Menü

6+1 YouTube hirdetés tipp

by google news, november 23, 2015
A YouTube hirdetés, mint online felület használata szinte elengedhetetlen az online marketing világában, több okból is:  hogyha összehasonlítjuk más marketing módszerekkel, a videohirdetések jóval olcsóbban, több emberhez jutnak el, ez pedig  növelheti a márkánk ismertségét, ugyanakkor egy adott  célcsoportot is elérhetünk vele, illetve a remarketing lehetősége is adott. Kétféle hirdetési formátum jelenik meg a YouTube felületén: […]

A YouTube hirdetés, mint online felület használata szinte elengedhetetlen az online marketing világában, több okból is:  hogyha összehasonlítjuk más marketing módszerekkel, a videohirdetések jóval olcsóbban, több emberhez jutnak el, ez pedig  növelheti a márkánk ismertségét, ugyanakkor egy adott  célcsoportot is elérhetünk vele, illetve a remarketing lehetősége is adott.

Kétféle hirdetési formátum jelenik meg a YouTube felületén:

  • videó hirdetések
  • bannerek

Videó hirdetések

A videók beállítása a Google AdWords felhasználói fiókunkon keresztül történik.

Miután összekapcsoltuk a youtube csatornánkkal, itt láthatjuk, hogy egyes hirdetéseink hogyan teljesítenek.

Pár dolgot érdemes figyelembe venni, hogy a reklámvideónk minél sikeresebb legyen:

  • Közvetlenül szólítsuk meg a célközönséget
  • A legfontosabb dolog már az első 5 másodpercben hangozzon el
  • A videó legyen rövid, legfeljebb 30 másodperces és könnyen érthető
  • A videó alá felmondott szöveg profin legyen előadva és felvéve
  • Legalább két variációt készítsünk a videóból, hogy lássuk, melyik ér el jobb eredményeket
  • Használjuk az ún. "call-to-action” hirdetést, ami a videók alján megjelenő, külső weboldalra irányító kisebb banner

Bannerek

A bannerek elhelyezése egy rendkívül hatékony módszere annak, hogy márkánk ismertsége növekedjen. Elkészítünk egy hirdetési kampányt, kiválasztjuk a célközönséget majd kiválasztjuk, hogy mely csatornákon/videóknál jelenjen meg a hirdetés.

Itt is van pár dolog, amire nem árt odafigyelni:

  • Call-to-action használata
  • Kontrasztos színeket használni, hogy szembetűnő legyen
  • Ne legyen a banneren túl sok szöveg
  • Olyan bannert készítsünk, mely tükrözi márkánkat

Most, hogy tisztáztuk az alapokat, következzen pár ötlet arról, milyen módszereket használhatunk a különböző célcsoportok elérésére:

  1. Elhelyezés szerinti célzás

Lehetőségünk van hirdetéseinket specifikus videókhoz hozzákötni, ennek megvannak az előnyei ( pl. megfelelő videónál hatalmas elérési arány) és hátrányai is (pl. A kattintásonkénti költség általában magasabb).

2.Témák szerinti célzás

Minden embernek más és más az érdeklődési köre, ezeknek az érdeklődési köröknek a megcélozása egyértelműen pozitív hatással lehet kampányunkra.

3.Kontextuális célzás

A kontexttuális célzás, vagyis contextual targeting kulcsszavakkal működik, ezek segítségével keres olyan oldalakat melyeknek a tartalma megegyezik az általunk megadott témával. A megfelelő kulcsszó megtalálása esszenciális fontosságú az ilyen típusú kampánynál.

4.Remarketing

Ez az egyik legjobb módja annak, hogy megtaláljuk a célcsoportunk, hiszen olyan embereket célzunk meg, akik már meglátogatták a weboldalunkat.

5.Érdeklődési kör (interest targeting)

Ez alapján megcélozhatunk közös, stabil érdeklődési körrel rendelkező nagyobb csoportokat  (affinity audiences), illetve a piacon aktívan  jelen levő,  a mi termékünk után érdeklődő felhasználókat (in-market audiences).

6.Demográfia szerinti célzás

Ez az opció önmagáért beszél: kortól és nemtől függően célozhatunk meg felasználókat, illetve azt is megadhatjuk, illetve hirdetéseünk megjelenése függhet a felhasználók családi állapotától is.

+1 Az eddigiek kombinációi

Egyértelműen az egyik legjobb módszer, ha fent felsoroltak valamely kombinációját használjuk, így ellensúlyozva az esetleges gyenge pontokat. Két vagy három módszer használata a javasolt, hogy ne szűkítsük le túlságosan a közönségünket.

Napjainkban a videók egyre gyorsabb és szélesebb körű terjedésével nem ismerhetünk elég módot arra, hogy hirdetéseink a megfelelő célcsoportokat érjenek el, ezért is javasolt,  hogy jelen legyünk online videó platformokon.  Természetesen nem minden vállalkozásnak van saját videója, de a videohirdetésekben megjelenő bannerek használata is hatalmasat lendíthet cégünk és termékeink megismerésében.

