Menü

Mire figyelj, hogy ne legyen zavaró a popupod?

by Szlaukó Barbara, november 8, 2022
Mi lehet az oka annak, hogy a webshopodon egy-egy felugró ablak zavarja, sőt, akár irritálja a látogatóidat? Feltehetően az, hogy rosszul állítottad be az adott popupot. Mire érdemes figyelned, hogy elkerüld ezt a problémát? Máris eláruljuk!

Biztosan te is találkoztál már zavaró, irrelevánsnak gondolt popuppal, aminél azt kívántad, bárcsak ne is létezne... Az ilyen felugró ablakok azonban nem azért lehetnek idegesítők, mert valóban érdektelenek számodra. Sokkal inkább azért, mert például: 

  • Túl gyorsan jelenik meg
  • Nehéz bezárni
  • Alkalmatlan időpontban és helyen jelenik meg
  • Túl gyakran bukkan fel

Túl gyorsan megjelenő popup

Ha túl hamar jelenik meg popupod a weboldaladon, az arra késztetheti a látogatódat, hogy a lehető leggyorsabban becsukja, hiszen először csak tájékozódni szeretne a site-on. Ha hagysz számára némi időt a böngészésre, ezt a problémát egyszerűen kiküszöbölheted, és az üzeneted is nagyobb valószínűséggel fog célt érni. 

Nehéz bezárni

Ügyelj arra, hogy popupot könnyen be tudja zárni a látogatód, ha az nem releváns a számára. A bezáró gomb tehát legyen egyértelmű és jól látható!

Ugyanez az átláthatóság vonatkozik a navigáló gombokra is: a „Megnyitom”, „Látni szeretném a videót” és hasonló feliratú gombok legyenek jól láthatók, ne vesszenek el a popupon. 

Alkalmatlan időpontban és helyen jelenik meg

A nem megfelelő időben és helyen felugró ablak nemcsak zavaró, de felesleges is, ezért nem ajánlatos popuppal bombázni a látogatót például a vásárlás folyamata közben. 

Ezalól kivételt képez az az eset, ha a kosárban lévő terméke mellé valami releváns kiegészítőt kínálsz cross-sell popup segítségével. 

Túl gyakran bukkan fel

Ügyelj a popupok megjelenésének gyakoriságára is, hiszen az tényleg idegesítő lehet a user számára, ha nem tud végiggörgetni egy oldalt anélkül, hogy ne pattanna fel féltucat popup. Ráadásul a sokadikat már el sem fogja olvasni, csak minél hamarabb meg akar tőle szabadulni.

Tipp: Limitáld például sessionökre a popupokat, próbáld „széthúzni” a megjelenésüket. Figyelj arra, hogy ne puffogtass el minden fontos üzenetet egyszerre, egy görgetés alatt!

A cikkhez felhasznált forrás: ConvKit

Blog

A hazai e-kereskedelem számokban – ilyen volt 2022!

Hogyan hatott az orosz-ukrán háború és a növekvő infláció a hazai e-commerce piacra? Melyek a leginkább preferált marketingeszközök és a legtöbb bevételt hozó csatornák? Többek között ezekre a kérdésekre kereste a választ a Shoprenter 2022-es Nagy Webáruház Felmérése.
2022-12-15
Blog

Milyen Technológiákat Használnak Az Ország Boltja Díjazott Webáruházak?

Milyen Technológiákat Használnak Az Ország Boltja Díjazott Webáruházak? Jelenleg is zajlik a 2017-es Ország Boltja szavazás, amit idén 7. alkalommal indítottak útjára, keresve a 400 nevező közül az év webáruházait minőségi és népszerűségi szempontok alapján. A szeptemberi díjátadó előtti áttekintésként a tavalyi évben díjazottak teljes listája itt böngészhető, akik ez esetben az elemzés alapját is képezik. Célja […]
2017-08-11
Blog

