Az egyik leghatásosabb módszer a meglévő vásárlók lojalitásának megőrzésére és az újabbak megragadására, ha ingyenes ajándékokkal leped meg őket. Ajándék kiválasztáskor azonban egy vékony határvonalon kell mozognod: az ajándékod nem lehet túl drága, de nem is adhatsz értéktelennek tűnő dolgot a vásárlód kezébe.
Íme néhány ötlet a PriceKittől, amelyek közül nyugodtan válogathatsz!
A tanulás ajándéka mindig az egyik legértékesebb dolog. Állíts össze termékeidhez kapcsolódó edukatív kiskönyvet vagy oktatóvideót, ami segít a vásárlódnak átfogóbb képet kapni a megrendelt termék funkcióiról, lehetőségeiről.
Egy emlékezetes élményt nehezen felejt el az ember, főleg akkor, ha azt egy vásárlása miatt élhette át. Egy mozijegy, színházjegy, borkóstoló vagy fürdőbelépő tökéletes választás lehet, a lényeg, hogy az adott élmény összefüggésben legyen a profiloddal!
Senki nem tudna nemet mondani egy ajándékba kapott csokoládéra vagy apró kekszre! A választott édesség csomagolását pedig könnyedén testre szabhatod céged logójával és egy rövid, személyre szóló üzenettel.
Az értékes szakmai tanács is hasznos ajándéndék lehet, főleg a nehezen megközelíthető iparágakban. Ha például ruhákat forgalmazol, adhatsz ingyenes divattanácsadást, ha pedig fitneszfelszerelést árusítasz, akkor kínálhatsz ingyenes étrendet vagy edzéstervet.
Ajándékozz egy olcsóbb, de mégis értékes terméket a választékodból. Ha például műköröm webáruházad van, csomagolj egy új ecsetet vagy reszelőt a lakkok mellé!
Te melyik típusú ajándékkal fogod meglepni legközelebb a vásárlóidat?