Menü

A digitális marketing tervezés a jövő – 10 trend a sikerért

by google news, december 21, 2016
  A marketingesek idén is csak kapkodták a fejüket a sok csatorna, eszköz és online marketing hírek hallatán. Nagy év volt az idei is, megtapasztaltuk a Pokemon GO és a kiterjesztett valóság piacra törését, logót váltott az Instagram, sőt a Snapchat is idén érte el azt a kritikus ineküszöböt, hogy komoly marketing csatornaként tekinthetünk rá. […]

 

A marketingesek idén is csak kapkodták a fejüket a sok csatorna, eszköz és online marketing hírek hallatán. Nagy év volt az idei is, megtapasztaltuk a Pokemon GO és a kiterjesztett valóság piacra törését, logót váltott az Instagram, sőt a Snapchat is idén érte el azt a kritikus ineküszöböt, hogy komoly marketing csatornaként tekinthetünk rá. Nem tudjuk eleget hangsúlyozni mennyire nem elég már egy weboldal, meg posztolni facebookra bizonyos időközönként, mindenhol jelen kell lennünk a siker érdekében.

Hogyan maradj fókuszban? Itt van 10 trend, ami segítséget ajánl.

 

  1.  Összpontosíts jobban a vásárlók tapasztalataira. Ezek a tapasztalatok minden cégnél a marketing alapját képzi. A mai üzletágak – legalábbis a sikeresek – már magukévá tetté a vevőcentrikus filozófiát, hogy ezzel hatékony marketingstratégiát és pozitív digitális átalakulást tudjanak alkalmazni.

 

  1.  Hatékony mérések. Kimeríthetetlen téma a marketingben a mérhetőség. A Facebookról és más hasonló felületekről szerzett adatoknak feladata az lesz, hogy a mérhetővé tegyék a profitot, a jövedelmet, a visszatérő vásárlók arányát vagy a vevőelégdettséget.

 

  1. Fontos lesz a „Marketing technológus” és „adattudós”, mint új marketing vezéregyéniségekre való támaszkodás. Ahhoz, hogy az első 2 trend működjön, adatközpontú vezetőségre van szükségünk. A cégednek olyan technológiát kell bevezetnie, amelyik támogatja és segít elérni a vállalat céljait.

 

  1. Személyessé tétel. Ahogy dolgozunk, hogy mindent személyessé tegyünk – a coca-colás doboztól a cipőkig – a tömeges testreszabás átalakult perszonalizációvá. Néhány üzletnek ez különleges és egyedi lehetőséget biztosít, másoknak racionalizációt.

personal

  1. Jobb videótartalmak. A tartalmak, amik az internetet uralják, folyamatosan változnak. A közösségi tartalmak, blogok és az eBook még mindig alapvető sarokpontjai a marketingnek, de eljött a videók ideje, a Pokemon Go sikere megmutatta, hogy elvárjuk a virtuális és kiterjesztett valóságtól azt, hogy a jövőbe repítsen minket. Azok a brandek, akik nem használnak vizuális marketinget, hamar lemaradhatnak.

 

  1.  Több közösségimédia-marketing. Meg kell változtatnunk a közösségi médiáról alkotott véleményünket. A brandek a közösségi médiát – gyakran – arra használják, hogy egy tartalommal bombázzanak, olyannal, ami sokunkat nem érdekel. A közösségi média marketingjének is személyre szabottan kellene működnie, és ezt nem is nehéz elérni. Arra használd a közösségi médiát, hogy a közönség részt vegyen benne, részesévé váljon, ne bombázd őket üzenetekkel.

    közösségi médiában

7.  Karold fel a IoT-t. Az „Internet of Things” még éppen kialakulóban van, de 2017-ben elvárják a cégektől, hogy kihasználják a milliónyi csatlakoztatott eszköz előnyeit. Ez a marketingesek álma. Az összes létező adatot összegyűjtve ez rengeteg használható információ jelent: és még több lehetőséget a vásárlók közelébe férkőzni.

 

  1.  Mainstream lett a Chatbot és az AI. Egy helyi embert megkérdezni, hol lehet a legfinomabb ételt kapni, könnyű, de nem biztos, hogy ismeri az igényeinket. Képzeljünk el egy olyan Chatbotot, aki tudja, mit szeretünk, mit nem, ismeri a szükségleteinket, és el tud vezetni ezek alapján étterembe, segít megszervezni az utazást és a bevásárlást a saját igényeim alapján. A Chatbots képes használni az AI-t, mélyen tanulmányoz, és összeszedi az adatmorzsákat az egész internetről, segít megérteni és eligazít a vásárlók világában.

 

  1.  „Marketing a valós időben” helyett „marketing a megfelelő időben”. A megfelelő időben végzett marketing divat lett, de ahogy ma használjuk az adatokat, és ahogy  összekapcsoljuk a vásárlókkal, a „valós idő” helyett kialakul a „megfelelő idő.

