Menü

Magyar technológia a streaming világrekord mögött

by google news, július 20, 2018
A Hotstar, India első számú prémium video szolgáltatója megdöntötte a YouTube online világrekordját az adott közvetítést egyidejűleg nézők számában. A rekordot május 27-én érték el, a Chennai Super Kings és a Sunrisers Hyderabad fordulatos krikett mérkőzése alatt mely a 2018-as Indiai Premier Liga bajnoki címéről döntött. A mérkőzés legfordulatosabb perceit, amikor a Chennai Super Kings […]

A Hotstar, India első számú prémium video szolgáltatója megdöntötte a YouTube online világrekordját az adott közvetítést egyidejűleg nézők számában.

A rekordot május 27-én érték el, a Chennai Super Kings és a Sunrisers Hyderabad fordulatos krikett mérkőzése alatt mely a 2018-as Indiai Premier Liga bajnoki címéről döntött. A mérkőzés legfordulatosabb perceit, amikor a Chennai Super Kings megfordította és végül megnyerte a találkozót 10,3 millió néző követte egyidejűleg a Hotstar-on.

A korábbi rekordot a YouTube tartotta az úgynevezett “Red Bull Stratos” élő közvetítésével. Felix Baumgartner sztratoszférából történő ugrása elérte az online élő adások körében addig soha nem tapasztalt, 8 milliós egyidejű nézőszámot, amely több mint két és félszerese a legnagyobb amerikai sportesemény, a Super Bowl 2018-as, 3.1 milliós online nézőszámának.

Magyar léptékben a legnagyobb, egyidejű online felhasználói csúcsot az e-kereskedelemben Black Friday alkalmával mérhetjük. Az egyik legnagyobb hazai webáruházon, az eMag-on a rekordot 184,587 látogató egyidejű böngészése jelentette 2017 novemberében.

A Hotstar csapata és szolgáltatói kemény munkával küzdötték le a technológiai akadályokat annak érdekében, hogy az élő közvetítés alatt a szolgáltatás ne veszítsen a színvonalából és a felhasználói élmény még a rekord nézőszám alatt se csorbuljon. Külön nehézséget jelentettek az olyan hirtelen megugrások a nézőszámban, amelyeket a több mint 150 millió eszközre kiküldött értesítések eredményeztek.

A döntő nézőihez hozzáadódott még az a 600 ezer felhasználó, akik böngészték a Hotstar katalógusát, amely több mint 100,000 órányi filmet és sorozatot tartalmaz 17 nyelven, tovább növelve az egy időben aktív felhasználók számát összesen 10,9 millióra.

Százezernyi elérhető mozifilm és TV műsor rengetegében böngészve, akár végtelenségig kereshetnénk a számunkra érdekes tartalmat. Ekkora kínálat esetén egyértelmű, hogy a felhasználók platformon töltött idejének maximalizálása, és az érdeklődésük megtartásának érdekében a személyre szabás és az ajánlórendszerek alkalmazása mára már elengedhetetlen kelléke az összes tartalomszolgáltatónak, különösen az olyan széleskörű tartalommal rendelkezőknek, mint a Hotstar.

Az elérhető legjobb felhasználói élmény érdekében, az indiai cég 2016-ban kiértékelte a perszonalizációs szolgáltatások piacát, és úgy döntött, hogy teszteli a vezető technológiákat. A számos integrációs ponton végrehajtott tesztek során a magyar alapítású Gravity R&D perszonalizációs motorja, a Yusp túlszárnyalta a konkurenciát az összes, előzőleg megállapított mérőszámban.

Az A/B teszttel végzett összehasonlítás során a Yusp ajánlórendszer 50%-kal növelte az átkattintási arányt és 30%-kal a felhasználók tartalomfogyasztással töltött idejét a versenytársakhoz képest.

