Menü

Facebook: 3 trend, ami átírja az online marketinget idén

by google news, január 6, 2016
Nemrég Ed Couchman, a Facebook egyik üzletágának vezetője három, a tartalommarketing világát legjobban befolyásoló globális trendet jósolt a következő évekre az idei, nemzetközi Tartalommarketing Találkozón (Content Marketing Summit ), Londonban. 1.A mobil az elsődleges platform Ahogy azt Couchman beismerte, bár a mobilok szerepéről már mindenki tud, a változás üteméről kevés szó esik. Amint azt az előadó felvázolta, a televíziónak […]

Nemrég Ed Couchman, a Facebook egyik üzletágának vezetője három, a tartalommarketing világát legjobban befolyásoló globális trendet jósolt a következő évekre az idei, nemzetközi Tartalommarketing Találkozón (Content Marketing Summit ), Londonban.

1.A mobil az elsődleges platform

Ahogy azt Couchman beismerte, bár a mobilok szerepéről már mindenki tud, a változás üteméről kevés szó esik. Amint azt az előadó felvázolta, a televíziónak évtizedek kellettek ahhoz, hogy elérje a milliárd eladott egységet, amíg az okostelefonoknak ez csupán 4 évig tartott.

"Folyamatosan alábecsüljük azon emberek számát, akik a Facebookot telefonon keresztül használják az Egyesült Királyságban. Most ez a szám napi 26 millió, míg tavaly csak 24 millió volt, előtte egy évvel pedig 20 millió."

Nem mellékesen azt is hozzátette, hogy ennek a 26 millió felhasználónak a negyede csak a telefonon keresztül facebookozik.

A mobilhasználat növekedésével egyenesen arányosan nő a videók nézettségének száma.
A Facebookon lévő videók napi nézettsége összesen 8 milliárd, aminek 75%-a mobilon történik. Ez a szám minden évben 88%-kal növekszik az Egyesült Királyságban.

Ezek a statisztikák elképesztőek és jól mutatják, merre halad a közösségi média világa. Ami közvetlenül összekapcsolható a következő pontunkkal:

2. A kommunikáció egyre vizuálisabb

Az olyan oldalak népszerűségének emelkedésével, mint a Snapchat vagy az Instagram, nem meglepő, hogy az emberek egyre inkább képekben beszélnek egymáshoz. Talán az egyiptomiak a hieroglifáikkal fejlettebbek voltak, mint gondolnánk...

Az a sokak számára elképesztő vagy éppen dühítő tény, hogy az Oxford Dictionary a 2015-ös év 'szavának' egy hangulatjelet választott, további bizonyítékként szolgál. Sőt, a hangulatjelek és matricák használata a Facebookon minden évben 388%-kal növekszik. Couchman szavaival:
"Mivel az emberek sokkal gyorsabban emésztik meg a vizuális információt képi formában, mint írottban, a telefon mára egyre inkább vizualitáson alapszik."

Gondoljunk csak bele, hogyan használtuk a Facebookot, mikor megjelent: szöveg alapú volt az egész rendszer, csupán frissítettük az állapotunkat, vagy írtunk valaki más falára.

Már most is több a képek megosztásának száma, mint a szöveg-alapú posztoké, de Couchman úgy becsüli, ez 2018-ban már annyira hangsúlyos lesz, hogy 10-ből 9 poszt hang és/vagy kép alapú lesz.

3. A felfedezés az új trend a kereséssel szemben

"Az emberek már nem keresnek rá semmire a telefonjukkal manapság, inkább csak "felfedezik az internetet", olyan dolgok után kutatva, amiket még sosem láttak."- mondta el a szakértő.

Ez a viselkedés szorosan összefügg a használt eszközzel, ami a telefon.  Általában napközben, menet közben mobilozunk, talán a buszra vagy vonatra várva, vagy amikor arra várunk, hogy az örökké késő partnerünk megjelenjen a megbeszélt találkozón.

" Ha van fölösleges időnk, azt szeretnénk, ha valami szórakoztatna: ez remek alkalom arra, hogy új dolgokat fedezzünk fel."

Pont emiatt a felfedezés iránti kíváncsiság az, ami miatt az online tartalmak világában a versengés egyre inkább fokozódik, ami egy ijesztő lehet azoknak a cégeknek, akik ezen a platformon reklámoznak."

Egy okostelefon segítségével hozzáférhetünk minden online tartalomhoz, amit valaha is közzétettek, így még fontosabb a forgalmazónak, hogy meghallják a hangjukat ebben a hatalmas hangzavarban.

De - ahogy Couchman mondja - a cégeknek arra kéne helyezniük a hangsúlyt, hogy minél relevánsabb tartalmat juttathassanak el a közönségükhöz azzal, hogy mindent személyesebbé teszik azt.

