Menü

9 tartalommarketing tipp a sikeres online jelenlétért

by google news, február 9, 2016
A tartalom a király? Igen! Már évek óta töretlen a tartalommarketing sikere az online marketingben, a keresőoptimalizáással foglalkozó szakemberek egybehangzó véleménye pedig a továbbiakbiakban is csak támogatja ezt az elméletet. A jó tartalommarketinghez azonban kiemelkedő minőségű tartalomra van szükség, ami nem olcsó, valamint az előállítása is időigényes. A továbbiakban ahhoz adunk tippeket, hogyan csökkenthetjük jelentősen a tartalommarketing […]

A tartalom a király? Igen!

Már évek óta töretlen a tartalommarketing sikere az online marketingben, a keresőoptimalizáással foglalkozó szakemberek egybehangzó véleménye pedig a továbbiakbiakban is csak támogatja ezt az elméletet. A jó tartalommarketinghez azonban kiemelkedő minőségű tartalomra van szükség, ami nem olcsó, valamint az előállítása is időigényes. A továbbiakban ahhoz adunk tippeket, hogyan csökkenthetjük jelentősen a tartalommarketing költségeit anélkül, hogy túl sok időt áldoznánk rá.

Koncentráljunk a leghatékonyabb tartalomra!

Számtalan különböző típusú tartalmat hozhatunk létre, amik kombinálásával egy oldal növelheti a látogatóinak számát. Azonban nem minden tartalom megosztása hozza meg ugyanazt az eredményt a forgalomban, a feliratkozók számában vagy a megosztásokban, ahogy az áruk is különbözik. Hogyan válasszuk ki, milyen tartalom a legköltséghatékonyabb? Három lépésben:

  1. Becsüljük fel a különböző típusú tartalmak árát!

Érdemes összegyűjteni és felbecsülni azoknak a tartalmaknak a költségeit, amelyeket létrehozhatunk, például a blogposztok, a videók, az infógrafikák, a diavetítések, az animációk, az eszközök, az e-könyvek, a fényképgyűjtemények, a podcastok stb. árát. Nyilván ezek az árak a konkrét tartalmak esetében eltérhetnek, de érdemes elég pontosan meghatározni a költséghatárokat. Kérhetünk árat szabadúszóktól, akik egy tartalomtípusra specializálódnak, meghatározhatjuk, hogy mennyi időbe telne, hogy mi magunk készítsük el a tartalmat, és kiszámolhatjuk a költségeit, vagy más nyilvános forrásból is szerezhetünk információt arról, hogy mennyibe kerülhet a tartalom előállítása. Elméletben egy ügynökségtől is kérhetünk árajánlatot, azonban ez magasabb árat jelenthet, mint a szabadúszók.

  1. Vizsgáljuk meg, hogyan teljesít a versenytársak tartalma!

Érdemes figyelemmel kísérni azoknak a mutatóknak a kombinációját, amelyek legjobban bemutatják a tartalom teljesítményét. Vizsgálhatjuk a forgalmat, a közösségi oldalakon való megosztást, a kommenteket, a hírlevélre feliratkozók számát vagy azokat az oldalakat, amelyek ránk hivatkoznak. Ha a teljesítmény adatokat a versenytársak tartalmának vizsgálatával is megszerezhetjük. A versenytársak blogbejegyzéseinek teljesítményét a különböző blogokon, a videókat a YouTube-on, a diákat a Slideshare-en, az infógrafikákat pedig a Visual.ly oldalán ellenőrizhetjük. A videók teljesítményét például kiszámolhatjuk úgy, hogy elosztjuk az összes néző számát az összes videóéval. Ha ezt a lehető legtöbb versenytárs esetében megtesszük, akkor pontosabb képet fogunk kapni arról, hogy milyen teljesítményre számíthatunk.

  1. Elemezzük a tartalomtípusok teljesítményét, és válasszuk a legjobbat!

Ha összegyűjtötted az egyes tartalomtípusok teljesítményének az átlagát, és ezeknek a típusoknak az árát, és számoljuk ki, hogy mennyibe kerül egy megtekintés a számunkra. Mindig  arra a mutatóra érdemes koncentrálni, ami  a legfontosabb számunkra. Általában azt tapasztalhatjuk, hogy egy-két tartalomtípus sokkal költséghatékonyabb, mint a többi. Ezekre érdemes fókuszálni a jövőben.

