Menü

5 digitális marketing trend, amely meghatározza a jövőt

by google news, december 14, 2016
Új platformok és új technológiák jellemzik a digitális marketing jövőjét, ami hamarabb eljön, mint gondolnánk. Összeállításunkban ezekkel a trendekkel foglalkozunk.       Vásárlói szokások és karakterisztikus trendek: Egy marketingterv kidolgozása mindig azzal kezdődik, hogy megértjük a vásárlók változó szükségleteit, ezzel irányt adva az új trendünknek. A piac változásai – beleértve a vásárlók viselkedését – mindig különböző időkben […]

Új platformok és új technológiák jellemzik a digitális marketing jövőjét, ami hamarabb eljön, mint gondolnánk. Összeállításunkban ezekkel a trendekkel foglalkozunk.

  1.       Vásárlói szokások és karakterisztikus trendek:

Egy marketingterv kidolgozása mindig azzal kezdődik, hogy megértjük a vásárlók változó szükségleteit, ezzel irányt adva az új trendünknek. A piac változásai – beleértve a vásárlók viselkedését – mindig különböző időkben történnek. Amikor a trendeket vesszük figyelembe, ott is különböző idősávokat nézünk, van, amelyik rövidebb és van, amelyik hosszabb életű.

A fogyasztó eszközhasználati oldaláról 2 főbb trend növekedését figyelhetjük meg: az okostelefonok adoptációjában és mobilüzenetek folyamatosan növekvő népszerűségében.

A keresések 50%-a mobilon történik, a Facebook-felhasználók 91%-a használja a mobilapplikációt naponta, a Facebook-hirdetésekből származó bevételének 80%-a mobilos hirdetésekből van. A mobilhasználat 90%-a alkalmazásokon keresztül történik.

Egyre több felhasználó szeretné elkerülni a közösségimédia-csatornák publikus oldalait, amikor privát beszélgetést folytatnak, ezért 2017-től sok alapvető változást várhatunk el. Új opciók jelennek majd meg a csevegő alkalmazásokban. Óriási kihívás lesz ez a vállalatok számára, de a trend azt mutatja, hogy lesz egy alternatív opció, amivel el tudják érni a közönséget üzeneteken keresztül.

A mesterséges intelligencia betartotta az ígéretét: a cégeknek már van lehetőségük létrehozni  úgynevezett „bot”-ot (pl. az Apple Siri-je, a Microsoft Cortana-ja stb.). Egyesek szerint a Chatbotok forradalmasíthatják a kommunikáció egy részét.

  1.       Marketing technológia trendek:

A legújabb trend a mesterséges intelligencia és a predektív elemzések használata: kereső marketing az eszközökön belül (Reach), marketing automatizáló eszközök (Act), eszközök, amelyek a weben keresztül megszemélyesítenek (Convert), marketing automatizáció és Cloud szolgáltatások (Engage) mind-mind ennek a trendnek a megerősítése. A technika képes lesz a prediktív elemzésekre, pl. megállapítja a pénzügyi szolgáltatásoknál a csalást és a hitel kockázatát. A jóslások szerint az általános használata a merketingben nőni fog, ahogy a marketing automatizációs szolgáltatások vezetése egyre automatikusabb lesz, és az emberek helyett algoritmusokon fognak alapulni.

  1.       Trendek a marketingtechnikákban:

Elég valószínűtlen, hogy új marketingtechnikák jelennek meg, mert a főbb marketingtechnikák már léteznek, és ezek nagyon jó lehetőségeket adnak arra, hogy digitálisan kommunikáljunk a közönségünkkel.

Tény, hogy a legtöbb cégnek jelenleg csak az alap mobilmarketing van a birtokában: az, hogy mobilbarát az oldaluk. Néhány újdonságot muszáj lesz bevezetniük, mivel 2017-től az új Google pop-up-okat fog használni az okostelefonokon. Az tény, hogy az okostelefon használata kimagaslóan népszerű néhány tevékenységkor (közösségi média, beszélgetés, friss hírek és pletykák elérése), de a felhasználóink többsége még mindig rendelkezik asztali géppel, amit leginkább vásárlásra és részletes tartalmak olvasására használnak. El kell gondolkodnunk azon a stratégián, amellyel mind a kettőt elérhetjük.

Ez a trend megmagyarázza azt hogy a mobilon történő beszélgetések rátája miért olyan alacsony a kiskereskedelemben, és azt, hogy az ilyen oldalak használata és forgalma miért nagyjából egyenlő az asztali és a mobil gépeken.

