Menü

Facebook: nagy változások jönnek

by google news, január 12, 2018
A Facebook hírfolyamának algoritmusa nagymértékben megváltozik: az aktív tartalomra helyezik a hangsúlyt, nagyobb teret kapnak a kommentek, az olvasmányos bejegyzések, az élő videók és minden olyan tartalom, amelyek körül párbeszédek alakulnak ki. Azok a posztok, amelyeket mindenki csak lájkol és továbbgörget, háttérba szorulnak majd. Mark Zuckerberg csütörtökön jelentette be, hogy újragondolták a hírfolyamokat, mivel az […]

A Facebook hírfolyamának algoritmusa nagymértékben megváltozik: az aktív tartalomra helyezik a hangsúlyt, nagyobb teret kapnak a kommentek, az olvasmányos bejegyzések, az élő videók és minden olyan tartalom, amelyek körül párbeszédek alakulnak ki. Azok a posztok, amelyeket mindenki csak lájkol és továbbgörget, háttérba szorulnak majd.

Mark Zuckerberg csütörtökön jelentette be, hogy újragondolták a hírfolyamokat, mivel az utóbbi időben nagyon sok hirdetéssel, kattintásvadász cikkel és kisállatos videókkal találkozhattak a felhasználók. Ezentúl egyre kevesebb ilyen jellegű tartalom jelenik majd meg az üzenőfalon, nagyobb hangsúlyt kapnak az ismerősök személyes bejegyzései.

Zuckerberg szerint a közösség védelme fontosabb, mint a nyereség maximalizálása. Szeretnék, ha a Facebook-on eltöltött idő értékes lenne. A változásokat éppen ezért kutatások előzték meg, melyből kiderült, hogy az emberek akkor hajlandóak még több időt tölteni az oldalon, ha minőségi kapcsolatokat alakíthatnak ki másokkal.

A Facebook elsőbbséget fog adni azoknak a hozzászólásoknak, amelyek beszélgetéseket generálnak, amelyeket sokan megosztanak és reagálnak rájuk. Az élő videókat is előtérbe helyezi majd a közösségi média oldal, mivel a tapasztalatok alapján ezek a videók beszélgetéseket generálnak.

Az oldalaknak mindezek miatt át kell gondolni majd a stratégiájukat, aki ugyanis alacsony minőségű tartalmat állít elő, azok kevesebbszer jelennek meg organikusan a felhasználóknak.

Hogyan hatnak a változások a hirdetésekre és mit tehetnek az oldalak kezelői, hogy még jobb elérésük legyen? Arra kell törekedniük, hogy minél több olyan tartalmat tegyenek közzé, amelyre az emberek hozzászólásban reagálhatnak és többször kell élő videót kitenniük. A stratégiát mindenesetre az algoritmus változásaihoz érdemes igazítani.

Hírek

Messenger: új funkcióval bővül

Az új fejlesztéseknek köszönhetően már 360 fokos fotókat is küldhetünk egymásnak a Messengeren keresztül. A Facebook fejlesztői nemrég bejelentették, hogy már 360 fokos fényképeket is küldhetnek egymásnak a felhasználók, bár a Messenger kamerájával nem lehet ilyen felvételeket készíteni. Emellett most már támogatja az alkalmazás a HD minőségű videókat is. Ti használjátok majd?
2018-04-04
Hírek

Facebook: hamarosan hanggal is kommentelhetünk

Mark Zuckerber beváltja az év eleji ígéretét és több változást eszközöl a Facebookon, ami a felhasználóknak kedvez majd. Most újabb fejlesztés van kilátásban, amely az aktív tartalmakat igyekszik hangsúlyosabbá tenni: tesztelik azt a funkciót, amellyel a hang alapú bejegyzések lesznek elérhetők, illetve diktálhatók, melyet ismerőseink visszahallgathatnak. Az új funkciót, a Voice Clip névre hallgató újdonságot […]
2018-03-12
Blog