Koncentráljunk a minőségre, ne a mennyiségre!

A legtöbb pénzt azzal szórhatjuk el, ha nem maximalizáljuk az egyes tartalmak teljesítményét. A sikeres bloggerek hetente háromszor-ötször osztanak meg új posztokat, és a marketingesek ezt látva úgy gondolhatják, hogy nekik is ezt kellene tenniük. Azonban ha nincs annyi pénz a költségvetésünkben, hogy 3-5 jó tartalmat publikáljunk, akkor ennek nincs értelme, mert előfordulhat, hogy a bejegyzéseink csak „okék” lesznek. Minden posztnak a lehető legértékesebbnek kell lennie. Havi harminc átlagos bejegyzés helyett havi egy fantasztikus tartalommal jobban jár az oldal. Minden esetben az a fontos, hogy a minőségre koncentráljunk.

A minőségi tartalom előállítása során érdemes szem előtt tartani a 80/20 szabályt, tehát azt, hogy az eredményeid 80%-át az erőfeszítésed 20%-a adja, mert a tartalom előállításba fektetett energiát túlzásba is lehet vinni. Minden extra munka csökkentheti az eredményeinket. Ha egy tartalmat sok erőfeszítéssel hoztunk létre, és maximalizáltuk annak a teljesítményét, érdemes megállni azt, hogy túlzásba essünk. Ne készítsünk olyan egyedi képeket, amelyek nem adnak sokat a posztunk értékéhez, ne variáljuk a stílust, ha könnyen olvasható az oldalunk, sőt, ne javítgassuk folyamatosan a mondatokat, amíg „tökéletesek” nem lesznek. Ezek mind felesleges költségeket jelentenek. Érdemes a lehető legmagasabb minőséget megcélozni, de tudni, hogy egy tartalom mikor lesz olyan jó, amilyen csak lehet.

Hasznosítsunk újra!

Másik mód a költségek csökkentésére a kreativitás. A teljesen új tartalom létrehozása helyett átalakíthatunk már meglévő tartalmat más típusú tartalommá, például egy blogbejegyzést videóvá, infógrafikává vagy diavetítéssé. Ennek az előnye, hogy már nem kell kutatást végezni az új tartalomhoz. Ábrákat is újrahasznosíthatunk, ezzel is gyorsítva a tartalomalkotást. Emellett az új forma eljuthat más célközönséghez, ami mindig jó dolog.

Milyen típusú tartalmakat tudunk így újrahasznosítani? A blogbejegyzéseket legegyszerűbben infógrafikákká, podcastokká, e-könyvekké alakíthatjuk, az infografikákat diavetítésekké vagy videókká, a videókat animált gifekké vagy blogbejegyzésekké. Legtöbb esetben a vizuális tartalom jól működik másik vizuális tartalom formájában, míg az írott tartalom írott vagy szóbeli tartalomként működhet legjobban.

Szánjunk időt a hatékonyság javítására!

Ha mi magunk készítjük, tervezzük vagy reklámozzuk a tartalmunkat, akkor érdemes odafigyelni ezek hatékonyságára. A feladatok elvégzésének sebességét néhány technika segítségével javíthatjuk.

Az egyik ilyen technika az, ha a tartalommarketing során csoportokban gondolkodunk, azaz nem egyetlen tartalmat hozunk létre, hanem egyszerre többet. Ha elkezdünk egy feladatot, sokkal egyszerűbb lesz ugyanazt folytatni, ami gyorsabb és jobb munkát eredményez. Mindig időbe telik átlépni egy másik feladatra, egy új ötletre. Ha előre megvan egy egész sor terv, akkor ez az idő megspórolható. Megírhatjuk egyszerre a blogposztjainkat, majd időzíthetjük őket, szerkeszthetjük csoportokban a tartalmakat, összegyűjthetjük az összes olyan ember nevét, akinek reklámozni kívánjuk a tartalmat és még sok más módon csoportosíthatjuk a feladatokat.

Másik technika a külső tartalom előállítók felkérése, amikor nincs elég tapasztalatunk vagy időnk, hogy mi magunk végezzük el a feladatokat. Különösen az első esetben érdemes az outsourcingba fektetni, mert például ha nem tudjuk, hogyan hozzunk létre egy infógrafikát, és mégis úgy döntünk, hogy magunktól hozzuk létre, akkor annak a minőség láthatja kárát. Ezen kívül az outsourcing költséghatékonyabb is lehet, mert egy külső szakember kevesebb, mint fele annyi idő alatt készítheti el számunkra a munkát, mint amennyit nekünk kellene rászánnunk, valamint jobb terméket lesz a végeredmény.