Egy közönségmérésekkel foglalkozó platform, a comScore néha egy olyan stratégiáról beszél, ami odaköti és méri is a multiplatform-megoldásokat.

  1.       Az új platformok trendjei:

A felhasználók és a brandek közti kommunikációnak, interakciónak megvannak a bevált helyei. A felhasználók a Google-n keresztül keresnek, a Facebookon élnek közösségi életet, üzleti kommunikációt folytatnak a LinkedInen keresztül stb. Természetes, hogy ezek a platformok keresik arra a megoldást, hogyan tudják a közönséget növelni, és pénzt keresni.

Nézzük, mit gondolnak feltörekvő technikáknak. A legutolsó Gartner 2016 Technology Hypecycle rávilágított rengeteg fejlesztésre, amelyeket be akarnak építeni a szolgáltatásaikba a hatalmas költségvetéses humán erőforrással rendelkező megaplatformok, mint a Google vagy a Facebook. Ilyen például a kiterjesztett valóság, a kognitív szakértés és tanácsadás (Chatbot) IoT integráció beleértve az „okos otthonokat”, amelyek csatlakoznak a mobileszközökre. Ezek közül a fejlett technológiai megközelítések közül rengeteg nem lesz releváns egy átlagos vállalatnak a fogyasztókkal való kommunikáció terén, de összeszedtük a legpraktikusabb kommunikációs innovációkat, amiket a cégek 2017-ben használni tudnak.

           – általános célú gépi intelligencia

           – hirdetések blokkolása

           – felhasználói adatfelületek

           – valós időben történő marketing (megszemélyesítés és nem real-time PR)

           – megszemélyesítés, tartalmak személyessé tétele

           – programot biztosító TV-hirdetések

           – cross-device azonosíthatóság

           – virtuális személyi asszisztens

           – programot biztosító direkt marketing

  1.    Trendek a marketing menedzsmentben:

Az utolsó kategória, amivel a marketingeseknek és a vezetőknek tisztában kell lenni, az a marketingmenedzsment. A vezető trend jelenleg a digitális transzformáció, ami a digitális marketingtevékenységek és technológiáknak integrációja egy szélesebb marketing- és üzleti tevékenységbe, amely létrehozza a digitális vállalatot.

Ez az átváltozás évek óta koncepcióként van jelen. Amíg ezek a tanácsadók főként nagyobb szervezetekkel dolgoznak együtt, a Smart Insights – amely az összes méretű szervezeteket lefedi – kimutatta, hogy a legtöbb vállalat aktívan dolgozik a digitális átalakításon: a céljuk egy – a vevőkkel való – integrált kommunikáció a digitális eszközökön keresztül, különösen a mobil és közösségi csatornákon.

Ez inkább egy úgynevezett „always-on” marketingtevékenységekre fókuszál, az olyan kampányok helyett, amelyek nem tipikusan szól hozzá az inbound marketing főbb fejlesztéseihez, a marketing automatizálásához, vagy fejleszti a felhasználótapasztalatokat. Tehát a legfőbb trend az, hogy fejlesszük a kommunikációk integrációját az eszközökön keresztül. Ez azokon az intuíciókon alapuljon, hogy a fogyasztók hogyan váltogatnak meggyőző gyorsasággal a csatornák között, és eközben folyamatosan kövessük a vásárlói szokásaiknak modelljét.

A 2017-es év is rengeteg lehetőséget rejteget, tarts velünk és kezd velük az új évet. Ismerd meg a legújabb üzleti és marketingtrendeket a IV. Magyar Marketing Fesztiválon, 2017. január 26-án.

Uncategorized @hu

Mit tegyünk, hogy elkerüljük a spam mappát?

Akár hírlevelet küldünk, akár csak egy privát levelet, fontos szempont, hogy a leveleink ne a SPAM mappába kerüljenek. Ehhez azonban nem csak a levél felépítése és tartalma számít, hanem a megfelelő hitelesítés és a korábbi üzenetek. Az alábbi szempontoknak kell megfelelnie az emaileknek: Tartalmi elemek: Linkek: Ellenőrizzük, hogy minden link működik-e, ellenkező esetben a címzetteknek […]
2016-08-03
Hírek

Hogyan segítik a Facebook csoportok céged növekedését?