A teszt óta a perszonalizációs technológiának a Hotstar-on belüli felhasználása egyre emelkedik, így a Yusp csapata is fokozatosan igazítja hozzá infrastruktúráját a dinamikusan növekvő felhasználói bázis kiszolgálásához, amely a 2018-as indiai krikett bajnokság meccsei alatt naponta több mint 1 milliárd perszonalizált videó-ajánlást jelentett.

“A Hotstar újabb és újabb határokat tör át a globális célkitűzéseinek eléréséhez vezető úton, melynek során annak érdekében, hogy a nézők által elvárt magas felhasználói élményt fent tudják tartani a technológiai partnereire is támaszkodik. A Yusp integrálva van a Hotstar böngészési folyamatainak alapjaiba, így az IPL (Indian Premier League) alatt nyújtott kiemelkedő támogatásuk és a rendszer skálázhatósága elengedhetetlen volt.

Mindenképpen említést érdemel a Yusp által tanúsított, a legkülönbözőbb üzleti célokat kiszolgálni képes flexibilitás is.” - nyilatkozta Shobhit Singhal a Hotstar csapatából.

A Gravity RD által szolgáltatott Yusp perszonalizációs rendszer gondoskodott a zavartalan, személyre szabott élményről, még a döntő végső, rekord nézőszámot jelentő pillanataiban is: ez másodpercenként 121,000 valós idejű, személyre szabott ajánlást, illetve 130,000 viselkedés-alapú felhasználói esemény rögzítést jelentett.

Hotstar

A Hotstar, India legnagyobb prémium video streaming platformja hozzáférést ad az összes jelentős globális sporteseményhez, s több mint 100,000 órányi filmhez, amelyek 17 nyelven érhetőek el. A 2015 elején indított applikáció India legtöbbet letöltött alkalmazásának mondhatja magát, és mára 350 millió felhasználója van a fejlett video streaming technológiának és a minden eszközre optimalizált adásminőségnek köszönhetően. A Hotstar a Google Play Store és az Apple App Store toplistás helyeire tört fel és mindkét helyen bekerült 2017 legnépszerűbb alkalmazásai közé.

Yusp

A Yusp egy perszonalizációs motor, amely releváns, intuitív és személyre szabott felhasználói élményt nyújtva biztosít bevételnövelést ügyfeleinek. A kliensek között megtalálhatóak e-kereskedelmi kkv-k és nagyvállalatok, apróhirdetési platformok, több millió felhasználóval rendelkező tartalom és video szolgáltatók, telekommunikációs és hagyományos fizikai bolthálózattal rendelkező cégek is, melyek a fizikai térben is kihasználják a személyre szabott megoldásokat.

A személyre szabás célja feltárni a személyes ízlés és az implicit, valamint az explicit felhasználói preferenciák közötti kapcsolatot, kifinomult, skálázható gépi tanulási algoritmusok segítségével. A Yusp csapata több mint 100 adaptív tanulású algoritmust fejlesztett ki, iparág specifikusan az ügyfeleik különböző üzleti modelljeire.

Források:

Hotstar világrekord
Super Bowl nézőszám
eMAG Black Friday
Red Bull Stratos

Blog

3 tipp: hogyan alakítsunk ki hűséges rajongótábort?

A szórakoztatóipart sok mindent taníthat a marketingeseknek arról, hogy hogyan építsék be az online rajongótáborokat, más néven “fandomokat”a cégek stratégiájába. A leghűségesebb rajongók töltik le először az új albumot, nézik meg egy sorozat legfrissebb epizódját vagy vesznek jegyet a meghirdetett koncertre. Azonban az online rajongótáborok jelensége nem korlátozódik a szórakoztató iparra. Más területeken is fellelhetőek, […]
2016-01-29
Blog

Az eredetiség mindig nyer

A digitális világban, amelyben ma élünk, a fogyasztók nagyobb jelentőséget tulajdonítanak az eredetiségnek, mint valaha, és ezért a márka feladata, hogy ezen értékeket biztosítsa. A Label Insight felmérése szerint az ügyfelek több mint 40%-a váltaná le jelenleg kedvelt márkáit, ha a konkurencia marketingstratégiája hitelességet tükrözne. Az egyik nagy hiba, hogy sokan túl sokat beszélnek a […]
2017-09-26
Blog

