Menü

Az influencer marketingé a jövő?

by google news, június 30, 2017
Az influencer marketing gyorsabban növekszik, mint a digitális marketing. Az influencerek milliós követőtábort építenek ki rövid idő alatt, így az általuk reklámozott márka közvetlenebbül juthat el egy nagyobb közösséghez. Mi az influencer marketing? Az influencer marketing egy olyan stratégia, amivel befolyásos emberek közreműködésével népszerűsíthető egy adott termék vagy szolgáltatás. Olyan, mintha egy márka szóvivői lennének: […]

Az influencer marketing gyorsabban növekszik, mint a digitális marketing. Az influencerek milliós követőtábort építenek ki rövid idő alatt, így az általuk reklámozott márka közvetlenebbül juthat el egy nagyobb közösséghez.

Mi az influencer marketing?

Az influencer marketing egy olyan stratégia, amivel befolyásos emberek közreműködésével népszerűsíthető egy adott termék vagy szolgáltatás. Olyan, mintha egy márka szóvivői lennének: a véleményvezér megmondja a célközönségnek, milyen terméket vásároljanak, milyen szolgáltatást vegyenek igénybe, mit kedveljenek. Az az üzenet, amit ők mondanak, hitelesebbnek tűnik a fogyasztók számára, és ebben rejlik az influencerek ereje.

Kik lehetnek influencerek?

A social media egyre nagyobb közösségeket alakít ki, így a véleményvezéreket is egyre nagyobb erővel ruházzák fel. Míg évekkel ezelőtt a híres énekeseket vagy sportolókat tekintették trendformálóknak, ma már bárki azzá válhat, ha van egy jól felépített profilja vagy rendszeresen blogol.

Az influencerek közvetlen kapcsolatot teremtenek a fogyasztó és a brand között, így nagyobb értékkel bírnak a bejegyzéseik, mint a klasszikus reklámok. Azzal, ahogyan megjelenítik a terméket, egyfajta életstílust is közvetítenek, ami a követőknek imponál. Az így szerzett vásárlók nem csupán a márkához, de a véleményvezérhez is kötődnek, így lojálisabbak lesznek.

Van jövője az influencer marketingnek?

A  Google Trends szerint az influencerek iránti érdeklődés folyamatosan nőtt az elmúlt években. Az emberek elvárják, hogy inetraktív és szórakoztató tartalmakat kommunikáljanak feléjük, belefáradtak a klasszikus hirdetésekbe. A specializált témára épülő, szponzorált posztokat, cikkeket, vizuális tartalmakat szívesebben osztják meg, mert bíznak abban, aki közzétette. Ezért a hirdetők keresik azokat a véleményvezéreket, akik hitelesen köthetőek a márkájukhoz.

Az influencer marketing előnye továbbá, hogy támogatja a keresőoptimalizálást. Minél több ember beszél egy adott márkáról, annál jobb helyen jelenik meg a Google keresőjében.

 

Nemzetközi viszonylatban az influencer marketing már régóta jól működik, Magyarországon is egyre népszerűbb. Vajon ez lesz majd a jövő? A digitális trendek gyors változása miatt nem lehet megjósolni, de jelenleg a fogyasztók jobban felfigyelnek azokra a cégekre, akik alkalmazzák a véleményvezéreket.

Hírek

Hogyan segítik a Facebook csoportok céged növekedését?

Régóta léteznek Facebook csoportok, melyek egy adott téma köré szerveződnek. Ezek gyakran egyeznek egy márka tevékenységével, így érdemes ezekhez a csoportokhoz csatlakozni. Mutatjuk miért! Személyes ajánlás A Facebook oldalak elérése az algoritmus változását követően lecsökkent, így egy csoport létrehozása, vagy egy csoporthoz való tartozás nagyon jó módja a célközönség elérésének. A csoportokban erős a személyes […]
2017-07-07
Hírek

Facebook: fizetős csoportok?