Régóta léteznek Facebook csoportok, melyek egy adott téma köré szerveződnek. Ezek gyakran egyeznek egy márka tevékenységével, így érdemes ezekhez a csoportokhoz csatlakozni. Mutatjuk miért! Személyes ajánlás A Facebook oldalak elérése az algoritmus változását követően lecsökkent, így egy csoport létrehozása, vagy egy csoporthoz való tartozás nagyon jó módja a célközönség elérésének. A csoportokban erős a személyes […]
2017-07-07
Uncategorized @hu

4+1 ok, ami miatt érdemes több nyelven hirdetni

Marketing szakemberként érdemes tudnunk, hogy az internethasználók 75%-a csak akkor hoz fontos vásárlási döntést, ha a termék vagy szolgáltatás leírása egy általuk beszélt nyelven van. Ehhez kapcsolódik, hogy a felhasználók 70%-a egy reprezentatív kutatásban NEM az angolt jelölte meg, mint anyanyelvet. Ezekben az adatokban, ha jobban megnézzük, hatalmas lehetőségek vannak elrejtve: következzen tehát 4+1 ok, ami […]
2015-12-08
Uncategorized @hu

SEO: 4+1 lépés a kulcsszavak kiválasztásához

A kulcsszókutatás a legfontosabb, leggyakoribb és legnagyobb precizitást igénylő online marketing tevékenységek egyike. A megfelelő kulcsszavak kiválasztásán áll vagy bukik a weboldalad jó helyezése, ezen keresztül ismerheted meg jobban a célközönséged igényeit, sőt segítségével akár újabb piaci résekre is bukkanhatsz. Így nem pusztán látogatókat, hanem potenciális vevőket, ügyfeleket vonzol az oldaladra. Nézzük, hogyan érdemes nekifogni! 1. Haladj az általánostól a konkrétabb […]
2016-11-08
Uncategorized @hu

Snapchat: az internetes zaklatás új lehetőségei?

A tinédzserek körében az egyik legnépszerűbb közösségi média felület a Snapchat, melynek innovatív funkciói veszélyesek is lehetnek a felhasználók számára. A cyberbullying, azaz az internetes zaklatás a megfélemlítés online változata, mely elsősorban a fiatalok körében tapasztalható. Mindegy, hogy diákról vagy szülőről, gyerekről vagy felnőttről van szó, mindenkit érint a kiberzaklatás. Mégis a tinédzserek vannak a […]
2016-04-28
Uncategorized @hu

10 legnépszerűbb Rio 2016 videó, amiért megőrül az internet

Két nap múlva veszi kezdetét a Rio 2016, vagyis a riói olimpia, ami az első nyári olimipa, amelyet Dél-Amerikában rendeznek. A rendezőország mellett külön érdekes még, hogy idén rekordot döntött a részt vevő országok száma is, 206 ország 10500 sportolójával minden idők legnagyobb olimpiájára készülhetünk. Nem hagyta hidegen az esemény az online világot sem, rengeteg […]
2016-08-03
Uncategorized @hu

Facebook: 3 trend, ami átírja az online marketinget idén

Nemrég Ed Couchman, a Facebook egyik üzletágának vezetője három, a tartalommarketing világát legjobban befolyásoló globális trendet jósolt a következő évekre az idei, nemzetközi Tartalommarketing Találkozón (Content Marketing Summit ), Londonban. 1.A mobil az elsődleges platform Ahogy azt Couchman beismerte, bár a mobilok szerepéről már mindenki tud, a változás üteméről kevés szó esik. Amint azt az előadó felvázolta, a televíziónak […]
2016-01-06
Uncategorized @hu

