Menü

Snapchat: a hirdetők animálhatják a szűrőiket

by google news, december 22, 2017
A Snapchat most lehetővé teszi, hogy a hirdetők animálják a szponzorált szűrőket, amelyeket a felhasználók alkalmazhatnak az app használatakor. A Dunkin ‘Donuts az első olyan márka, amely az animált szűrőt futtatja a kampányában, amely múlt héten indult. A kezdeti tesztelési szakasz során a hirdetők csak akkor kaphatnak szponzorált animált szűrőket a Snapchat értékesítési csapatán keresztül, […]

A Snapchat most lehetővé teszi, hogy a hirdetők animálják a szponzorált szűrőket, amelyeket a felhasználók alkalmazhatnak az app használatakor. A Dunkin ‘Donuts az első olyan márka, amely az animált szűrőt futtatja a kampányában, amely múlt héten indult.

A kezdeti tesztelési szakasz során a hirdetők csak akkor kaphatnak szponzorált animált szűrőket a Snapchat értékesítési csapatán keresztül, ha országos szinten célozzák meg az embereket. Jövőre a cég azt tervezi, hogy a márkák megvásárolhatják ezeket a hirdetéseket, amelyhez közönség alapú célzást is hozzáadhatnak. Ez utóbbit is csak nemrég engedélyezte a Snapchat a szűrők statikus vásárlásánál.

A Snapchat folyamatosan dolgozik azon, hogy a hirdetőknek megfelelő formátumú hirdetéseket hozzon létre. A korábbi Snap Ad formátuma is egyedinek számított, amíg a Facebook és az Instagram nem vezette be a hasonló hirdetéseit. A szponzorált szűrő azonban a riválisokkal szemben nagy újításnak számít.

Hírek

Instagram: IGTV

Az Instagram már elérte az 1 milliárd havi aktív felhasználót, amelynek örömére egy újabb funkcióval bővítették az applikációt. Elindult tehát az IGTV, amellyel már hivatalosan is a YouTube konkurense szeretne lenni az Instagram is. Most már nem csak 1 perces videókat tölthetnek fel a felhasználók, hanem akár 60 perceseket is. Az IGTV nevű új funkció […]
2018-07-09
Hírek

MEGJELENT! // Depo Ecommerce Évkönyv & Toplista 2023: Trendek és kihívások az e-kereskedelemben

A tavalyi évhez hasonlóan idén is elkészítettük e-kereskedelmi évkönyvünket, amelyben a szakmai interjúk és riportok mellett az esztendő leglátogatottabb webshopjainak 300-as listája is helyet kapott.
2023-12-20
Hírek

14 módja az Instagram profil optimalizálásának

2017-ben az Instagram további 100 millió felhasználóval bővült és idén is számíthatunk hasonló növekedésre. Az emberek ezt a felületet használják, ha fotókat és videókat szeretnének megnézni vagy közzé tenni. Itt az emberek tízszer nagyobb valószínűséggel lépnek kapcsolatba a márkákkal, mint más felületeken. Annak érdekében, hogy kihasználjuk az Instagramban rejlő lehetőségeket, az alábbiakban ismertetett ötleteket alkalmazd! […]
2018-03-28
Hírek

Instagram: érkezik a könnyített verzió

A Facebook alkalmazásnak már létezik egy leegyszerűsített változata, a Facebook Lite, ami kevesebb helyet foglal a mobilokon, de ugyanazokat a funkciókat éri el. Mivel a felhasználók szeretik ezt a változatot, így megjelent a Messenger Lite is, aminek hasonló a koncepciója. Most végre az Instagram is kapott egy ilyen könnyített verziót. A Google Play-ben már elérhető […]
2018-07-23
Hírek

10 legdinamikusabban fejlődő nemzetközi márka

Nyilvánosságra került az idei száz legdinamikusabban fejlődő márka az Egyesület Államokban. A listát ameriai kutatók és szakemberek úgynevezett dinamikus pontszám 4 összetevőből építették fel, ami az: agilitás, reakciókészség, innováció és szociabilitás volt, ebből alakul ki a D100, vagyis a a világon a 100 legmagasabb dinamikus pontszámmal rendelkező márkát felsoroló lista. A kutatók szerint márkákat összehasonlító mutatók […]
2016-06-22
Hírek

Facebook: újra bevezetik az arcfelismerést

2011-ben hozták létre azt a technikát, amellyel a Facebook képes felismerni a képeken szereplő embereket. Az arcfelismerő funkciót most újra be szeretnék vezetni Európában és Kanadában, mivel a világ más részein már sikeresen használják. Ha valaki feltölt egy fotót a közösségi média oldalra, akkor egy háttérben futó szoftver elemzi, hogy kit lehet megjelölni a képen. […]
2018-04-20
Hírek

Facebook: új videós alkalmazás

A Facebook felveszi a harcot a videók jogtalan felhasználása ellen, fizetéssel kecsegteti a legnépszerűbb vloggereket és külön felületet is létrehozott számukra. Ezzel a YouTube riválisa akar lenni. Ezt a törekvését erősíti az a videós alkalmazás, amely iPhone-ra és iPad-re már meg is jelent, de Android-on is nemsokára elérhető lesz. Ez a Facebook Creator, melyet kifejezetten […]
2017-11-21
Hírek

