Menü

Fókuszban az Y generáció: sikeres marketing példák a világból

by google news, május 17, 2016
  Hívhatjuk őket milleniumiaknak, Y generációnak vagy fiatal felnőtteknek.  Azokra az emberekre használjuk ezeket a címkéket, akik 1980 és 2000 között születtek. Ők az a korosztály, akik a technológia rohamos fejlődése alatt születtek, és ez sok szempontból befolyásolja a tevékenységüket, életfelfogásukat és személyiségüket. Ők jelentik a fogyasztói társadalom húzóerejét, hiszen naprakészek az aktuális trendeket illetően, […]

 

Hívhatjuk őket milleniumiaknak, Y generációnak vagy fiatal felnőtteknek.  Azokra az emberekre használjuk ezeket a címkéket, akik 1980 és 2000 között születtek. Ők az a korosztály, akik a technológia rohamos fejlődése alatt születtek, és ez sok szempontból befolyásolja a tevékenységüket, életfelfogásukat és személyiségüket. Ők jelentik a fogyasztói társadalom húzóerejét, hiszen naprakészek az aktuális trendeket illetően, és a nap 24 óráját kimaxolják, a lehető legtöbb élményt szerezve.

Ezt használják ki a márkák is, akik folyamatos versenyben vannak, hogy megnyerjék az Y generációt, mint fogyasztói réteget. A vállalatoknak kreatívnak kell lenniük, hiszen ez a generáció nem kedveli, ha erőszakosan akarnak eladni nekik valamit.  Erre 4 nagyszerű példát hozunk most fel.

  1. Airbnb – „Élj úgy, mint a helyiek”

A 2008-ban alapított cég szálláshelyfoglalással foglalkozik, de elég rendhagyó módon. A lényege, hogy a felhasználók a helyieknél foglalhatnak szobát, lakást, de akár még kastélyt is. Az egyik ilyen szlogenjük, a „Mindenhol otthon”, ahol biztosítják az érdeklődőket, hogy bizony a vendéglátók mindenhol megteremtik az odatartozás érzését, amihez egy videó is elérhető. A felhasználók között természetesen az Y generáció tagjai vannak túlnyomó többségben.

2. Domino's Pizza

Az amerikai étteremlánc nemzetközi franchise rendszerben működő vállalat, ami ma már Magyarországon is elérhető a pizzarajongók  számára. A márka erőssége, hogy az  az Y generációt célozva – akik nagy pizza fogyasztó hírében állnak- minden közösségi felületen képviseltetik magukat, legyen szó Pinterestről,  Twitterről vagy Instagramról.
Legutóbb például az angol Domino’s Pizza tweetelte, hogy már Snapchaten is elérhetőek, a Snapchet hirdetési lehetőségeiről itt írtunk korábban.

3.Nike – az élmények biztosítója

A világhírű cég az Y generáció azon tulajdonságát használja ki, hogy állandóanélményeket szeretnének szerezni. Legyen szó utazásról, étkezésről, múzeum látogatásról vagy sportról.  A képeken az Instagramon, és a Youtube-ra feltöltött videóiban is garantálja, hogy a cég termékei a mindennapi élet részei és kellékei. A YouTube-ra készített Margot vs Lily videósorozat például  az Y generáció női tagjait szólítja meg, ennek ellenére mindkét nem körében népszerűvé váltak a 10 perces videók.

https://www.youtube.com/watch?v=Iggq7fbL6-8

4.Carlsberg – ne légy felszínes

A márka azt ismerte fel, hogy mélyebbé kell vállalnia egy reklámnak, ha az Y generációt meg akarja nyerni. A sikeres marketingnél fontos mindig ismerni, kit is akarunk megcélozni, így a Carlsberg  egy humorral teli reklámmal rukkolt elő április végén a Twitteren, ami magáért beszél:
carlsberg-beer-body-insert_reference

Blog

Online vásárlás: egyre népszerűbbek a csomagautomaták és a „zöld” webáruházak

Habár a házhozszállítás népszerűsége töretlen, de csomagautomatát is sokan választanak, elsősorban a rugalmassága miatt – többek között ez is kiderült a Reacty Digital és az Olcsobbat.hu közös felméréséből. Cikkünkben az online vásárlási szokásokat vizsgáló kutatás legfontosabb, legérdekesebb eredményeit ismertetjük.
2023-01-20
Blog

3 tipp: hogyan alakítsunk ki hűséges rajongótábort?

