Menü

6 marketing mítosz, amit ideje megdönteni

by google news, március 10, 2016
Napjainkban egyre több cég ismeri fel az online marketingben rejlő lehetőségeket, hiszen az online jelenlét többek közt lehetővé teszi azt, hogy az ügyfelek közvetlen kapcsolatba legyenek az adott márkával. A marketing taktikái, módszerei és folyamatai épp ezért rengeteget változtak, ahogy az online marketing is folyamatosan alakul az új eszközök és csatornák megjelenésével, valamint a régi […]

Napjainkban egyre több cég ismeri fel az online marketingben rejlő lehetőségeket, hiszen az online jelenlét többek közt lehetővé teszi azt, hogy az ügyfelek közvetlen kapcsolatba legyenek az adott márkával. A marketing taktikái, módszerei és folyamatai épp ezért rengeteget változtak, ahogy az online marketing is folyamatosan alakul az új eszközök és csatornák megjelenésével, valamint a régi csatornák átalakulásával. A változásokkal együtt jár az, hogy megváltozik a cégek viszonya az online marketinggel, de az is, hogy újabb mítoszok kezdenek keringeni az online marketingről.

Vegyünk néhány ilyen mítoszt általában az online marketinghez és szűkebben véve a tartalommarketinghez kapcsolódik.

  1. Az online marketing nem része az üzleti stratégiának

A poszterek, névjegykártyák, szórólapok olyan elemek, amelyeket a tradicionális marketing még mindig használ egy bizonyos területen helyi, kisebb hatókörű célzásra. Az online marketing ezzel szemben lehetővé teszi, hogy a cég megjelenjen a nemzetközi csatornákon, ahol nagy számú online vásárló találhat rájuk. Ma a cégeknek a közönség bevonásához tovább kell gondolkodniuk, mint a tradicionális marketing.

  1. A keresőoptimalizálás halott

Bár vannak olyan híresztelések, hogy a keresőoptimalizálás halott, ez nem igaz. A keresőoptimalizálás most is épp annyira él, mint ezelőtt, most is az egyik legfontosabb online marketing eszköz, ami szerepet kap a weboldalak látogatottságában. Az internethasználók nagyon függenek a keresőmotoroktól, amikor egy termékről, szolgáltatásról, technológiáról releváns információt keresnek, így a keresőoptimalizálás segítségével egy cég könnyebben elérheti a célközönségét. Mivel a keresőoptimalizálás nagyon is él, nem szabad elfelejteni: a keresők szeretik a tartalmat és a gyakori frissítéseket.

Ha eddig nem foglalkoztunk a keresőoptimalizálással, érdemes most áttekinteni a bejegyzéseinket, és keresőoptimalizálni őket azokkal a kulcsszavakkal, amelyek alapján kereshetővé szeretnénk tenni, de ne zsúfoljuk tele a tartalmat kulcsszavakkal, hiszen az a célunk, hogy olvashatóak maradjunk és értéket adjunk.

  1. Elég egy weboldal a sikerhez

Az üzleti szervezetek gyakran gondolják azt, hogy elegendő létrehozniuk egy weboldalt, de ez egyáltalán nem igaz. Az online marketing dinamikus, és folyamatosan fejlődik, valamint szorosan összefügg azzal, hogy az online felhasználó hol és hogyan keresik a számukra szükséges információt. Mivel rengeteg weboldal van az interneten, és a számuk folyamatosan növekszik, online marketing stratégia nélkül nem elég, ha megosztunk egyet: folyamatosan frissíteni kell az oldal tartalmát is. Önmagában egy weboldal tehát nem növeli a cég hírnevét, de egy jól átgondolt marketing stratégia igen, hogyha létrehoz egy biztos márkaidentitást. Érdemes azt is beemelni az online stratégiánkba, hogy a tartalmainkat több nyelven osztjuk meg, hiszen ez is tágíthatja a közönségünket.

  1. A sikerhez elég, ha van egy közösségi média profilunk

A közösségi média csatornák, mint a Facebook, a Twitter, a LinkedIn vagy a Google+ lehetőséget ad a cégeknek, hogy nagyobb közönséget érjenek el, de nem elegendő, ha van egy profiljuk. Ebben az esetben is nagyon fontos a megfelelő marketing stratégia, amibe beletartozik az informatív tartalmak folyamatos megosztása, ami folyamatosan fenntartja a potenciális vásárlók érdeklődését. A megosztott tartalomban nagy szerepet kaphat a cég weboldala, ami megbízható alapot szolgáltathat több közösségi média csatornának, hiszen ott a potenciális ügyfelek megbízható információkat találhatnak a termékünkről vagy szolgáltatásunkról.

5.Nem fontos hatékony tartalom

A cégek gyakran úgy gondolják, hogy elegendő létrehozniuk egy dinamikus weboldalt. Valóban fontos a design és a weboldal kinézete, de csak ez nem fogja meghozni a várt eredményt: az informatív és meggyőző tartalom azonban igen. Mivel a közönség a friss és releváns tartalmat keresi, ehhez alkalmazkodniuk kell a cégeknek, amikor a weboldaluk tartalmát összeállítják. A nagy számú látogató vonzásához érdemes szem előtt tartani a rendszeres frissítést.

