Menü

Facebook: indul a Facebook Local

by google news, November 13, 2017
Rossz hír a Yelp számára és jó hír az éjszakai élet szerelmeseinek! Annak érdekében, hogy felfedezd a bárokat, éttermeket és a közeli látnivalókat, a Facebook újraértelmezi az önálló esemény alkalmazást, mint Facebook Local. Amerikában az iOS-en és Andorid-on elindítva a Facebook Local ötvözi az eseményeket és az állandó helyeket egyetlen keresőmotorra, amelyet a Facebook 70 […]

Rossz hír a Yelp számára és jó hír az éjszakai élet szerelmeseinek! Annak érdekében, hogy felfedezd a bárokat, éttermeket és a közeli látnivalókat, a Facebook újraértelmezi az önálló esemény alkalmazást, mint Facebook Local.

Amerikában az iOS-en és Andorid-on elindítva a Facebook Local ötvözi az eseményeket és az állandó helyeket egyetlen keresőmotorra, amelyet a Facebook 70 millió üzleti oldala és a felhasználók ellenőrzése biztosít. A cél az volt, hogy könnyebbé tegyék az események keresését.

A Facebook fő alkalmazásban az új funkció a Local nevet kapja. A Facebook Local app a jövőben annak is jó funkciója lehet, hogy a barátaink valós idejű helyszínét mutassa.

A Facebook egy évvel ezelőtt indította el az Események applikációt, hogy segítsen a felhasználóknak az esemény meghívásokban vagy a közeli események megkeresésében. Ez azonban kizárta azokat a helyeket, ahol szórakozni lehetett. A Facebook Local-al könnyedén lehet választani blokkokat, így azt is megtudhatjuk, hogy egy adott helyen van-e zenekar.

A Facebook Local képes lesz megjeleníteni a helyi éttermeket, kávézókat, látnivalókat és bárokat is, valamint a barátok és mások eseményeit, a népszerű rendezvényeket. A hírcsatorna javasolni fogja azokat az eseményeket, amelyekre sokan látogatnak el, közel van a felhasználóhoz.

A Local appban meg lehet változtatni a tartózkodási helyet is, így ha másik városba utazik egy felhasználó, akkor az ottani eseményeket láthatja.

A Facebook Local a Yelp vagy a Fousquare legitim alternatívájává válhat. A kereséshez a helyi üzleteket és a felhasználók által feltöltött tartalmakat használja, így meggyőzheti a vállalkozásokat, hogy többet fektessenek be a Facebook oldalukba, tegyék fel minden eseményüket erre a felületre.

Hírek

Mi a következő lépés az ünnepek után?

Az ünnepek után mindenki szeretne egy picit megpihenni, de mégis, ilyenkor kell a legnagyobb figyelmet fordítani az új ügyfelekre, hogy a következő időszakban is elkötelezett vásárlók legyenek. Az ünnepi szezon végéig mindenki hajtott, hogy sok vásárló és ügyfél legyen, de mi következik ezután? Nem, ez nem a pihenés időszaka, a marketing kampánynak ilyenkor is folytatódnia […]
2017-12-28
Hírek

Facebook: történetek az Instagram-ról

A történetek népszerűsítése érdekében a Facebook az Instagram-ot hívta segítségül, mivel néhány felhasználó számára feltárult a lehetőség, hogy az Instagram Stories-t közvetlenül a Facebook alkalmazásban is megosszák. A Facebook az év elején vezette be a saját Stories módot, de a funkció nem volt olyan népszerű, mint az Instagram-on. A vállalat azzal szeretné megoldalni a problémát, […]
2017-09-13
Hírek

Facebook: érkeznek az instant videók?

A Facebook nem szeretné, ha a felhasználók a mobil adatkeretet használnák el arra, hogy videót nézzenek a felületen. Ezért egy új funkciót kezdtek el tesztelni, amelyet instant videónak hívnak, és betölti a videókat, amikor wifit használnak. Az előre betöltött videókat egy villám ikon jelzi majd. Az instant videó funkció hasonlít az instant cikkekre, a Facebook […]
2017-09-12
Hírek

Instagram: szponzorált tartalmak jelölése

Az Instagram-on elérhetővé vált a szponzorált tartalmak jelölése, így a felhasználók számára egyértelmű, melyek a támogatott tartalmak a “paid partnership with” tag jelöléssel. A felhasználók automatikusan érzékelhetik, hogy egy-egy személy valamilyen cég által szponzorált tartalmat tesz közzé, mivel használni fogja az erre alkalmas tag-et. Ha egy adott influencer ezt elfelejti ezt jelölni, akkor emlékeztetik erre […]
2017-11-16
Hírek

Yelp: bevezeti a helyi közönséget a nemzetközi hirdetőknek

Elérhetővé teszik a helyi keresési adatokat a márkák és vállalatok számára. Körülbelül két évvel ezelőtt a Yelp megszüntette az egységes hirdetéseket a nemzetközi hirdetők számára. A vállalat nemrégiben egy új adatvezérelt hirdetési terméket vezetett be ehhez a szegmenshez: Yelp helyi közönség (YLA). A hirdetők több mint 1000 konkrét üzlet kategória, márka, termékjellemző, demográfiai adatok és […]
2017-09-14
Hírek

Facebook: érkeznek a híradós anyagok

A Facebook Watch a közösségi oldal új, videós részlege, amely az amerikai felhasználók számára már néhány hónapja elérhető. Ide az oldallal szerződésben állók tölthetnek fel tartalmakat, tehát profi videós műsorokat lehet itt látni. A Watch sok mindenben különbözik a hagyományos Facebook videós tartalmaktól. Egy személyre szabott gombbal például javaslatokat küld a felhasználóknak, ha számukra érdekes […]
2018-03-23
Hírek

