Új social media felületek gyakran bukkannak fel, kihívás tartani velük a lépést. Egy olyan világban, ahol igyekszünk minél jobban összekapcsolódni másokkal, egy új platformra való regisztráció okos döntésnek tűnhet.
Azonban egy cég számára tudni kell, hol érdemes jelen lenni. Elvégre több potenciális ügyféllel szeretnénk összekapcsolódni, de nem biztos, hogy egy új platform erre a megfelelő.
Mutatunk 8 dolgot, amit fontolj meg, mielőtt egy új közösségi média platformra regisztrálod a vállalkozásod!
1, Mikor akarsz belépni?
Amikor egy új vállalkozást indítasz, akkor jó lehet, minél több felületen jelen lenni, még a legújabbakon is. Ha már régóta vagy a piacon, akkor egy kis várakozás nem árthat, mielőtt új platformra helyezed magad. Akkor érdemes lépni, amikor egy új csatorna értéke egyértelműen megállapítható.
2, A 80/20 stratégia segíthet a döntés meghozatalában
Nehéz kérdés, hogy melyik felületet mennyire aktívan használjuk. Egy jól bevált stratégia lehet, ha a meglévő csatornáidra koncentrálsz 80%-ban és a fennmaradó 20%-ot új területekre csoportosítod át.
3, Hol vannak a célközönséged tagjai?
Nézd meg, hogy a célközönséged tagjai hol vannak jelen aktívan! Mielőtt bárhova regisztrálnád a cégedet, mindenképpen érdemes meggyőzödni arról, hogy valóban eléred a közönségedet.
4, Tesztelés és kutatás
Ha megjelenik egy új platform, akkor érdemes először személyes profillal regisztrálni és tesztelni egy ideig. A közösségi médiában a korai alkalmazkodás nem mindig jó, mert kiderülhet, hogy nem lesz népszerű széles körben.
5, Regisztrálj, de várj!
Érdemes egy népszerűnek ígérkező felületen regisztrálni a márkát még akkor is, ha nem használod aktívan, nehogy valaki lefoglalja előtted a nevet. A korai regisztrálás nem jelenti azt, hogy azonnal el kell kezdeni a közzétételt.
7, A ROI tényező
Sok média számára a közösségi média jelenlét ROI-ja negatív. Az ügyfelek boldogságának megteremtésére és a velük való kommunikációra összpontosítanak. Azonban a jelenlét megtérülését érdemes átgondolni, mielőtt egy új felületre regisztrálunk.
8, Megfelelő tartalom
Miután úgy döntesz, hogy regisztrálod a céged egy új felületen, át kell gondolnod, hogy megfelelően tudsz-e majd kommunikálni a felületen. A social media várhatóan kétirányú kommunikációt tesz lehetővé, tehát az is nagyon rossz, ha csatlakozol egy felülethez, de nem jelzel vissza a felhasználóknak.