Felejtsük el a tartalommarketing szükségtelen részét!

A tartalom előállításához sok idő, tapasztalat és forrás kell, és ezután még reklámozni is kell azt. Azt azonban nem szabad elfelejteni, hogy nem kell mindenhol népszerűsíteni a tartalmunkat. Fel kell mérni, hogy a marketingünknek mely részéből származik a legkevesebb érték, és csökkenteni kell ennek a szerepét, szem előtt tartva a 80/20 szabályt.

Az üzletünktől függ az, hogy melyik cselekmény a legkevésbé hatékony. Például ha forgalmat szeretnénk vonzani az oldalunkra, és szeretnénk eladni a termékünket, akkor a legtöbb esetben az email marketing a leghatékonyabb, azonban sok marketinges ugyanannyi energiát fektet a közösségi oldalakba, a névjegykártyák osztogatására a konferenciákon, a fórumokon posztolásra és így tovább. Kis költségvetés esetén azonban érdemes elsősorban a leghatékonyabb, legjobb eredményeket produkáló eszközökre támaszkodni.

Legyünk a lehető legspecifikusabbak!

Elsőre szomorú lehet ezt hallani, de nagyon nehéz versenyezni a nagy költségvetésekkel. Ha olyan kulcsszót akarunk megcélozni, amit ők is, akkor fantasztikus tartalommal kell előrukkolnunk, és annyit reklámozni, amennyit csak tudjuk, ami természetesen költséges. Azonban a jó hír az, hogy nem kell versenyezni a nagy költségvetésű cégekkel.

A népszerű kulcsszavakkal szemben választhatunk hosszabb kulcsszavakat, mert ezeknél tipikusan kisebb a verseny, és sokkal könnyebb jó helyezést elérni a keresők rangsorában. Ezzel a módszerrel nem lesz azonnal nagy forgalmunk, és ez sok céget elijeszthet, de a fogalom folyamatosan növekedni fog, ahogy a feliratkozók listája is. A forgalom exponenciálisan nő, és a kezdeti kis eredményeket követően indul be a növekedés. Érdemes specifikusabb célközönségnek írni, mert minél specifikusabb a tartalom és a közönség, annál kisebb versennyel kell megküzdenünk az induláskor. A közönséget az idő előrehaladtával lehet még bővíteni.

Osszunk meg értékes személyes tapasztalatokat!

Az átláthatóság hatékonnyá teszi a tartalommarketinget. Ebben az esetben az átláthatóság olyan adatokat és információkat jelentenek, amelyek a színfalak mögül származnak, például a Google Analytics adataiból vagy saját elemzésekből. Bármilyen témában írunk, személyes adatokkal, kísérletekkel alátámaszthatjuk az általunk felvetett pontokat, gyakorlatilag bármilyen információval, ami értéked ad a posztunkhoz. Az átláthatóság javítja a tartalmunkat, mert a személyes adatokkal az egyedi lesz, és mivel újat tud mondani a témáról. Ezen kívül a saját adatok használata olcsóbb és gyorsabb is lehet, mint a szakértőktől származók.

Ha lehetséges, szerezzünk ingyen tartalmakat remek alkotóktól!

Ha írókat fogadunk fel, hogy megírják a tartalmakat nekünk, az költséges, de lehetőség van arra is, hogy ingyen szerezzünk remek tartalmat. A megoldás a vendég posztok lehetővé tétele az oldalunkon. Nem kell elfogadnunk minden tartalmat, amit a vendégírók küldenek nekünk, de a jó minőségű írásokat publikálhatjuk azért cserébe, hogy ezzel reklámozzuk az oldalukat. Kétféleképpen találhatunk jó vendégírókat: létrehozhatunk az oldalunkon egy oldalt, amit megtalálhatnak a potenciális írók, vagy manuálisan is kereshetünk írókat, például ha meglátunk a versenytársak oldalán egy jó vendégposztot, mi is felkérhetjük az írót, hogy hozzájáruljon az oldalunkhoz.

