezetőjével

Nemrégiben hozták nyilvánosságra az Ország Boltja 2023 verseny eredményeit: ügyfelünk, a Vágyaim.hu mind a Minőség díj, mind pedig a Népszerűségi díj esetében az első helyet szerezte meg a saját kategóriájában. Vajon mi a siker titka? Depo Ecommerce Évkönyv & Toplista 2023 című magazinunkban többek között erről is beszélgettünk Pörzse Norbert ügyvezetővel.  Az internet hőskorában az […]
Hello!
493 forgalmazó, 3 116 767 termék
Nálunk tényleg megtalálod amit keresel!
Iratkozz fel hírlevelünkre!
mehet
Copyrights © 2022 EAZY Digital
Adatvédelmi Tájékoztató