Menü

Ne törj össze – kommunikálj!

by Anna Bognar, március 30, 2020
A jelenlegi helyzet hatására rengeteg nem várt változás érte és érheti még a jövőben vállalkozásunkat. Ahhoz, hogy ezt az időszakot a lehető legkevesebb veszteséggel vészeljük át, szeretnénk számotokra hasznos tippekkel, javaslatokkal szolgálni.
Blogpost főkép - válságos időkben is kommunikálj! - Eazy Digital

A jelenlegi helyzet hatására rengeteg nem várt változás érte és érheti még a jövőben vállalkozásunkat. Ahhoz, hogy ezt az időszakot a lehető legkevesebb veszteséggel vészeljük át, szeretnénk számotokra hasznos tippekkel, javaslatokkal szolgálni: 

1. Fókuszálj!

Először is, fontos, hogy átformáljuk a gondolkodásmódunkat és új tervekkel álljunk elő a jövőre vonatkozóan! Ha ügyesek vagyunk, egy-két területen még előnyt is kovácsolhatunk magunknak. 

Ehhez a következő tanáccsal szolgálnánk:

- Legyen egy becslésed !

Mit jelent ez pontosan?

Sajnos a mi zsebünkben sem lapul a bölcsek köve, de vannak tippjeink, feltevéseink arra vonatkozóan, hogy meddig fog még ez az időszak tartani.

Egyszerűbben megfogalmazva MUSZÁJ, hogy meghatározzunk egy intervallumot, amin belül tervezhetünk. Olyan ez, mint egy kampány: van eleje és vége. Ha rossz a becslésünk, újratervezünk. Ez persze nem hangzik túl professzionálisnak, de mint azt fentebb írtuk, senki sem tud biztosat. Tervezni viszont kell és ahhoz pedig szükséges, hogy vélhető határidőket szabjunk.

2. Légy aktuális!

Vannak ügyfeleink, akik a COVID-19 kifejezést nem szeretnék sehol se megjeleníteni, és vannak, akik minden bejegyzésükben erre hivatkoznak.

Egyikkel sincs gond addig, ameddig a jelenlegi helyzethez idomulunk. 

Ehhez jöjjön két példa:

- Megelőzni a kérdést!

Menjünk elébe annak, ami most a vásárlóinkat legjobban érdekli!

Erre a legegyszerűbb példa, ha mindenhol megválaszoljuk, hogy egyáltalán nyitva tartunk-e még, vagy sem.

Kicsit összetettebb már, ha például arról írunk hírlevelet, hogy milyen módon védekezünk csomagolás és házhozszállítás közben.

- Nyújts segítséget vásárlóidnak!

Webshopok esetében tegyünk össze csomagokat, amelyek most a leginkább hasznosak lehetnek. Feküdjünk rá azokra a termékekre, amelyek megoldást nyújthatnak a helyzet szülte problémákra – legyen szó például az állandó otthonlét teremtette gondokról, vagy arról, hogy mi a legfontosabb hiánycikk most a háztartásokban.

3. Zárva vagy? Vegyél fel előrendelést/előregisztrációt!

Azoknak az ügyfeleinknek, akiknél ez kivitelezhető, javasoljuk, hogy előrendeléseket értékesítsenek!

Hiszen, ha minden visszaáll a „régibe”, várható, hogy hirtelen mindenki el akarja intézni a dolgait a magánrendelőkben, a fodrásznál, az optikusnál stb.

Ha vállalkozásunk engedi, és eddig még nem fektettünk ebbe pénzt/időt, akkor itt az alkalom rá, hogy időpontfoglaláshoz landing oldalt, vagy termékek értékesítéséhez webshopot hozzunk létre!

4. Ne engedd el az érdeklődők kezét!

Kevesebb a vásárlás, de nagyobb az online figyelem!

Ezt most könnyedén ki lehet használni, hogy a későbbiekben behozzuk a lemaradást. Erre nagyszerű felület most a social media, ahol kiemelt figyelmet kap minden hosszabb hangvételű, edukációs tartalom.

Ez az időszak nem a megpihenés, hanem az elköteleződési pontok kiépítésének ideje!

5. Remarketing mindenek felett!

Végül, de nem utolsó sorban: ahhoz, hogy a lead-eket alaposan meggyőzzük szolgáltatásunk/termékünk előnyeiről, hatványozottan fontos, hogy a médiazajban helyet kapjon a márkánk.

Minél több csatornán maradunk aktívak, annál több helyről tudjuk hatékonyan összegyűjteni az érdeklődőket, és lebombázni őket egy jól megtervezett remarketing kampánnyal.

