Menü

A digitális marketing tervezés a jövő – 10 trend a sikerért

by google news, december 21, 2016
  A marketingesek idén is csak kapkodták a fejüket a sok csatorna, eszköz és online marketing hírek hallatán. Nagy év volt az idei is, megtapasztaltuk a Pokemon GO és a kiterjesztett valóság piacra törését, logót váltott az Instagram, sőt a Snapchat is idén érte el azt a kritikus ineküszöböt, hogy komoly marketing csatornaként tekinthetünk rá. […]

 

A marketingesek idén is csak kapkodták a fejüket a sok csatorna, eszköz és online marketing hírek hallatán. Nagy év volt az idei is, megtapasztaltuk a Pokemon GO és a kiterjesztett valóság piacra törését, logót váltott az Instagram, sőt a Snapchat is idén érte el azt a kritikus ineküszöböt, hogy komoly marketing csatornaként tekinthetünk rá. Nem tudjuk eleget hangsúlyozni mennyire nem elég már egy weboldal, meg posztolni facebookra bizonyos időközönként, mindenhol jelen kell lennünk a siker érdekében.

Hogyan maradj fókuszban? Itt van 10 trend, ami segítséget ajánl.

 

  1.  Összpontosíts jobban a vásárlók tapasztalataira. Ezek a tapasztalatok minden cégnél a marketing alapját képzi. A mai üzletágak – legalábbis a sikeresek – már magukévá tetté a vevőcentrikus filozófiát, hogy ezzel hatékony marketingstratégiát és pozitív digitális átalakulást tudjanak alkalmazni.

 

  1.  Hatékony mérések. Kimeríthetetlen téma a marketingben a mérhetőség. A Facebookról és más hasonló felületekről szerzett adatoknak feladata az lesz, hogy a mérhetővé tegyék a profitot, a jövedelmet, a visszatérő vásárlók arányát vagy a vevőelégdettséget.

 

  1. Fontos lesz a „Marketing technológus” és „adattudós”, mint új marketing vezéregyéniségekre való támaszkodás. Ahhoz, hogy az első 2 trend működjön, adatközpontú vezetőségre van szükségünk. A cégednek olyan technológiát kell bevezetnie, amelyik támogatja és segít elérni a vállalat céljait.

 

  1. Személyessé tétel. Ahogy dolgozunk, hogy mindent személyessé tegyünk – a coca-colás doboztól a cipőkig – a tömeges testreszabás átalakult perszonalizációvá. Néhány üzletnek ez különleges és egyedi lehetőséget biztosít, másoknak racionalizációt.

personal

  1. Jobb videótartalmak. A tartalmak, amik az internetet uralják, folyamatosan változnak. A közösségi tartalmak, blogok és az eBook még mindig alapvető sarokpontjai a marketingnek, de eljött a videók ideje, a Pokemon Go sikere megmutatta, hogy elvárjuk a virtuális és kiterjesztett valóságtól azt, hogy a jövőbe repítsen minket. Azok a brandek, akik nem használnak vizuális marketinget, hamar lemaradhatnak.

 

  1.  Több közösségimédia-marketing. Meg kell változtatnunk a közösségi médiáról alkotott véleményünket. A brandek a közösségi médiát – gyakran – arra használják, hogy egy tartalommal bombázzanak, olyannal, ami sokunkat nem érdekel. A közösségi média marketingjének is személyre szabottan kellene működnie, és ezt nem is nehéz elérni. Arra használd a közösségi médiát, hogy a közönség részt vegyen benne, részesévé váljon, ne bombázd őket üzenetekkel.

    közösségi médiában

7.  Karold fel a IoT-t. Az „Internet of Things” még éppen kialakulóban van, de 2017-ben elvárják a cégektől, hogy kihasználják a milliónyi csatlakoztatott eszköz előnyeit. Ez a marketingesek álma. Az összes létező adatot összegyűjtve ez rengeteg használható információ jelent: és még több lehetőséget a vásárlók közelébe férkőzni.

 

  1.  Mainstream lett a Chatbot és az AI. Egy helyi embert megkérdezni, hol lehet a legfinomabb ételt kapni, könnyű, de nem biztos, hogy ismeri az igényeinket. Képzeljünk el egy olyan Chatbotot, aki tudja, mit szeretünk, mit nem, ismeri a szükségleteinket, és el tud vezetni ezek alapján étterembe, segít megszervezni az utazást és a bevásárlást a saját igényeim alapján. A Chatbots képes használni az AI-t, mélyen tanulmányoz, és összeszedi az adatmorzsákat az egész internetről, segít megérteni és eligazít a vásárlók világában.

 

  1.  „Marketing a valós időben” helyett „marketing a megfelelő időben”. A megfelelő időben végzett marketing divat lett, de ahogy ma használjuk az adatokat, és ahogy  összekapcsoljuk a vásárlókkal, a „valós idő” helyett kialakul a „megfelelő idő.