Messenger: automatikusan elinduló videós hirdetések

A Facebook talált egy újabb kiárusítható felületet a Messengerben, így már tesztelik az automatikusan elinduló videós hirdetéseket. Az újfajta reklámok a beérkező üzenetek között jelennek majd meg. Korábban felröppentek azok a hírek, hogy a mobilos Facebook appban már nem fér el több hirdetés, így érthető, hogy a vállalat keresett egy újabb mobilos felületet, ahol megjelenhetnek […]
2018-07-03
Hírek

Facebook: tesztelik a privát profilt

Eddig csak különböző biztonsági beállításokkal lehetett szabályozni, hogy a közzétett posztokat és profil adatokat ki lássa a Facebook-on. A jelek szerint ezen a téren újdonság várható. A Facebook egy olyan funkciót tesztel, amely lehetővé teszi az olyan privát profil beállítását, melyet csak a legközelebbi barátok láthatnak. Ez a fajta láthatóság csak azoknak a legközelebbi barátoknak […]
2017-10-04
Hírek

Messenger: nagyobb védelem a mobilon

Akár a Messengerről, akár más alkalmazásról van szó, biztosan volt már része sokaknak kellemetlen üzenetekben. Ezért a Facebook egy új eszközt vezet be a Messengeren belül, amelynél kiválaszthatjuk, hogy egy beszélgetés miért volt kellemetnel (pl. zaklatás vagy illegális kereskedelem). Ez a funkció az asztali változatban már jelen van, de most mobilon is elérhetővé válik. Ha […]
2018-05-22
Hírek

Instagram: nem jelzik a képernyőfotót

Hónapok óta lehet hallani, hogy azok a felhasználók értesítést kapnak, akiknek képernyőképet készítenek a Storiesról. A funkciót végül nem vezetik be. Sokan örültek volna ennek, hiszen gyakran próbálnak így tartalmat lopni a felhasználóktól vagy olyan személyes történeteket örökítenek így meg, amelynek a tulajdonos nem örül. A tesztelést végül mégis leállították pedig hasznos védelmi eszköz lett […]
2018-06-28
Hírek

Facebook: indul a Facebook Local

Rossz hír a Yelp számára és jó hír az éjszakai élet szerelmeseinek! Annak érdekében, hogy felfedezd a bárokat, éttermeket és a közeli látnivalókat, a Facebook újraértelmezi az önálló esemény alkalmazást, mint Facebook Local. Amerikában az iOS-en és Andorid-on elindítva a Facebook Local ötvözi az eseményeket és az állandó helyeket egyetlen keresőmotorra, amelyet a Facebook 70 […]
2017-11-13
Hírek