8 dolog, amit fontolj meg, mielőtt új közösségi média platformra lépsz

Új social media felületek gyakran bukkannak fel, kihívás tartani velük a lépést. Egy olyan világban, ahol igyekszünk minél jobban összekapcsolódni másokkal, egy új platformra való regisztráció okos döntésnek tűnhet. Azonban egy cég számára tudni kell, hol érdemes jelen lenni. Elvégre több potenciális ügyféllel szeretnénk összekapcsolódni, de nem biztos, hogy egy új platform erre a megfelelő. […]
2018-04-18
Hírek

14 módja az Instagram profil optimalizálásának

2017-ben az Instagram további 100 millió felhasználóval bővült és idén is számíthatunk hasonló növekedésre. Az emberek ezt a felületet használják, ha fotókat és videókat szeretnének megnézni vagy közzé tenni. Itt az emberek tízszer nagyobb valószínűséggel lépnek kapcsolatba a márkákkal, mint más felületeken. Annak érdekében, hogy kihasználjuk az Instagramban rejlő lehetőségeket, az alábbiakban ismertetett ötleteket alkalmazd! […]
2018-03-28
Egészség-sport cikkek kereskedelme - a tavaszi megújulás jegyében
Műszaki cikkek kereskedelme, avagy “mit dobott a gép”?
Pharma szektor a digitális jelenben – "Ki nyeli le a keserű pirulát?"
FMCG kiskereskedelem térben és időben
Trendek és elemzések a hazai e-commerce szereplőinél 2022-ben
Még több podcast
Állások
MKB Bank: FinTech Verseny
A FinTech Verseny célja, hogy az MKB Bank megtalálja azokat a digitális pénzügyi megoldásokat, újszerű digitális megközelítéseket, amelyek továbbfejlesztéséhez, megvalósításához, piaci bevezetéséhez banki partnerre van szükség. Az MKB Bank inkubációs központjában az alábbi támogatást nyújtja: Mentor Program, amelynek keretében banki, FinTech, IT biztonsági, technológiai, üzleti, marketing, UX és jogi szakemberek segítik a kiválasztott megoldások továbbfejlesztését, […]
Berlin Startup Calling 2016 Ötletverseny
A fejedben van a következő nagy tech ötlet? A lehető legjobb helyen jársz! A Visual Meta most lehetőséget nyújt arra, hogy az üzleti projekted végre valósággá váljon. Készítsd el az ötleted összefoglalóját és nevezz a pénzdíjakért és tárgyi nyereményekért összesen 15 000 euró értékben. Modern világunk fejlődésének egyik alappillére a technológia. A digitális technológiák fejlődése […]
Nemzetközi pályázat - Fókuszban a női startupok
Magyarok is indulhatnak a Vodafone nemzetközi pályázatán A Németországban működő Vodafone Institution egy Európában egyedülálló kezdeményezéssel segíti a nők által létrehozott, illetve a nők helyzetének javítását támogató startupokat. Az F-LANE pályázat célja, hogy minél több nő vállalhasson vezető szerepet a technológiai fejlődésben, és világszerte segíthessék társaikat is. A pályázatra természetesen magyar startupok is jelentkezhetnek. A […]
Digitális világ ingyen - Online jelenlét pályázat
Xpertstudio Kft ingyen elkészíti a pályázó számára a weboldalát – webáruházát vagy mobil Applikációját, Grafikaiarculatát, vagy Videós anyagát – Animációs filmjeit, kivitelezi Adwords és Facebook kampányát. Pályázatot benyújthat bármely szervezet, cég, egyesület, alapítvány, intézmény, önkormányzat, egyéni vállalkozó, egyház és magánszemély. A pályázat aktuális 2016.Október.10-től Pályázat zárás időpontja: 2016. December 20. JELENTKEZEM és kitöltöm a pályázati […]
Buktatók a közösségi médiában: ezeket a szokásokat hagyjuk el a siker érdekében
Veled is megesett már, hogy a Forbes-t lapozgatva arra gondoltál, milyen lenne egyszer a magazin hasábjain szerepelni? Elképzelted valaha, hogy egy neves díjátadón a te nevedet harsogják a mikrofonba? Idézni tudnál a Jobs című filmből, és kívülről fújod a világ leghíresebb sikertörténeteit? Talán nem nagy merészség azt feltételezni, hogy jó páran járunk hasonló cipőben. Legtöbbünk azonban már a megszületésük pillanatában melegebb […]
Még több állás
Hello!
Eazy Digital is a new wave digital agency founded in Budapest. The largest division is Google and Facebook ad management.

„Az online növekedés titka, hogy átlépjük a határokat!”

Meddig növekedhet még a hazai e-commerce piac? Miért nem exportálnak többet a magyar online vállalatok? Milyen lesz a digitális vásárlás jövője? Többek között ezekre a kérdésekre is kerestük a választ Nagy Sándorral, a Future Trade Konferencia szakmai referensével.

„Az online növekedés titka, hogy átlépjük a határokat!”

Meddig növekedhet még a hazai e-commerce piac? Miért nem exportálnak többet a magyar online vállalatok? Milyen lesz a digitális vásárlás jövője? Többek között ezekre a kérdésekre is kerestük a választ Nagy Sándorral, a Future Trade Konferencia szakmai referensével.
Hello!
493 forgalmazó, 3 116 767 termék
Nálunk tényleg megtalálod amit keresel!
Iratkozz fel hírlevelünkre!
mehet
Copyrights © 2022 EAZY Digital
Adatvédelmi Tájékoztató