A szórakoztatóipart sok mindent taníthat a marketingeseknek arról, hogy hogyan építsék be az online rajongótáborokat, más néven “fandomokat”a cégek stratégiájába. A leghűségesebb rajongók töltik le először az új albumot, nézik meg egy sorozat legfrissebb epizódját vagy vesznek jegyet a meghirdetett koncertre. Azonban az online rajongótáborok jelensége nem korlátozódik a szórakoztató iparra. Más területeken is fellelhetőek, […]
2016-01-29
Blog

Top trendek és előrejelzések a 2023-as főszezonra

Az ősz, az év végi ünnepeket megelőző hetek bizonnyal az egyik legnagyobb kihívást jelentő időszak az e-kereskedők számára. Itt az idő, hogy felkészítsd webshopod az ünnepi rohamra – ehhez hozunk most néhány praktikus, az idei esztendőre aktualizált tippet.
2023-09-07
Blog

7 dolog, amit tudnod kell, ha a millenáris generáció a célcsoportod

Globálisan összesen 77 millió millenáris él a világon, akik sokak számára potenciális fogyasztók. Ők a digitális bennszülöttek, akik sajátos ízléssel rendelkeznek. Átlagosan napi 45 alkalommal érintik az okostelefonjukat. Mutatjuk, hogyan közelítheted meg őket! Nem rajongók A millenárisok nem gondolják magukat rajongóknak, hanem résztvevőknek, akik önálló véleménnyel rendelkeznek és ez hatással lehet másokra. Minden tudnak a […]
2017-08-03
Blog

BeReal: egy közösségi platform, ami szembeszáll a valóság torzításával

Az elmúlt években számos közösségimédia-felület terjedt el széles körben vagy tűnt el a feledés homályába. Most éppen egy francia szolgáltatás tör egyre feljebb és feljebb, ami hiába működik már jó ideje, csak az elmúlt hónapokban ugrott a letöltési toplisták élére. A BeReal a radikálisan újszerű nézőpontjának köszönheti népszerűségét. De vajon márkaként megéri egyből jelen lenned ezen az új felületen?
2022-10-12
Blog

Szeretlek – mondta a márka.

Prológus Képzeljünk el egy fiktív vállalatot, amely egy tetszőleges szolgáltatást értékesít. A stratégiája az alábbi: négyszáz ügyfélből 399-nek ingyen szolgáltat, egynek pénzért. Lehet-e nyereséges egy ilyen cég? A válasz az, hogy lehet. A példa valójában nem fiktív, hanem egy világcég üzleti modellje. Ez a vállalat a Facebook, a világ kilencedik legértékesebb márkája volt 2017-ben. Tőzsdei […]
2018-07-16
Blog

Zöld kezdeményezések az e-kereskedelemben

Az e-kereskedelem robbanásszerű növekedése az elmúlt években számos kihívás elé állította a szereplőket, amelyek közül az egyik legfontosabb az ökológiai fenntarthatóság volt. Az online vásárlás népszerűségének folyamatos növekedésével párhuzamosan az e-kereskedelmi cégek egyre tudatosabbak, ha az ökológiai lábnyomukról vagy a fenntartható működési módokra való áttérésről van szó.
2023-03-20
Blog