 

  1. Készüljünk fel a marketingre saját digitális átalakulással. Rengeteg dolog utal a CMO digitális átalakulására. Ezzel van, aki nem ért egyet, de elkezdődött, és 2017-ben kiteljesedik.

Természetesen a lista a teljesség igénye nélkül készült. A korábbi évek trendjeiből, és abból, mit látunk jelenleg.

A 2017-es év is rengeteg lehetőséget rejteget, tarts velünk és kezd velük az új évet. Ismerd meg a legújabb üzleti és marketingtrendeket a IV. Magyar Marketing Fesztiválon, 2017. január 26-án.

 

Hírek

Facebook: nagy változások jönnek

A Facebook hírfolyamának algoritmusa nagymértékben megváltozik: az aktív tartalomra helyezik a hangsúlyt, nagyobb teret kapnak a kommentek, az olvasmányos bejegyzések, az élő videók és minden olyan tartalom, amelyek körül párbeszédek alakulnak ki. Azok a posztok, amelyeket mindenki csak lájkol és továbbgörget, háttérba szorulnak majd. Mark Zuckerberg csütörtökön jelentette be, hogy újragondolták a hírfolyamokat, mivel az […]
2018-01-12
Hírek

Messenger: új funkcióval bővül

Az új fejlesztéseknek köszönhetően már 360 fokos fotókat is küldhetünk egymásnak a Messengeren keresztül. A Facebook fejlesztői nemrég bejelentették, hogy már 360 fokos fényképeket is küldhetnek egymásnak a felhasználók, bár a Messenger kamerájával nem lehet ilyen felvételeket készíteni. Emellett most már támogatja az alkalmazás a HD minőségű videókat is. Ti használjátok majd?
2018-04-04
Hírek

Rosszak a Messenger hirdetések?

Körülbelül egy hete jelentették be, hogy globálisan is kiterjesztik a Messenger hirdetéseket, máris sokan fenntartással kezelik, hogyan fog működni az új hirdetési felület. Nemrég írtunk róla, hogy hamarosan mi is találkozhatunk a Messenger alkalmazásban hirdetésekkel, mivel a Facebook ezt globálisan is kiterjeszti, máris többen kételkednek abban, hogy megfelelően fog-e működni. A TechCrunch összegyűjtötte azokat az […]
2017-07-17
Hírek

Facebook: nehezebben találhatunk rá az ismerősökre

A Facebook körüli adatbotrány miatt rengeteg olyan fejlesztés zajlik a vállalatnál, amely jobban védi a felhasználók adatait. Egy nemrégiben bevezetett új funkció is ezt a célt szolgálja. Korábban ugyanis volt rá lehetőség, hogy e-mail cím és telefonszám alapján találjunk rá felhasználókra, mostantól erre már nem lesz lehetőségünk, hiszen megváltoztatták a keresési lehetőségeket. Eddig ezen adatokkal […]
2018-04-06
Hírek

Facebook: indul a Facebook Local

Rossz hír a Yelp számára és jó hír az éjszakai élet szerelmeseinek! Annak érdekében, hogy felfedezd a bárokat, éttermeket és a közeli látnivalókat, a Facebook újraértelmezi az önálló esemény alkalmazást, mint Facebook Local. Amerikában az iOS-en és Andorid-on elindítva a Facebook Local ötvözi az eseményeket és az állandó helyeket egyetlen keresőmotorra, amelyet a Facebook 70 […]
2017-11-13
Hírek

A digitális marketing tervezés a jövő – 10 trend a sikerért

  A marketingesek idén is csak kapkodták a fejüket a sok csatorna, eszköz és online marketing hírek hallatán. Nagy év volt az idei is, megtapasztaltuk a Pokemon GO és a kiterjesztett valóság piacra törését, logót váltott az Instagram, sőt a Snapchat is idén érte el azt a kritikus ineküszöböt, hogy komoly marketing csatornaként tekinthetünk rá. […]
2016-12-21
Hírek

Facebook: újra bevezetik az arcfelismerést

2011-ben hozták létre azt a technikát, amellyel a Facebook képes felismerni a képeken szereplő embereket. Az arcfelismerő funkciót most újra be szeretnék vezetni Európában és Kanadában, mivel a világ más részein már sikeresen használják. Ha valaki feltölt egy fotót a közösségi média oldalra, akkor egy háttérben futó szoftver elemzi, hogy kit lehet megjelölni a képen. […]
2018-04-20
Blog

