Új év, új lehetőségek, új kihívások. Az ünnepek véget értek, így sok marketing szakember vizsgálja felül a teljesítményét a tavalyi évet összegezve, hogy ehhez igazítsák az új stratégiát. Ez új célokat és állásfoglalásokat is meghatározhat a vállalkozások számára. Ahogy a magánéletben újévi fogadalmat teszünk, úgy az üzletben is érdemes azt a szót megkeresni, amire fókuszálhatunk egész évben.
Fókuszszó keresése
Ahogy felülvizsgáljuk a 2017-es év teljesítményét, gondolkozzunk el rajta, mit akarunk 2018-ban? Törekedjünk arra, hogy megtaláljuk azt a hangsúlyt vagy kifejezést, amely megmutatja, melyek a célok.
A fókusszó vonatkozzon a célközönségre, azokra a tartalmakra, amelyeket szeretnénk átadni nekik. Így bármelyik felületünkre is készítünk tartalmat, a hangsúly nem csúszik el.
Gondold végig, mit szeretnél a fogyasztóidnak átadni idén, mi az, ami érdekelheti őket, és ezek mentén határozd meg az idei év szavát. Ez segít majd összpontosítani a siker érdekében.
Bár ez a koncepció banálisnak és túl egyszerűnek tűnhet, időnként mégis hiányzik a vállalkozásokból, hiszen sokszor nem tudják, milyen irányba is haladnak. A fókusszó segít a célunkat szem előtt tartani, így mindig a megfelelő megközelítést alkalmazzuk majd az év során, nem veszítjük el az eredetiségünket.
Hogyan csináld? Tedd fel a következő kérdéseket:
Végül határozd meg azt a szót, amely segíthet egész évben összpontosítani és valósítsd meg a terveidet!