Menü

10 tipp a sikeres keresőoptimalizálásért

by google news, január 24, 2016
A keresők fejlődésével a keresőoptimalizálás, angolul SEO ( Search Engine Optimalisation) is folyamatosan fejlődik. Amikor jó SEO-ról beszélünk, akkor nem csak azt kell szem előtt tartanunk, hogy milyen folyamatok zajlanak a weboldalunkon, vagy hogy mik a prioritásaink, hanem figyelemmel kell kísérnünk a Google változásait is. A következő tippek friss ötleteket és a legjobb gyakorlatokat mutatják […]

A keresők fejlődésével a keresőoptimalizálás, angolul SEO ( Search Engine Optimalisation) is folyamatosan fejlődik. Amikor jó SEO-ról beszélünk, akkor nem csak azt kell szem előtt tartanunk, hogy milyen folyamatok zajlanak a weboldalunkon, vagy hogy mik a prioritásaink, hanem figyelemmel kell kísérnünk a Google változásait is. A következő tippek friss ötleteket és a legjobb gyakorlatokat mutatják be a keresőoptimalizálás témájában.


1.Kezdd a napot azzal, hogy képbe kerülsz!

Attól függően, hogy mennyi a tapasztalatod a keresőoptimalizálásban, előfordulhat, hogy minden napot azzal kezdesz, hogy ellenőrzöd a platformot, de az is, hogy nem. Érdemes beállítani saját magunknak egy email értesítést, ami általánosan tájékoztat bennünket a weboldalunk és az azon lévő tartalmak állapotával kapcsolatban. Az értesítésbe érdemes beállítani a forgalom összegzését, a top kulcsszavak aktivitását, az ajánlások összefoglalóját és a marketing csatorna teljesítményének az áttekintését.

2. Nézz utána, kik lehetnek versenytársak!

Ha ismered a piacon lévő versenytársaidat, akkor valószínűleg már kutattál is egy kicsit utánuk. De mi a helyzet az új márkákkal, akik eddig nem vettek el tőled forgalmat, vagy a létező márkákkal, akiknek változott a fókusza, és mostantól a te ügyfeleid figyelmét fogják felkelteni? Kövesd nyomon azokat, akik a rangsorban egyre feljebb kerülnek az általad megcélzott kulcsszavakkal, és figyeld a tartalmaikat, hogy megakadályozhasd a forgalmad csökkenését.

3. Figyelj a konkurencia jelenlétére a közösségi oldalakon!

A közösségi oldalakon való megjelenés gyakran jó mutatója annak, hogy egy adott pillanatban milyen tartalmak organikusan népszerűek vagy relevánsak. Bár a legtöbben odafigyelnek a saját márkájuk közösségi jelenlétére, a versenytársaké is fontos lehet. A versenytársak közösségi oldalakon legjobban teljesítő tartalmából láthatod, hogy a közönség mit talál relevánsnak a saját kulcsszavaidra keresve, és ezek alapján milyen hiányosságok lehetnek a saját oldaladon.

4.Porold le a régi tartalmakat!

Ne szalaszd el a lehetőséget, hogy áttekintsd a régi tartalmakat, hogy új információkkal, keresőoptimalizálással, esetleg friss tartalommal új életet adj nekik. Bizonyos tartalmak idővel jobb eredményt érhetnek el a keresőoptimalizálásban, mint az, ha teljesen új tartalmat készítesz. A weboldalak tulajdonosai gyakran arra koncentrálnak, hogy a legfrissebb kampányuk és szolgáltatásuk eredményeit javítsák, és gyakran megfeledkeznek a régebbi oldalakról, vagy kisebb prioritást adnak nekik, pedig ezek jó lehetőséget adnak arra, hogy a közönség megtalálja az oldalt, sőt, hogy egy kis frissítéssel új látogatókat is vonzhatnak.

5.Jegyzetelj!

Ha új kulcsszót szeretnél az oldaladhoz adni, vagy változtatni a weboldal struktúrájában, esetleg a csapatod új tartalmakat hozott létre egy kampányodhoz, akkor jegyzetelj, mert ez meg fogja könnyíteni az eredmények figyelemmel kísérését. Amikor a kulcsszó és tartalom csoportok teljesítményét ellenőrzöd, és változást látsz, érdemes megjegyzést fűzni az elemzéshez, mert a későbbiekben könnyebben meg tudod majd állapítani a változások hatását. Minden jegyzettel időt spórolsz meg magadnak, amit nem azzal kell majd töltened, hogy rájöjj, miért változott meg az oldalad forgalma.