  1. Az automatizálás káros

Ha olyan posztokat osztunk meg az automatizálás lehetőségeit kihasználva, amelyeknek nem relevánsak és kevés értéket képviselnek az olvasók számára, így gyakorlatilag spamként jelennek meg a közösségi oldalakat használók hírfolyamában vagy az email fiókjukban, akkor az automatizálás valóban káros lehet. Azonban ha jól használjuk a hírlevelünket és a közösségi oldalakat, akkor az automatizálás remek módszert jelent arra, hogy terjesszük a tartalmunkat. Lehetőségünk van arra, hogy a tartalmakat célozzuk, időzítsük. Tartsuk szem előtt, hogy a bejegyzések és a tweetek a közösségi oldalakon nagyon rövid életűek, hiszen a felhasználók hírfolyama folyamatosan frissül és változik, az automatizálás viszont segíthet abban, hogy a megfelelő formában és pillanatban kerüljön a tartalmunk a felhasználók elé.

Blog

Ezt a 2 hibát ne kövesd el a Facebookon!

A Facebook hihetetlen lehetőség az üzleti oldalak számára, hiszen több ezer potenciális ügyfelet lehet találni fenn az oldalon. Ahhoz azonban, hogy sikereket érj el az oldalon, érdemes néhány dolgot figyelembe venni. Mutatunk két gyakori hibát, amit érdemes elkerülni. 1, hiba: Gyors hívás kérése Nagyon gyakran alkalmazzák a Facebook oldalak a gyors hívás kérését a felhasználóktól, […]
2018-05-08
Blog

Árcsökkentés helyett ajándék: mivel lepd meg a vásárlódat?

Egy pszichológiai jellegű árképzési változtatással sokszor ugyanazt a hatást érheted el – a profitod feláldozása nélkül –, mintha az áraidat csökkentenéd. Ugyanis a legtöbb látogatót vonzza az olyan termék megvásárlása, amely mögött valamilyen érték lapul, ajándék formájában.
2022-11-21
Blog

Facebook: megújulnak az értesítések

Sokan jelezték, hogy egy mini Facebook ikont fedeztek fel az Instagram appon belül, mely elsősorban a facebookos értesítések egyfajta nyomon követésére szolgálnak, de nem olvashatóak és nézhetőek meg. A funkció lényege, hogy egy kis buborék jelzi a felhasználónak, hány értesítése van a Facebookon. Emellett ez segít majd abban, hogy gyorsabb legyen a váltás a két […]
2018-06-19
Blog

Az eredetiség mindig nyer

A digitális világban, amelyben ma élünk, a fogyasztók nagyobb jelentőséget tulajdonítanak az eredetiségnek, mint valaha, és ezért a márka feladata, hogy ezen értékeket biztosítsa. A Label Insight felmérése szerint az ügyfelek több mint 40%-a váltaná le jelenleg kedvelt márkáit, ha a konkurencia marketingstratégiája hitelességet tükrözne. Az egyik nagy hiba, hogy sokan túl sokat beszélnek a […]
2017-09-26
Blog

Készülj fel tudatosan az idei Black Friday-re

Korábbi cikkünkben összeszedtük az e-kereskedők számára legnagyobb kihívást jelentő időszakára, a főszezonra várható top trendeket és előrejelzéseket. Mostani cikkünkben pedig kifejezetten a Black Friday időszakára hoztunk 10 promóciós ötletet, amelyekkel könnyedén felturbózhatod webshopodat.
2023-10-20
Blog

BeReal: egy közösségi platform, ami szembeszáll a valóság torzításával

Az elmúlt években számos közösségimédia-felület terjedt el széles körben vagy tűnt el a feledés homályába. Most éppen egy francia szolgáltatás tör egyre feljebb és feljebb, ami hiába működik már jó ideje, csak az elmúlt hónapokban ugrott a letöltési toplisták élére. A BeReal a radikálisan újszerű nézőpontjának köszönheti népszerűségét. De vajon márkaként megéri egyből jelen lenned ezen az új felületen?
2022-10-12
Blog

Google BigQuery összekötés Google Analytics 4-ben

Előző cikkünkben a Google Analytics 4-re való mielőbbi átállásáról és főbb funkcióiról írtunk, ezúttal pedig egy másik fontos funkciót, a Google BigQueryt és összeköttetési lehetőségeit mutatjuk be. 
2023-04-26
Blog