Uncategorized @hu

Az Instagram végez a térképekkel

Újabb változásról számolt be az Instagram: a népszerű fotómegosztó szeptemberben megválik a térképes funkciótól. A társaság múlt hét kedden erősítette meg a hírt a Mashable-nak, és rögtön meg is kezdték az eltávolítás körüli munkálatokat. A kérdésre, hogy mi vezetett a térképek ,,halálához“, a vezetőség így nyilatkozott: ,,A funkció nem volt túl népszerű a felhasználók körében, ezért úgy döntöttünk, hogy a jövőben fontosabb dolgok kapnak prioritást.“ Annyi […]
2016-09-15
Uncategorized @hu

Facebook: Újabb változások lesznek a hírfolyamban?

A Facebook algoritmusa új szempontokat vesz figyelembe az üzenőfalakra kikerülő tartalmakkal kapcsolatban. Az ígéretek szerint érdekesebb dolgokat láthatunk majd a falunkon. A Facebook újabb fejlesztése ismét a hírfolyamot érinti: a személyre szabottabb üzenőfal érdekében változik a megjelenő tartalmak rangsorolása. Több tízezer felhasználóval töltetnek ki naponta egy kérdőívet a hírfolyam tartalmával kapcsolatban, amelyben rangsorolniuk kell a […]
2016-08-15
Hírek

5 ok, amiért a Facebook, Snapchat és az Instagram sikeres

A közösségi média megjelenése óta a technológia az emberek életmódjához szorosan hozzá tartozik. A Facebook most több mint 2 milliárd havi aktív felhasználóval büszkélkedhet, az Instagram-nak 800 millió aktív felhasználója van, a Snapchat-et pedig körülbelül 180 millióan használják naponta aktívan, akik összesen naponta 3,5 milliárdszor kattintanak. Miért kapnak ezek az alkalmazások ennyi figyelmet? Hiszen mindegyiknek […]
2018-01-19
Uncategorized @hu

1 milliárdos álombevételt közelíthet meg a Snapchat

Az eMarketer múlt heti nyilatkozata felkavarta a kedélyeket a közösségi médiában: a kutatóintézet becslései szerint a Snapchat hirdetési árbevétele jövőre meghaladhatja az egymilliárdot. Az idei évre 366 millió dollár jövedelmet jósolnak, ami 2017-ben ugrásszerűen növekszik majd. A szellemes alkalmazás jelenleg napi 150 millió aktív felhasználóval büszkélkedhet, melyet nagyrészt tinik és millenárisok (fiatal felnőttek) alkotnak. Nem csoda, hogy amióta létrehozta […]
2016-09-19
Uncategorized @hu

Snapchat: az internetes zaklatás új lehetőségei?

A tinédzserek körében az egyik legnépszerűbb közösségi média felület a Snapchat, melynek innovatív funkciói veszélyesek is lehetnek a felhasználók számára. A cyberbullying, azaz az internetes zaklatás a megfélemlítés online változata, mely elsősorban a fiatalok körében tapasztalható. Mindegy, hogy diákról vagy szülőről, gyerekről vagy felnőttről van szó, mindenkit érint a kiberzaklatás. Mégis a tinédzserek vannak a […]
2016-04-28
Uncategorized @hu

Automatizált marketing a jövő?

A válasz röviden lehetne annyi, hogy igen, szükség van emberre a szövegírás világában akkor is, ha automatikusan is generálhatunk szövegeket, de ne elégedjünk meg egy rövid válasszal. Négy példán keresztül bemutatom, mely területeken van szükség az automatizálás mellett az emberi kézre és kreativitásra a marketing világában. Szövegírás Bár az automatizálás sok esetben azt jelentheti, hogy […]
2015-12-13
Uncategorized @hu

SEO: 4+1 lépés a kulcsszavak kiválasztásához

A kulcsszókutatás a legfontosabb, leggyakoribb és legnagyobb precizitást igénylő online marketing tevékenységek egyike. A megfelelő kulcsszavak kiválasztásán áll vagy bukik a weboldalad jó helyezése, ezen keresztül ismerheted meg jobban a célközönséged igényeit, sőt segítségével akár újabb piaci résekre is bukkanhatsz. Így nem pusztán látogatókat, hanem potenciális vevőket, ügyfeleket vonzol az oldaladra. Nézzük, hogyan érdemes nekifogni! 1. Haladj az általánostól a konkrétabb […]
2016-11-08
Uncategorized @hu