Snapchat: a szabad véleménynyilvánítás felülete

A Snapchat gyorsan előtérbe került a digitális média világában a felhasználók gyors növekedése miatt: a szolgáltatás segítségével ma naponta 60 millió fotós üzenetet továbbítanak. A Snapchat (pillanatfelvétel-csevegés) egy képes, szöveges üzenetküldő alkalmazás, melyben az elküldött üzenetek a megnyitást követően legkésőbb 10 másodperc múlva eltűnnek, automatikusan törlésre kerülnek. A felhasználók pillanatnyi érzéseiket, gondolataikat és véleményüket oszthatják […]
2016-03-24
Blog

A jövő digitális trendjei: AdWords újítások

Légy naprakész az online marketingben és ismerd meg a legújabb Google trendeket! Következő rendezvényünkön az AdWords felület újdonságai kerülnek a középpontba haladó szinten. A Google AdWords az egyik leghatékonyabb, legjobban célozható fizetett hirdetési rendszer, mellyel azok a felhasználók érhetőek el, akik a kínált termék vagy szolgáltatás iránt érdeklődnek. Legyen szó új vásárlók vagy látogatók szerzéséről, […]
2017-07-04
Blog

Így árazz okosan az infláció idején 

Az infláció mindannyiunk életére hatással van, a magánszemélyektől elkezdve a kis- és középvállalkozások át a nagyvállalatokig. A PriceKit segítségével összegyűjtöttünk néhány tippet, amire megéri odafigyelned árazásod kapcsán az infláció idején.
2023-03-03
Blog

Halálhírek, pedofília, Glamour-napok és kovászos uborka – mutatjuk, mire keresett rá az ország júliusban

Újonnan induló sorozatunkban hónapról hónapra szemlézzük a Google dinamikus keresési statisztikáit, és megmutatjuk, milyen kifejezések perzselték fel az adott harminc napos periódusban a magyar internetet.
2020-08-31
Blog

Internetkultúra: Mit jelent számunkra?

Sokak számára már teljesen szokványos jelenség az Internet szerves beépültsége a mindennapos programrendbe: chat, e-mail, saját weboldal.  A számítógép stabil eszköze, esszenciális szereplője a legtöbb modern irodának. Tele-working? Az internetkultúra témája körül forgolódó írások között, azon érvek sem hagyhatóak figyelmen kívül, amelyek az olyan privát szituációkat is behozzák értékeléseikbe, mint azon édesanyák (és nem csak) […]
2016-10-14
Blog

