Menü

10 tipp a sikeres keresőoptimalizálásért

by google news, January 24, 2016
A keresők fejlődésével a keresőoptimalizálás, angolul SEO ( Search Engine Optimalisation) is folyamatosan fejlődik. Amikor jó SEO-ról beszélünk, akkor nem csak azt kell szem előtt tartanunk, hogy milyen folyamatok zajlanak a weboldalunkon, vagy hogy mik a prioritásaink, hanem figyelemmel kell kísérnünk a Google változásait is. A következő tippek friss ötleteket és a legjobb gyakorlatokat mutatják […]

A keresők fejlődésével a keresőoptimalizálás, angolul SEO ( Search Engine Optimalisation) is folyamatosan fejlődik. Amikor jó SEO-ról beszélünk, akkor nem csak azt kell szem előtt tartanunk, hogy milyen folyamatok zajlanak a weboldalunkon, vagy hogy mik a prioritásaink, hanem figyelemmel kell kísérnünk a Google változásait is. A következő tippek friss ötleteket és a legjobb gyakorlatokat mutatják be a keresőoptimalizálás témájában.


1.Kezdd a napot azzal, hogy képbe kerülsz!

Attól függően, hogy mennyi a tapasztalatod a keresőoptimalizálásban, előfordulhat, hogy minden napot azzal kezdesz, hogy ellenőrzöd a platformot, de az is, hogy nem. Érdemes beállítani saját magunknak egy email értesítést, ami általánosan tájékoztat bennünket a weboldalunk és az azon lévő tartalmak állapotával kapcsolatban. Az értesítésbe érdemes beállítani a forgalom összegzését, a top kulcsszavak aktivitását, az ajánlások összefoglalóját és a marketing csatorna teljesítményének az áttekintését.

2. Nézz utána, kik lehetnek versenytársak!

Ha ismered a piacon lévő versenytársaidat, akkor valószínűleg már kutattál is egy kicsit utánuk. De mi a helyzet az új márkákkal, akik eddig nem vettek el tőled forgalmat, vagy a létező márkákkal, akiknek változott a fókusza, és mostantól a te ügyfeleid figyelmét fogják felkelteni? Kövesd nyomon azokat, akik a rangsorban egyre feljebb kerülnek az általad megcélzott kulcsszavakkal, és figyeld a tartalmaikat, hogy megakadályozhasd a forgalmad csökkenését.

3. Figyelj a konkurencia jelenlétére a közösségi oldalakon!

A közösségi oldalakon való megjelenés gyakran jó mutatója annak, hogy egy adott pillanatban milyen tartalmak organikusan népszerűek vagy relevánsak. Bár a legtöbben odafigyelnek a saját márkájuk közösségi jelenlétére, a versenytársaké is fontos lehet. A versenytársak közösségi oldalakon legjobban teljesítő tartalmából láthatod, hogy a közönség mit talál relevánsnak a saját kulcsszavaidra keresve, és ezek alapján milyen hiányosságok lehetnek a saját oldaladon.

4.Porold le a régi tartalmakat!

Ne szalaszd el a lehetőséget, hogy áttekintsd a régi tartalmakat, hogy új információkkal, keresőoptimalizálással, esetleg friss tartalommal új életet adj nekik. Bizonyos tartalmak idővel jobb eredményt érhetnek el a keresőoptimalizálásban, mint az, ha teljesen új tartalmat készítesz. A weboldalak tulajdonosai gyakran arra koncentrálnak, hogy a legfrissebb kampányuk és szolgáltatásuk eredményeit javítsák, és gyakran megfeledkeznek a régebbi oldalakról, vagy kisebb prioritást adnak nekik, pedig ezek jó lehetőséget adnak arra, hogy a közönség megtalálja az oldalt, sőt, hogy egy kis frissítéssel új látogatókat is vonzhatnak.

5.Jegyzetelj!

Ha új kulcsszót szeretnél az oldaladhoz adni, vagy változtatni a weboldal struktúrájában, esetleg a csapatod új tartalmakat hozott létre egy kampányodhoz, akkor jegyzetelj, mert ez meg fogja könnyíteni az eredmények figyelemmel kísérését. Amikor a kulcsszó és tartalom csoportok teljesítményét ellenőrzöd, és változást látsz, érdemes megjegyzést fűzni az elemzéshez, mert a későbbiekben könnyebben meg tudod majd állapítani a változások hatását. Minden jegyzettel időt spórolsz meg magadnak, amit nem azzal kell majd töltened, hogy rájöjj, miért változott meg az oldalad forgalma.

