Menü

Javíts a közösségi média kommunikációdon!

by google news, január 16, 2018
Hiába lehet megfelelően célozni online a közönséget, a hirdetések és tartalmak néha így is irrelevánsak vagy nem érdekli a felhasználókat. Miért lehet ez? A közösségi médiát azért használja az emberek többsége, hogy kapcsolatban legyen a barátaival, szórakozzanak. Ez akkor is így van, ha néha terméket vagy szolgáltatást is keresnek a felületeken. Tehát sokakat csak bosszantanak […]

Hiába lehet megfelelően célozni online a közönséget, a hirdetések és tartalmak néha így is irrelevánsak vagy nem érdekli a felhasználókat. Miért lehet ez? A közösségi médiát azért használja az emberek többsége, hogy kapcsolatban legyen a barátaival, szórakozzanak. Ez akkor is így van, ha néha terméket vagy szolgáltatást is keresnek a felületeken. Tehát sokakat csak bosszantanak a hirdetések, amelyek tolakodóak és unalmasak számukra.

A fogyasztók nyitottak. Szeretnének értesülni az újdonságokról, követni a divatot és értesülni a legújabb technológiai trendekről. A márkák követésével éppen ezért a legfrissebb és legfontosabb tudnivalókra kíváncsiak.

Ezenkívül a social media lehetővé teszi a felhasználóknak, hogy hangot adjanak a véleményüknek, közvetlen kapcsolatba kerülhessenek egy adott céggel. A jó hír a márkák számára, hogy ha negatív véleményt is kapnak az oldalaikon, egy megfelelő reakcióval az emberek számára még kedveltebbek lehetnek.

Íme néhány tipp, amit szem előtt tartva sikeresebb lehet a közösségi média hirdetés:

1, Mutass be újdonságokat!

A fogyasztók azokat a tartalmakat kedvelik, amelyek hasznosak és relevánsak számukra, nem összezavarják őket. Azok a márkák kedveltebbek, akik bemutatják a közelgő trendeket, értéket adnak a felhasználóknak, hozzájárulnak a jobb közösségi média élményhez. Ezzel egy sokkal fogékonyabb közönséget érhetsz el.

2, Használj videós tartalmakat!

A felhasználók nem szeretik egy adott termék vagy szolgáltatás hirdetését látni, amikor görgetnek a hírfolyamban. Ha egy hasznos videós tartalommal vagy jelen, akkor ki fogsz tűnni a sablonos hirdetések közül, hiszen jobban örülnek a barátok képei között felbukkanó érdekes videóknak, mint a megszokott képes hirdetéseknek.

3, Legyél elérhető!

Az azonnali üzenetküldés hatékony eszköz lehet a fogyasztói kérdések megválaszolásához, a panaszok kezeléséhez és az ügyfélkapcsolatok építéséhez. Azáltal, hogy azonnal és személyes módon reagálsz az embereknek, szorosabb kapcsolatot építhetsz ki. Amennyiben nincs lehetőséged egy megfelelő ügyfélszolgálatot fenntartani a közöségi média felületeken, akkor megoldást jelenthet az is, ha például chatbotot fejlesztesz a Messengerbe. Fel kell ismerni, hogy a fogyasztók real time szeretnének a márkákkal kommunikálni.

4, Tesztelj!

A márkák sokszor nem költenek arra, hogy teszteljék a közönséget. Így azonban nem tudják lemérni a hirdetések hatékonyságát. Ha nem tudod, hogy egy újdonság vagy egy régóta használt eszköz megfelelőbben működne egy kis módosítással, akkor nem lehetsz olyan hatékony. Egy kisebb összeg is elegendő arra, hogy megtudd, melyik kreatív, melyik szöveg vagy melyik célzás működik hatékonyabban.

5, Figyelj a közönségedre!

Azok a márkák, akik aktívan figyelnek a felhasználóikra és reagálnak az igényeikre, ők sokkal sikeresebbek. Figyelj arra, miről beszél a célközönséged, mi iránt érdeklődik, és kösd össze ezeket az üzeneteiddel. Ezzel sokkal szimpatikusabb leszel, így többen köteleződnek el a márkád iránt.