Ezek közül az előbbiben van kevesebb munka, így hosszú távon érdemesebb ezt használni. Egy jó vendégposzt útmutató oldalnak a következőket kell tartalmaznia:

  1. Ösztönzés az íróknak: Amikor egy tartalomgyártó megtaláltja az oldalunkat, akkor az lesz az első kérdése, hogy megéri-e együttműködni ezzel az oldallal. Minél nagyobb az oldalunk, annál többet ajánlunk az íróknak. Az íróknak csábító lehet az oldal látogatottsága, a linkek és az oldal hírneve is.
  2. Mire van szükséged: ha a tartalomkészítő érdeklődik az oldalunk iránt, világossá kell tennünk, hogy csak kiváló minőségű tartalomra van szükségünk. Ha adott stílusban, terjedelemben publikálunk, ez is része lehet az elvárásunknak.
  3. Vázoljuk, hogy milyen információkkal lépjenek kapcsolatba velünk, mert nem szeretnénk szükségtelen információkkal emaileket kapni. A felesleges emailek pazarolják az időnket.

A frissítés épp olyan hasznos lehet, mint az új tartalom

A tartalomalkotók gyakran szembesülnek azzal, hogy a tartalmuk elavul, de teljesen új posztok írása helyett a régi tartalmat is hasznosíthatjuk. Az egyik lehetőség az időérzékeny tartalmak frissítése. A dolgok általában fokozatosan változnak az idővel, így teljesen új tartalom írása helyett elegendő lehet frissíteni az eredeti tartalmat, hogy tükrözze az iparág kis változásait. A másik lehetőség az örökzöld, minőségi tartalom újra publikálása. Kezdetben kicsi lehet az olvasóközönségünk, aminek az lehet az eredménye, hogy az olvasóink nem találkoznak a régebbi jó tartalmainkkal. Az új megosztással, nagyobb közönség számára tehetjük láthatóvá a régebbi posztokat. Bár nem érdemes túl gyakran megismételni ezt, gyakorlatilag erőfeszítés nélkül új posztunk lehet.

Válogassuk meg jól, hol népszerűsítjük magunkat!

Gondoskodnunk kell róla, hogy minden reklámozási munkánk megfelelően megtérül. Ha limitált időnk van, akkor arra kell koncentrálnunk, ami a legtöbb forgalmat eredményezi az új tartalmunk számára. A tartalom reklámozás első lépése mindig lehet a hírlevél. Ez azoknak szól, akik már eléggé megszerették a tartalmainkat, hogy feliratkozzanak. Ők tartoznak abba a csoportba, akik valószínűleg meg fogják osztani az új tartalmunkat az új közönségnek.

Nem minden rajongó szeretne emailt kapni, vannak, akik szívesebben követnek bennünket a közösségi oldalakon. Azonban, ha megosztunk egy új tartalmat a közösségi oldalon, előfordulhat, hogy az olvasó nem veszi ezt észre. Helyette érdemes lehet személyes üzenetben elküldeni a tartalmat azoknak, akik már megosztották a korábbi posztjainkat. Ha limitált időnk van, akkor érdemes csak azoknak az érdeklődőknek személyesen elküldeni a posztunkat, akiknek a legtöbb követőjük van, mert az ő megosztásuk sokkal több emberhez juthat el, mint egy átlagfelhasználó posztja.

Összegzés

A tartalommarketingben minden a minőségről szól és ez általában nem olcsó. Azonban még a kis cégek is kihasználhatják a tartalommarketing előnyeit, függetlenül attól, hogy kicsi a költségvetésük. Néhány tipp hasznosításával ésszerű mértékűre lehet csökkenteni a tartalommarketing költségeit.

Uncategorized @hu

A mesterséges intelligencia a marketingben

Az ügyfélszolgálat fontos szerepet tölthet be a cégek marketingjében és az új trendek azt mutatják, hogy ebben egyre nagyobb szerepe van az automatizálásnak is. Ha csak a Facebook elmúlt hónapban tett bejelentésére gondolunk a chat botok bevezetéséről a Messenger applikációban - mellyel a felhasználók ügyfélszolgálat helyett mesterséges intelligenciával beszélgethetnek például a rendeléseikről különféle cégekkel-, felmerülhet […]
2016-05-19
Uncategorized @hu

