Menü

Új vezető platform a social médiában?

by google news, március 6, 2019
A TikTok felhasználóinak száma folyamatosan emelkedik, azonban még mindig kérdés, vajon képes lesz-e releváns platformmá kinőni magát. A social médiában időről-időre előtűnik egy újabb alkalmazás, ami elgondolkodtatja a cégeket, hogy vajon ez lesz-e a következő nagy dobás. Az áttörő siker mégis sok esetben elmaradt. Gondoljunk csak a Peach vagy az Ello nevű applikációkra, végül egyik […]

A TikTok felhasználóinak száma folyamatosan emelkedik, azonban még mindig kérdés, vajon képes lesz-e releváns platformmá kinőni magát.

A social médiában időről-időre előtűnik egy újabb alkalmazás, ami elgondolkodtatja a cégeket, hogy vajon ez lesz-e a következő nagy dobás. Az áttörő siker mégis sok esetben elmaradt. Gondoljunk csak a Peach vagy az Ello nevű applikációkra, végül egyik sem lett kihívást jelentő platform a Facebook számára. A jelenleg egyik leggyorsabban fejlődő alkalmazásban, a TikTokban azonban vannak lehetőségek a cégek számára is.

A korábban Musically néven ismert TikTok platform célja, hogy általa a felhasználók megörökíthessék és bemutathassák mindenki számára a bennük rejlő kreativitást – ez pedig érthető módon vonzó a usereknek.

A küldetés egy olyan közösség létrehozása, melynek minden tagja szenvedélyesen elkötelezett a videózás, a zene és a kreatív alkotás iránt. Az applikációról ide kattintva olvashatunk többet!

Mire használhatjuk a Tiktokot?

Ha a TikTok vezető szerepűvé növi ki magát, a cégek számára a hirdetésekre remek új lehetőség lesz ez a platform. Bíztató jel, hogy már jól teljesített a kínai változata, a Douyin, ami több mint 300 millió havi aktív felhasználóval rendelkezik.

A TikTok egy olyan fiatalos, lendületes és kreatív célközönséget enged megcélozni, ami számos vállalat számára kívánatos és így bevétel növekedést jelenthet majd. A modern, divatos márkák nemcsak a hirdetések miatt játszhatnak majd központi szerepet a TikTok életében. A fiatal közönség és a platform adottságai lehetőséget biztosítanak a márkák egyedi pozicionálásra is, ugyanis a vállalatok egészen új és kreatív formai keretek között képesek elérni itt a célcsoportjaikat.

Az alkalmazáson belül minden felhasználó rengeteg variáció és különleges alternatíva közül választhat a videók létrehozásánál, amikkel a márkák is élhetnek. Jó példa márkamegjelenésre a KitKat TikTok (akkor még Musically) kihívást tartalmazó kampánya.

A TikTok feltörekvése a letöltési statisztikában is megnyilvánul – a Sensor Tower szerint a platform már több, mint egy milliárd alkalommal lett letöltve. 2018-ban 663 millióan töltötték le az appot! Vajon ez dinamikus fejlődés elég lesz ahhoz, hogy bekerüljön a vezető platformok közé? Ez idővel eldől, mindenesetre mindenképp érdemes odafigyelnünk a TikTokra!

Blog

Facebook: tesztelik a Sets nevű funkciót

A Facebook megtámadja a Pinterest-et a Sets nevű funkcióval, amely lehetővé teszi, hogy több státuszfrissítést, fotót vagy videót válasszanak a felhasználók, és ezeket tematikus gyűjteményként osszák meg. A Facebook már évek óta próbálja felvenni a versenyt a Pinterest-tel. Gondoljunk csak a gyűjteményes hirdetésekre, amelyek lehetővé teszik, hogy az emberek elemeket mentesenek el a profiljuk kívánságlistáján. […]
2017-10-27
Blog

Együtt jobb? A Watch Party opció

A Facebook elkötelezett a felhasználók iránt, és egy olyan platform létrehozására törekszik, ami a vezető felülete minden baráti és családi, illetve még az idegenek közötti beszélgetéseknek is. Cél, hogy minden fontos témáról és eseményről való kommunikációt ezen a platformon tegyék meg a felhasználók. A globális social médiát tekintve a nyilvános beszélgetések nagy része olyan események […]
2019-04-03
Blog

Megérkeztek az új emojik!