Hírek

Facebook: már listákat is készíthetünk

Az elmúlt években sok olyan új funkció érkezett, ami a hírfolyamot érintette, de most lehetővé teszik, hogy listákat készítsünk. Mostantól nem csupán szöveges posztokat, képeket, videókat tehetünk közzé, hanem újfajta bejegyzéseket, listákat is készíthetünk. Így a bevásárlólistától az utazási terveinken át, bármilyen listát megoszthatunk ismerőseinkkel, hogy véleményezzék és egészítsék ki. Ezeket az új bejegyzéseket színes […]
2018-02-16
Hírek

Google: Mostantól nem engedélyezett az AdSense álhírportálokon

Módosította a Google az Adsense hálózat tartalmi irányelveit, mostantól ugyanis leállításra kerülnek azok az adsense felületek, amelyek “ tiltott tartalmakat”, vagyis  álhíreket, félrevezető tartalmakat közölnek az oldalaikon. Mint írják a módosított szabályzatban:: “A felhasználók nem szeretnék, ha az a tartalom, amellyel online találkoznak, félrevezetné őket. Ezért a Google nem engedélyezi a hirdetések elhelyezését olyan oldalakon, […]
2016-11-16
Hírek

Facebook: érkeznek a híradós anyagok

A Facebook Watch a közösségi oldal új, videós részlege, amely az amerikai felhasználók számára már néhány hónapja elérhető. Ide az oldallal szerződésben állók tölthetnek fel tartalmakat, tehát profi videós műsorokat lehet itt látni. A Watch sok mindenben különbözik a hagyományos Facebook videós tartalmaktól. Egy személyre szabott gombbal például javaslatokat küld a felhasználóknak, ha számukra érdekes […]
2018-03-23
Hírek

Facebook: tesztelik a privát profilt

Eddig csak különböző biztonsági beállításokkal lehetett szabályozni, hogy a közzétett posztokat és profil adatokat ki lássa a Facebook-on. A jelek szerint ezen a téren újdonság várható. A Facebook egy olyan funkciót tesztel, amely lehetővé teszi az olyan privát profil beállítását, melyet csak a legközelebbi barátok láthatnak. Ez a fajta láthatóság csak azoknak a legközelebbi barátoknak […]
2017-10-04
Hírek

Facebook: 3D-s posztok és VR objektumok

A Facebook lehetővé teszi, hogy virtuális objektumokat osszunk meg az üzenőfalon azoknak az ismerőseinknek, akiknek nincsen VR-szemüvege. Ők is 3D-ben láthatják ezeket az objektumokat, hogy minden szögből átnézhessék őket. A 3D-s megosztások úgy is alakíthatóak, hogy azokkal játszani lehessen. A Facebook böngészőben ez így néz ki: In terms of social sharing, Facebook announced 3D posts, […]
2017-10-13
Hírek

Facebook: fizetős csoportok?

Évek óta lehet hallani arról, hogy esetleg fizetőssé teszik a Facebookot. Mindenesetre pontos választ nem adtak, hogy ez bekövetkezik-e valaha, egészen mostanáig. Most mégis megszólaltak a fizetős csoportokkal kapcsolatban. A Facebook csoportok adminjai között akadnak olyanok, akik a rengeteg idő és energia belefektetésért cserébe támogatást szeretnének, de ezzel eddig nem foglalkozott a Facebook. Most azonban […]
2018-07-06
Hírek

Facebook: a fiatalokat edukálja

Nagyon sok fiatal felhasználó nincs tisztában azzal, hogy milyen adatvédelmi szempontok vannak például a Facebookon. Éppen ezért sokszor meggondolatlanul cselekednek a közösségi oldalon, és ha felmerül a probléma, akkor szembesülnek csak a bajjal. A social media óriás ezért úgy döntött, hogy új módszerrel próbálja edukálni a fiatalokat. Nemrég indult útnak a YouthPortal, amely már nálunk […]
2018-05-17
Hírek