Évek óta lehet hallani arról, hogy esetleg fizetőssé teszik a Facebookot. Mindenesetre pontos választ nem adtak, hogy ez bekövetkezik-e valaha, egészen mostanáig. Most mégis megszólaltak a fizetős csoportokkal kapcsolatban. A Facebook csoportok adminjai között akadnak olyanok, akik a rengeteg idő és energia belefektetésért cserébe támogatást szeretnének, de ezzel eddig nem foglalkozott a Facebook. Most azonban […]
2018-07-06
Hírek

Google: Mostantól nem engedélyezett az AdSense álhírportálokon

Módosította a Google az Adsense hálózat tartalmi irányelveit, mostantól ugyanis leállításra kerülnek azok az adsense felületek, amelyek “ tiltott tartalmakat”, vagyis  álhíreket, félrevezető tartalmakat közölnek az oldalaikon. Mint írják a módosított szabályzatban:: “A felhasználók nem szeretnék, ha az a tartalom, amellyel online találkoznak, félrevezetné őket. Ezért a Google nem engedélyezi a hirdetések elhelyezését olyan oldalakon, […]
2016-11-16
Hírek

Facebook: érkeznek a híradós anyagok

A Facebook Watch a közösségi oldal új, videós részlege, amely az amerikai felhasználók számára már néhány hónapja elérhető. Ide az oldallal szerződésben állók tölthetnek fel tartalmakat, tehát profi videós műsorokat lehet itt látni. A Watch sok mindenben különbözik a hagyományos Facebook videós tartalmaktól. Egy személyre szabott gombbal például javaslatokat küld a felhasználóknak, ha számukra érdekes […]
2018-03-23
Hírek

Instagram: érkeznek az ajánlott tartalmak

A Facebook-on már találkozhattunk azzal a jelenséggel, amikor ismeretlenek vagy nem követett/lájkolt oldalak bejegyzésit mutatja az algoritmus. Hamarosan az Instagram-on is láthatunk ilyen tartalmakat. Az Instagram algoritmusában komoly változást hozott, amikor nem időrendi sorrendben jelenítette meg a profilok bejegyzéseit. Ez a fejlesztés nem tetszett a felhasználóknak, így nem tudni, hogyan fogadják majd az “ajánlott bejegyzéseket”, […]
2018-01-05
Blog

Új vezető platform a social médiában?

A TikTok felhasználóinak száma folyamatosan emelkedik, azonban még mindig kérdés, vajon képes lesz-e releváns platformmá kinőni magát. A social médiában időről-időre előtűnik egy újabb alkalmazás, ami elgondolkodtatja a cégeket, hogy vajon ez lesz-e a következő nagy dobás. Az áttörő siker mégis sok esetben elmaradt. Gondoljunk csak a Peach vagy az Ello nevű applikációkra, végül egyik […]
2019-03-06
Hírek

Instagram: tesztelik az üzenetkezelő alkalmazást

Az Instagram-on eddig is tudtak üzenetet küldeni egymásnak a felhasználók, de a Messenger példáját követve egy üzenetkezelő alkalmazást tesztelnek 6 országban. A Directet Chilében, Izraelben, Olaszországban, Protugáliában, Uruguayban és Törökországban kezdték el tesztelni Andorid és iPhone felhasználóknál. Ezentúl az Instagram alkalmazásban folytatott csevegések is egy külső applikációban lesznek majd elérhetőek. A Facebook így már három […]
2017-12-08
Hírek

