Menü

Október 7. az Internetes Vásárlás Napja

by google news, október 6, 2016
Idén hatodik alkalommal rendezik meg Magyarországon az Internetes Vásárlás Napját. Az egynapos e-kereskedelmi óriásakcióban több száz webáruház kínál különleges kedvezményeket. Az Internetes Vásárlás Napja mozgósító céllal jött létre 2010-ben: a környezet- és időkímélő online vásárlást, valamint a biztonságos, készpénzmentes online fizetési módokat kívánja minél szélesebb körben népszerűsíteni. Az Internetes Vásárlás Napján elérhető egyedi akciókat minden évben […]

Idén hatodik alkalommal rendezik meg Magyarországon az Internetes Vásárlás Napját. Az egynapos e-kereskedelmi óriásakcióban több száz webáruház kínál különleges kedvezményeket.

Az Internetes Vásárlás Napja mozgósító céllal jött létre 2010-ben: a környezet- és időkímélő online vásárlást, valamint a biztonságos, készpénzmentes online fizetési módokat kívánja minél szélesebb körben népszerűsíteni. Az Internetes Vásárlás Napján elérhető egyedi akciókat minden évben egy megadott napon teszik elérhetővé a résztvevő partnerek a www.internetesvasarlasnapja.hu oldalon. Az esemény szervezője a Neo Interactive, a mozgalom mellé idén is a MasterCard és a Telenor álltak főtámogatóként, további támogató a  Magyar Posta.  Idén két jelentős újdonsággal készülnek a szervezők.

"A felhasználói szokások változása nyomán mobilon is kényelmesen használható felülettel jelentkeztünk idén. A másik fontos újdonság pedig az, hogy novemberről októberre hoztuk előre az Internetes Vásárlás Napját. Tettük ezt az e-kereskedő partnerek visszajelzései alapján, az e-kereskedők szakmai szervezetével, a SzEK.org-gal konzultálva. A SzEK-partnerség fontos hozadéka, hogy az online vásárláshoz kapcsolódó edukációs tartalmakat is elérhetővé tudunk tenni" - mondta Soós Gergely, az esemény ötletgazdája, a szervező Neo Interactive digitális ügynökség alapító-ügyvezetője.

A mozgalmat főleg az online vásárlások térnyerése hívta életre, ahogy a szervezők írják:
“Nem kell sorban állni, cipekedni, a munkahelyünkről is vásárolhatunk, és nem vagyunk nyitvatartási időhöz kötve. Azt is tudjuk, hogy biztonságos az internetes vásárlás. Hiszen például pontosan leellenőrizhető, hogy ki az eladó; vagy ha bármilyen oknál fogva nem tetszik a termék, akkor átvételétől kezdve még 14 napig elállhatunk a vásárlási szándéktól; és bankkártyás fizetés esetén ráadásul bármilyen rendellenesség esetén törölhető a tranzakció, és visszakapjuk a pénzünket. Az internetes vásárlás emellett a környezetet is kíméli, hiszen ilyenkor nem növeljük a közlekedési dugókban a bevásárlóközpont felé araszolgatva az amúgy is jelentős károsanyag-kibocsátást.”

"A karácsonyi 1-1,5 hónap sok kereskedőnél az év forgalmának kb. 40%-át adja, az e-kereskedelemben bármilyen kisebb negatív hír gyorsabban terjed, ami hatással lehet a kereskedő szezonjára, jobb ennek elébe menni. Az októberi DotCommerceDay az internet "Glamour napja", élő próbája a karácsonyi szezonnak. - mondta el Deák András,  Next Wave Europe digitális ügynökség SmartCommerce igazgatója,  majd hozzátette:
 Ezeken a napokon jobbára csak arra a napra érvényes ajánlatokat kínálnak a kereskedők. Ilyen kereskedelmi aktivitásban csúcsra járatott napok jól kimutatják, mennyire bírja a kereskedő informatikai, logisztikai, ügyfélszolgálati háttérműveletei a terhelést. Ha bírja a kereskedő itt a strapát, akkor a karácsonyi időszakban is jó eséllyel áll elébe a vásárlói dömpingnek. Marketing szempontból is fontos időszak, az impulzus vásárlásokon keresztül el kell kapni a vásárlót. "

Érdekel az elektronikus kereskedelem és nem szeretnél lemaradni a legújabb trendekről?Még van pár hely az október 10-i CHECKLIST, AVAGY ÉRDEKLŐDÉSTŐL A LOJALITÁSIG e-kereskedelem konferenciára!

internetes vásásrlás

internetes vásárlás

Hírek

Facebook: megérkezett a várva-várt részletes kereső!