Mire kerestünk idén? - 2015 a Google szemével

A Google idén is összeállította az év legnépszerűbb kereséseiből álló kisvideóját.Az idei év bővelkedett tragédiákban, mint például a Párizsi terrortámadások, tudományos innovációkban és sporteseményekben is. Ezekről az eseményekről szól a Google inspiráló és látványos kisvideóját.
2015-12-31
A vinted story – Digitális turkálóból gigantikus online piactér
A recommerce felemelkedése – menő lett a használt cucc?
Az e-kereskedelem jövője
Még több podcast
Állások
MKB Bank: FinTech Verseny
A FinTech Verseny célja, hogy az MKB Bank megtalálja azokat a digitális pénzügyi megoldásokat, újszerű digitális megközelítéseket, amelyek továbbfejlesztéséhez, megvalósításához, piaci bevezetéséhez banki partnerre van szükség. Az MKB Bank inkubációs központjában az alábbi támogatást nyújtja: Mentor Program, amelynek keretében banki, FinTech, IT biztonsági, technológiai, üzleti, marketing, UX és jogi szakemberek segítik a kiválasztott megoldások továbbfejlesztését, […]
Berlin Startup Calling 2016 Ötletverseny
A fejedben van a következő nagy tech ötlet? A lehető legjobb helyen jársz! A Visual Meta most lehetőséget nyújt arra, hogy az üzleti projekted végre valósággá váljon. Készítsd el az ötleted összefoglalóját és nevezz a pénzdíjakért és tárgyi nyereményekért összesen 15 000 euró értékben. Modern világunk fejlődésének egyik alappillére a technológia. A digitális technológiák fejlődése […]
Nemzetközi pályázat - Fókuszban a női startupok
Magyarok is indulhatnak a Vodafone nemzetközi pályázatán A Németországban működő Vodafone Institution egy Európában egyedülálló kezdeményezéssel segíti a nők által létrehozott, illetve a nők helyzetének javítását támogató startupokat. Az F-LANE pályázat célja, hogy minél több nő vállalhasson vezető szerepet a technológiai fejlődésben, és világszerte segíthessék társaikat is. A pályázatra természetesen magyar startupok is jelentkezhetnek. A […]
Digitális világ ingyen - Online jelenlét pályázat
Xpertstudio Kft ingyen elkészíti a pályázó számára a weboldalát – webáruházát vagy mobil Applikációját, Grafikaiarculatát, vagy Videós anyagát – Animációs filmjeit, kivitelezi Adwords és Facebook kampányát. Pályázatot benyújthat bármely szervezet, cég, egyesület, alapítvány, intézmény, önkormányzat, egyéni vállalkozó, egyház és magánszemély. A pályázat aktuális 2016.Október.10-től Pályázat zárás időpontja: 2016. December 20. JELENTKEZEM és kitöltöm a pályázati […]
Buktatók a közösségi médiában: ezeket a szokásokat hagyjuk el a siker érdekében
Veled is megesett már, hogy a Forbes-t lapozgatva arra gondoltál, milyen lenne egyszer a magazin hasábjain szerepelni? Elképzelted valaha, hogy egy neves díjátadón a te nevedet harsogják a mikrofonba? Idézni tudnál a Jobs című filmből, és kívülről fújod a világ leghíresebb sikertörténeteit? Talán nem nagy merészség azt feltételezni, hogy jó páran járunk hasonló cipőben. Legtöbbünk azonban már a megszületésük pillanatában melegebb […]
Még több állás
Hello!
Eazy Digital is a new wave digital agency founded in Budapest. The largest division is Google and Facebook ad management.

„A vásárlóknak egyre fontosabb az edukáció” – interjú Pörzse Norberttel, a vágyaim.hu ügyvezetőjével

Nemrégiben hozták nyilvánosságra az Ország Boltja 2023 verseny eredményeit: ügyfelünk, a Vágyaim.hu mind a Minőség díj, mind pedig a Népszerűségi díj esetében az első helyet szerezte meg a saját kategóriájában. Vajon mi a siker titka? Depo Ecommerce Évkönyv & Toplista 2023 című magazinunkban többek között erről is beszélgettünk Pörzse Norbert ügyvezetővel.  Az internet hőskorában az […]

„A vásárlóknak egyre fontosabb az edukáció” – interjú Pörzse Norberttel, a vágyaim.hu ügyvezetőjével

Nemrégiben hozták nyilvánosságra az Ország Boltja 2023 verseny eredményeit: ügyfelünk, a Vágyaim.hu mind a Minőség díj, mind pedig a Népszerűségi díj esetében az első helyet szerezte meg a saját kategóriájában. Vajon mi a siker titka? Depo Ecommerce Évkönyv & Toplista 2023 című magazinunkban többek között erről is beszélgettünk Pörzse Norbert ügyvezetővel.  Az internet hőskorában az […]
Hello!
493 forgalmazó, 3 116 767 termék
Nálunk tényleg megtalálod amit keresel!
Iratkozz fel hírlevelünkre!
mehet
Copyrights © 2022 EAZY Digital
Adatvédelmi Tájékoztató