6.Hozz létre kulcsszócsoportokat!

Érdemes minél több kulcsszócsoportot kialakítani, amik hogy tükrözik a termékeket, szolgáltatásokat, marketing kampányokat, közönségszegmenseket, üzeneteket, földrajzi helyzeteket stb.. Fontold meg, hogy több különböző típusú csoportot hozol létre, hogy össze tudd hasonlítani a termékeket, szolgáltatásokat, üzeneteket, kampányokat. Nem csak a belső marketing erőfeszítések elemzésére, a versenytársak lépéseinek figyelésére és elemzésére is használhatóak.

7.Hozz létre tartalmi csoportokat!

A kulcsszócsoportok mellett a tartalmat is érdemes tematizálni, csoportosítani. Csoportosíthatóak a tartalmak a kulcsszócsoportoknak megfelelően, például külön a termékeket, szolgáltatásokat csoportosíthatunk, de a tartalom típusa szerint is lehetséges, például csoportosíthatunk külön videókat, esettanulmányokat és blogtartalmakat is. Ezen kívül például a felhasználásuk alapján is létre lehet hozni tartalomcsoportokat, például kiválogatva a lead generáló, vagyis sok olvasót hozó és a figyelemfelkeltő tartalmakat. A tartalom csoportosításával könnyebb a kulcsszócsoportok összehasonlítása, és jobban átlátható, hogy milyen forgalmat generál a weboldal tartalma.

8.Figyeld a top kulcsszavaid aktivitását!

A top kulcsszó aktivitás alapvetően azoknak a kulcsszavaknak, illetve a hozzájuk kapcsolódó tartalmaknak az aktivitását jelenti, amelyek az elmúlt pár hétben a legjobb eredményt érték el a keresőoptimalizálás során. Érdemes odafigyelni azokra a kulcsszavakra is, amelyeknek csökken a tevékenysége, mert ez nem csak azt árulja el, hogy mikor találtuk el a jó tartalom és kulcsszó kombinációt, de a közönség szükségletének és érdeklődésének a változására is következtethetünk.

9.Figyeld a versenytársaid top kulcsszó aktivitását!

A versenytársak top kulcsszó aktivitásának figyelésével nem csak azt tudhatod meg, hogy a saját kulcsszavaid közül melyekre fókuszálnak, de az azokhoz kapcsolódó tartalmat is vizsgálhatod. Ezek az adatok segíthetnek a jövőben az új tartalmak létrehozásában, valamint a már meglévő tartalom javításában.

10.Legyen az ajánlásaidnak fontossági sorrendje!

Ha keresőoptimalizálást vagy tartalommegosztó platformot használsz, előfordulhat, hogy az oldal ajánlatlistát is készít, azonban ez a lista nem feltétlenül épül fel jól. Az ajánlások fontossági sorrendbe állítása nem csak abban segít, hogy azok ésszerűek legyenek, hanem abban is, hogy a legfontosabb tartalomra kerüljön a fókusz. Legyen az az egész weboldalra kiterjedő lista vagy olyan, amely egy speciális tartalom vagy kulcsszó csoportra fókuszál, fontos, hogy a platformodon az ajánlásokból ki tudd válogatni azokat, amelyekre valóban szükséged van.

 

Uncategorized @hu

Facebook hirdetés: Hogyan célozzunk?

Kezdjük az elején: mi az az “and targeting”? Ahhoz, hogy erre választ kapjunk, először meg kell értetnünk a Facebook által eddig használt “or targetinget”. Ez azt jelenti, hogy ha két közönséghez szeretnénk eljuttatni üzenetünket, akkor csak az egyiket VAGY a másikat érnék el, nem pedig a kettő metszetét. Jó példa erre, ha mondjuk olyan embereket […]
2015-12-01
Hírek

Facebook: nagy változások jönnek

A Facebook hírfolyamának algoritmusa nagymértékben megváltozik: az aktív tartalomra helyezik a hangsúlyt, nagyobb teret kapnak a kommentek, az olvasmányos bejegyzések, az élő videók és minden olyan tartalom, amelyek körül párbeszédek alakulnak ki. Azok a posztok, amelyeket mindenki csak lájkol és továbbgörget, háttérba szorulnak majd. Mark Zuckerberg csütörtökön jelentette be, hogy újragondolták a hírfolyamokat, mivel az […]
2018-01-12
Hírek

