Menü

6 marketing mítosz, amit ideje megdönteni

by google news, március 10, 2016
Napjainkban egyre több cég ismeri fel az online marketingben rejlő lehetőségeket, hiszen az online jelenlét többek közt lehetővé teszi azt, hogy az ügyfelek közvetlen kapcsolatba legyenek az adott márkával. A marketing taktikái, módszerei és folyamatai épp ezért rengeteget változtak, ahogy az online marketing is folyamatosan alakul az új eszközök és csatornák megjelenésével, valamint a régi […]

Napjainkban egyre több cég ismeri fel az online marketingben rejlő lehetőségeket, hiszen az online jelenlét többek közt lehetővé teszi azt, hogy az ügyfelek közvetlen kapcsolatba legyenek az adott márkával. A marketing taktikái, módszerei és folyamatai épp ezért rengeteget változtak, ahogy az online marketing is folyamatosan alakul az új eszközök és csatornák megjelenésével, valamint a régi csatornák átalakulásával. A változásokkal együtt jár az, hogy megváltozik a cégek viszonya az online marketinggel, de az is, hogy újabb mítoszok kezdenek keringeni az online marketingről.

Vegyünk néhány ilyen mítoszt általában az online marketinghez és szűkebben véve a tartalommarketinghez kapcsolódik.

  1. Az online marketing nem része az üzleti stratégiának

A poszterek, névjegykártyák, szórólapok olyan elemek, amelyeket a tradicionális marketing még mindig használ egy bizonyos területen helyi, kisebb hatókörű célzásra. Az online marketing ezzel szemben lehetővé teszi, hogy a cég megjelenjen a nemzetközi csatornákon, ahol nagy számú online vásárló találhat rájuk. Ma a cégeknek a közönség bevonásához tovább kell gondolkodniuk, mint a tradicionális marketing.

  1. A keresőoptimalizálás halott

Bár vannak olyan híresztelések, hogy a keresőoptimalizálás halott, ez nem igaz. A keresőoptimalizálás most is épp annyira él, mint ezelőtt, most is az egyik legfontosabb online marketing eszköz, ami szerepet kap a weboldalak látogatottságában. Az internethasználók nagyon függenek a keresőmotoroktól, amikor egy termékről, szolgáltatásról, technológiáról releváns információt keresnek, így a keresőoptimalizálás segítségével egy cég könnyebben elérheti a célközönségét. Mivel a keresőoptimalizálás nagyon is él, nem szabad elfelejteni: a keresők szeretik a tartalmat és a gyakori frissítéseket.

Ha eddig nem foglalkoztunk a keresőoptimalizálással, érdemes most áttekinteni a bejegyzéseinket, és keresőoptimalizálni őket azokkal a kulcsszavakkal, amelyek alapján kereshetővé szeretnénk tenni, de ne zsúfoljuk tele a tartalmat kulcsszavakkal, hiszen az a célunk, hogy olvashatóak maradjunk és értéket adjunk.

  1. Elég egy weboldal a sikerhez

Az üzleti szervezetek gyakran gondolják azt, hogy elegendő létrehozniuk egy weboldalt, de ez egyáltalán nem igaz. Az online marketing dinamikus, és folyamatosan fejlődik, valamint szorosan összefügg azzal, hogy az online felhasználó hol és hogyan keresik a számukra szükséges információt. Mivel rengeteg weboldal van az interneten, és a számuk folyamatosan növekszik, online marketing stratégia nélkül nem elég, ha megosztunk egyet: folyamatosan frissíteni kell az oldal tartalmát is. Önmagában egy weboldal tehát nem növeli a cég hírnevét, de egy jól átgondolt marketing stratégia igen, hogyha létrehoz egy biztos márkaidentitást. Érdemes azt is beemelni az online stratégiánkba, hogy a tartalmainkat több nyelven osztjuk meg, hiszen ez is tágíthatja a közönségünket.

  1. A sikerhez elég, ha van egy közösségi média profilunk

A közösségi média csatornák, mint a Facebook, a Twitter, a LinkedIn vagy a Google+ lehetőséget ad a cégeknek, hogy nagyobb közönséget érjenek el, de nem elegendő, ha van egy profiljuk. Ebben az esetben is nagyon fontos a megfelelő marketing stratégia, amibe beletartozik az informatív tartalmak folyamatos megosztása, ami folyamatosan fenntartja a potenciális vásárlók érdeklődését. A megosztott tartalomban nagy szerepet kaphat a cég weboldala, ami megbízható alapot szolgáltathat több közösségi média csatornának, hiszen ott a potenciális ügyfelek megbízható információkat találhatnak a termékünkről vagy szolgáltatásunkról.

5.Nem fontos hatékony tartalom

A cégek gyakran úgy gondolják, hogy elegendő létrehozniuk egy dinamikus weboldalt. Valóban fontos a design és a weboldal kinézete, de csak ez nem fogja meghozni a várt eredményt: az informatív és meggyőző tartalom azonban igen. Mivel a közönség a friss és releváns tartalmat keresi, ehhez alkalmazkodniuk kell a cégeknek, amikor a weboldaluk tartalmát összeállítják. A nagy számú látogató vonzásához érdemes szem előtt tartani a rendszeres frissítést.

