Menü

Együtt jobb? A Watch Party opció

by google news, április 3, 2019
A Facebook elkötelezett a felhasználók iránt, és egy olyan platform létrehozására törekszik, ami a vezető felülete minden baráti és családi, illetve még az idegenek közötti beszélgetéseknek is. Cél, hogy minden fontos témáról és eseményről való kommunikációt ezen a platformon tegyék meg a felhasználók. A globális social médiát tekintve a nyilvános beszélgetések nagy része olyan események […]

A Facebook elkötelezett a felhasználók iránt, és egy olyan platform létrehozására törekszik, ami a vezető felülete minden baráti és családi, illetve még az idegenek közötti beszélgetéseknek is. Cél, hogy minden fontos témáról és eseményről való kommunikációt ezen a platformon tegyék meg a felhasználók.

A globális social médiát tekintve a nyilvános beszélgetések nagy része olyan események köré épül, amiket a TV közvetít, és ezek közül is kiemelkednek a sportesemények.

A Twitter jelenleg vezető szerepet tölt be ezen a téren – a kutatások azt mutatják, hogy a rendszeres TV nézők 60%-a megosztja véleményét tweetben az épp nézett műsorról. Ez az, ami ösztönözte a Twittert, hogy jobban nyisson a TV adások felé az élő közvetítésekben.

A Facebook ezen a területen a Twitter nyomdokaiba akart lépni, sőt le is előzni azt. A Facebook Watch opció már arra törekszik, hogy megtalálja a felhasználóknak a legmegfelelőbb tartalmat és ismétlődő megjelenéssel növelje a userek elköteleződését.

A Facebook a Watch Party opcióval a közösségi videók megjelenítésének új lehetőségét biztosítja. A Watch Party megoldással a csevegésben résztvevők egyszerre nézhetik a videókat a saját eszközükről, miközben chaten megbeszélik annak tartalmát.

Korábban már megerősítették, hogy valóban tesztelik a több felhasználó számára egyidőben közösen nézhető videós funkciót Messengeren. A funkciót először a Messenger kódjaiban fedezték fel fejlesztők, és jelentették a TechCrunch-nak.

Ekkor még a belső teszt és a funkciók megjelenése a kódban nem azt jelentette, hogy biztosan meg fog jelenni az új szolgáltatás, de mára egyértelművé vált, hogy mindez valóság.

A Watch Party opcióban a csevegés résztvevői rákattinthatnak a "közös megtekintés most" funkcióra, értesítést kapnak a videó indulásáról, és az adott videóról beszélgethetnek is ugyanabban az időben. A tagok közül bárki irányíthatja a videót és megtekintheti, hogy kik nézik azt éppen. Szóval közös videózásra fel!

Blog

A hazai e-kereskedelem számokban – ilyen volt 2022!

Hogyan hatott az orosz-ukrán háború és a növekvő infláció a hazai e-commerce piacra? Melyek a leginkább preferált marketingeszközök és a legtöbb bevételt hozó csatornák? Többek között ezekre a kérdésekre kereste a választ a Shoprenter 2022-es Nagy Webáruház Felmérése.
2022-12-15
Blog

Facebook: tesztelik a Sets nevű funkciót

A Facebook megtámadja a Pinterest-et a Sets nevű funkcióval, amely lehetővé teszi, hogy több státuszfrissítést, fotót vagy videót válasszanak a felhasználók, és ezeket tematikus gyűjteményként osszák meg. A Facebook már évek óta próbálja felvenni a versenyt a Pinterest-tel. Gondoljunk csak a gyűjteményes hirdetésekre, amelyek lehetővé teszik, hogy az emberek elemeket mentesenek el a profiljuk kívánságlistáján. […]
2017-10-27
Blog

Halálhírek, pedofília, Glamour-napok és kovászos uborka – mutatjuk, mire keresett rá az ország júliusban

Újonnan induló sorozatunkban hónapról hónapra szemlézzük a Google dinamikus keresési statisztikáit, és megmutatjuk, milyen kifejezések perzselték fel az adott harminc napos periódusban a magyar internetet.
2020-08-31
Blog

Árcsökkentés helyett ajándék: mivel lepd meg a vásárlódat?

Egy pszichológiai jellegű árképzési változtatással sokszor ugyanazt a hatást érheted el – a profitod feláldozása nélkül –, mintha az áraidat csökkentenéd. Ugyanis a legtöbb látogatót vonzza az olyan termék megvásárlása, amely mögött valamilyen érték lapul, ajándék formájában.
2022-11-21
Blog

CREATE VIDEO ADS IN MINUTES WITH GOOGLE'S NEW TOOL

The YouTube Video Builder, which is currently in it’s beta form, has a high accuracy in our current situation. On one hand it offers companies new opportunities to stay in the focus under these changed circumstances as well. On the other hand it makes video ad creation, a usually time-, material- and resource-dependent area, free and available for anybody.
2020-06-16
Blog

Instagram: elindult a szavazás

Az Instagram egy újabb funkciót vezetett be, amelynek segítségével az ismerőseink, követőink véleményét könnyedén kikérhetjük a Stories felületen. Egy kifejezetten hasznos újítást vezettek be az önmegsemmisítő felületen, a szavazást. A megosztani kívánt képnél úgy tudunk szavazást indítani, hogy egy kérdést felteszünk, két válasz lehetőséget elhelyeznünk egymás mellett, és már meg is tudhatjuk, mit gondolnak a […]
2017-10-09
Blog