2018-ban újra bővültek az emoji jelek, így már közel 3000 db közül tudunk választani. Az Emoji 11.0-val 157 új jel érkezett meg az Unicode Consortium szerint, így újabb emojikkal fejezhetjük ki a gondolatainkat és érzelmeinket. Újdonság, hogy idén gondoltak a vörös és göndör hajú felhasználókra, illetve a kopasz figurákat is megtaláljuk közöttük. Újabb állatok érkeztek, […]
2018-06-13
Blog

Öt nap közösségi média nélkül

El tudnád képzelni, milyen lenne ha törölnéd magad pár napra a social media csatornáidról? A The Next Web-en jelent meg Inés Casserly írása arról, hogyan változott meg az élete abban az öt napban, amikor törölte a telefonjáról az Instagram, Twitter, Snapchat, Facebook, Pinterest és LinkedIn alkalmazásokat, és erre az időre kijelentkezett minden fiókjából még a […]
2017-10-20
Blog

Halálhírek, pedofília, Glamour-napok és kovászos uborka – mutatjuk, mire keresett rá az ország júliusban

Újonnan induló sorozatunkban hónapról hónapra szemlézzük a Google dinamikus keresési statisztikáit, és megmutatjuk, milyen kifejezések perzselték fel az adott harminc napos periódusban a magyar internetet.
2020-08-31
Blog

Lájkok fogságában

Az alternatív valóság kifejezés hallatán azonnal a tudományos fikciók jutnak eszünkbe. Létezik egy nagyon hasonló dolog, ami valós, benne élünk, minden nap találkozunk vele. Ez a social media. A közösségi média minden korosztály számára lehetőséget ad, hogy elkerüljék a valóságot és megteremtsék a maguk tökéletes világát. Ezt a tökéletes világot aztán emberek százai, ezrei vagy […]
2017-08-15
Blog

Webanalitika kalauz I. - Első lépések a sikeres webanalitikához

Webanalitika alatt az internethasználat során keletkező adatok gyűjtését, mérését és jelentések készítését értjük. Az adatgyűjtés célja, hogy az internetet használó embereket megértsük és a webes tartalmakat az elvárásokhoz igazítsuk, valamint az elemzések segítenek az online marketing megtérülésének vizsgálatában is. Az online elemzési lehetőségek korlátlansága miatt mára egy rendkívül összetett szakterületté vált a webanalitika, amely magába […]
2016-10-27
Blog

A hazai e-kereskedelem számokban – ilyen volt 2022!