Sokan lecsökkentik most a hirdetési büdzsét – ennek hozománya, hogy az átkattintások kedvezőbb feltételek mellett érhetőek el, így semmiképp sem érdemes teljesen leállni! Sőt, ha tehetjük, most könnyedén az élre kerülhetünk konkurenciánkkal szemben. 

NE FELEDJÉTEK:

Bármilyen kérdéssel, kéréssel kapcsolatban bátran keressetek minket - segítünk, akár social media tartalomgyártással, hirdetésekkel, vagy teljesen új online felületek létrehozásával kapcsolatban szeretnétek felvenni a kapcsolatot!

SŐT, a jó hírt a végére hagytuk: hamarosan ingyenes webinárium sorozatot fogunk indítani a számotokra, amelyről még a napokban bővebb tájékoztatót küldünk!

Vigyázzatok magatokra! 

Blog

Facebook: megújulnak az értesítések

Sokan jelezték, hogy egy mini Facebook ikont fedeztek fel az Instagram appon belül, mely elsősorban a facebookos értesítések egyfajta nyomon követésére szolgálnak, de nem olvashatóak és nézhetőek meg. A funkció lényege, hogy egy kis buborék jelzi a felhasználónak, hány értesítése van a Facebookon. Emellett ez segít majd abban, hogy gyorsabb legyen a váltás a két […]
2018-06-19
Blog

Fókuszban a Snapchat!

A Snapchat folyamatosan fejleszti üzleti kilátásait és új területeken próbálja meg felhasználói igényeit kielégíteni. Az üzleti kilátások javításának pedig egyszerű oka van, a közönség növekedése lelassult. Épp ezért született meg egy széles játékpaletta, vagyis a 'Snappables' ötlete, amivel egyedül és barátokkal egyaránt játszhatunk. Ez egy olyan webes játékplatform, amely a külső fejlesztőktől származó játékok széles […]
2019-03-27
Blog

Zöld kezdeményezések az e-kereskedelemben

Az e-kereskedelem robbanásszerű növekedése az elmúlt években számos kihívás elé állította a szereplőket, amelyek közül az egyik legfontosabb az ökológiai fenntarthatóság volt. Az online vásárlás népszerűségének folyamatos növekedésével párhuzamosan az e-kereskedelmi cégek egyre tudatosabbak, ha az ökológiai lábnyomukról vagy a fenntartható működési módokra való áttérésről van szó.
2023-03-20
Blog

Google: újdonság érkezik a Térkép appba

Idén többször frissítették már a Google Térkép alkalmazást, néhány napja két új funkcióval is bővítették. Az egyiket csak az iPhone és iPad tulajdonosok érhetik el: a navigáció során nemcsak egy kék nyíl jelzi, hogy hol tartunk, hanem 3D-s autós ikonokat is választhatunk. Ehhez nem kell mást tenni, mint a navigáció feletti nyilat megnyomni, és máris […]
2018-06-05
Blog

Az influencer marketing rejtett kockázata

Az influencer marketing nagy népszerűségnek örvend, nem csoda, hiszen a kutatások szerint a fogyasztók 92%-a olyan terméket vagy szolgáltatást választ, amiket más forrás referenciaként említ. Korábban már írtunk az influencer marketingről, ami gyorsabban növekszik, mint a digitális marketing. A befolyásoló személyeknek pedig milliós követőtábora is lehet. A márkák ösztönözni szeretnék a vásárlókat azzal, hogy egy […]
2017-08-28
Blog

10 kiemelkedő social media trend 2024-ben

A közösségi média aktuális trendjei természetesen folyamatosan változnak. Ami ma még felkapottnak számít, könnyen lehet, hogy holnapra már elavult hatást kelt a felhasználók szemében. A megfelelő marketingstratégia megalkotásához azonban nélkülözhetetlen, hogy megértsd és lekövesd az aktualitásokat, valamint beépítsd azokat a kommunikációdba. Összegyűjtöttünk néhány irányzatot, amikkel idén biztosra mehetsz.
2024-01-19
Blog

6 marketing mítosz, amit ideje megdönteni

Napjainkban egyre több cég ismeri fel az online marketingben rejlő lehetőségeket, hiszen az online jelenlét többek közt lehetővé teszi azt, hogy az ügyfelek közvetlen kapcsolatba legyenek az adott márkával. A marketing taktikái, módszerei és folyamatai épp ezért rengeteget változtak, ahogy az online marketing is folyamatosan alakul az új eszközök és csatornák megjelenésével, valamint a régi […]
2016-03-10
Blog

Ismerd meg a dropshipping üzleti modell előnyeit és hátrányait!

