Menü

Milyen marketing csatornákon legyünk jelen jövőre?

by google news, december 19, 2016
Amikor marketing költségvetést tervezünk, mindig el kell dönteni mely marketing csatornákon, platformokon leszünk a legsikeresebbek, hova érdemes erőforrást átcsoportosítani. Mindg nagy kérdé azonban, hogy hol lesznek a potenciális vásárlóink, ügyfeleink? Facebook, Snapchat, YouTube vagy Google AdWords? Merre induljunk? Összeállításunkban ezekre a kérésekre keressük a válasz, adunk tanácsokat az olvasónak.  Íme tehát 5 trend, amit tudnod kell […]

Amikor marketing költségvetést tervezünk, mindig el kell dönteni mely marketing csatornákon, platformokon leszünk a legsikeresebbek, hova érdemes erőforrást átcsoportosítani. Mindg nagy kérdé azonban, hogy hol lesznek a potenciális vásárlóink, ügyfeleink? Facebook, Snapchat, YouTube vagy Google AdWords? Merre induljunk?
Összeállításunkban ezekre a kérésekre keressük a válasz, adunk tanácsokat az olvasónak.  Íme tehát 5 trend, amit tudnod kell azért, hogy jövőre lépést tarthass a konkurenciáddal.

 

  1.  Az emberek több videót fognak nézni

A Cisco trendelemzése szerint a videófogyasztás – 2017-ben – már az összes fogyasztói internetforgalom 69%-át fogja kitenni. Segíti a trendet, hogy az internet sebességének növekedésével, és az állandó okostelefon-használat miatt a felhasználók bármikor és bárhol elérhetik a videókat. A felkészült tartalommarketingeseknek be kell kapcsolódniuk ebbe a trendbe azzal, hogy a videóbarát közösségi média csatornák előnyeit kihasználva, azokon keresztül (Instagram, Facebbok, Youtube) valós, magas kvalitású videókat hozzanak létre. Fontos észben tartani, hogy a videó hatékonysága nagyban függ a platformtól is: például a felfedező, megosztható és időhatékony videók jól működnek Facebookon, a rövidebb, figyelemfelkeltők pedig jobban illenek az Instagramra.

  1. Az új platformok sokkal közelebb hozzák a közönséget az üzlethez

Amikor az emberek kiválasztják azt a tartalom generálót, akinek hisznek és akit követni fognak, legtöbbször két fontos szempontot vesznek figyelembe: a bizalmat és a hitelességet. Ezt nehéz elérni úgy, hogy nincs szemtől szembeni (közvetlen) kommunikáció. Az olyan felületek azonban, mint a Snapchat vagy a Periscope, lehetőséget adnak a marketingeseknek arra, hogy képesek legyenek közvetlenebbé tenni a kommunikációjukat, és közelebb kerüljenek a közönséghez. Ezeket a platformokat főleg fiatalabb felhasználók használják, (A Snapchat felhasználóinak többsége 34 éves kor alatt van), ezért csak akkor van értelme használnod őket, ha a célcsoportod ebbe az életkorba tartozik, csak ezek után kell azon gondolkodni, hogyan tudod a platformok előnyeit kihasználni, hogyan tudsz olyan tartalmat közvetíteni (és mi az a tartalom), ami elmélyíti a kapcsolatotokat.

  1.  Változnak a blog trendek

A tartalommarketingesek általában a blogolnak, miközben az utóbbi években számos közösségimédia-platformot látunk, amelyek kifejlesztették a publikálás feltételeit. Elképzelhető, hogy amíg a tartalommarketingesek továbbra is a saját blogjukon fognak posztolni, a közösségi média – a felületeivel – beszáll a versenybe, azért, hogy a tartalom a elérjen a közösségéhez. Fontos lesz átgondolni, hogy melyik éri meg, hogy időt és energiát fektessünk bele. Az, hogy ezt hogyan döntsd el, attól függ, hogyan válaszolsz a következő kérdésekre, amiket már rég fel kellett volna tenned magadnak: Ki a célcsoportom? Melyik oldalakat látogatják gyakran? Melyik médiafelületre tudjuk ezt beilleszteni a legjobban?

  1.  A mobil nem választás lesz, hanem létszükséglet

Az internethasználók több mint 80%-ának van okostelefonja, miközben folyamatosan változtatja az eszközeit, hogy információkhoz jusson, és beszélgessen a szeretteivel. A Google és az AnswerLAb kutatása szerint a mobil felhasználók abszolút célorientáltak. Gyorsan akarják az információt, és gyorsan akarnak odanavigálni hozzá. Hogy segítsen, a Google biztosít egy olyan eszközt, amivel le tudod tesztelni, mennyire mobilbarát az oldalad. Csak beírod az URL címed és megmutatja mennyire optimális a weboldalad a mobilok szempontjából.