  1. Az automatizálás káros

Ha olyan posztokat osztunk meg az automatizálás lehetőségeit kihasználva, amelyeknek nem relevánsak és kevés értéket képviselnek az olvasók számára, így gyakorlatilag spamként jelennek meg a közösségi oldalakat használók hírfolyamában vagy az email fiókjukban, akkor az automatizálás valóban káros lehet. Azonban ha jól használjuk a hírlevelünket és a közösségi oldalakat, akkor az automatizálás remek módszert jelent arra, hogy terjesszük a tartalmunkat. Lehetőségünk van arra, hogy a tartalmakat célozzuk, időzítsük. Tartsuk szem előtt, hogy a bejegyzések és a tweetek a közösségi oldalakon nagyon rövid életűek, hiszen a felhasználók hírfolyama folyamatosan frissül és változik, az automatizálás viszont segíthet abban, hogy a megfelelő formában és pillanatban kerüljön a tartalmunk a felhasználók elé.

Blog

Mi kell a modern B2B ügyfeleknek?

A fiatalabb B2B ügyfélkör másképpen viselkedik, mint a korábbi generáció, így haladni kell a korral, hogy ki tudjuk szolgálni az igényeiket. Mi változott a B2B vevők között? Megváltozott az életmód, az információ gyorsabban terjed, tájékozottabbak, tudatosak. A vállalkozóknak emiatt át kell alakítani perspektívájukat. Már nem elég megérteni a terméket és a szolgáltatást, hanem átfogóan ismerni […]
2018-03-19
Blog

Népszerűsítsd a videókat Facebookon!

A YouTube szerint naponta több mint 500 évnyi videótartalmat nézünk meg a Facebookon keresztül. A videók megtekintését végző emberek 40 százaléka videóhivatkozásokat oszt meg online a barátaikkal. Tehát könnyű népszerűsíteni a YouTube csatornát a Facebookon keresztül is, csak tüntess fel az oldaladon egy olyan linket, amely erre a csatornára vezet. Alternatívaként be lehet ágyazni a […]
2018-05-31
Blog

Halálhírek, pedofília, Glamour-napok és kovászos uborka – mutatjuk, mire keresett rá az ország júliusban

Újonnan induló sorozatunkban hónapról hónapra szemlézzük a Google dinamikus keresési statisztikáit, és megmutatjuk, milyen kifejezések perzselték fel az adott harminc napos periódusban a magyar internetet.
2020-08-31
Blog

Egy szuper Facebook konferencián jártunk

Ma már talán nincs olyan vállalkozás, aki nem használja üzleti célokra a Facebookot. Azonban sokan nem profik a tartalomgyártásban vagy a hirdetésekben, de még a marketing szakembereknek is lehet újat mutatni a trükkökkel és  ötletekkel. Ezért is mentünk el a Kreatív Kontroll által szervezett Facebook-minikonferenciára, mivel előadiói listája már önmagában garantálta, hogy hasznos információkat kapunk […]
2018-04-21
Blog

Hét hiba, amit az ünnepi hírlevelekben érdemes elkerülni

Az ünnepi vásárlási szezonban sok esetben nem feltétlenül az online hirdetések a legfontosabbak, azonban ezeknek is döntő szerepe lehet a siker elérésében. A legutóbbi “Fekete Péntek” email marketingjével kapcsolatos néhány statisztika szerint az email marketing eredményezte a látogatások negyedét, ami egyértelműen bizonyítja, hogy az email marketing sikeres lehet, azonban érdemes odafigyelni az esetleges buktatókra, amelyek […]
2015-12-16
Blog

3+1 érdekes statisztika: így változnak a keresési szokások a világhálón

Talán még te is emlékszel a Google egyeduralmának időszakára, amikor az ember úgy érezhette: a keresőóriás az egyetlen lehetőség a netes információszerzésre. Nos, ezeknek az időknek vége, hiszen nagyon sokan már más csatornákon (is), például a közösségi média felületein keresik a választ a kérdéseikre. 
2023-08-10
Blog

Top 10 felkapott, trendi termék 2023-ban

Minden évnek megvannak a maga sztártermékei, amelyek iránt kiugróan megnő a kereslet. Azt persze fontos leszögeznünk, hogy természetesen ez nem azt jelenti, hogy a teljes termékpalettádat az aktuálisan felkapott termékek köré kell építened, azonban érdemes végiggondolnod, hogy melyikkel tudnád kiegészíteni.
2023-02-08
Blog