Mi ennek a kereskedelmi módszernek a lényege, és vajon kinek érdemes e megoldás mellett döntenie? Néhány fontos tényezőt kiemelve bemutatjuk a dropshipping legfontosabb jellemzőit.
2023-04-03
A vinted story – Digitális turkálóból gigantikus online piactér
A recommerce felemelkedése – menő lett a használt cucc?
Az e-kereskedelem jövője
Még több podcast
Állások
MKB Bank: FinTech Verseny
A FinTech Verseny célja, hogy az MKB Bank megtalálja azokat a digitális pénzügyi megoldásokat, újszerű digitális megközelítéseket, amelyek továbbfejlesztéséhez, megvalósításához, piaci bevezetéséhez banki partnerre van szükség. Az MKB Bank inkubációs központjában az alábbi támogatást nyújtja: Mentor Program, amelynek keretében banki, FinTech, IT biztonsági, technológiai, üzleti, marketing, UX és jogi szakemberek segítik a kiválasztott megoldások továbbfejlesztését, […]
Berlin Startup Calling 2016 Ötletverseny
A fejedben van a következő nagy tech ötlet? A lehető legjobb helyen jársz! A Visual Meta most lehetőséget nyújt arra, hogy az üzleti projekted végre valósággá váljon. Készítsd el az ötleted összefoglalóját és nevezz a pénzdíjakért és tárgyi nyereményekért összesen 15 000 euró értékben. Modern világunk fejlődésének egyik alappillére a technológia. A digitális technológiák fejlődése […]
Nemzetközi pályázat - Fókuszban a női startupok
Magyarok is indulhatnak a Vodafone nemzetközi pályázatán A Németországban működő Vodafone Institution egy Európában egyedülálló kezdeményezéssel segíti a nők által létrehozott, illetve a nők helyzetének javítását támogató startupokat. Az F-LANE pályázat célja, hogy minél több nő vállalhasson vezető szerepet a technológiai fejlődésben, és világszerte segíthessék társaikat is. A pályázatra természetesen magyar startupok is jelentkezhetnek. A […]
Digitális világ ingyen - Online jelenlét pályázat
Xpertstudio Kft ingyen elkészíti a pályázó számára a weboldalát – webáruházát vagy mobil Applikációját, Grafikaiarculatát, vagy Videós anyagát – Animációs filmjeit, kivitelezi Adwords és Facebook kampányát. Pályázatot benyújthat bármely szervezet, cég, egyesület, alapítvány, intézmény, önkormányzat, egyéni vállalkozó, egyház és magánszemély. A pályázat aktuális 2016.Október.10-től Pályázat zárás időpontja: 2016. December 20. JELENTKEZEM és kitöltöm a pályázati […]
Buktatók a közösségi médiában: ezeket a szokásokat hagyjuk el a siker érdekében
Veled is megesett már, hogy a Forbes-t lapozgatva arra gondoltál, milyen lenne egyszer a magazin hasábjain szerepelni? Elképzelted valaha, hogy egy neves díjátadón a te nevedet harsogják a mikrofonba? Idézni tudnál a Jobs című filmből, és kívülről fújod a világ leghíresebb sikertörténeteit? Talán nem nagy merészség azt feltételezni, hogy jó páran járunk hasonló cipőben. Legtöbbünk azonban már a megszületésük pillanatában melegebb […]
Még több állás
Hello!
Eazy Digital is a new wave digital agency founded in Budapest. The largest division is Google and Facebook ad management.

„A vásárlóknak egyre fontosabb az edukáció” – interjú Pörzse Norberttel, a vágyaim.hu ügyvezetőjével

Nemrégiben hozták nyilvánosságra az Ország Boltja 2023 verseny eredményeit: ügyfelünk, a Vágyaim.hu mind a Minőség díj, mind pedig a Népszerűségi díj esetében az első helyet szerezte meg a saját kategóriájában. Vajon mi a siker titka? Depo Ecommerce Évkönyv & Toplista 2023 című magazinunkban többek között erről is beszélgettünk Pörzse Norbert ügyvezetővel.  Az internet hőskorában az […]

„A vásárlóknak egyre fontosabb az edukáció” – interjú Pörzse Norberttel, a vágyaim.hu ügyvezetőjével

Nemrégiben hozták nyilvánosságra az Ország Boltja 2023 verseny eredményeit: ügyfelünk, a Vágyaim.hu mind a Minőség díj, mind pedig a Népszerűségi díj esetében az első helyet szerezte meg a saját kategóriájában. Vajon mi a siker titka? Depo Ecommerce Évkönyv & Toplista 2023 című magazinunkban többek között erről is beszélgettünk Pörzse Norbert ügyvezetővel.  Az internet hőskorában az […]
Hello!
493 forgalmazó, 3 116 767 termék
Nálunk tényleg megtalálod amit keresel!
Iratkozz fel hírlevelünkre!
mehet
Copyrights © 2022 EAZY Digital
Adatvédelmi Tájékoztató