 

  1. Készüljünk fel a marketingre saját digitális átalakulással. Rengeteg dolog utal a CMO digitális átalakulására. Ezzel van, aki nem ért egyet, de elkezdődött, és 2017-ben kiteljesedik.

Természetesen a lista a teljesség igénye nélkül készült. A korábbi évek trendjeiből, és abból, mit látunk jelenleg.

A 2017-es év is rengeteg lehetőséget rejteget, tarts velünk és kezd velük az új évet. Ismerd meg a legújabb üzleti és marketingtrendeket a IV. Magyar Marketing Fesztiválon, 2017. január 26-án.

 

Hírek

Facebook: büntetik azokat, akik túl sokat posztolnak

Újabb fontos lépésre szánta el magát a Facebook: az álhírek lassítása érdekében visszavágja azon felhasználók elérését, akik túl gyakran posztolnak. A Facebook arra törekszik, hogy javítsa az emberek üzenőfali élményét, és csökkentse az álhírek terjedését. Ezért újabb fronton indít harcot az álhírek ellen, aminek hatására módosítják a hírfolyam algoritmusát, és a túl gyakran posztoló felhasználók […]
2017-07-05
Hírek

Smart and Social Budapest-Nyerj 4000 eurót az ötletedhez

Társadalmi célú kezdeményezésed van, de nem tudod hogyan finanszírozd? Gondod van azzal, hogy hogyan tartsd fenn a szervezetedet? Üzleti modellt, befektetőt, sikeres crowd-funding kampányt vagy alternatív finanszírozási eszközöket keresel? Gyere el egynapos workshopunkra november 29-én, ahol holland és német példák alapján, szakértők segítségével segítünk neked egy fenntartható modell felállításában. 4000 eurós fődíj a leginnovatívabb pénzügyi […]
2016-10-25
Hírek

„Mi nem giga nagyok akarunk lenni, hanem fenntarthatók” – 10 éves az EAZY Digital

Ügynökségünk idén ünnepelte a 10. születésnapját, ennek apropóján a tulajdonosok, Kocsis Márk és Molnár Tamás meséltek az elmúlt 10 esztendő nehézségeiről, örömeiről és tanulságairól, valamint arról, hogyan képzelik el a következő évtizedet.
2023-11-16
Hírek

10 legdinamikusabban fejlődő nemzetközi márka

Nyilvánosságra került az idei száz legdinamikusabban fejlődő márka az Egyesület Államokban. A listát ameriai kutatók és szakemberek úgynevezett dinamikus pontszám 4 összetevőből építették fel, ami az: agilitás, reakciókészség, innováció és szociabilitás volt, ebből alakul ki a D100, vagyis a a világon a 100 legmagasabb dinamikus pontszámmal rendelkező márkát felsoroló lista. A kutatók szerint márkákat összehasonlító mutatók […]
2016-06-22
Hírek

Instagram: radikális újratervezés

Az Instagram arra készül, hogy radikálisan megváltoztassa a képek és videók megosztását. Az új funkció, amelyet “kedvencek”-nek neveznek, lehetővé tenné minden felhasználó számára, hogy egy adott tartalmukat egy kiválasztott csoportra korlátozzák post-by-post alapon. Robby Stein, az Instagram termékvezetője szerint sok felhasználónak van arra igénye, hogy olyan tartalmakat hozzanak létre, amelyek egy korlátozottabb közönséghez szólnak. A […]
2017-06-29
Hírek

Facebook: hamarosan hanggal is kommentelhetünk

Mark Zuckerber beváltja az év eleji ígéretét és több változást eszközöl a Facebookon, ami a felhasználóknak kedvez majd. Most újabb fejlesztés van kilátásban, amely az aktív tartalmakat igyekszik hangsúlyosabbá tenni: tesztelik azt a funkciót, amellyel a hang alapú bejegyzések lesznek elérhetők, illetve diktálhatók, melyet ismerőseink visszahallgathatnak. Az új funkciót, a Voice Clip névre hallgató újdonságot […]
2018-03-12
Hírek

5 ok, amiért a Facebook, Snapchat és az Instagram sikeres

A közösségi média megjelenése óta a technológia az emberek életmódjához szorosan hozzá tartozik. A Facebook most több mint 2 milliárd havi aktív felhasználóval büszkélkedhet, az Instagram-nak 800 millió aktív felhasználója van, a Snapchat-et pedig körülbelül 180 millióan használják naponta aktívan, akik összesen naponta 3,5 milliárdszor kattintanak. Miért kapnak ezek az alkalmazások ennyi figyelmet? Hiszen mindegyiknek […]
2018-01-19
Hírek