Témanaptár: szezonalitás a tartalommarketingben

A témanaptár megtervezését érdemes tematikus eseményekhez, fontos napokhoz igazítani, átgondolni milyen tartalmat kívánunk megosztani a követőinkkel. Minél részletesebben, és minél hosszabb távra tervezi meg egy cég azt, hogy mikor milyen tartalmat fog közzétenni, annál jobban biztosíthatja azt, hogy a tartalmak rendszeresen jelenjenek meg. Ez a rendszeresség pedig lehetővé teszi azt, hogy a cég kiépítse az […]
2016-02-25
Uncategorized @hu

Facebook Live: érkezik az asztali verzió

Remek hírrel szolgálhatunk a Facebook Live kedvelőinek: Zuckerberg és csapata nemrég megerősítette, hogy a jövőben nem csupán okostelefonunkról, de asztali számítógépünkről is szempillantás alatt élő adásba kerülhetünk majd. Közel egy éve rajtolt a Facebook Live funkciója, ami azóta milliók kedvelt kiegészítőjévé vált. A hírességek, bloggerek, vloggerek mellett az átlagfelhasználók is előszeretettel indítanak élő közvetítést, egy dolgot viszont […]
2016-09-26
Hírek

9 social media trend 2018-ban

Az elmúlt évben sok fontos dolog történt a közösségi médián: a Facebook volt a legnépszerűbb, a Snapchat és az Instagram meghódította a fiatalokat, az Egyesült Államok elnöke 140 karakterben közölte a politikáját, az Apple bejelentette, hogy megváltoztatja a mobil eszközökkel való interakció módját…. A social media már készen áll az idei évre, számos új technológiai […]
2018-01-10
Uncategorized @hu

Az okostelefonok a jövő

Az eredmények kiértékelése folyamán arra az eredményre jutottak, hogy az emberek fele ma Magyarországon okostelefonok használ, a 35 év alatti korosztályban pedig ez az arány 80%. Összességében 2012 óta az okostelefon használók száma 2,2-szeresére nőtt. Okostelefonokat heti rendszerességgel változatos tevékenységekre használnak a megkérdezett felhasználók, a válaszadók leggyakrabban a keresést emelték ki 38%-ban, valamint ugyanilyen arányban […]
2015-11-17
Hírek

14 módja az Instagram profil optimalizálásának

2017-ben az Instagram további 100 millió felhasználóval bővült és idén is számíthatunk hasonló növekedésre. Az emberek ezt a felületet használják, ha fotókat és videókat szeretnének megnézni vagy közzé tenni. Itt az emberek tízszer nagyobb valószínűséggel lépnek kapcsolatba a márkákkal, mint más felületeken. Annak érdekében, hogy kihasználjuk az Instagramban rejlő lehetőségeket, az alábbiakban ismertetett ötleteket alkalmazd! […]
2018-03-28
Uncategorized @hu

Érzelmek a marketingben: Hogyan hassunk tudat alatt a vásárlóinkra?

Mary Rose Maguire, a Maguire Copywriting egyik vezetője szerint a vevő azt hiheti, puszta logika alapján hoz döntést a vásárlásról, azonban valójában az érzelmei befolyásolják ebben. De vajon mely érzelem ösztönözheti az érdeklődőt abban, hogy a mi szolgáltatásunkat vagy termékünket válassza? A válasz tulajdonképp bármelyik érzelem lehet, abban az esetben, ha megfelelően alkalmazzuk. A weboldalak […]
2015-11-23
Uncategorized @hu

Globalizáció és marketing: Miért fontosak a nemzetközi trendek?