Digitális marketing stratégiák

A digitális média annyira átható, hogy már egy életformának tekinthető. Gyakorlatilag mindenki rendelkezik okostelefonnal, sok háztartást szerelnek fel intelligens eszközökkel, beleértve a tableteket, a telefonokat és számítógépeket. A Big Data, a digitális marketing eszközök és a social media lehetővé teszik, hogy a marketing szakemberek különböző felületen szólítsák meg a fogyasztókat. Azonban míg a hirdetők továbbra […]
2018-01-03
Logisztika vs. e-kereskedők – Hol van a kutya elásva?
Beköszöntött a Neobankok kora – jó ez nekünk?
Itt a főszezon! – Hogyan érdemes felkészülni a Q4-re?
Még több podcast
Állások
MKB Bank: FinTech Verseny
A FinTech Verseny célja, hogy az MKB Bank megtalálja azokat a digitális pénzügyi megoldásokat, újszerű digitális megközelítéseket, amelyek továbbfejlesztéséhez, megvalósításához, piaci bevezetéséhez banki partnerre van szükség. Az MKB Bank inkubációs központjában az alábbi támogatást nyújtja: Mentor Program, amelynek keretében banki, FinTech, IT biztonsági, technológiai, üzleti, marketing, UX és jogi szakemberek segítik a kiválasztott megoldások továbbfejlesztését, […]
Berlin Startup Calling 2016 Ötletverseny
A fejedben van a következő nagy tech ötlet? A lehető legjobb helyen jársz! A Visual Meta most lehetőséget nyújt arra, hogy az üzleti projekted végre valósággá váljon. Készítsd el az ötleted összefoglalóját és nevezz a pénzdíjakért és tárgyi nyereményekért összesen 15 000 euró értékben. Modern világunk fejlődésének egyik alappillére a technológia. A digitális technológiák fejlődése […]
Nemzetközi pályázat - Fókuszban a női startupok
Magyarok is indulhatnak a Vodafone nemzetközi pályázatán A Németországban működő Vodafone Institution egy Európában egyedülálló kezdeményezéssel segíti a nők által létrehozott, illetve a nők helyzetének javítását támogató startupokat. Az F-LANE pályázat célja, hogy minél több nő vállalhasson vezető szerepet a technológiai fejlődésben, és világszerte segíthessék társaikat is. A pályázatra természetesen magyar startupok is jelentkezhetnek. A […]
Digitális világ ingyen - Online jelenlét pályázat
Xpertstudio Kft ingyen elkészíti a pályázó számára a weboldalát – webáruházát vagy mobil Applikációját, Grafikaiarculatát, vagy Videós anyagát – Animációs filmjeit, kivitelezi Adwords és Facebook kampányát. Pályázatot benyújthat bármely szervezet, cég, egyesület, alapítvány, intézmény, önkormányzat, egyéni vállalkozó, egyház és magánszemély. A pályázat aktuális 2016.Október.10-től Pályázat zárás időpontja: 2016. December 20. JELENTKEZEM és kitöltöm a pályázati […]
Buktatók a közösségi médiában: ezeket a szokásokat hagyjuk el a siker érdekében
Veled is megesett már, hogy a Forbes-t lapozgatva arra gondoltál, milyen lenne egyszer a magazin hasábjain szerepelni? Elképzelted valaha, hogy egy neves díjátadón a te nevedet harsogják a mikrofonba? Idézni tudnál a Jobs című filmből, és kívülről fújod a világ leghíresebb sikertörténeteit? Talán nem nagy merészség azt feltételezni, hogy jó páran járunk hasonló cipőben. Legtöbbünk azonban már a megszületésük pillanatában melegebb […]
Még több állás
Hello!
Eazy Digital is a new wave digital agency founded in Budapest. The largest division is Google and Facebook ad management.

„A vásárlóknak egyre fontosabb az edukáció” – interjú Pörzse Norberttel, a vágyaim.hu ügyvezetőjével

Nemrégiben hozták nyilvánosságra az Ország Boltja 2023 verseny eredményeit: ügyfelünk, a Vágyaim.hu mind a Minőség díj, mind pedig a Népszerűségi díj esetében az első helyet szerezte meg a saját kategóriájában. Vajon mi a siker titka? Depo Ecommerce Évkönyv & Toplista 2023 című magazinunkban többek között erről is beszélgettünk Pörzse Norbert ügyvezetővel.  Az internet hőskorában az […]

„A vásárlóknak egyre fontosabb az edukáció” – interjú Pörzse Norberttel, a vágyaim.hu ügyvezetőjével

Nemrégiben hozták nyilvánosságra az Ország Boltja 2023 verseny eredményeit: ügyfelünk, a Vágyaim.hu mind a Minőség díj, mind pedig a Népszerűségi díj esetében az első helyet szerezte meg a saját kategóriájában. Vajon mi a siker titka? Depo Ecommerce Évkönyv & Toplista 2023 című magazinunkban többek között erről is beszélgettünk Pörzse Norbert ügyvezetővel.  Az internet hőskorában az […]
Hello!
493 forgalmazó, 3 116 767 termék
Nálunk tényleg megtalálod amit keresel!
Iratkozz fel hírlevelünkre!
mehet
Copyrights © 2022 EAZY Digital
Adatvédelmi Tájékoztató