6.Hozz létre kulcsszócsoportokat!

Érdemes minél több kulcsszócsoportot kialakítani, amik hogy tükrözik a termékeket, szolgáltatásokat, marketing kampányokat, közönségszegmenseket, üzeneteket, földrajzi helyzeteket stb.. Fontold meg, hogy több különböző típusú csoportot hozol létre, hogy össze tudd hasonlítani a termékeket, szolgáltatásokat, üzeneteket, kampányokat. Nem csak a belső marketing erőfeszítések elemzésére, a versenytársak lépéseinek figyelésére és elemzésére is használhatóak.

7.Hozz létre tartalmi csoportokat!

A kulcsszócsoportok mellett a tartalmat is érdemes tematizálni, csoportosítani. Csoportosíthatóak a tartalmak a kulcsszócsoportoknak megfelelően, például külön a termékeket, szolgáltatásokat csoportosíthatunk, de a tartalom típusa szerint is lehetséges, például csoportosíthatunk külön videókat, esettanulmányokat és blogtartalmakat is. Ezen kívül például a felhasználásuk alapján is létre lehet hozni tartalomcsoportokat, például kiválogatva a lead generáló, vagyis sok olvasót hozó és a figyelemfelkeltő tartalmakat. A tartalom csoportosításával könnyebb a kulcsszócsoportok összehasonlítása, és jobban átlátható, hogy milyen forgalmat generál a weboldal tartalma.

8.Figyeld a top kulcsszavaid aktivitását!

A top kulcsszó aktivitás alapvetően azoknak a kulcsszavaknak, illetve a hozzájuk kapcsolódó tartalmaknak az aktivitását jelenti, amelyek az elmúlt pár hétben a legjobb eredményt érték el a keresőoptimalizálás során. Érdemes odafigyelni azokra a kulcsszavakra is, amelyeknek csökken a tevékenysége, mert ez nem csak azt árulja el, hogy mikor találtuk el a jó tartalom és kulcsszó kombinációt, de a közönség szükségletének és érdeklődésének a változására is következtethetünk.

9.Figyeld a versenytársaid top kulcsszó aktivitását!

A versenytársak top kulcsszó aktivitásának figyelésével nem csak azt tudhatod meg, hogy a saját kulcsszavaid közül melyekre fókuszálnak, de az azokhoz kapcsolódó tartalmat is vizsgálhatod. Ezek az adatok segíthetnek a jövőben az új tartalmak létrehozásában, valamint a már meglévő tartalom javításában.

10.Legyen az ajánlásaidnak fontossági sorrendje!

Ha keresőoptimalizálást vagy tartalommegosztó platformot használsz, előfordulhat, hogy az oldal ajánlatlistát is készít, azonban ez a lista nem feltétlenül épül fel jól. Az ajánlások fontossági sorrendbe állítása nem csak abban segít, hogy azok ésszerűek legyenek, hanem abban is, hogy a legfontosabb tartalomra kerüljön a fókusz. Legyen az az egész weboldalra kiterjedő lista vagy olyan, amely egy speciális tartalom vagy kulcsszó csoportra fókuszál, fontos, hogy a platformodon az ajánlásokból ki tudd válogatni azokat, amelyekre valóban szükséged van.

 

Uncategorized @hu

Tinder: új funkcióval bővült az alkalmazás

Új funkciót vezet be a Tinder, amely lehetővé teszi a csoportok létrehozását. Az új csoport indítását követően láthatóvá válik, melyik Facebook ismerősünk használja az alkalmazást. A Tinder 2012 elején indult, de Európában csak 2013 nyarán lett annyi felhasználója, hogy elérje a működéshez szükséges felhasználószámot. A napjainkban már többmillió felhasználóval rendelkező társkereső alkalmazás sikere az egyszerűségében […]
2016-05-03
Uncategorized @hu