Influenszer marketing az e-kereskedelemben

Az influenszer marketing az elmúlt években robbanásszerű növekedést mutatott az e-kereskedelem területén. Az influenszerek egyre több márkával dolgoznak együtt, hogy népszerűsítsék termékeket és széles körben hirdessék azokat az Instagram, TikTok és más közösségi média platformokon. De miért olyan hatékony az influenszer marketing, és miért érdemes ezt a stratégiát alkalmaznod az e-kereskedelem terén? 
2023-03-27
KÜLÖNKIADÁS / [EN] Balkáni online piac lehetőségei - Megéri nyitni a magyar e-kereskedőknek?
A vinted story – Digitális turkálóból gigantikus online piactér
A recommerce felemelkedése – menő lett a használt cucc?
Még több podcast
Állások
MKB Bank: FinTech Verseny
A FinTech Verseny célja, hogy az MKB Bank megtalálja azokat a digitális pénzügyi megoldásokat, újszerű digitális megközelítéseket, amelyek továbbfejlesztéséhez, megvalósításához, piaci bevezetéséhez banki partnerre van szükség. Az MKB Bank inkubációs központjában az alábbi támogatást nyújtja: Mentor Program, amelynek keretében banki, FinTech, IT biztonsági, technológiai, üzleti, marketing, UX és jogi szakemberek segítik a kiválasztott megoldások továbbfejlesztését, […]
Berlin Startup Calling 2016 Ötletverseny
A fejedben van a következő nagy tech ötlet? A lehető legjobb helyen jársz! A Visual Meta most lehetőséget nyújt arra, hogy az üzleti projekted végre valósággá váljon. Készítsd el az ötleted összefoglalóját és nevezz a pénzdíjakért és tárgyi nyereményekért összesen 15 000 euró értékben. Modern világunk fejlődésének egyik alappillére a technológia. A digitális technológiák fejlődése […]
Nemzetközi pályázat - Fókuszban a női startupok
Magyarok is indulhatnak a Vodafone nemzetközi pályázatán A Németországban működő Vodafone Institution egy Európában egyedülálló kezdeményezéssel segíti a nők által létrehozott, illetve a nők helyzetének javítását támogató startupokat. Az F-LANE pályázat célja, hogy minél több nő vállalhasson vezető szerepet a technológiai fejlődésben, és világszerte segíthessék társaikat is. A pályázatra természetesen magyar startupok is jelentkezhetnek. A […]
Digitális világ ingyen - Online jelenlét pályázat
Xpertstudio Kft ingyen elkészíti a pályázó számára a weboldalát – webáruházát vagy mobil Applikációját, Grafikaiarculatát, vagy Videós anyagát – Animációs filmjeit, kivitelezi Adwords és Facebook kampányát. Pályázatot benyújthat bármely szervezet, cég, egyesület, alapítvány, intézmény, önkormányzat, egyéni vállalkozó, egyház és magánszemély. A pályázat aktuális 2016.Október.10-től Pályázat zárás időpontja: 2016. December 20. JELENTKEZEM és kitöltöm a pályázati […]
Buktatók a közösségi médiában: ezeket a szokásokat hagyjuk el a siker érdekében
Veled is megesett már, hogy a Forbes-t lapozgatva arra gondoltál, milyen lenne egyszer a magazin hasábjain szerepelni? Elképzelted valaha, hogy egy neves díjátadón a te nevedet harsogják a mikrofonba? Idézni tudnál a Jobs című filmből, és kívülről fújod a világ leghíresebb sikertörténeteit? Talán nem nagy merészség azt feltételezni, hogy jó páran járunk hasonló cipőben. Legtöbbünk azonban már a megszületésük pillanatában melegebb […]
Még több állás
Hello!
Eazy Digital is a new wave digital agency founded in Budapest. The largest division is Google and Facebook ad management.

„A vásárlóknak egyre fontosabb az edukáció” – interjú Pörzse Norberttel, a vágyaim.hu ügyvezetőjével

Nemrégiben hozták nyilvánosságra az Ország Boltja 2023 verseny eredményeit: ügyfelünk, a Vágyaim.hu mind a Minőség díj, mind pedig a Népszerűségi díj esetében az első helyet szerezte meg a saját kategóriájában. Vajon mi a siker titka? Depo Ecommerce Évkönyv & Toplista 2023 című magazinunkban többek között erről is beszélgettünk Pörzse Norbert ügyvezetővel.  Az internet hőskorában az […]

„A vásárlóknak egyre fontosabb az edukáció” – interjú Pörzse Norberttel, a vágyaim.hu ügyvezetőjével

Nemrégiben hozták nyilvánosságra az Ország Boltja 2023 verseny eredményeit: ügyfelünk, a Vágyaim.hu mind a Minőség díj, mind pedig a Népszerűségi díj esetében az első helyet szerezte meg a saját kategóriájában. Vajon mi a siker titka? Depo Ecommerce Évkönyv & Toplista 2023 című magazinunkban többek között erről is beszélgettünk Pörzse Norbert ügyvezetővel.  Az internet hőskorában az […]
Hello!
493 forgalmazó, 3 116 767 termék
Nálunk tényleg megtalálod amit keresel!
Iratkozz fel hírlevelünkre!
mehet
Copyrights © 2022 EAZY Digital
Adatvédelmi Tájékoztató