Hogyan hatott az orosz-ukrán háború és a növekvő infláció a hazai e-commerce piacra? Melyek a leginkább preferált marketingeszközök és a legtöbb bevételt hozó csatornák? Többek között ezekre a kérdésekre kereste a választ a Shoprenter 2022-es Nagy Webáruház Felmérése.
2022-12-15
A recommerce felemelkedése – menő lett a használt cucc?
Az e-kereskedelem jövője
Online könyvkereskedelem - Hanyatlás vagy fénykor?
Még több podcast
Állások
MKB Bank: FinTech Verseny
A FinTech Verseny célja, hogy az MKB Bank megtalálja azokat a digitális pénzügyi megoldásokat, újszerű digitális megközelítéseket, amelyek továbbfejlesztéséhez, megvalósításához, piaci bevezetéséhez banki partnerre van szükség. Az MKB Bank inkubációs központjában az alábbi támogatást nyújtja: Mentor Program, amelynek keretében banki, FinTech, IT biztonsági, technológiai, üzleti, marketing, UX és jogi szakemberek segítik a kiválasztott megoldások továbbfejlesztését, […]
Berlin Startup Calling 2016 Ötletverseny
A fejedben van a következő nagy tech ötlet? A lehető legjobb helyen jársz! A Visual Meta most lehetőséget nyújt arra, hogy az üzleti projekted végre valósággá váljon. Készítsd el az ötleted összefoglalóját és nevezz a pénzdíjakért és tárgyi nyereményekért összesen 15 000 euró értékben. Modern világunk fejlődésének egyik alappillére a technológia. A digitális technológiák fejlődése […]
Nemzetközi pályázat - Fókuszban a női startupok
Magyarok is indulhatnak a Vodafone nemzetközi pályázatán A Németországban működő Vodafone Institution egy Európában egyedülálló kezdeményezéssel segíti a nők által létrehozott, illetve a nők helyzetének javítását támogató startupokat. Az F-LANE pályázat célja, hogy minél több nő vállalhasson vezető szerepet a technológiai fejlődésben, és világszerte segíthessék társaikat is. A pályázatra természetesen magyar startupok is jelentkezhetnek. A […]
Digitális világ ingyen - Online jelenlét pályázat
Xpertstudio Kft ingyen elkészíti a pályázó számára a weboldalát – webáruházát vagy mobil Applikációját, Grafikaiarculatát, vagy Videós anyagát – Animációs filmjeit, kivitelezi Adwords és Facebook kampányát. Pályázatot benyújthat bármely szervezet, cég, egyesület, alapítvány, intézmény, önkormányzat, egyéni vállalkozó, egyház és magánszemély. A pályázat aktuális 2016.Október.10-től Pályázat zárás időpontja: 2016. December 20. JELENTKEZEM és kitöltöm a pályázati […]
Buktatók a közösségi médiában: ezeket a szokásokat hagyjuk el a siker érdekében
Veled is megesett már, hogy a Forbes-t lapozgatva arra gondoltál, milyen lenne egyszer a magazin hasábjain szerepelni? Elképzelted valaha, hogy egy neves díjátadón a te nevedet harsogják a mikrofonba? Idézni tudnál a Jobs című filmből, és kívülről fújod a világ leghíresebb sikertörténeteit? Talán nem nagy merészség azt feltételezni, hogy jó páran járunk hasonló cipőben. Legtöbbünk azonban már a megszületésük pillanatában melegebb […]
Még több állás
Hello!
Eazy Digital is a new wave digital agency founded in Budapest. The largest division is Google and Facebook ad management.

„A vásárlóknak egyre fontosabb az edukáció” – interjú Pörzse Norberttel, a vágyaim.hu ügyvezetőjével

Nemrégiben hozták nyilvánosságra az Ország Boltja 2023 verseny eredményeit: ügyfelünk, a Vágyaim.hu mind a Minőség díj, mind pedig a Népszerűségi díj esetében az első helyet szerezte meg a saját kategóriájában. Vajon mi a siker titka? Depo Ecommerce Évkönyv & Toplista 2023 című magazinunkban többek között erről is beszélgettünk Pörzse Norbert ügyvezetővel.  Az internet hőskorában az […]

„A vásárlóknak egyre fontosabb az edukáció” – interjú Pörzse Norberttel, a vágyaim.hu ügyvezetőjével

Nemrégiben hozták nyilvánosságra az Ország Boltja 2023 verseny eredményeit: ügyfelünk, a Vágyaim.hu mind a Minőség díj, mind pedig a Népszerűségi díj esetében az első helyet szerezte meg a saját kategóriájában. Vajon mi a siker titka? Depo Ecommerce Évkönyv & Toplista 2023 című magazinunkban többek között erről is beszélgettünk Pörzse Norbert ügyvezetővel.  Az internet hőskorában az […]
Hello!
493 forgalmazó, 3 116 767 termék
Nálunk tényleg megtalálod amit keresel!
Iratkozz fel hírlevelünkre!
mehet
Copyrights © 2022 EAZY Digital
Adatvédelmi Tájékoztató