Globálisan összesen 77 millió millenáris él a világon, akik sokak számára potenciális fogyasztók. Ők a digitális bennszülöttek, akik sajátos ízléssel rendelkeznek. Átlagosan napi 45 alkalommal érintik az okostelefonjukat. Mutatjuk, hogyan közelítheted meg őket!
Nem rajongók
A millenárisok nem gondolják magukat rajongóknak, hanem résztvevőknek, akik önálló véleménnyel rendelkeznek és ez hatással lehet másokra.
Minden tudnak a marketingről
A millenáris generáció a marketinggel együtt nőtt fel, így ismerik a régi trükköket, és nem tetszenek nekik. Elvárják, hogy ötletes és egyedi reklámokkal találkozzanak, ezzel megtisztelve az intelligenciájukat.
Tudatosak
A tudás a millenárisok legnagyobb értéke. Nem csupán a termékekről és a szolgáltatásokról szeretnének mindent tudni, hanem arról is, honnan származik, milyen cég gyártja, és hogyan dolgoznak ott az emberek. Amikor mindezek összhangban vannak, akkor készen állnak a vásárlásra.
Szeretnek csevegni
A csevegő programokat használják a kommunikációra, és a márkákkal is így veszik fel a kapcsolatot. Ezért fontos számukra, hogy egy adott céggel közösségi platformokon is kapcsolatba tudjanak lépni.
Szeretnek szórakozni
Ez egy olyan generáció, amely soha nem szokott unatkozni. A dolgok körülöttük gyorsan változnak, így egy 15 másodperces hirdetés is túl hosszú számukra. A márkáknak nem elegendő támogatni a szórakoztatást, hanem szórakoztatónak kell lenniük.
Könyörtelenek
A közösségi médiának köszönhetően amikor nem megfelelő számukra a termék vagy a szolgáltatás, annak szeretnek hangot is adni. Ilyenkor elvárják, hogy nyilvánosan reagáljon rá az adott cég, nyilvánosan kérjen bocsánatot.
Humor
A millenáris korosztály természeténél fogva optimista, és a humort választotta a fegyverének ahhoz, hogy erős politikai megjegyzéseket vagy kulturális kijelentéseket tegyen közzé. Ez egy olyan közös nyelv a barátok között, amivel a márkák is élhetnek, így hatással lehetnek a millenáris generációra.