Facebook: tippek, amik felpörgetik az oldalad

Minden tartalommarketinggel foglalkozó személyt érdekel, hogyan lehetne növelni az elkötelezettséget a Facebook-on? Ugyanis a Facebook algoritmusa folyamatosan változik, inkább hátráltat, mint hajt előre, és új tartalmi trükköket kell kipróbálni, hogy a felhasználók találkozzanak a bejegyzésekkel. A Facebook algoritmusnak hatása van arra, hogy a tartalom megjelenik-e a felhasználóknak. Ez egy “play to play” platform, ahol a […]
2017-09-20
Uncategorized @hu

Marketing és pszichológia: A sikeres online értékesítés lélektana

Hogyha ismerjük egy kicsit az agyi működést, ami részben pszichológia az segíthet a marketingstratégiánk kialakításában, erre remek példa a döntéshozatal.  Kutatások rendre kimutatják, hogy a legtöbb ember impulzív döntéseket hoz vásárlás közben. Mivel válthat ki ilyen döntést egy termék?   Például olyan utasításokkal, mint a „Most próbáld ki!”, „Most vedd meg!”, „Iratkozz fel most!”. Az […]
2016-01-15
Uncategorized @hu

F8: összefoglaló a Facebook konferenciáról

A Facebook az idei F8 konferenciáján április 12-13-án újra olyan bejelentéseket tett, amiket minden felhasználó látni fog az elkövetkező hónapokban. Az élő közvetítéstől a 360 fokos videókon át a Messengeren használható bot-okig számos fontos bejelentés hangzott el. Az egyik ilyen bejelentést a Facebook vezérigazgatója, Mark Zuckerberg tette, aki meghatározta a cég tíz éves tervét. Így […]
2016-04-17
Uncategorized @hu

Top 5 magyar márka Facebookon

Nagy márkáktól tanulni sose hátrány, főleg hogyha hazai sikertörténetekről beszélünk. Összeállításunkban a top 5 magyar márkát szedtük össze, amelyek a legnagyobb követőbázissal rendelkeznek, sőt a tulajdonosi hátterük is magyar.   1. Norbi Update   A lista első helyén Schobert Norbert hivatalos rajongói oldala, a Norbi Update, egyben a márka oldala áll. A 2004-ben az “Update” márkvanévvel […]
2016-06-09
Hírek

14 módja az Instagram profil optimalizálásának

2017-ben az Instagram további 100 millió felhasználóval bővült és idén is számíthatunk hasonló növekedésre. Az emberek ezt a felületet használják, ha fotókat és videókat szeretnének megnézni vagy közzé tenni. Itt az emberek tízszer nagyobb valószínűséggel lépnek kapcsolatba a márkákkal, mint más felületeken. Annak érdekében, hogy kihasználjuk az Instagramban rejlő lehetőségeket, az alábbiakban ismertetett ötleteket alkalmazd! […]
2018-03-28
Uncategorized @hu

“ Ne küldjünk szamarakat az űrbe” - Larry Kim az Internet Hungary 2016 konferencián