5 jellemző ok, ha túl magas a visszafordulási arány a weboldaladon

Ha a látogatóid nagy része a megérkezés után röviddel távozik is az oldaladról anélkül, hogy bármilyen műveletet elvégezne, akkor érdemes mihamarabb utánajárni a problémának, majd korrigálni a hibát.
2023-07-25
Itt a főszezon! – Hogyan érdemes felkészülni a Q4-re?
KÜLÖNKIADÁS / [EN] Balkáni online piac lehetőségei - Megéri nyitni a magyar e-kereskedőknek?
A vinted story – Digitális turkálóból gigantikus online piactér
Még több podcast
Állások
MKB Bank: FinTech Verseny
A FinTech Verseny célja, hogy az MKB Bank megtalálja azokat a digitális pénzügyi megoldásokat, újszerű digitális megközelítéseket, amelyek továbbfejlesztéséhez, megvalósításához, piaci bevezetéséhez banki partnerre van szükség. Az MKB Bank inkubációs központjában az alábbi támogatást nyújtja: Mentor Program, amelynek keretében banki, FinTech, IT biztonsági, technológiai, üzleti, marketing, UX és jogi szakemberek segítik a kiválasztott megoldások továbbfejlesztését, […]
Berlin Startup Calling 2016 Ötletverseny
A fejedben van a következő nagy tech ötlet? A lehető legjobb helyen jársz! A Visual Meta most lehetőséget nyújt arra, hogy az üzleti projekted végre valósággá váljon. Készítsd el az ötleted összefoglalóját és nevezz a pénzdíjakért és tárgyi nyereményekért összesen 15 000 euró értékben. Modern világunk fejlődésének egyik alappillére a technológia. A digitális technológiák fejlődése […]
Nemzetközi pályázat - Fókuszban a női startupok
Magyarok is indulhatnak a Vodafone nemzetközi pályázatán A Németországban működő Vodafone Institution egy Európában egyedülálló kezdeményezéssel segíti a nők által létrehozott, illetve a nők helyzetének javítását támogató startupokat. Az F-LANE pályázat célja, hogy minél több nő vállalhasson vezető szerepet a technológiai fejlődésben, és világszerte segíthessék társaikat is. A pályázatra természetesen magyar startupok is jelentkezhetnek. A […]
Digitális világ ingyen - Online jelenlét pályázat
Xpertstudio Kft ingyen elkészíti a pályázó számára a weboldalát – webáruházát vagy mobil Applikációját, Grafikaiarculatát, vagy Videós anyagát – Animációs filmjeit, kivitelezi Adwords és Facebook kampányát. Pályázatot benyújthat bármely szervezet, cég, egyesület, alapítvány, intézmény, önkormányzat, egyéni vállalkozó, egyház és magánszemély. A pályázat aktuális 2016.Október.10-től Pályázat zárás időpontja: 2016. December 20. JELENTKEZEM és kitöltöm a pályázati […]
Buktatók a közösségi médiában: ezeket a szokásokat hagyjuk el a siker érdekében
Veled is megesett már, hogy a Forbes-t lapozgatva arra gondoltál, milyen lenne egyszer a magazin hasábjain szerepelni? Elképzelted valaha, hogy egy neves díjátadón a te nevedet harsogják a mikrofonba? Idézni tudnál a Jobs című filmből, és kívülről fújod a világ leghíresebb sikertörténeteit? Talán nem nagy merészség azt feltételezni, hogy jó páran járunk hasonló cipőben. Legtöbbünk azonban már a megszületésük pillanatában melegebb […]
Még több állás
Hello!
Eazy Digital is a new wave digital agency founded in Budapest. The largest division is Google and Facebook ad management.

„A vásárlóknak egyre fontosabb az edukáció” – interjú Pörzse Norberttel, a vágyaim.hu ügyvezetőjével

Nemrégiben hozták nyilvánosságra az Ország Boltja 2023 verseny eredményeit: ügyfelünk, a Vágyaim.hu mind a Minőség díj, mind pedig a Népszerűségi díj esetében az első helyet szerezte meg a saját kategóriájában. Vajon mi a siker titka? Depo Ecommerce Évkönyv & Toplista 2023 című magazinunkban többek között erről is beszélgettünk Pörzse Norbert ügyvezetővel.  Az internet hőskorában az […]

„A vásárlóknak egyre fontosabb az edukáció” – interjú Pörzse Norberttel, a vágyaim.hu ügyvezetőjével

Nemrégiben hozták nyilvánosságra az Ország Boltja 2023 verseny eredményeit: ügyfelünk, a Vágyaim.hu mind a Minőség díj, mind pedig a Népszerűségi díj esetében az első helyet szerezte meg a saját kategóriájában. Vajon mi a siker titka? Depo Ecommerce Évkönyv & Toplista 2023 című magazinunkban többek között erről is beszélgettünk Pörzse Norbert ügyvezetővel.  Az internet hőskorában az […]
Hello!
493 forgalmazó, 3 116 767 termék
Nálunk tényleg megtalálod amit keresel!
Iratkozz fel hírlevelünkre!
mehet
Copyrights © 2022 EAZY Digital
Adatvédelmi Tájékoztató