Témanaptár: szezonalitás a tartalommarketingben

A témanaptár megtervezését érdemes tematikus eseményekhez, fontos napokhoz igazítani, átgondolni milyen tartalmat kívánunk megosztani a követőinkkel. Minél részletesebben, és minél hosszabb távra tervezi meg egy cég azt, hogy mikor milyen tartalmat fog közzétenni, annál jobban biztosíthatja azt, hogy a tartalmak rendszeresen jelenjenek meg. Ez a rendszeresség pedig lehetővé teszi azt, hogy a cég kiépítse az […]
2016-02-25
Az e-kereskedelem jövője
Online könyvkereskedelem - Hanyatlás vagy fénykor?
Van mire koccintani? - Alkoholos italok az online piactéren
Még több podcast
Állások
MKB Bank: FinTech Verseny
A FinTech Verseny célja, hogy az MKB Bank megtalálja azokat a digitális pénzügyi megoldásokat, újszerű digitális megközelítéseket, amelyek továbbfejlesztéséhez, megvalósításához, piaci bevezetéséhez banki partnerre van szükség. Az MKB Bank inkubációs központjában az alábbi támogatást nyújtja: Mentor Program, amelynek keretében banki, FinTech, IT biztonsági, technológiai, üzleti, marketing, UX és jogi szakemberek segítik a kiválasztott megoldások továbbfejlesztését, […]
Berlin Startup Calling 2016 Ötletverseny
A fejedben van a következő nagy tech ötlet? A lehető legjobb helyen jársz! A Visual Meta most lehetőséget nyújt arra, hogy az üzleti projekted végre valósággá váljon. Készítsd el az ötleted összefoglalóját és nevezz a pénzdíjakért és tárgyi nyereményekért összesen 15 000 euró értékben. Modern világunk fejlődésének egyik alappillére a technológia. A digitális technológiák fejlődése […]
Nemzetközi pályázat - Fókuszban a női startupok
Magyarok is indulhatnak a Vodafone nemzetközi pályázatán A Németországban működő Vodafone Institution egy Európában egyedülálló kezdeményezéssel segíti a nők által létrehozott, illetve a nők helyzetének javítását támogató startupokat. Az F-LANE pályázat célja, hogy minél több nő vállalhasson vezető szerepet a technológiai fejlődésben, és világszerte segíthessék társaikat is. A pályázatra természetesen magyar startupok is jelentkezhetnek. A […]
Digitális világ ingyen - Online jelenlét pályázat
Xpertstudio Kft ingyen elkészíti a pályázó számára a weboldalát – webáruházát vagy mobil Applikációját, Grafikaiarculatát, vagy Videós anyagát – Animációs filmjeit, kivitelezi Adwords és Facebook kampányát. Pályázatot benyújthat bármely szervezet, cég, egyesület, alapítvány, intézmény, önkormányzat, egyéni vállalkozó, egyház és magánszemély. A pályázat aktuális 2016.Október.10-től Pályázat zárás időpontja: 2016. December 20. JELENTKEZEM és kitöltöm a pályázati […]
Buktatók a közösségi médiában: ezeket a szokásokat hagyjuk el a siker érdekében
Veled is megesett már, hogy a Forbes-t lapozgatva arra gondoltál, milyen lenne egyszer a magazin hasábjain szerepelni? Elképzelted valaha, hogy egy neves díjátadón a te nevedet harsogják a mikrofonba? Idézni tudnál a Jobs című filmből, és kívülről fújod a világ leghíresebb sikertörténeteit? Talán nem nagy merészség azt feltételezni, hogy jó páran járunk hasonló cipőben. Legtöbbünk azonban már a megszületésük pillanatában melegebb […]
Még több állás
Hello!
Eazy Digital is a new wave digital agency founded in Budapest. The largest division is Google and Facebook ad management.

„A vásárlóknak egyre fontosabb az edukáció” – interjú Pörzse Norberttel, a vágyaim.hu ügyvezetőjével

Nemrégiben hozták nyilvánosságra az Ország Boltja 2023 verseny eredményeit: ügyfelünk, a Vágyaim.hu mind a Minőség díj, mind pedig a Népszerűségi díj esetében az első helyet szerezte meg a saját kategóriájában. Vajon mi a siker titka? Depo Ecommerce Évkönyv & Toplista 2023 című magazinunkban többek között erről is beszélgettünk Pörzse Norbert ügyvezetővel.  Az internet hőskorában az […]

„A vásárlóknak egyre fontosabb az edukáció” – interjú Pörzse Norberttel, a vágyaim.hu ügyvezetőjével

Nemrégiben hozták nyilvánosságra az Ország Boltja 2023 verseny eredményeit: ügyfelünk, a Vágyaim.hu mind a Minőség díj, mind pedig a Népszerűségi díj esetében az első helyet szerezte meg a saját kategóriájában. Vajon mi a siker titka? Depo Ecommerce Évkönyv & Toplista 2023 című magazinunkban többek között erről is beszélgettünk Pörzse Norbert ügyvezetővel.  Az internet hőskorában az […]
Hello!
493 forgalmazó, 3 116 767 termék
Nálunk tényleg megtalálod amit keresel!
Iratkozz fel hírlevelünkre!
mehet
Copyrights © 2022 EAZY Digital
Adatvédelmi Tájékoztató