Menü

Az influencer marketingé a jövő?

by google news, június 30, 2017
Az influencer marketing gyorsabban növekszik, mint a digitális marketing. Az influencerek milliós követőtábort építenek ki rövid idő alatt, így az általuk reklámozott márka közvetlenebbül juthat el egy nagyobb közösséghez. Mi az influencer marketing? Az influencer marketing egy olyan stratégia, amivel befolyásos emberek közreműködésével népszerűsíthető egy adott termék vagy szolgáltatás. Olyan, mintha egy márka szóvivői lennének: […]

Az influencer marketing gyorsabban növekszik, mint a digitális marketing. Az influencerek milliós követőtábort építenek ki rövid idő alatt, így az általuk reklámozott márka közvetlenebbül juthat el egy nagyobb közösséghez.

Mi az influencer marketing?

Az influencer marketing egy olyan stratégia, amivel befolyásos emberek közreműködésével népszerűsíthető egy adott termék vagy szolgáltatás. Olyan, mintha egy márka szóvivői lennének: a véleményvezér megmondja a célközönségnek, milyen terméket vásároljanak, milyen szolgáltatást vegyenek igénybe, mit kedveljenek. Az az üzenet, amit ők mondanak, hitelesebbnek tűnik a fogyasztók számára, és ebben rejlik az influencerek ereje.

Kik lehetnek influencerek?

A social media egyre nagyobb közösségeket alakít ki, így a véleményvezéreket is egyre nagyobb erővel ruházzák fel. Míg évekkel ezelőtt a híres énekeseket vagy sportolókat tekintették trendformálóknak, ma már bárki azzá válhat, ha van egy jól felépített profilja vagy rendszeresen blogol.

Az influencerek közvetlen kapcsolatot teremtenek a fogyasztó és a brand között, így nagyobb értékkel bírnak a bejegyzéseik, mint a klasszikus reklámok. Azzal, ahogyan megjelenítik a terméket, egyfajta életstílust is közvetítenek, ami a követőknek imponál. Az így szerzett vásárlók nem csupán a márkához, de a véleményvezérhez is kötődnek, így lojálisabbak lesznek.

Van jövője az influencer marketingnek?

A  Google Trends szerint az influencerek iránti érdeklődés folyamatosan nőtt az elmúlt években. Az emberek elvárják, hogy inetraktív és szórakoztató tartalmakat kommunikáljanak feléjük, belefáradtak a klasszikus hirdetésekbe. A specializált témára épülő, szponzorált posztokat, cikkeket, vizuális tartalmakat szívesebben osztják meg, mert bíznak abban, aki közzétette. Ezért a hirdetők keresik azokat a véleményvezéreket, akik hitelesen köthetőek a márkájukhoz.

Az influencer marketing előnye továbbá, hogy támogatja a keresőoptimalizálást. Minél több ember beszél egy adott márkáról, annál jobb helyen jelenik meg a Google keresőjében.

 

Nemzetközi viszonylatban az influencer marketing már régóta jól működik, Magyarországon is egyre népszerűbb. Vajon ez lesz majd a jövő? A digitális trendek gyors változása miatt nem lehet megjósolni, de jelenleg a fogyasztók jobban felfigyelnek azokra a cégekre, akik alkalmazzák a véleményvezéreket.

Blog

Arcokat teremt a mesterséges intelligencia

Valóságosnak tűnő, de nem létező emberek arcképeit hozza létre mesterséges intelligencia a Nvidia projektjében. Mit jelent ez? Az egész projektről árulkodik már a This Person Does Not Exist nevet viselő oldal, ahol minden megnyitásnál más és más emberek arcképeivel találkozhatunk. A különlegesség az, hogy itt a weboldalon bizony nem létező férfiak és nők profilképeit találjuk. […]
2019-02-27
Hírek

Google Analytics: hangalapú navigációt hoznak létre

Ha kérdés merül fel a weboldal vagy az alkalmazás adataival kapcsolatban, hamarosan már közvetlenül is meg lehet kérdezni az Analyticst. A Google Analytics egy olyan szolgáltatást fejleszt, aminek segítségével nem kell kattintással lekérdezni az adatokat, csupán megkérdezni a rendszertől. A fejlesztést Annissa Alusi termékmenedzser mutatta be, melynek során a feltett kérdésekre az Analytics néhány másodperc […]
2017-07-21
Hírek