Arcokat teremt a mesterséges intelligencia

Valóságosnak tűnő, de nem létező emberek arcképeit hozza létre mesterséges intelligencia a Nvidia projektjében. Mit jelent ez? Az egész projektről árulkodik már a This Person Does Not Exist nevet viselő oldal, ahol minden megnyitásnál más és más emberek arcképeivel találkozhatunk. A különlegesség az, hogy itt a weboldalon bizony nem létező férfiak és nők profilképeit találjuk. […]
2019-02-27
Az e-kereskedelem jövője
Online könyvkereskedelem - Hanyatlás vagy fénykor?
Van mire koccintani? - Alkoholos italok az online piactéren
Még több podcast
Állások
MKB Bank: FinTech Verseny
A FinTech Verseny célja, hogy az MKB Bank megtalálja azokat a digitális pénzügyi megoldásokat, újszerű digitális megközelítéseket, amelyek továbbfejlesztéséhez, megvalósításához, piaci bevezetéséhez banki partnerre van szükség. Az MKB Bank inkubációs központjában az alábbi támogatást nyújtja: Mentor Program, amelynek keretében banki, FinTech, IT biztonsági, technológiai, üzleti, marketing, UX és jogi szakemberek segítik a kiválasztott megoldások továbbfejlesztését, […]
Berlin Startup Calling 2016 Ötletverseny
A fejedben van a következő nagy tech ötlet? A lehető legjobb helyen jársz! A Visual Meta most lehetőséget nyújt arra, hogy az üzleti projekted végre valósággá váljon. Készítsd el az ötleted összefoglalóját és nevezz a pénzdíjakért és tárgyi nyereményekért összesen 15 000 euró értékben. Modern világunk fejlődésének egyik alappillére a technológia. A digitális technológiák fejlődése […]
Nemzetközi pályázat - Fókuszban a női startupok
Magyarok is indulhatnak a Vodafone nemzetközi pályázatán A Németországban működő Vodafone Institution egy Európában egyedülálló kezdeményezéssel segíti a nők által létrehozott, illetve a nők helyzetének javítását támogató startupokat. Az F-LANE pályázat célja, hogy minél több nő vállalhasson vezető szerepet a technológiai fejlődésben, és világszerte segíthessék társaikat is. A pályázatra természetesen magyar startupok is jelentkezhetnek. A […]
Digitális világ ingyen - Online jelenlét pályázat
Xpertstudio Kft ingyen elkészíti a pályázó számára a weboldalát – webáruházát vagy mobil Applikációját, Grafikaiarculatát, vagy Videós anyagát – Animációs filmjeit, kivitelezi Adwords és Facebook kampányát. Pályázatot benyújthat bármely szervezet, cég, egyesület, alapítvány, intézmény, önkormányzat, egyéni vállalkozó, egyház és magánszemély. A pályázat aktuális 2016.Október.10-től Pályázat zárás időpontja: 2016. December 20. JELENTKEZEM és kitöltöm a pályázati […]
Buktatók a közösségi médiában: ezeket a szokásokat hagyjuk el a siker érdekében
Veled is megesett már, hogy a Forbes-t lapozgatva arra gondoltál, milyen lenne egyszer a magazin hasábjain szerepelni? Elképzelted valaha, hogy egy neves díjátadón a te nevedet harsogják a mikrofonba? Idézni tudnál a Jobs című filmből, és kívülről fújod a világ leghíresebb sikertörténeteit? Talán nem nagy merészség azt feltételezni, hogy jó páran járunk hasonló cipőben. Legtöbbünk azonban már a megszületésük pillanatában melegebb […]
Még több állás
Hello!
Eazy Digital is a new wave digital agency founded in Budapest. The largest division is Google and Facebook ad management.

„A vásárlóknak egyre fontosabb az edukáció” – interjú Pörzse Norberttel, a vágyaim.hu ügyvezetőjével

Nemrégiben hozták nyilvánosságra az Ország Boltja 2023 verseny eredményeit: ügyfelünk, a Vágyaim.hu mind a Minőség díj, mind pedig a Népszerűségi díj esetében az első helyet szerezte meg a saját kategóriájában. Vajon mi a siker titka? Depo Ecommerce Évkönyv & Toplista 2023 című magazinunkban többek között erről is beszélgettünk Pörzse Norbert ügyvezetővel.  Az internet hőskorában az […]

„A vásárlóknak egyre fontosabb az edukáció” – interjú Pörzse Norberttel, a vágyaim.hu ügyvezetőjével

Nemrégiben hozták nyilvánosságra az Ország Boltja 2023 verseny eredményeit: ügyfelünk, a Vágyaim.hu mind a Minőség díj, mind pedig a Népszerűségi díj esetében az első helyet szerezte meg a saját kategóriájában. Vajon mi a siker titka? Depo Ecommerce Évkönyv & Toplista 2023 című magazinunkban többek között erről is beszélgettünk Pörzse Norbert ügyvezetővel.  Az internet hőskorában az […]
Hello!
493 forgalmazó, 3 116 767 termék
Nálunk tényleg megtalálod amit keresel!
Iratkozz fel hírlevelünkre!
mehet
Copyrights © 2022 EAZY Digital
Adatvédelmi Tájékoztató