Facebook: történetek az Instagram-ról

A történetek népszerűsítése érdekében a Facebook az Instagram-ot hívta segítségül, mivel néhány felhasználó számára feltárult a lehetőség, hogy az Instagram Stories-t közvetlenül a Facebook alkalmazásban is megosszák. A Facebook az év elején vezette be a saját Stories módot, de a funkció nem volt olyan népszerű, mint az Instagram-on. A vállalat azzal szeretné megoldalni a problémát, […]
2017-09-13
Logisztika vs. e-kereskedők – Hol van a kutya elásva?
Beköszöntött a Neobankok kora – jó ez nekünk?
Itt a főszezon! – Hogyan érdemes felkészülni a Q4-re?
Még több podcast
Állások
MKB Bank: FinTech Verseny
A FinTech Verseny célja, hogy az MKB Bank megtalálja azokat a digitális pénzügyi megoldásokat, újszerű digitális megközelítéseket, amelyek továbbfejlesztéséhez, megvalósításához, piaci bevezetéséhez banki partnerre van szükség. Az MKB Bank inkubációs központjában az alábbi támogatást nyújtja: Mentor Program, amelynek keretében banki, FinTech, IT biztonsági, technológiai, üzleti, marketing, UX és jogi szakemberek segítik a kiválasztott megoldások továbbfejlesztését, […]
Berlin Startup Calling 2016 Ötletverseny
A fejedben van a következő nagy tech ötlet? A lehető legjobb helyen jársz! A Visual Meta most lehetőséget nyújt arra, hogy az üzleti projekted végre valósággá váljon. Készítsd el az ötleted összefoglalóját és nevezz a pénzdíjakért és tárgyi nyereményekért összesen 15 000 euró értékben. Modern világunk fejlődésének egyik alappillére a technológia. A digitális technológiák fejlődése […]
Nemzetközi pályázat - Fókuszban a női startupok
Magyarok is indulhatnak a Vodafone nemzetközi pályázatán A Németországban működő Vodafone Institution egy Európában egyedülálló kezdeményezéssel segíti a nők által létrehozott, illetve a nők helyzetének javítását támogató startupokat. Az F-LANE pályázat célja, hogy minél több nő vállalhasson vezető szerepet a technológiai fejlődésben, és világszerte segíthessék társaikat is. A pályázatra természetesen magyar startupok is jelentkezhetnek. A […]
Digitális világ ingyen - Online jelenlét pályázat
Xpertstudio Kft ingyen elkészíti a pályázó számára a weboldalát – webáruházát vagy mobil Applikációját, Grafikaiarculatát, vagy Videós anyagát – Animációs filmjeit, kivitelezi Adwords és Facebook kampányát. Pályázatot benyújthat bármely szervezet, cég, egyesület, alapítvány, intézmény, önkormányzat, egyéni vállalkozó, egyház és magánszemély. A pályázat aktuális 2016.Október.10-től Pályázat zárás időpontja: 2016. December 20. JELENTKEZEM és kitöltöm a pályázati […]
Buktatók a közösségi médiában: ezeket a szokásokat hagyjuk el a siker érdekében
Veled is megesett már, hogy a Forbes-t lapozgatva arra gondoltál, milyen lenne egyszer a magazin hasábjain szerepelni? Elképzelted valaha, hogy egy neves díjátadón a te nevedet harsogják a mikrofonba? Idézni tudnál a Jobs című filmből, és kívülről fújod a világ leghíresebb sikertörténeteit? Talán nem nagy merészség azt feltételezni, hogy jó páran járunk hasonló cipőben. Legtöbbünk azonban már a megszületésük pillanatában melegebb […]
Még több állás
Hello!
Eazy Digital is a new wave digital agency founded in Budapest. The largest division is Google and Facebook ad management.

„A vásárlóknak egyre fontosabb az edukáció” – interjú Pörzse Norberttel, a vágyaim.hu ügyvezetőjével

Nemrégiben hozták nyilvánosságra az Ország Boltja 2023 verseny eredményeit: ügyfelünk, a Vágyaim.hu mind a Minőség díj, mind pedig a Népszerűségi díj esetében az első helyet szerezte meg a saját kategóriájában. Vajon mi a siker titka? Depo Ecommerce Évkönyv & Toplista 2023 című magazinunkban többek között erről is beszélgettünk Pörzse Norbert ügyvezetővel.  Az internet hőskorában az […]

„A vásárlóknak egyre fontosabb az edukáció” – interjú Pörzse Norberttel, a vágyaim.hu ügyvezetőjével

Nemrégiben hozták nyilvánosságra az Ország Boltja 2023 verseny eredményeit: ügyfelünk, a Vágyaim.hu mind a Minőség díj, mind pedig a Népszerűségi díj esetében az első helyet szerezte meg a saját kategóriájában. Vajon mi a siker titka? Depo Ecommerce Évkönyv & Toplista 2023 című magazinunkban többek között erről is beszélgettünk Pörzse Norbert ügyvezetővel.  Az internet hőskorában az […]
Hello!
493 forgalmazó, 3 116 767 termék
Nálunk tényleg megtalálod amit keresel!
Iratkozz fel hírlevelünkre!
mehet
Copyrights © 2022 EAZY Digital
Adatvédelmi Tájékoztató