A fenti gondolattal foglalhatnánk össze azt az igen rövid, 25 perces előadást, amelyet a kattintásalapú marketing világának egyik legmeghatározóbb alakja, Larry Kim tartott az idei Internet Hungary konferencián két napja Siófokon. Az eredetileg villamosmérnök és szoftverfejlesztő végzettségű marketing szakember az egyik legnagyobb online marketing ügynökség, az egyesült államokbeli Wordstream online marketing ügynökség alapítója és vezetője […]
2016-09-29
Itt a főszezon! – Hogyan érdemes felkészülni a Q4-re?
KÜLÖNKIADÁS / [EN] Balkáni online piac lehetőségei - Megéri nyitni a magyar e-kereskedőknek?
A vinted story – Digitális turkálóból gigantikus online piactér
Még több podcast
Állások
MKB Bank: FinTech Verseny
A FinTech Verseny célja, hogy az MKB Bank megtalálja azokat a digitális pénzügyi megoldásokat, újszerű digitális megközelítéseket, amelyek továbbfejlesztéséhez, megvalósításához, piaci bevezetéséhez banki partnerre van szükség. Az MKB Bank inkubációs központjában az alábbi támogatást nyújtja: Mentor Program, amelynek keretében banki, FinTech, IT biztonsági, technológiai, üzleti, marketing, UX és jogi szakemberek segítik a kiválasztott megoldások továbbfejlesztését, […]
Berlin Startup Calling 2016 Ötletverseny
A fejedben van a következő nagy tech ötlet? A lehető legjobb helyen jársz! A Visual Meta most lehetőséget nyújt arra, hogy az üzleti projekted végre valósággá váljon. Készítsd el az ötleted összefoglalóját és nevezz a pénzdíjakért és tárgyi nyereményekért összesen 15 000 euró értékben. Modern világunk fejlődésének egyik alappillére a technológia. A digitális technológiák fejlődése […]
Nemzetközi pályázat - Fókuszban a női startupok
Magyarok is indulhatnak a Vodafone nemzetközi pályázatán A Németországban működő Vodafone Institution egy Európában egyedülálló kezdeményezéssel segíti a nők által létrehozott, illetve a nők helyzetének javítását támogató startupokat. Az F-LANE pályázat célja, hogy minél több nő vállalhasson vezető szerepet a technológiai fejlődésben, és világszerte segíthessék társaikat is. A pályázatra természetesen magyar startupok is jelentkezhetnek. A […]
Digitális világ ingyen - Online jelenlét pályázat
Xpertstudio Kft ingyen elkészíti a pályázó számára a weboldalát – webáruházát vagy mobil Applikációját, Grafikaiarculatát, vagy Videós anyagát – Animációs filmjeit, kivitelezi Adwords és Facebook kampányát. Pályázatot benyújthat bármely szervezet, cég, egyesület, alapítvány, intézmény, önkormányzat, egyéni vállalkozó, egyház és magánszemély. A pályázat aktuális 2016.Október.10-től Pályázat zárás időpontja: 2016. December 20. JELENTKEZEM és kitöltöm a pályázati […]
Buktatók a közösségi médiában: ezeket a szokásokat hagyjuk el a siker érdekében
Veled is megesett már, hogy a Forbes-t lapozgatva arra gondoltál, milyen lenne egyszer a magazin hasábjain szerepelni? Elképzelted valaha, hogy egy neves díjátadón a te nevedet harsogják a mikrofonba? Idézni tudnál a Jobs című filmből, és kívülről fújod a világ leghíresebb sikertörténeteit? Talán nem nagy merészség azt feltételezni, hogy jó páran járunk hasonló cipőben. Legtöbbünk azonban már a megszületésük pillanatában melegebb […]
Még több állás
Hello!
Eazy Digital is a new wave digital agency founded in Budapest. The largest division is Google and Facebook ad management.

„A vásárlóknak egyre fontosabb az edukáció” – interjú Pörzse Norberttel, a vágyaim.hu ügyvezetőjével

Nemrégiben hozták nyilvánosságra az Ország Boltja 2023 verseny eredményeit: ügyfelünk, a Vágyaim.hu mind a Minőség díj, mind pedig a Népszerűségi díj esetében az első helyet szerezte meg a saját kategóriájában. Vajon mi a siker titka? Depo Ecommerce Évkönyv & Toplista 2023 című magazinunkban többek között erről is beszélgettünk Pörzse Norbert ügyvezetővel.  Az internet hőskorában az […]

„A vásárlóknak egyre fontosabb az edukáció” – interjú Pörzse Norberttel, a vágyaim.hu ügyvezetőjével

Nemrégiben hozták nyilvánosságra az Ország Boltja 2023 verseny eredményeit: ügyfelünk, a Vágyaim.hu mind a Minőség díj, mind pedig a Népszerűségi díj esetében az első helyet szerezte meg a saját kategóriájában. Vajon mi a siker titka? Depo Ecommerce Évkönyv & Toplista 2023 című magazinunkban többek között erről is beszélgettünk Pörzse Norbert ügyvezetővel.  Az internet hőskorában az […]
Hello!
493 forgalmazó, 3 116 767 termék
Nálunk tényleg megtalálod amit keresel!
Iratkozz fel hírlevelünkre!
mehet
Copyrights © 2022 EAZY Digital
Adatvédelmi Tájékoztató