  1.   A bővebb tartalom a organikus forgalmadhoz elengedhetetlen

Az emberek (amikor keresnek valamit) nemcsak válaszokat akarnak, hanem a megoldást is. A Google is ezt helyezte fókuszba, ahelyett, hogy a keresés eredményeit kimutató oldalon a weboldal linkjére kéne kattintani, a Google és versenytársai azonnali választ akarnak adni a felhasználóknak, ezért folyamatosan csökkenni fog a forgalma azoknak az oldalaknak, akik csak rövid válaszokat biztosítanak, megoldást nem. Ezek arra kényszerítik a tartalommarketingeseket, hogy hosszabb tartalmakat (vagy tömörebb, de válaszokkal ellátott) készítsenek a látogatóknak.

A 2017-es év is rengeteg lehetőséget rejteget, tarts velünk és kezd velük az új évet. Ismerd meg a legújabb üzleti és marketingtrendeket a IV. Magyar Marketing Fesztiválon, 2017. január 26-án.

Hírek

3 dolog, amivel a Gmail befolyásolja az e-mail kampányod

Elkészítesz egy gyilkos e-mail kampányt, órákat töltöttél a befejezésével, alig várod, hogy bekerüljön az ügyfelek postaládájába, aztán eszedbe jut, hogy vajon tényleg bejut oda? Ahhoz, hogy biztos legyen a siker, ismerd meg, hogyan befolyásolhatja a Gmail az e-mail marketing játékszabályokat. Korlátozza a marketingesek kreatív erőfeszítéseit A Gmail már több mint egy évtizede működik. Mégis, a […]
2017-12-18
Hírek

Facebook: büntetni fogják az aktivizálásra buzdítást

Rengeteg dolgot osztanak meg a Facebook-on, amely hamarosan kicsit kevesebb lesz, mivel a vállalat tett egy olyan lépést, amely bünteti azokat a tartalmakat, amelyek egyre inkább szeretnék az emberek elköteleződését. A Facebook büntetni fogja az oldalak tulajdonosát és azokat az embereket, akik használják az “engagement bait”-et. Ezek a bejegyzések olyan szöveget tartalmaznak, amelyek arra ösztönzik […]
2017-12-20
Hírek

YouTube: nagyon jó újítás érkezik

Néhány évvel ezelőtt vezette be a YouTube a kép a képben funkciót, amely lehetővé teszi, hogy az éppen futó videót egy kis ablakká alakítsuk, miközben más videókat megnézünk. Ez azonban eddig csak mobilon volt elérhető a felhasználók számára. Információk szerint azonban hamarosan az asztali böngészőben is elérhető lesz, mivel tesztelik a funkciót. Ez a lehetőség […]
2018-03-30
Hírek

Facebook: a fiatalokat edukálja

Nagyon sok fiatal felhasználó nincs tisztában azzal, hogy milyen adatvédelmi szempontok vannak például a Facebookon. Éppen ezért sokszor meggondolatlanul cselekednek a közösségi oldalon, és ha felmerül a probléma, akkor szembesülnek csak a bajjal. A social media óriás ezért úgy döntött, hogy új módszerrel próbálja edukálni a fiatalokat. Nemrég indult útnak a YouthPortal, amely már nálunk […]
2018-05-17
Hírek

Snapchat: a hirdetők animálhatják a szűrőiket

A Snapchat most lehetővé teszi, hogy a hirdetők animálják a szponzorált szűrőket, amelyeket a felhasználók alkalmazhatnak az app használatakor. A Dunkin ‘Donuts az első olyan márka, amely az animált szűrőt futtatja a kampányában, amely múlt héten indult. A kezdeti tesztelési szakasz során a hirdetők csak akkor kaphatnak szponzorált animált szűrőket a Snapchat értékesítési csapatán keresztül, […]
2017-12-22
Hírek

Super Bowl: Miért vallottak kudarcot az idei reklámok?

A 2016-os év tíz legsikeresebb Super Bowl reklámját majdnem 2,9 millióval kevesebbszer osztották meg, mint a tavalyi legjobbakat. A közösségi oldalakon legtöbbször megosztott videó 893000 megosztást eredményezett, ami látványosan kevesebb, mint a tavalyi legjobb helyezett 2,9 millió megosztása. Mi okozhatta ezt? Talán az, hogy a hirdetők nem találták meg a korábbi évek győztes formuláját. Mitől […]
2016-02-11
Hírek

YouTube: jelölik az állami médiumok videóit

A közösségi oldalakon nagy kihívást jelent az állami propaganda szabályozása, így a YouTube új rendszert vezetett be a videóknál, így jelölik az állami médiumoktól származó videókat. Ezt első körben az Egyesült Államokban tették elérhetővé. Tehát ha egy állami hírügynökség vagy más, támogatott szervezet tölt fel videót, azt mostantól felcímkézi az oldal. Az információs sávban elhelyeznek […]
2018-02-08
Hírek