Megérkezett a régóta várt részletes(ebb) kereső Facebookra, ami hiánypótló újdonságot jelent a közösségi oldalon. Bár a Google kereső részletes funkcióihoz képest még mindig gyerekcipőben jár, illetve sokszor pontatlan is, a fejlesztés iránya azonban bíztató. Az eddigi kulcsszó alapú keresés ugyanis kiegészült egy bal oldalsávban megjelenő menüvel, ahol választhatunk a találatok dátuma, tartalom megosztásakor megadott lokáció […]
2016-06-20
Hírek

Instagram: lementhetjük a képeket

Az Instagramra feltöltött fotókat és videókat eddig könyvjelzővel lehetett elmenteni, azonban nem volt lehetőség a letöltésre. Sok felhasználó törli a telefonjáról a képeket, így most ők örülhetnek, hiszen most már letölthetik az adatokat a felületről. A Facebookon már régóta működik a mentés lehetősége, így egy gombnyomással lekérhetőek a feltöltött anyagok. Ez már az Instagramon is […]
2018-04-16
Hírek

Instagram: nem jelzik a képernyőfotót

Hónapok óta lehet hallani, hogy azok a felhasználók értesítést kapnak, akiknek képernyőképet készítenek a Storiesról. A funkciót végül nem vezetik be. Sokan örültek volna ennek, hiszen gyakran próbálnak így tartalmat lopni a felhasználóktól vagy olyan személyes történeteket örökítenek így meg, amelynek a tulajdonos nem örül. A tesztelést végül mégis leállították pedig hasznos védelmi eszköz lett […]
2018-06-28
Hírek

Instagram: bővült a videóhirdetési kínálat

Az Instagram bővítette videó hirdetési kínálatát az úgynevezett körhinta (carousel) hirdetéssel, melyet szinte azonnal ki is használt az Asos és az Airbnb. Az új videó formátum ugyan úgy működik, mint a képek esetében a carousel típusú hirdetések, valamint a videók maximális hosszúsága itt is 60 másodperc lett. Az Asos márka szinte azonnal kihasználta az újfajta […]
2016-05-09
Hírek

Miért nem kell aggódnod a like-ok száma miatt?

A Facebookon az elkötelezettség a legrosszabb módja a tartalom sikerének megítélésében. Ez talán meglepő, mert a legtöbb ember a sikeres forgalomra alapoz, hogy hányan lájkolnak, hányan szólnak hozzá és hányan osztják meg a tartalmat. Természetesen ezek a mutatók bizonyos mértékig számítanak. Segítenek megítélni a tartalom sikerességét marketing szempontból, de nem ez az egyetlen módja a […]
2018-02-28
Hírek

14 módja az Instagram profil optimalizálásának

2017-ben az Instagram további 100 millió felhasználóval bővült és idén is számíthatunk hasonló növekedésre. Az emberek ezt a felületet használják, ha fotókat és videókat szeretnének megnézni vagy közzé tenni. Itt az emberek tízszer nagyobb valószínűséggel lépnek kapcsolatba a márkákkal, mint más felületeken. Annak érdekében, hogy kihasználjuk az Instagramban rejlő lehetőségeket, az alábbiakban ismertetett ötleteket alkalmazd! […]
2018-03-28
Blog

Milyen Technológiákat Használnak Az Ország Boltja Díjazott Webáruházak?

Milyen Technológiákat Használnak Az Ország Boltja Díjazott Webáruházak? Jelenleg is zajlik a 2017-es Ország Boltja szavazás, amit idén 7. alkalommal indítottak útjára, keresve a 400 nevező közül az év webáruházait minőségi és népszerűségi szempontok alapján. A szeptemberi díjátadó előtti áttekintésként a tavalyi évben díjazottak teljes listája itt böngészhető, akik ez esetben az elemzés alapját is képezik. Célja […]
2017-08-11
Hírek