Instagram: láthatóvá válik az aktivitás

Az Instagram is folyamatosan fejlődik, hogy még izgalmasabb legyen a felhasználók számára. Nemrég ugyanis változott az élő videó, törölték a Stories 1 napos korlátozását és arról is olvashattunk, hogy külön üzenetküldő alkalmazást fejlesztenek hozzá. Most a Messenger állapotjelző funkciójával bővítették az Instagramot, így már azt is láthatjuk, hogy a felhasználók mikor voltak utoljára elérhetőek. Ezt […]
2018-01-24
Online könyvkereskedelem - Hanyatlás vagy fénykor?
Van mire koccintani? - Alkoholos italok az online piactéren
Let's talk about sex(shop), baby – erotikus árucikkek az online piactéren
Még több podcast
Állások
MKB Bank: FinTech Verseny
A FinTech Verseny célja, hogy az MKB Bank megtalálja azokat a digitális pénzügyi megoldásokat, újszerű digitális megközelítéseket, amelyek továbbfejlesztéséhez, megvalósításához, piaci bevezetéséhez banki partnerre van szükség. Az MKB Bank inkubációs központjában az alábbi támogatást nyújtja: Mentor Program, amelynek keretében banki, FinTech, IT biztonsági, technológiai, üzleti, marketing, UX és jogi szakemberek segítik a kiválasztott megoldások továbbfejlesztését, […]
Berlin Startup Calling 2016 Ötletverseny
A fejedben van a következő nagy tech ötlet? A lehető legjobb helyen jársz! A Visual Meta most lehetőséget nyújt arra, hogy az üzleti projekted végre valósággá váljon. Készítsd el az ötleted összefoglalóját és nevezz a pénzdíjakért és tárgyi nyereményekért összesen 15 000 euró értékben. Modern világunk fejlődésének egyik alappillére a technológia. A digitális technológiák fejlődése […]
Nemzetközi pályázat - Fókuszban a női startupok
Magyarok is indulhatnak a Vodafone nemzetközi pályázatán A Németországban működő Vodafone Institution egy Európában egyedülálló kezdeményezéssel segíti a nők által létrehozott, illetve a nők helyzetének javítását támogató startupokat. Az F-LANE pályázat célja, hogy minél több nő vállalhasson vezető szerepet a technológiai fejlődésben, és világszerte segíthessék társaikat is. A pályázatra természetesen magyar startupok is jelentkezhetnek. A […]
Digitális világ ingyen - Online jelenlét pályázat
Xpertstudio Kft ingyen elkészíti a pályázó számára a weboldalát – webáruházát vagy mobil Applikációját, Grafikaiarculatát, vagy Videós anyagát – Animációs filmjeit, kivitelezi Adwords és Facebook kampányát. Pályázatot benyújthat bármely szervezet, cég, egyesület, alapítvány, intézmény, önkormányzat, egyéni vállalkozó, egyház és magánszemély. A pályázat aktuális 2016.Október.10-től Pályázat zárás időpontja: 2016. December 20. JELENTKEZEM és kitöltöm a pályázati […]
Buktatók a közösségi médiában: ezeket a szokásokat hagyjuk el a siker érdekében
Veled is megesett már, hogy a Forbes-t lapozgatva arra gondoltál, milyen lenne egyszer a magazin hasábjain szerepelni? Elképzelted valaha, hogy egy neves díjátadón a te nevedet harsogják a mikrofonba? Idézni tudnál a Jobs című filmből, és kívülről fújod a világ leghíresebb sikertörténeteit? Talán nem nagy merészség azt feltételezni, hogy jó páran járunk hasonló cipőben. Legtöbbünk azonban már a megszületésük pillanatában melegebb […]
Még több állás
Hello!
Eazy Digital is a new wave digital agency founded in Budapest. The largest division is Google and Facebook ad management.

„A vásárlóknak egyre fontosabb az edukáció” – interjú Pörzse Norberttel, a vágyaim.hu ügyvezetőjével

Nemrégiben hozták nyilvánosságra az Ország Boltja 2023 verseny eredményeit: ügyfelünk, a Vágyaim.hu mind a Minőség díj, mind pedig a Népszerűségi díj esetében az első helyet szerezte meg a saját kategóriájában. Vajon mi a siker titka? Depo Ecommerce Évkönyv & Toplista 2023 című magazinunkban többek között erről is beszélgettünk Pörzse Norbert ügyvezetővel.  Az internet hőskorában az […]

„A vásárlóknak egyre fontosabb az edukáció” – interjú Pörzse Norberttel, a vágyaim.hu ügyvezetőjével

Nemrégiben hozták nyilvánosságra az Ország Boltja 2023 verseny eredményeit: ügyfelünk, a Vágyaim.hu mind a Minőség díj, mind pedig a Népszerűségi díj esetében az első helyet szerezte meg a saját kategóriájában. Vajon mi a siker titka? Depo Ecommerce Évkönyv & Toplista 2023 című magazinunkban többek között erről is beszélgettünk Pörzse Norbert ügyvezetővel.  Az internet hőskorában az […]
Hello!
493 forgalmazó, 3 116 767 termék
Nálunk tényleg megtalálod amit keresel!
Iratkozz fel hírlevelünkre!
mehet
Copyrights © 2022 EAZY Digital
Adatvédelmi Tájékoztató