A tavasz eddigi hat legsikeresebb videókampánya

Érdemes figyelemmel kísérni a YouTube legnézettebb videóit. Egyfelől izgalmas látni, hogy mely videó hirdetések keltik fel leginkább az emberek figyelmét, másfelől ötleteket is adhatnak számunkra saját videóink témaválasztása során. Lassan a tavasz közepén járva tekintsük át az eddigi legnézettebb videókat a YouTube. A tavasz eddigi legnézettebb videója az Always legújabb #LikeAGirl videója volt, amelyet több […]
2016-04-18
Uncategorized @hu

A mesterséges intelligencia a marketingben

Az ügyfélszolgálat fontos szerepet tölthet be a cégek marketingjében és az új trendek azt mutatják, hogy ebben egyre nagyobb szerepe van az automatizálásnak is. Ha csak a Facebook elmúlt hónapban tett bejelentésére gondolunk a chat botok bevezetéséről a Messenger applikációban - mellyel a felhasználók ügyfélszolgálat helyett mesterséges intelligenciával beszélgethetnek például a rendeléseikről különféle cégekkel-, felmerülhet […]
2016-05-19
Hírek

3 dolog, amivel a Gmail befolyásolja az e-mail kampányod

Elkészítesz egy gyilkos e-mail kampányt, órákat töltöttél a befejezésével, alig várod, hogy bekerüljön az ügyfelek postaládájába, aztán eszedbe jut, hogy vajon tényleg bejut oda? Ahhoz, hogy biztos legyen a siker, ismerd meg, hogyan befolyásolhatja a Gmail az e-mail marketing játékszabályokat. Korlátozza a marketingesek kreatív erőfeszítéseit A Gmail már több mint egy évtizede működik. Mégis, a […]
2017-12-18
Uncategorized @hu

Automatizált marketing a jövő?

A válasz röviden lehetne annyi, hogy igen, szükség van emberre a szövegírás világában akkor is, ha automatikusan is generálhatunk szövegeket, de ne elégedjünk meg egy rövid válasszal. Négy példán keresztül bemutatom, mely területeken van szükség az automatizálás mellett az emberi kézre és kreativitásra a marketing világában. Szövegírás Bár az automatizálás sok esetben azt jelentheti, hogy […]
2015-12-13
Uncategorized @hu

Last minute tippek karácsonyi közösségi média kampányokhoz

Pár nap és itt a karácsony. A karácsonyi marketing kampányok még mindig zajlanak, hiszen ez az év legmozgalmasabb időszaka a kereskedők számára, főleg hogy sokan utolsó pillanatra hagyják az ajándékvásárlást. A november közepén elkezdett kampányok az ünnepek közeledtével kezdenek tetőzni, de nézzük meg – akár a jövőbe tekintve –, hogyan érdemes felépíteni a karácsonyi marketing kampányt […]
2015-12-19
Uncategorized @hu

Mikro momentumok jelentőssége a nyaralásokban

Az utazásokat sok készülődés és tervezés előzi meg, ami során akaratlanul is az okos eszközeinkhez fordulunk ötletekért, inspirációkért. A Google összegyűjtötte és utazási mikro momentumokba rendszerezte melyek a legfontosabb pillanatok az utazással foglalkozó márkák, cégek számára. Cikkünkből kiderül hogyan érdemes jelen lenni a megfelelő pillanatokban az ügyfelek számára, amikor éppen termékeinkre, szolgáltatásainkra keresnek. Az egyik […]
2016-07-27
Hírek