5 online marketing trend, ami meghatározó lesz 2017-ben

Új évet írunk, ideje formába hozni magunkat az idei marketing trendeket illetően is, összeállításunkban az öt legjellemzőbb trendet gyűjtöttük csokorba.  A brandek még kreatívabbak lesznek A contentmarketing leginkább a blogolásról, ebookról és más írott tartalmakról szól, amikkel (például) emailfeliratkozókat lehet gyűjteni. Ez a stratégia fontos lesz a jövőben, de a brandeknek több kreativitásra lesz szükségük, […]
2017-01-01
Az e-kereskedelem jövője
Online könyvkereskedelem - Hanyatlás vagy fénykor?
Van mire koccintani? - Alkoholos italok az online piactéren
Még több podcast
Állások
MKB Bank: FinTech Verseny
A FinTech Verseny célja, hogy az MKB Bank megtalálja azokat a digitális pénzügyi megoldásokat, újszerű digitális megközelítéseket, amelyek továbbfejlesztéséhez, megvalósításához, piaci bevezetéséhez banki partnerre van szükség. Az MKB Bank inkubációs központjában az alábbi támogatást nyújtja: Mentor Program, amelynek keretében banki, FinTech, IT biztonsági, technológiai, üzleti, marketing, UX és jogi szakemberek segítik a kiválasztott megoldások továbbfejlesztését, […]
Berlin Startup Calling 2016 Ötletverseny
A fejedben van a következő nagy tech ötlet? A lehető legjobb helyen jársz! A Visual Meta most lehetőséget nyújt arra, hogy az üzleti projekted végre valósággá váljon. Készítsd el az ötleted összefoglalóját és nevezz a pénzdíjakért és tárgyi nyereményekért összesen 15 000 euró értékben. Modern világunk fejlődésének egyik alappillére a technológia. A digitális technológiák fejlődése […]
Nemzetközi pályázat - Fókuszban a női startupok
Magyarok is indulhatnak a Vodafone nemzetközi pályázatán A Németországban működő Vodafone Institution egy Európában egyedülálló kezdeményezéssel segíti a nők által létrehozott, illetve a nők helyzetének javítását támogató startupokat. Az F-LANE pályázat célja, hogy minél több nő vállalhasson vezető szerepet a technológiai fejlődésben, és világszerte segíthessék társaikat is. A pályázatra természetesen magyar startupok is jelentkezhetnek. A […]
Digitális világ ingyen - Online jelenlét pályázat
Xpertstudio Kft ingyen elkészíti a pályázó számára a weboldalát – webáruházát vagy mobil Applikációját, Grafikaiarculatát, vagy Videós anyagát – Animációs filmjeit, kivitelezi Adwords és Facebook kampányát. Pályázatot benyújthat bármely szervezet, cég, egyesület, alapítvány, intézmény, önkormányzat, egyéni vállalkozó, egyház és magánszemély. A pályázat aktuális 2016.Október.10-től Pályázat zárás időpontja: 2016. December 20. JELENTKEZEM és kitöltöm a pályázati […]
Buktatók a közösségi médiában: ezeket a szokásokat hagyjuk el a siker érdekében
Veled is megesett már, hogy a Forbes-t lapozgatva arra gondoltál, milyen lenne egyszer a magazin hasábjain szerepelni? Elképzelted valaha, hogy egy neves díjátadón a te nevedet harsogják a mikrofonba? Idézni tudnál a Jobs című filmből, és kívülről fújod a világ leghíresebb sikertörténeteit? Talán nem nagy merészség azt feltételezni, hogy jó páran járunk hasonló cipőben. Legtöbbünk azonban már a megszületésük pillanatában melegebb […]
Még több állás
Hello!
Eazy Digital is a new wave digital agency founded in Budapest. The largest division is Google and Facebook ad management.

„A vásárlóknak egyre fontosabb az edukáció” – interjú Pörzse Norberttel, a vágyaim.hu ügyvezetőjével

Nemrégiben hozták nyilvánosságra az Ország Boltja 2023 verseny eredményeit: ügyfelünk, a Vágyaim.hu mind a Minőség díj, mind pedig a Népszerűségi díj esetében az első helyet szerezte meg a saját kategóriájában. Vajon mi a siker titka? Depo Ecommerce Évkönyv & Toplista 2023 című magazinunkban többek között erről is beszélgettünk Pörzse Norbert ügyvezetővel.  Az internet hőskorában az […]

„A vásárlóknak egyre fontosabb az edukáció” – interjú Pörzse Norberttel, a vágyaim.hu ügyvezetőjével

Nemrégiben hozták nyilvánosságra az Ország Boltja 2023 verseny eredményeit: ügyfelünk, a Vágyaim.hu mind a Minőség díj, mind pedig a Népszerűségi díj esetében az első helyet szerezte meg a saját kategóriájában. Vajon mi a siker titka? Depo Ecommerce Évkönyv & Toplista 2023 című magazinunkban többek között erről is beszélgettünk Pörzse Norbert ügyvezetővel.  Az internet hőskorában az […]
Hello!
493 forgalmazó, 3 116 767 termék
Nálunk tényleg megtalálod amit keresel!
Iratkozz fel hírlevelünkre!
mehet
Copyrights © 2022 EAZY Digital
Adatvédelmi Tájékoztató