Instagram: tesztelik a canvas hirdetéseket a történetekben

Egy évvel azután, hogy a Facebook azt mondta, kiterjeszti a canvas hirdetésformátumot az Instagram-ra, elkezdték tesztelni a felhasználók történetein keresztül. Az Instagram Stories-ban megjelenő hirdetések teljes képernyős élményt nyújtanak, amely segíthet a marketing szakemberek számára a lenyűgöző márka vagy termék bemutatásában. A teszt csak bizonyos cégek számára elérhető, akik az Instagram API-ján keresztül vásárolhatják meg. […]
2017-09-07
Itt a főszezon! – Hogyan érdemes felkészülni a Q4-re?
KÜLÖNKIADÁS / [EN] Balkáni online piac lehetőségei - Megéri nyitni a magyar e-kereskedőknek?
A vinted story – Digitális turkálóból gigantikus online piactér
Még több podcast
Állások
MKB Bank: FinTech Verseny
A FinTech Verseny célja, hogy az MKB Bank megtalálja azokat a digitális pénzügyi megoldásokat, újszerű digitális megközelítéseket, amelyek továbbfejlesztéséhez, megvalósításához, piaci bevezetéséhez banki partnerre van szükség. Az MKB Bank inkubációs központjában az alábbi támogatást nyújtja: Mentor Program, amelynek keretében banki, FinTech, IT biztonsági, technológiai, üzleti, marketing, UX és jogi szakemberek segítik a kiválasztott megoldások továbbfejlesztését, […]
Berlin Startup Calling 2016 Ötletverseny
A fejedben van a következő nagy tech ötlet? A lehető legjobb helyen jársz! A Visual Meta most lehetőséget nyújt arra, hogy az üzleti projekted végre valósággá váljon. Készítsd el az ötleted összefoglalóját és nevezz a pénzdíjakért és tárgyi nyereményekért összesen 15 000 euró értékben. Modern világunk fejlődésének egyik alappillére a technológia. A digitális technológiák fejlődése […]
Nemzetközi pályázat - Fókuszban a női startupok
Magyarok is indulhatnak a Vodafone nemzetközi pályázatán A Németországban működő Vodafone Institution egy Európában egyedülálló kezdeményezéssel segíti a nők által létrehozott, illetve a nők helyzetének javítását támogató startupokat. Az F-LANE pályázat célja, hogy minél több nő vállalhasson vezető szerepet a technológiai fejlődésben, és világszerte segíthessék társaikat is. A pályázatra természetesen magyar startupok is jelentkezhetnek. A […]
Digitális világ ingyen - Online jelenlét pályázat
Xpertstudio Kft ingyen elkészíti a pályázó számára a weboldalát – webáruházát vagy mobil Applikációját, Grafikaiarculatát, vagy Videós anyagát – Animációs filmjeit, kivitelezi Adwords és Facebook kampányát. Pályázatot benyújthat bármely szervezet, cég, egyesület, alapítvány, intézmény, önkormányzat, egyéni vállalkozó, egyház és magánszemély. A pályázat aktuális 2016.Október.10-től Pályázat zárás időpontja: 2016. December 20. JELENTKEZEM és kitöltöm a pályázati […]
Buktatók a közösségi médiában: ezeket a szokásokat hagyjuk el a siker érdekében
Veled is megesett már, hogy a Forbes-t lapozgatva arra gondoltál, milyen lenne egyszer a magazin hasábjain szerepelni? Elképzelted valaha, hogy egy neves díjátadón a te nevedet harsogják a mikrofonba? Idézni tudnál a Jobs című filmből, és kívülről fújod a világ leghíresebb sikertörténeteit? Talán nem nagy merészség azt feltételezni, hogy jó páran járunk hasonló cipőben. Legtöbbünk azonban már a megszületésük pillanatában melegebb […]
Még több állás
Hello!
Eazy Digital is a new wave digital agency founded in Budapest. The largest division is Google and Facebook ad management.

„A vásárlóknak egyre fontosabb az edukáció” – interjú Pörzse Norberttel, a vágyaim.hu ügyvezetőjével

Nemrégiben hozták nyilvánosságra az Ország Boltja 2023 verseny eredményeit: ügyfelünk, a Vágyaim.hu mind a Minőség díj, mind pedig a Népszerűségi díj esetében az első helyet szerezte meg a saját kategóriájában. Vajon mi a siker titka? Depo Ecommerce Évkönyv & Toplista 2023 című magazinunkban többek között erről is beszélgettünk Pörzse Norbert ügyvezetővel.  Az internet hőskorában az […]

„A vásárlóknak egyre fontosabb az edukáció” – interjú Pörzse Norberttel, a vágyaim.hu ügyvezetőjével

Nemrégiben hozták nyilvánosságra az Ország Boltja 2023 verseny eredményeit: ügyfelünk, a Vágyaim.hu mind a Minőség díj, mind pedig a Népszerűségi díj esetében az első helyet szerezte meg a saját kategóriájában. Vajon mi a siker titka? Depo Ecommerce Évkönyv & Toplista 2023 című magazinunkban többek között erről is beszélgettünk Pörzse Norbert ügyvezetővel.  Az internet hőskorában az […]
Hello!
493 forgalmazó, 3 116 767 termék
Nálunk tényleg megtalálod amit keresel!
Iratkozz fel hírlevelünkre!
mehet
Copyrights © 2022 EAZY Digital
Adatvédelmi Tájékoztató