Az emberek több mint fele mobilon keres

A BrightEdge új tanulmánya szerint a keresési forgalom 57%-a jelenleg okostelefonokról és táblagépekről származik. Eric Schmidt, a Google korábbi vezérigazgatója 2010-ben megjósolta, hogy eljön az az idő, amikor a mobilokat használják a legtöbben. Ez a jelenség meglehetősen gyors ütemben zajlott le az elmúlt években, melyet a BrightEdge kutatása is megerősít. A mobil felé történő elmozdulás […]
2017-08-25
A vinted story – Digitális turkálóból gigantikus online piactér
A recommerce felemelkedése – menő lett a használt cucc?
Az e-kereskedelem jövője
Még több podcast
Állások
MKB Bank: FinTech Verseny
A FinTech Verseny célja, hogy az MKB Bank megtalálja azokat a digitális pénzügyi megoldásokat, újszerű digitális megközelítéseket, amelyek továbbfejlesztéséhez, megvalósításához, piaci bevezetéséhez banki partnerre van szükség. Az MKB Bank inkubációs központjában az alábbi támogatást nyújtja: Mentor Program, amelynek keretében banki, FinTech, IT biztonsági, technológiai, üzleti, marketing, UX és jogi szakemberek segítik a kiválasztott megoldások továbbfejlesztését, […]
Berlin Startup Calling 2016 Ötletverseny
A fejedben van a következő nagy tech ötlet? A lehető legjobb helyen jársz! A Visual Meta most lehetőséget nyújt arra, hogy az üzleti projekted végre valósággá váljon. Készítsd el az ötleted összefoglalóját és nevezz a pénzdíjakért és tárgyi nyereményekért összesen 15 000 euró értékben. Modern világunk fejlődésének egyik alappillére a technológia. A digitális technológiák fejlődése […]
Nemzetközi pályázat - Fókuszban a női startupok
Magyarok is indulhatnak a Vodafone nemzetközi pályázatán A Németországban működő Vodafone Institution egy Európában egyedülálló kezdeményezéssel segíti a nők által létrehozott, illetve a nők helyzetének javítását támogató startupokat. Az F-LANE pályázat célja, hogy minél több nő vállalhasson vezető szerepet a technológiai fejlődésben, és világszerte segíthessék társaikat is. A pályázatra természetesen magyar startupok is jelentkezhetnek. A […]
Digitális világ ingyen - Online jelenlét pályázat
Xpertstudio Kft ingyen elkészíti a pályázó számára a weboldalát – webáruházát vagy mobil Applikációját, Grafikaiarculatát, vagy Videós anyagát – Animációs filmjeit, kivitelezi Adwords és Facebook kampányát. Pályázatot benyújthat bármely szervezet, cég, egyesület, alapítvány, intézmény, önkormányzat, egyéni vállalkozó, egyház és magánszemély. A pályázat aktuális 2016.Október.10-től Pályázat zárás időpontja: 2016. December 20. JELENTKEZEM és kitöltöm a pályázati […]
Buktatók a közösségi médiában: ezeket a szokásokat hagyjuk el a siker érdekében
Veled is megesett már, hogy a Forbes-t lapozgatva arra gondoltál, milyen lenne egyszer a magazin hasábjain szerepelni? Elképzelted valaha, hogy egy neves díjátadón a te nevedet harsogják a mikrofonba? Idézni tudnál a Jobs című filmből, és kívülről fújod a világ leghíresebb sikertörténeteit? Talán nem nagy merészség azt feltételezni, hogy jó páran járunk hasonló cipőben. Legtöbbünk azonban már a megszületésük pillanatában melegebb […]
Még több állás
Hello!
Eazy Digital is a new wave digital agency founded in Budapest. The largest division is Google and Facebook ad management.

„A vásárlóknak egyre fontosabb az edukáció” – interjú Pörzse Norberttel, a vágyaim.hu ügyvezetőjével

Nemrégiben hozták nyilvánosságra az Ország Boltja 2023 verseny eredményeit: ügyfelünk, a Vágyaim.hu mind a Minőség díj, mind pedig a Népszerűségi díj esetében az első helyet szerezte meg a saját kategóriájában. Vajon mi a siker titka? Depo Ecommerce Évkönyv & Toplista 2023 című magazinunkban többek között erről is beszélgettünk Pörzse Norbert ügyvezetővel.  Az internet hőskorában az […]

„A vásárlóknak egyre fontosabb az edukáció” – interjú Pörzse Norberttel, a vágyaim.hu ügyvezetőjével

Nemrégiben hozták nyilvánosságra az Ország Boltja 2023 verseny eredményeit: ügyfelünk, a Vágyaim.hu mind a Minőség díj, mind pedig a Népszerűségi díj esetében az első helyet szerezte meg a saját kategóriájában. Vajon mi a siker titka? Depo Ecommerce Évkönyv & Toplista 2023 című magazinunkban többek között erről is beszélgettünk Pörzse Norbert ügyvezetővel.  Az internet hőskorában az […]
Hello!
493 forgalmazó, 3 116 767 termék
Nálunk tényleg megtalálod amit keresel!
Iratkozz fel hírlevelünkre!
mehet
Copyrights © 2022 EAZY Digital
Adatvédelmi Tájékoztató