Napjaink szűkülő világában a globalizációnak köszönhetően egyre több cég látja a világot egyetlen piacnak. A nemzetközi trendek alapvetően meghatározzák, milyen globális marketing stratégiát választanak egy-egy iparág kulcsszereplői, akik jellemzően nem csak a hazai vagy a nemzetközi piacra szánják termékeiket, hanem világszerte kívánnak hatást gyakorolni a fogyasztókra. A technológia gyors fejlődése az elmúlt években lehetővé tette […]
2016-01-11
A vinted story – Digitális turkálóból gigantikus online piactér
A recommerce felemelkedése – menő lett a használt cucc?
Az e-kereskedelem jövője
Még több podcast
Állások
MKB Bank: FinTech Verseny
A FinTech Verseny célja, hogy az MKB Bank megtalálja azokat a digitális pénzügyi megoldásokat, újszerű digitális megközelítéseket, amelyek továbbfejlesztéséhez, megvalósításához, piaci bevezetéséhez banki partnerre van szükség. Az MKB Bank inkubációs központjában az alábbi támogatást nyújtja: Mentor Program, amelynek keretében banki, FinTech, IT biztonsági, technológiai, üzleti, marketing, UX és jogi szakemberek segítik a kiválasztott megoldások továbbfejlesztését, […]
Berlin Startup Calling 2016 Ötletverseny
A fejedben van a következő nagy tech ötlet? A lehető legjobb helyen jársz! A Visual Meta most lehetőséget nyújt arra, hogy az üzleti projekted végre valósággá váljon. Készítsd el az ötleted összefoglalóját és nevezz a pénzdíjakért és tárgyi nyereményekért összesen 15 000 euró értékben. Modern világunk fejlődésének egyik alappillére a technológia. A digitális technológiák fejlődése […]
Nemzetközi pályázat - Fókuszban a női startupok
Magyarok is indulhatnak a Vodafone nemzetközi pályázatán A Németországban működő Vodafone Institution egy Európában egyedülálló kezdeményezéssel segíti a nők által létrehozott, illetve a nők helyzetének javítását támogató startupokat. Az F-LANE pályázat célja, hogy minél több nő vállalhasson vezető szerepet a technológiai fejlődésben, és világszerte segíthessék társaikat is. A pályázatra természetesen magyar startupok is jelentkezhetnek. A […]
Digitális világ ingyen - Online jelenlét pályázat
Xpertstudio Kft ingyen elkészíti a pályázó számára a weboldalát – webáruházát vagy mobil Applikációját, Grafikaiarculatát, vagy Videós anyagát – Animációs filmjeit, kivitelezi Adwords és Facebook kampányát. Pályázatot benyújthat bármely szervezet, cég, egyesület, alapítvány, intézmény, önkormányzat, egyéni vállalkozó, egyház és magánszemély. A pályázat aktuális 2016.Október.10-től Pályázat zárás időpontja: 2016. December 20. JELENTKEZEM és kitöltöm a pályázati […]
Buktatók a közösségi médiában: ezeket a szokásokat hagyjuk el a siker érdekében
Veled is megesett már, hogy a Forbes-t lapozgatva arra gondoltál, milyen lenne egyszer a magazin hasábjain szerepelni? Elképzelted valaha, hogy egy neves díjátadón a te nevedet harsogják a mikrofonba? Idézni tudnál a Jobs című filmből, és kívülről fújod a világ leghíresebb sikertörténeteit? Talán nem nagy merészség azt feltételezni, hogy jó páran járunk hasonló cipőben. Legtöbbünk azonban már a megszületésük pillanatában melegebb […]
Még több állás
Hello!
Eazy Digital is a new wave digital agency founded in Budapest. The largest division is Google and Facebook ad management.

„A vásárlóknak egyre fontosabb az edukáció” – interjú Pörzse Norberttel, a vágyaim.hu ügyvezetőjével

Nemrégiben hozták nyilvánosságra az Ország Boltja 2023 verseny eredményeit: ügyfelünk, a Vágyaim.hu mind a Minőség díj, mind pedig a Népszerűségi díj esetében az első helyet szerezte meg a saját kategóriájában. Vajon mi a siker titka? Depo Ecommerce Évkönyv & Toplista 2023 című magazinunkban többek között erről is beszélgettünk Pörzse Norbert ügyvezetővel.  Az internet hőskorában az […]

„A vásárlóknak egyre fontosabb az edukáció” – interjú Pörzse Norberttel, a vágyaim.hu ügyvezetőjével

Nemrégiben hozták nyilvánosságra az Ország Boltja 2023 verseny eredményeit: ügyfelünk, a Vágyaim.hu mind a Minőség díj, mind pedig a Népszerűségi díj esetében az első helyet szerezte meg a saját kategóriájában. Vajon mi a siker titka? Depo Ecommerce Évkönyv & Toplista 2023 című magazinunkban többek között erről is beszélgettünk Pörzse Norbert ügyvezetővel.  Az internet hőskorában az […]
Hello!
493 forgalmazó, 3 116 767 termék
Nálunk tényleg megtalálod amit keresel!
Iratkozz fel hírlevelünkre!
mehet
Copyrights © 2022 EAZY Digital
Adatvédelmi Tájékoztató