Google Analytics: hangalapú navigációt hoznak létre

Ha kérdés merül fel a weboldal vagy az alkalmazás adataival kapcsolatban, hamarosan már közvetlenül is meg lehet kérdezni az Analyticst. A Google Analytics egy olyan szolgáltatást fejleszt, aminek segítségével nem kell kattintással lekérdezni az adatokat, csupán megkérdezni a rendszertől. A fejlesztést Annissa Alusi termékmenedzser mutatta be, melynek során a feltett kérdésekre az Analytics néhány másodperc […]
2017-07-21
Online könyvkereskedelem - Hanyatlás vagy fénykor?
Van mire koccintani? - Alkoholos italok az online piactéren
Let's talk about sex(shop), baby – erotikus árucikkek az online piactéren
Még több podcast
Állások
MKB Bank: FinTech Verseny
A FinTech Verseny célja, hogy az MKB Bank megtalálja azokat a digitális pénzügyi megoldásokat, újszerű digitális megközelítéseket, amelyek továbbfejlesztéséhez, megvalósításához, piaci bevezetéséhez banki partnerre van szükség. Az MKB Bank inkubációs központjában az alábbi támogatást nyújtja: Mentor Program, amelynek keretében banki, FinTech, IT biztonsági, technológiai, üzleti, marketing, UX és jogi szakemberek segítik a kiválasztott megoldások továbbfejlesztését, […]
Berlin Startup Calling 2016 Ötletverseny
A fejedben van a következő nagy tech ötlet? A lehető legjobb helyen jársz! A Visual Meta most lehetőséget nyújt arra, hogy az üzleti projekted végre valósággá váljon. Készítsd el az ötleted összefoglalóját és nevezz a pénzdíjakért és tárgyi nyereményekért összesen 15 000 euró értékben. Modern világunk fejlődésének egyik alappillére a technológia. A digitális technológiák fejlődése […]
Nemzetközi pályázat - Fókuszban a női startupok
Magyarok is indulhatnak a Vodafone nemzetközi pályázatán A Németországban működő Vodafone Institution egy Európában egyedülálló kezdeményezéssel segíti a nők által létrehozott, illetve a nők helyzetének javítását támogató startupokat. Az F-LANE pályázat célja, hogy minél több nő vállalhasson vezető szerepet a technológiai fejlődésben, és világszerte segíthessék társaikat is. A pályázatra természetesen magyar startupok is jelentkezhetnek. A […]
Digitális világ ingyen - Online jelenlét pályázat
Xpertstudio Kft ingyen elkészíti a pályázó számára a weboldalát – webáruházát vagy mobil Applikációját, Grafikaiarculatát, vagy Videós anyagát – Animációs filmjeit, kivitelezi Adwords és Facebook kampányát. Pályázatot benyújthat bármely szervezet, cég, egyesület, alapítvány, intézmény, önkormányzat, egyéni vállalkozó, egyház és magánszemély. A pályázat aktuális 2016.Október.10-től Pályázat zárás időpontja: 2016. December 20. JELENTKEZEM és kitöltöm a pályázati […]
Buktatók a közösségi médiában: ezeket a szokásokat hagyjuk el a siker érdekében
Veled is megesett már, hogy a Forbes-t lapozgatva arra gondoltál, milyen lenne egyszer a magazin hasábjain szerepelni? Elképzelted valaha, hogy egy neves díjátadón a te nevedet harsogják a mikrofonba? Idézni tudnál a Jobs című filmből, és kívülről fújod a világ leghíresebb sikertörténeteit? Talán nem nagy merészség azt feltételezni, hogy jó páran járunk hasonló cipőben. Legtöbbünk azonban már a megszületésük pillanatában melegebb […]
Még több állás
Hello!
Eazy Digital is a new wave digital agency founded in Budapest. The largest division is Google and Facebook ad management.

„A vásárlóknak egyre fontosabb az edukáció” – interjú Pörzse Norberttel, a vágyaim.hu ügyvezetőjével

Nemrégiben hozták nyilvánosságra az Ország Boltja 2023 verseny eredményeit: ügyfelünk, a Vágyaim.hu mind a Minőség díj, mind pedig a Népszerűségi díj esetében az első helyet szerezte meg a saját kategóriájában. Vajon mi a siker titka? Depo Ecommerce Évkönyv & Toplista 2023 című magazinunkban többek között erről is beszélgettünk Pörzse Norbert ügyvezetővel.  Az internet hőskorában az […]

„A vásárlóknak egyre fontosabb az edukáció” – interjú Pörzse Norberttel, a vágyaim.hu ügyvezetőjével

Nemrégiben hozták nyilvánosságra az Ország Boltja 2023 verseny eredményeit: ügyfelünk, a Vágyaim.hu mind a Minőség díj, mind pedig a Népszerűségi díj esetében az első helyet szerezte meg a saját kategóriájában. Vajon mi a siker titka? Depo Ecommerce Évkönyv & Toplista 2023 című magazinunkban többek között erről is beszélgettünk Pörzse Norbert ügyvezetővel.  Az internet hőskorában az […]
Hello!
493 forgalmazó, 3 116 767 termék
Nálunk tényleg megtalálod amit keresel!
Iratkozz fel hírlevelünkre!
mehet
Copyrights © 2022 EAZY Digital
Adatvédelmi Tájékoztató