" Nagy mértékű személyre szabásra vagyunk képesek a begyűjtött adatok segítségével. Csupán azzal, hogy apróbb változtatásokat eszközölünk egy bizonyos tartalmon, hatalmas eredményt érhetünk el annak teljesítménye szempontjából."

Uncategorized @hu

SEO alapok: 1. rész: tartalom

A SEO vagyis keresőoptimalizálás az online jelenlét egyik legfontosabb kérdése, hiszen enélkül nem, vagy csak drága hirdetésekkel tudunk forgalmat generálni az oldalunkra. Ehhez kapcsolódva SEO sorozatunk első cikkében a weboldalak tartalmi felépítésével és tervezésével foglalkozunk. Lehet bármilyen szép, animált az oldal, ha a felhasználók nem találják meg gyorsan amit keresnek, elhagyják azt. Az első részben az […]
2016-06-02
Uncategorized @hu

B2B: marketing trendek vállalkozásoknak

A Content Marketing Institute legfrissebb jelentése betekintést nyújt a B2B marketing trendekbe. A Content Marketing Institute legújabb B2B vállalati marketing jelentése szerint a megkérdezettek 74%-a mondta azt, hogy rendelkezik tartalommarketing stratégiával, de csupán 22%-a értékelte ezt hatékonynak. A válaszadók 87%-a mondta, hogy használ valamilyen formában tartalommarketinget. A tartalommarketing hatékonyságát a következőképpen értékelték:   A felmérésből […]
2016-05-03
Uncategorized @hu

Facebook: 3 trend, ami átírja az online marketinget idén

Nemrég Ed Couchman, a Facebook egyik üzletágának vezetője három, a tartalommarketing világát legjobban befolyásoló globális trendet jósolt a következő évekre az idei, nemzetközi Tartalommarketing Találkozón (Content Marketing Summit ), Londonban. 1.A mobil az elsődleges platform Ahogy azt Couchman beismerte, bár a mobilok szerepéről már mindenki tud, a változás üteméről kevés szó esik. Amint azt az előadó felvázolta, a televíziónak […]
2016-01-06
Uncategorized @hu

Közösségi oldalak saját reklámiparában van a jövő?

Döbbenetes, mennyi időt töltenek az emberek telefonhasználattal nap, mint nap. Azonban még érdekesebb, hogy mennyi időt töltenek a közösségi média felületeiken. Mindez hatással van a reklámpiacra is. A közösségi média felületek, mint a Snapchat, Twitter és Instagram ajánlatai azt mutatják, hogy sok alkalmazás még csak most kezd próbálkozni a megfelelő hirdetési rendszerek kidolgozásának a feladatával, […]
2016-05-06
Uncategorized @hu

Hirdetésblokkolók: átírják az online hirdetést?

Aki egy kicsit is olvasottabb marketing témában, az találkozott már azzal, hogy az online és a mobil hirdetések végét jövendölik a „gonosz” hirdetésblokkolók hatására. Azonban ha egy kicsit figyelmen kívül hagyjuk ezt az értelmezést, felfedezhetjük, hogy a hirdetésblokkolók hasznos kis változásokat is hoztak a hirdetésekben. Felhasználói élmény A hirdetésblokkolás nem új jelenség. Olyan technológiáról van […]
2016-02-29
Uncategorized @hu

Facebook: egyedi felhasználói kódok és linkek

A Facebook Messenger újdonságaival a név ismerete nélkül ismerősnek jelölhetünk valakit, vagy azonnal elkezdhetünk vele chatelni. Korábban, hogyha valakit ismerősnek szerettünk volna jelölni a Facebookon, akkor a keresőalkalmazással találhattunk rá. Azonban gyakran elfelejtettük, hogy hívják pontosan az illetőt, hogyan írja a nevét, vagy nagyon sok hasonló névvel rendelkező felhasználót kaptunk a keresés eredményeként. A Messenger […]
2016-05-04
Uncategorized @hu

Snapchat: újraértelmezi az online marketinget?

  A Snapchat még mindig viszonylag kicsinek mondható közösségi oldal, legalábbis a Facebookhoz vagy az Instagramhoz hasonlítva, de mégis több millió felhasználó, vagyis potenciális vásárló használja naponta. Ahogy már korábban írtunk róla, a Snapchat újra feltalálta a közösségi médiát rövid ideig megtekinthető videós és képes tartalmaival, mely újradefiniálhatja a digitális marketinget annak ellenére is, hogy […]
2016-04-06
Uncategorized @hu

Kis karácsony, nagy karácsony? - Az ünnepi időszak online hirdetési jellemzői - 1. rész