Lájkok fogságában

Az alternatív valóság kifejezés hallatán azonnal a tudományos fikciók jutnak eszünkbe. Létezik egy nagyon hasonló dolog, ami valós, benne élünk, minden nap találkozunk vele. Ez a social media. A közösségi média minden korosztály számára lehetőséget ad, hogy elkerüljék a valóságot és megteremtsék a maguk tökéletes világát. Ezt a tökéletes világot aztán emberek százai, ezrei vagy […]
2017-08-15
Blog

Mindent a Threads-ről – egy barátságosabb Twitter ígérete

Idén júliusban a Twitter tulaj- és brandváltását követően a Meta előrukkolt a Threads névre hallgató, szövegalapú közösségi platformjával, hogy magukhoz csábítsák a Musk féle X-ből kiábrándult ex-tweetelőket. Lássuk, hogyan működik, és miben hoz újat 2023 meghatározó social felülete.
2023-08-22
Blog

Színpszichológia az online marketingben

A vizuális marketingben nagy szerepe van a színeknek. De hogyan válasszuk ki a jó színt a tartalmunkhoz? Miért fontos ez az olvasónak és a megosztónak is? Az emberek több mint 90%-a a vizuális ingerek alapján hoz döntést, így nem meglepő, mekkora szerepe van a színeknek a közösségi média marketingben. A jó vizuális inger bevonja a […]
2016-02-05
Blog

Snapchat: a szabad véleménynyilvánítás felülete

A Snapchat gyorsan előtérbe került a digitális média világában a felhasználók gyors növekedése miatt: a szolgáltatás segítségével ma naponta 60 millió fotós üzenetet továbbítanak. A Snapchat (pillanatfelvétel-csevegés) egy képes, szöveges üzenetküldő alkalmazás, melyben az elküldött üzenetek a megnyitást követően legkésőbb 10 másodperc múlva eltűnnek, automatikusan törlésre kerülnek. A felhasználók pillanatnyi érzéseiket, gondolataikat és véleményüket oszthatják […]
2016-03-24
Blog

Hirdetések kiterjesztett szövegekkel: Hogyan használjuk?

ÚJDONSÁGOK AZ ADWORDSBEN 1. - Hirdetések kiterjesztett szövegekkel Fontos változás vált elérhetővé augusztus végétől az Adwords keresőhirdetés platformján, amely a hirdetések karakterszám limit növelésében érhetők tetten. Csak néhány karakterről van szó, de jelentősége mégis nagy, hiszen több helyen könnyebb relevánsabb és kreatívabb szövegeket írni hirdetésünkhöz. Nézzük a részleteket! Végső URL Megadhatjuk oldalunk URL-jét, ahová a […]
2016-09-20
Blog

