Jelenleg is zajlik a 2017-es Ország Boltja szavazás, amit idén 7. alkalommal indítottak útjára, keresve a 400 nevező közül az év webáruházait minőségi és népszerűségi szempontok alapján.
A szeptemberi díjátadó előtti áttekintésként a tavalyi évben díjazottak teljes listája itt böngészhető, akik ez esetben az elemzés alapját is képezik. Célja ennek nem is lehetne más, mint összegezni mik azok a toolok és rendszerek amik többek között segítséget nyújtottak a nyertes webáruházaknak a vásárlói igények kiszolgálásában — ezáltal ösztönözhetik egymást és a hazai kereskedőket új eszközök bevezetésére.
Milyen platformot preferálnak a magyar e-kereskedők?
A builtwith.com, technológiakereső oldal adatai szerint (amik az arányokat jól érzékeltetik) a legnépszerűbb eCommerce platfomok közül jelenleg 1800+ weboldal használja az Unas rendszerét, ami mellett 1300+ Shoprenter, 700+ Prestashop, 500+ Magento és 300+ WooCommercebolt üzemel országunkban.
Tekintsük át milyen eCommerce platformokat és technológiákat használnak a zsűri és közönségszavazáson díjakat elérő 59 webáruházban, valamint mekkora havi látogatószámmal rendelkeznek az ország boltjai, a similarweb becsléseit felhasználva.
Az infografikán összefoglalt technológiák nagy része kínál ingyenes próbalehetőséget, többek között 3 magyar fejlesztésű megoldás is:
Mark Milankovich - Digital marketer at Yusp | Gravity R&D