Még néhány hét, és megjelennek az üzletek polcain a csoki mikulások, majd hamarosan a karácsonyfadíszek, és az ajándékvásárlásra ösztönző plakátok, akciók is. Ugyanez vár ránk az online világban is: az év végi ünnepekhez kötődő ajánlatokkal bombáznak majd minket a Google kereső oldalain, téli hangulatot árasztó képes hirdetésekbe botlunk kedvenc oldalainkon a display hálózatban, és a […]
2016-10-04
KÜLÖNKIADÁS / [EN] Balkáni online piac lehetőségei - Megéri nyitni a magyar e-kereskedőknek?
A vinted story – Digitális turkálóból gigantikus online piactér
A recommerce felemelkedése – menő lett a használt cucc?
Még több podcast
Állások
MKB Bank: FinTech Verseny
A FinTech Verseny célja, hogy az MKB Bank megtalálja azokat a digitális pénzügyi megoldásokat, újszerű digitális megközelítéseket, amelyek továbbfejlesztéséhez, megvalósításához, piaci bevezetéséhez banki partnerre van szükség. Az MKB Bank inkubációs központjában az alábbi támogatást nyújtja: Mentor Program, amelynek keretében banki, FinTech, IT biztonsági, technológiai, üzleti, marketing, UX és jogi szakemberek segítik a kiválasztott megoldások továbbfejlesztését, […]
Berlin Startup Calling 2016 Ötletverseny
A fejedben van a következő nagy tech ötlet? A lehető legjobb helyen jársz! A Visual Meta most lehetőséget nyújt arra, hogy az üzleti projekted végre valósággá váljon. Készítsd el az ötleted összefoglalóját és nevezz a pénzdíjakért és tárgyi nyereményekért összesen 15 000 euró értékben. Modern világunk fejlődésének egyik alappillére a technológia. A digitális technológiák fejlődése […]
Nemzetközi pályázat - Fókuszban a női startupok
Magyarok is indulhatnak a Vodafone nemzetközi pályázatán A Németországban működő Vodafone Institution egy Európában egyedülálló kezdeményezéssel segíti a nők által létrehozott, illetve a nők helyzetének javítását támogató startupokat. Az F-LANE pályázat célja, hogy minél több nő vállalhasson vezető szerepet a technológiai fejlődésben, és világszerte segíthessék társaikat is. A pályázatra természetesen magyar startupok is jelentkezhetnek. A […]
Digitális világ ingyen - Online jelenlét pályázat
Xpertstudio Kft ingyen elkészíti a pályázó számára a weboldalát – webáruházát vagy mobil Applikációját, Grafikaiarculatát, vagy Videós anyagát – Animációs filmjeit, kivitelezi Adwords és Facebook kampányát. Pályázatot benyújthat bármely szervezet, cég, egyesület, alapítvány, intézmény, önkormányzat, egyéni vállalkozó, egyház és magánszemély. A pályázat aktuális 2016.Október.10-től Pályázat zárás időpontja: 2016. December 20. JELENTKEZEM és kitöltöm a pályázati […]
Buktatók a közösségi médiában: ezeket a szokásokat hagyjuk el a siker érdekében
Veled is megesett már, hogy a Forbes-t lapozgatva arra gondoltál, milyen lenne egyszer a magazin hasábjain szerepelni? Elképzelted valaha, hogy egy neves díjátadón a te nevedet harsogják a mikrofonba? Idézni tudnál a Jobs című filmből, és kívülről fújod a világ leghíresebb sikertörténeteit? Talán nem nagy merészség azt feltételezni, hogy jó páran járunk hasonló cipőben. Legtöbbünk azonban már a megszületésük pillanatában melegebb […]
Még több állás
Hello!
Eazy Digital is a new wave digital agency founded in Budapest. The largest division is Google and Facebook ad management.

„A vásárlóknak egyre fontosabb az edukáció” – interjú Pörzse Norberttel, a vágyaim.hu ügyvezetőjével

Nemrégiben hozták nyilvánosságra az Ország Boltja 2023 verseny eredményeit: ügyfelünk, a Vágyaim.hu mind a Minőség díj, mind pedig a Népszerűségi díj esetében az első helyet szerezte meg a saját kategóriájában. Vajon mi a siker titka? Depo Ecommerce Évkönyv & Toplista 2023 című magazinunkban többek között erről is beszélgettünk Pörzse Norbert ügyvezetővel.  Az internet hőskorában az […]

„A vásárlóknak egyre fontosabb az edukáció” – interjú Pörzse Norberttel, a vágyaim.hu ügyvezetőjével

Nemrégiben hozták nyilvánosságra az Ország Boltja 2023 verseny eredményeit: ügyfelünk, a Vágyaim.hu mind a Minőség díj, mind pedig a Népszerűségi díj esetében az első helyet szerezte meg a saját kategóriájában. Vajon mi a siker titka? Depo Ecommerce Évkönyv & Toplista 2023 című magazinunkban többek között erről is beszélgettünk Pörzse Norbert ügyvezetővel.  Az internet hőskorában az […]
Hello!
493 forgalmazó, 3 116 767 termék
Nálunk tényleg megtalálod amit keresel!
Iratkozz fel hírlevelünkre!
mehet
Copyrights © 2022 EAZY Digital
Adatvédelmi Tájékoztató