Október 7. az Internetes Vásárlás Napja

Idén hatodik alkalommal rendezik meg Magyarországon az Internetes Vásárlás Napját. Az egynapos e-kereskedelmi óriásakcióban több száz webáruház kínál különleges kedvezményeket. Az Internetes Vásárlás Napja mozgósító céllal jött létre 2010-ben: a környezet- és időkímélő online vásárlást, valamint a biztonságos, készpénzmentes online fizetési módokat kívánja minél szélesebb körben népszerűsíteni. Az Internetes Vásárlás Napján elérhető egyedi akciókat minden évben […]
2016-10-06
Itt a főszezon! – Hogyan érdemes felkészülni a Q4-re?
KÜLÖNKIADÁS / [EN] Balkáni online piac lehetőségei - Megéri nyitni a magyar e-kereskedőknek?
A vinted story – Digitális turkálóból gigantikus online piactér
Még több podcast
Állások
MKB Bank: FinTech Verseny
A FinTech Verseny célja, hogy az MKB Bank megtalálja azokat a digitális pénzügyi megoldásokat, újszerű digitális megközelítéseket, amelyek továbbfejlesztéséhez, megvalósításához, piaci bevezetéséhez banki partnerre van szükség. Az MKB Bank inkubációs központjában az alábbi támogatást nyújtja: Mentor Program, amelynek keretében banki, FinTech, IT biztonsági, technológiai, üzleti, marketing, UX és jogi szakemberek segítik a kiválasztott megoldások továbbfejlesztését, […]
Berlin Startup Calling 2016 Ötletverseny
A fejedben van a következő nagy tech ötlet? A lehető legjobb helyen jársz! A Visual Meta most lehetőséget nyújt arra, hogy az üzleti projekted végre valósággá váljon. Készítsd el az ötleted összefoglalóját és nevezz a pénzdíjakért és tárgyi nyereményekért összesen 15 000 euró értékben. Modern világunk fejlődésének egyik alappillére a technológia. A digitális technológiák fejlődése […]
Nemzetközi pályázat - Fókuszban a női startupok
Magyarok is indulhatnak a Vodafone nemzetközi pályázatán A Németországban működő Vodafone Institution egy Európában egyedülálló kezdeményezéssel segíti a nők által létrehozott, illetve a nők helyzetének javítását támogató startupokat. Az F-LANE pályázat célja, hogy minél több nő vállalhasson vezető szerepet a technológiai fejlődésben, és világszerte segíthessék társaikat is. A pályázatra természetesen magyar startupok is jelentkezhetnek. A […]
Digitális világ ingyen - Online jelenlét pályázat
Xpertstudio Kft ingyen elkészíti a pályázó számára a weboldalát – webáruházát vagy mobil Applikációját, Grafikaiarculatát, vagy Videós anyagát – Animációs filmjeit, kivitelezi Adwords és Facebook kampányát. Pályázatot benyújthat bármely szervezet, cég, egyesület, alapítvány, intézmény, önkormányzat, egyéni vállalkozó, egyház és magánszemély. A pályázat aktuális 2016.Október.10-től Pályázat zárás időpontja: 2016. December 20. JELENTKEZEM és kitöltöm a pályázati […]
Buktatók a közösségi médiában: ezeket a szokásokat hagyjuk el a siker érdekében
Veled is megesett már, hogy a Forbes-t lapozgatva arra gondoltál, milyen lenne egyszer a magazin hasábjain szerepelni? Elképzelted valaha, hogy egy neves díjátadón a te nevedet harsogják a mikrofonba? Idézni tudnál a Jobs című filmből, és kívülről fújod a világ leghíresebb sikertörténeteit? Talán nem nagy merészség azt feltételezni, hogy jó páran járunk hasonló cipőben. Legtöbbünk azonban már a megszületésük pillanatában melegebb […]
Még több állás
Hello!
Eazy Digital is a new wave digital agency founded in Budapest. The largest division is Google and Facebook ad management.

„A vásárlóknak egyre fontosabb az edukáció” – interjú Pörzse Norberttel, a vágyaim.hu ügyvezetőjével

Nemrégiben hozták nyilvánosságra az Ország Boltja 2023 verseny eredményeit: ügyfelünk, a Vágyaim.hu mind a Minőség díj, mind pedig a Népszerűségi díj esetében az első helyet szerezte meg a saját kategóriájában. Vajon mi a siker titka? Depo Ecommerce Évkönyv & Toplista 2023 című magazinunkban többek között erről is beszélgettünk Pörzse Norbert ügyvezetővel.  Az internet hőskorában az […]

„A vásárlóknak egyre fontosabb az edukáció” – interjú Pörzse Norberttel, a vágyaim.hu ügyvezetőjével

Nemrégiben hozták nyilvánosságra az Ország Boltja 2023 verseny eredményeit: ügyfelünk, a Vágyaim.hu mind a Minőség díj, mind pedig a Népszerűségi díj esetében az első helyet szerezte meg a saját kategóriájában. Vajon mi a siker titka? Depo Ecommerce Évkönyv & Toplista 2023 című magazinunkban többek között erről is beszélgettünk Pörzse Norbert ügyvezetővel.  Az internet hőskorában az […]
Hello!
493 forgalmazó, 3 116 767 termék
Nálunk tényleg megtalálod amit keresel!
Iratkozz fel hírlevelünkre!
mehet
Copyrights © 2022 EAZY Digital
Adatvédelmi Tájékoztató