Női szerepek a marketingben: YouTube kampányokkal a női esélyegyenlőségért

Miért fontosak a női szerepek a marketingben? Hogyan jelenik meg a társadalmi nemek kérdése és a feminizmus a reklámokban? Ezekre a kérdésekre keresünk választ nemzetközi videomarketing kampányokon keresztül. A gender, illetve a gender sztereotípiák kérdése a feminizmussal együtt egyre nagyobb hangsúlyt kap társadalmunkban, így a marketingben is. Függetlenül attól, hogy ez pozitív vagy negatív, a gender fontos […]
2016-01-20
A vinted story – Digitális turkálóból gigantikus online piactér
A recommerce felemelkedése – menő lett a használt cucc?
Az e-kereskedelem jövője
Még több podcast
Állások
MKB Bank: FinTech Verseny
A FinTech Verseny célja, hogy az MKB Bank megtalálja azokat a digitális pénzügyi megoldásokat, újszerű digitális megközelítéseket, amelyek továbbfejlesztéséhez, megvalósításához, piaci bevezetéséhez banki partnerre van szükség. Az MKB Bank inkubációs központjában az alábbi támogatást nyújtja: Mentor Program, amelynek keretében banki, FinTech, IT biztonsági, technológiai, üzleti, marketing, UX és jogi szakemberek segítik a kiválasztott megoldások továbbfejlesztését, […]
Berlin Startup Calling 2016 Ötletverseny
A fejedben van a következő nagy tech ötlet? A lehető legjobb helyen jársz! A Visual Meta most lehetőséget nyújt arra, hogy az üzleti projekted végre valósággá váljon. Készítsd el az ötleted összefoglalóját és nevezz a pénzdíjakért és tárgyi nyereményekért összesen 15 000 euró értékben. Modern világunk fejlődésének egyik alappillére a technológia. A digitális technológiák fejlődése […]
Nemzetközi pályázat - Fókuszban a női startupok
Magyarok is indulhatnak a Vodafone nemzetközi pályázatán A Németországban működő Vodafone Institution egy Európában egyedülálló kezdeményezéssel segíti a nők által létrehozott, illetve a nők helyzetének javítását támogató startupokat. Az F-LANE pályázat célja, hogy minél több nő vállalhasson vezető szerepet a technológiai fejlődésben, és világszerte segíthessék társaikat is. A pályázatra természetesen magyar startupok is jelentkezhetnek. A […]
Digitális világ ingyen - Online jelenlét pályázat
Xpertstudio Kft ingyen elkészíti a pályázó számára a weboldalát – webáruházát vagy mobil Applikációját, Grafikaiarculatát, vagy Videós anyagát – Animációs filmjeit, kivitelezi Adwords és Facebook kampányát. Pályázatot benyújthat bármely szervezet, cég, egyesület, alapítvány, intézmény, önkormányzat, egyéni vállalkozó, egyház és magánszemély. A pályázat aktuális 2016.Október.10-től Pályázat zárás időpontja: 2016. December 20. JELENTKEZEM és kitöltöm a pályázati […]
Buktatók a közösségi médiában: ezeket a szokásokat hagyjuk el a siker érdekében
Veled is megesett már, hogy a Forbes-t lapozgatva arra gondoltál, milyen lenne egyszer a magazin hasábjain szerepelni? Elképzelted valaha, hogy egy neves díjátadón a te nevedet harsogják a mikrofonba? Idézni tudnál a Jobs című filmből, és kívülről fújod a világ leghíresebb sikertörténeteit? Talán nem nagy merészség azt feltételezni, hogy jó páran járunk hasonló cipőben. Legtöbbünk azonban már a megszületésük pillanatában melegebb […]
Még több állás
Hello!
Eazy Digital is a new wave digital agency founded in Budapest. The largest division is Google and Facebook ad management.

„A vásárlóknak egyre fontosabb az edukáció” – interjú Pörzse Norberttel, a vágyaim.hu ügyvezetőjével

Nemrégiben hozták nyilvánosságra az Ország Boltja 2023 verseny eredményeit: ügyfelünk, a Vágyaim.hu mind a Minőség díj, mind pedig a Népszerűségi díj esetében az első helyet szerezte meg a saját kategóriájában. Vajon mi a siker titka? Depo Ecommerce Évkönyv & Toplista 2023 című magazinunkban többek között erről is beszélgettünk Pörzse Norbert ügyvezetővel.  Az internet hőskorában az […]

„A vásárlóknak egyre fontosabb az edukáció” – interjú Pörzse Norberttel, a vágyaim.hu ügyvezetőjével

Nemrégiben hozták nyilvánosságra az Ország Boltja 2023 verseny eredményeit: ügyfelünk, a Vágyaim.hu mind a Minőség díj, mind pedig a Népszerűségi díj esetében az első helyet szerezte meg a saját kategóriájában. Vajon mi a siker titka? Depo Ecommerce Évkönyv & Toplista 2023 című magazinunkban többek között erről is beszélgettünk Pörzse Norbert ügyvezetővel.  Az internet hőskorában az […]
Hello!
493 forgalmazó, 3 116 767 termék
Nálunk tényleg megtalálod amit keresel!
Iratkozz fel hírlevelünkre!
mehet
Copyrights © 2022 EAZY Digital
Adatvédelmi Tájékoztató