A személyre szabott hirdetések hatékonyabbak

A Colimbiai Egyetem kutatói több mint 3,5 millió Facebook felhasználót vizsgált meg, hogy lássa, hogyan reagálnak a személyre szabott reklámokra a pszichológiai profiljuk alapján. Ezeket az információkat az általuk kedvelt vagy követett témákból gyűjtötték össze. Az eredmény alapján elmondható, hogy az emberek jobban reagálnak a személyre szabott hirdetésekre. Sandra Matz, a kutatás vezetője elmondta, hogy […]
2017-11-30
Egészség-sport cikkek kereskedelme - a tavaszi megújulás jegyében
Műszaki cikkek kereskedelme, avagy “mit dobott a gép”?
Pharma szektor a digitális jelenben – "Ki nyeli le a keserű pirulát?"
FMCG kiskereskedelem térben és időben
Trendek és elemzések a hazai e-commerce szereplőinél 2022-ben
Még több podcast
Állások
MKB Bank: FinTech Verseny
A FinTech Verseny célja, hogy az MKB Bank megtalálja azokat a digitális pénzügyi megoldásokat, újszerű digitális megközelítéseket, amelyek továbbfejlesztéséhez, megvalósításához, piaci bevezetéséhez banki partnerre van szükség. Az MKB Bank inkubációs központjában az alábbi támogatást nyújtja: Mentor Program, amelynek keretében banki, FinTech, IT biztonsági, technológiai, üzleti, marketing, UX és jogi szakemberek segítik a kiválasztott megoldások továbbfejlesztését, […]
Berlin Startup Calling 2016 Ötletverseny
A fejedben van a következő nagy tech ötlet? A lehető legjobb helyen jársz! A Visual Meta most lehetőséget nyújt arra, hogy az üzleti projekted végre valósággá váljon. Készítsd el az ötleted összefoglalóját és nevezz a pénzdíjakért és tárgyi nyereményekért összesen 15 000 euró értékben. Modern világunk fejlődésének egyik alappillére a technológia. A digitális technológiák fejlődése […]
Nemzetközi pályázat - Fókuszban a női startupok
Magyarok is indulhatnak a Vodafone nemzetközi pályázatán A Németországban működő Vodafone Institution egy Európában egyedülálló kezdeményezéssel segíti a nők által létrehozott, illetve a nők helyzetének javítását támogató startupokat. Az F-LANE pályázat célja, hogy minél több nő vállalhasson vezető szerepet a technológiai fejlődésben, és világszerte segíthessék társaikat is. A pályázatra természetesen magyar startupok is jelentkezhetnek. A […]
Digitális világ ingyen - Online jelenlét pályázat
Xpertstudio Kft ingyen elkészíti a pályázó számára a weboldalát – webáruházát vagy mobil Applikációját, Grafikaiarculatát, vagy Videós anyagát – Animációs filmjeit, kivitelezi Adwords és Facebook kampányát. Pályázatot benyújthat bármely szervezet, cég, egyesület, alapítvány, intézmény, önkormányzat, egyéni vállalkozó, egyház és magánszemély. A pályázat aktuális 2016.Október.10-től Pályázat zárás időpontja: 2016. December 20. JELENTKEZEM és kitöltöm a pályázati […]
Buktatók a közösségi médiában: ezeket a szokásokat hagyjuk el a siker érdekében
Veled is megesett már, hogy a Forbes-t lapozgatva arra gondoltál, milyen lenne egyszer a magazin hasábjain szerepelni? Elképzelted valaha, hogy egy neves díjátadón a te nevedet harsogják a mikrofonba? Idézni tudnál a Jobs című filmből, és kívülről fújod a világ leghíresebb sikertörténeteit? Talán nem nagy merészség azt feltételezni, hogy jó páran járunk hasonló cipőben. Legtöbbünk azonban már a megszületésük pillanatában melegebb […]
Még több állás
Hello!
Eazy Digital is a new wave digital agency founded in Budapest. The largest division is Google and Facebook ad management.

„Az online növekedés titka, hogy átlépjük a határokat!”

Meddig növekedhet még a hazai e-commerce piac? Miért nem exportálnak többet a magyar online vállalatok? Milyen lesz a digitális vásárlás jövője? Többek között ezekre a kérdésekre is kerestük a választ Nagy Sándorral, a Future Trade Konferencia szakmai referensével.

„Az online növekedés titka, hogy átlépjük a határokat!”

Meddig növekedhet még a hazai e-commerce piac? Miért nem exportálnak többet a magyar online vállalatok? Milyen lesz a digitális vásárlás jövője? Többek között ezekre a kérdésekre is kerestük a választ Nagy Sándorral, a Future Trade Konferencia szakmai referensével.
Hello!
493 forgalmazó, 3 116 767 termék
Nálunk tényleg megtalálod amit keresel!
Iratkozz fel hírlevelünkre!
mehet
Copyrights © 2022 EAZY Digital
Adatvédelmi Tájékoztató