Google Maps: Valós idejű, új funkciók az alkalmazásban

Pár napja új funkciókkal bővült a Google Maps alkalmazás, amelyek már elérhetőek itthoni eszközökről is. Az új funkcióknak köszönhetően valós időben nézhetünk útvonal opciókat, illetve kereshetünk éttermeket, gyógyszertárakat, sőt benzinkutakat is a közelben. A térkép alsó harmadában megjelenő sávban ikonok közül választhatjuk ki mire van szükségünk az adott pillanatban. A "helyek" tabra kattintva mindennapokban hasznos […]
2017-02-09
Hírek

Facebook: változnak a hirdetési mutatók

A Facebook arra törekszik, hogy megtisztítsa és tisztázza, miként mérik a hirdetési kampányok teljesítményét. Az elmúlt években a vállalat több hibát is elismert a hirdetési mutatókban. Emiatt változásokat eszközöltek a mutatókban. Az egyik ilyen, hogy ezek a mutatók címkézésre kerülnek, így látni lehet egyértelműen, hogy a számok azok becslések vagy közvetlenül mértek. Előfordulhat az is, […]
2018-02-23
Hírek

Messenger: olvasott vagy olvasatlan?

Pár napja írtunk róla, hogy változásokra lehet számítani idén a Messenger felületén, és máris megérkezett egy újítás: nem láthatjuk azonnal, hogy elolvasták-e már az üzenetünket. A Messenger-t megnyitva láthatjuk a beszélgetések listájában, hogy elolvasták-e az általunk küldött üzenetet anélkül, hogy belépnénk a beszélgetésbe. Azonban sokaknál már nincs meg ez a lehetőség. Az újításnál már csak […]
2018-01-26
Hírek

Darth Wader ejtőernyővel: webshop marketing

November vége van, még több mint egy hónapot kell várnunk a karácsonyig, de a karácsonyi reklámokat, illetve webshopunk népszerűsítését nem lehet elég korán elkezdeni. Legalábbis erre lehet következtetni, ha figyelemmel kísérjük az online videó marketinget, ezen belül a hónap elején megjelent webshop marketing kisvideót. Ha a hagyományos karácsonyi felhajtást a marketinges ki tudja egészíteni még […]
2015-11-23
Hírek

Facebook: új üzenőfal

A Facebook tesztel egy alternatív hírcsatornát, amelyet az “Explore” csatornának nevez, amely már nem csak a mobilon, hanem asztali verzión is elérhető a felhasználók számára. Az asztalon a bal oldali sávban található az “Explore” rész, ahol megadhatják a felhasználók a Facebook szolgáltatásaira mutató hivatkozásokat is, mint például az események, csoportok, oldalak, pillanatok stb. A felfedező […]
2017-10-24
Hírek

Instagram: érkeznek az időzített tartalmak?