Hét hiba, amit az ünnepi hírlevelekben érdemes elkerülni

Az ünnepi vásárlási szezonban sok esetben nem feltétlenül az online hirdetések a legfontosabbak, azonban ezeknek is döntő szerepe lehet a siker elérésében. A legutóbbi “Fekete Péntek” email marketingjével kapcsolatos néhány statisztika szerint az email marketing eredményezte a látogatások negyedét, ami egyértelműen bizonyítja, hogy az email marketing sikeres lehet, azonban érdemes odafigyelni az esetleges buktatókra, amelyek […]
2015-12-16
Blog

3+1 érdekes statisztika: így változnak a keresési szokások a világhálón

Talán még te is emlékszel a Google egyeduralmának időszakára, amikor az ember úgy érezhette: a keresőóriás az egyetlen lehetőség a netes információszerzésre. Nos, ezeknek az időknek vége, hiszen nagyon sokan már más csatornákon (is), például a közösségi média felületein keresik a választ a kérdéseikre. 
2023-08-10
Van mire koccintani? - Alkoholos italok az online piactéren
Let's talk about sex(shop), baby – erotikus árucikkek az online piactéren
Egészség-sport cikkek kereskedelme - a tavaszi megújulás jegyében
Műszaki cikkek kereskedelme, avagy “mit dobott a gép”?
Pharma szektor a digitális jelenben – "Ki nyeli le a keserű pirulát?"
FMCG kiskereskedelem térben és időben
Még több podcast
Állások
MKB Bank: FinTech Verseny
A FinTech Verseny célja, hogy az MKB Bank megtalálja azokat a digitális pénzügyi megoldásokat, újszerű digitális megközelítéseket, amelyek továbbfejlesztéséhez, megvalósításához, piaci bevezetéséhez banki partnerre van szükség. Az MKB Bank inkubációs központjában az alábbi támogatást nyújtja: Mentor Program, amelynek keretében banki, FinTech, IT biztonsági, technológiai, üzleti, marketing, UX és jogi szakemberek segítik a kiválasztott megoldások továbbfejlesztését, […]
Berlin Startup Calling 2016 Ötletverseny
A fejedben van a következő nagy tech ötlet? A lehető legjobb helyen jársz! A Visual Meta most lehetőséget nyújt arra, hogy az üzleti projekted végre valósággá váljon. Készítsd el az ötleted összefoglalóját és nevezz a pénzdíjakért és tárgyi nyereményekért összesen 15 000 euró értékben. Modern világunk fejlődésének egyik alappillére a technológia. A digitális technológiák fejlődése […]
Nemzetközi pályázat - Fókuszban a női startupok
Magyarok is indulhatnak a Vodafone nemzetközi pályázatán A Németországban működő Vodafone Institution egy Európában egyedülálló kezdeményezéssel segíti a nők által létrehozott, illetve a nők helyzetének javítását támogató startupokat. Az F-LANE pályázat célja, hogy minél több nő vállalhasson vezető szerepet a technológiai fejlődésben, és világszerte segíthessék társaikat is. A pályázatra természetesen magyar startupok is jelentkezhetnek. A […]
Digitális világ ingyen - Online jelenlét pályázat
Xpertstudio Kft ingyen elkészíti a pályázó számára a weboldalát – webáruházát vagy mobil Applikációját, Grafikaiarculatát, vagy Videós anyagát – Animációs filmjeit, kivitelezi Adwords és Facebook kampányát. Pályázatot benyújthat bármely szervezet, cég, egyesület, alapítvány, intézmény, önkormányzat, egyéni vállalkozó, egyház és magánszemély. A pályázat aktuális 2016.Október.10-től Pályázat zárás időpontja: 2016. December 20. JELENTKEZEM és kitöltöm a pályázati […]
Buktatók a közösségi médiában: ezeket a szokásokat hagyjuk el a siker érdekében
Veled is megesett már, hogy a Forbes-t lapozgatva arra gondoltál, milyen lenne egyszer a magazin hasábjain szerepelni? Elképzelted valaha, hogy egy neves díjátadón a te nevedet harsogják a mikrofonba? Idézni tudnál a Jobs című filmből, és kívülről fújod a világ leghíresebb sikertörténeteit? Talán nem nagy merészség azt feltételezni, hogy jó páran járunk hasonló cipőben. Legtöbbünk azonban már a megszületésük pillanatában melegebb […]
Még több állás
Hello!
Eazy Digital is a new wave digital agency founded in Budapest. The largest division is Google and Facebook ad management.

Bevételnövekedés a depo.hu-val

A depo.hu neve sokak számára csenghet még ismeretlenül, akik viszont élnek már szolgáltatásainkkal, elégedetten tekinthetnek minden hónapban elért eredményeikre.

Bevételnövekedés a depo.hu-val

A depo.hu neve sokak számára csenghet még ismeretlenül, akik viszont élnek már szolgáltatásainkkal, elégedetten tekinthetnek minden hónapban elért eredményeikre.
Hello!
493 forgalmazó, 3 116 767 termék
Nálunk tényleg megtalálod amit keresel!
Iratkozz fel hírlevelünkre!
mehet
Copyrights © 2022 EAZY Digital
Adatvédelmi Tájékoztató