9 tartalommarketing tipp a sikeres online jelenlétért

A tartalom a király? Igen! Már évek óta töretlen a tartalommarketing sikere az online marketingben, a keresőoptimalizáással foglalkozó szakemberek egybehangzó véleménye pedig a továbbiakbiakban is csak támogatja ezt az elméletet. A jó tartalommarketinghez azonban kiemelkedő minőségű tartalomra van szükség, ami nem olcsó, valamint az előállítása is időigényes. A továbbiakban ahhoz adunk tippeket, hogyan csökkenthetjük jelentősen a tartalommarketing […]
2016-02-09
Az e-kereskedelem jövője
Online könyvkereskedelem - Hanyatlás vagy fénykor?
Van mire koccintani? - Alkoholos italok az online piactéren
Még több podcast
Állások
MKB Bank: FinTech Verseny
A FinTech Verseny célja, hogy az MKB Bank megtalálja azokat a digitális pénzügyi megoldásokat, újszerű digitális megközelítéseket, amelyek továbbfejlesztéséhez, megvalósításához, piaci bevezetéséhez banki partnerre van szükség. Az MKB Bank inkubációs központjában az alábbi támogatást nyújtja: Mentor Program, amelynek keretében banki, FinTech, IT biztonsági, technológiai, üzleti, marketing, UX és jogi szakemberek segítik a kiválasztott megoldások továbbfejlesztését, […]
Berlin Startup Calling 2016 Ötletverseny
A fejedben van a következő nagy tech ötlet? A lehető legjobb helyen jársz! A Visual Meta most lehetőséget nyújt arra, hogy az üzleti projekted végre valósággá váljon. Készítsd el az ötleted összefoglalóját és nevezz a pénzdíjakért és tárgyi nyereményekért összesen 15 000 euró értékben. Modern világunk fejlődésének egyik alappillére a technológia. A digitális technológiák fejlődése […]
Nemzetközi pályázat - Fókuszban a női startupok
Magyarok is indulhatnak a Vodafone nemzetközi pályázatán A Németországban működő Vodafone Institution egy Európában egyedülálló kezdeményezéssel segíti a nők által létrehozott, illetve a nők helyzetének javítását támogató startupokat. Az F-LANE pályázat célja, hogy minél több nő vállalhasson vezető szerepet a technológiai fejlődésben, és világszerte segíthessék társaikat is. A pályázatra természetesen magyar startupok is jelentkezhetnek. A […]
Digitális világ ingyen - Online jelenlét pályázat
Xpertstudio Kft ingyen elkészíti a pályázó számára a weboldalát – webáruházát vagy mobil Applikációját, Grafikaiarculatát, vagy Videós anyagát – Animációs filmjeit, kivitelezi Adwords és Facebook kampányát. Pályázatot benyújthat bármely szervezet, cég, egyesület, alapítvány, intézmény, önkormányzat, egyéni vállalkozó, egyház és magánszemély. A pályázat aktuális 2016.Október.10-től Pályázat zárás időpontja: 2016. December 20. JELENTKEZEM és kitöltöm a pályázati […]
Buktatók a közösségi médiában: ezeket a szokásokat hagyjuk el a siker érdekében
Veled is megesett már, hogy a Forbes-t lapozgatva arra gondoltál, milyen lenne egyszer a magazin hasábjain szerepelni? Elképzelted valaha, hogy egy neves díjátadón a te nevedet harsogják a mikrofonba? Idézni tudnál a Jobs című filmből, és kívülről fújod a világ leghíresebb sikertörténeteit? Talán nem nagy merészség azt feltételezni, hogy jó páran járunk hasonló cipőben. Legtöbbünk azonban már a megszületésük pillanatában melegebb […]
Még több állás
Hello!
Eazy Digital is a new wave digital agency founded in Budapest. The largest division is Google and Facebook ad management.

„A vásárlóknak egyre fontosabb az edukáció” – interjú Pörzse Norberttel, a vágyaim.hu ügyvezetőjével

Nemrégiben hozták nyilvánosságra az Ország Boltja 2023 verseny eredményeit: ügyfelünk, a Vágyaim.hu mind a Minőség díj, mind pedig a Népszerűségi díj esetében az első helyet szerezte meg a saját kategóriájában. Vajon mi a siker titka? Depo Ecommerce Évkönyv & Toplista 2023 című magazinunkban többek között erről is beszélgettünk Pörzse Norbert ügyvezetővel.  Az internet hőskorában az […]

„A vásárlóknak egyre fontosabb az edukáció” – interjú Pörzse Norberttel, a vágyaim.hu ügyvezetőjével

Nemrégiben hozták nyilvánosságra az Ország Boltja 2023 verseny eredményeit: ügyfelünk, a Vágyaim.hu mind a Minőség díj, mind pedig a Népszerűségi díj esetében az első helyet szerezte meg a saját kategóriájában. Vajon mi a siker titka? Depo Ecommerce Évkönyv & Toplista 2023 című magazinunkban többek között erről is beszélgettünk Pörzse Norbert ügyvezetővel.  Az internet hőskorában az […]
Hello!
493 forgalmazó, 3 116 767 termék
Nálunk tényleg megtalálod amit keresel!
Iratkozz fel hírlevelünkre!
mehet
Copyrights © 2022 EAZY Digital
Adatvédelmi Tájékoztató