Aki Facebook oldalakat kezel, jól tudja, mennyire fontos a megfelelő időben történő posztolás. Ezért nagyon jó funkció az időzítés, amivel könnyedén beütemezhetjük előre a posztokat. Most az Instagramon is elérhetővé tették ezt a funkciót, így külső alkalmazások nélkül, előre időzíthetőek a posztokat. Ahhoz, hogy ütemezni tudjuk az Instagram bejegyzéseket, mindenképpen üzleti felhasználónak kell lenni. A […]
2018-02-02
Itt a főszezon! – Hogyan érdemes felkészülni a Q4-re?
KÜLÖNKIADÁS / [EN] Balkáni online piac lehetőségei - Megéri nyitni a magyar e-kereskedőknek?
A vinted story – Digitális turkálóból gigantikus online piactér
Még több podcast
Állások
MKB Bank: FinTech Verseny
A FinTech Verseny célja, hogy az MKB Bank megtalálja azokat a digitális pénzügyi megoldásokat, újszerű digitális megközelítéseket, amelyek továbbfejlesztéséhez, megvalósításához, piaci bevezetéséhez banki partnerre van szükség. Az MKB Bank inkubációs központjában az alábbi támogatást nyújtja: Mentor Program, amelynek keretében banki, FinTech, IT biztonsági, technológiai, üzleti, marketing, UX és jogi szakemberek segítik a kiválasztott megoldások továbbfejlesztését, […]
Berlin Startup Calling 2016 Ötletverseny
A fejedben van a következő nagy tech ötlet? A lehető legjobb helyen jársz! A Visual Meta most lehetőséget nyújt arra, hogy az üzleti projekted végre valósággá váljon. Készítsd el az ötleted összefoglalóját és nevezz a pénzdíjakért és tárgyi nyereményekért összesen 15 000 euró értékben. Modern világunk fejlődésének egyik alappillére a technológia. A digitális technológiák fejlődése […]
Nemzetközi pályázat - Fókuszban a női startupok
Magyarok is indulhatnak a Vodafone nemzetközi pályázatán A Németországban működő Vodafone Institution egy Európában egyedülálló kezdeményezéssel segíti a nők által létrehozott, illetve a nők helyzetének javítását támogató startupokat. Az F-LANE pályázat célja, hogy minél több nő vállalhasson vezető szerepet a technológiai fejlődésben, és világszerte segíthessék társaikat is. A pályázatra természetesen magyar startupok is jelentkezhetnek. A […]
Digitális világ ingyen - Online jelenlét pályázat
Xpertstudio Kft ingyen elkészíti a pályázó számára a weboldalát – webáruházát vagy mobil Applikációját, Grafikaiarculatát, vagy Videós anyagát – Animációs filmjeit, kivitelezi Adwords és Facebook kampányát. Pályázatot benyújthat bármely szervezet, cég, egyesület, alapítvány, intézmény, önkormányzat, egyéni vállalkozó, egyház és magánszemély. A pályázat aktuális 2016.Október.10-től Pályázat zárás időpontja: 2016. December 20. JELENTKEZEM és kitöltöm a pályázati […]
Buktatók a közösségi médiában: ezeket a szokásokat hagyjuk el a siker érdekében
Veled is megesett már, hogy a Forbes-t lapozgatva arra gondoltál, milyen lenne egyszer a magazin hasábjain szerepelni? Elképzelted valaha, hogy egy neves díjátadón a te nevedet harsogják a mikrofonba? Idézni tudnál a Jobs című filmből, és kívülről fújod a világ leghíresebb sikertörténeteit? Talán nem nagy merészség azt feltételezni, hogy jó páran járunk hasonló cipőben. Legtöbbünk azonban már a megszületésük pillanatában melegebb […]
Még több állás
Hello!
Eazy Digital is a new wave digital agency founded in Budapest. The largest division is Google and Facebook ad management.

„A vásárlóknak egyre fontosabb az edukáció” – interjú Pörzse Norberttel, a vágyaim.hu ügyvezetőjével

Nemrégiben hozták nyilvánosságra az Ország Boltja 2023 verseny eredményeit: ügyfelünk, a Vágyaim.hu mind a Minőség díj, mind pedig a Népszerűségi díj esetében az első helyet szerezte meg a saját kategóriájában. Vajon mi a siker titka? Depo Ecommerce Évkönyv & Toplista 2023 című magazinunkban többek között erről is beszélgettünk Pörzse Norbert ügyvezetővel.  Az internet hőskorában az […]

„A vásárlóknak egyre fontosabb az edukáció” – interjú Pörzse Norberttel, a vágyaim.hu ügyvezetőjével

Nemrégiben hozták nyilvánosságra az Ország Boltja 2023 verseny eredményeit: ügyfelünk, a Vágyaim.hu mind a Minőség díj, mind pedig a Népszerűségi díj esetében az első helyet szerezte meg a saját kategóriájában. Vajon mi a siker titka? Depo Ecommerce Évkönyv & Toplista 2023 című magazinunkban többek között erről is beszélgettünk Pörzse Norbert ügyvezetővel.  Az internet hőskorában az […]
Hello!
493 forgalmazó, 3 116 767 termék
Nálunk tényleg megtalálod amit keresel!
Iratkozz fel hírlevelünkre!
mehet
Copyrights © 2022 EAZY Digital
Adatvédelmi Tájékoztató