A BeReal minden eddigi mainstream közösségi oldallal támasztott elvárásaiddal szembemegy: naponta csak egyszer posztolhatsz, nincsenek filterek, a tartalmak pedig egy nap után teljesen eltűnnek.
A BeReal tartalmak tehát sokkal jobban hasonlítanak az átlagos életre, mint a többi közösségi média oldalon posztolt kontentek, köszönhetően a filterek és a szerkesztett élethelyzetek hiányának és a feed alapvető zártságának. A platformot használva nem érzed azt a nyomasztó hatást, hogy mindenki másnak mennyivel szebb és mennyivel jobb az élete, hiszen valószínüleg egyik barátod sem ül otthon este 10-kor teljes puccban, hanem éppen kócos hajjal nézi a tévét – akárcsak te.
A platformon nincsenek se like-ok, se követők, ezáltal nincsenek nagy elérések és engagementek, csak saját, személyre szabott emojik, amikkel reagálhatsz barátaid posztjára. Ha azt szeretnéd, hogy posztjaidat a barátaidon kívül mások is lássák, akkor átállíthatod fiókodat publikusra, ekkor automatikusan elérhetők lesznek bárki számára a tartalmaid a felfedezés fül alatt.
A BeReal felületén tehát az influenszerséget maximum a reakciók számában lehetne mérni. Ha azonban lényegesen megugrana a hazai felhasználók száma a platformon, akkor sem biztos, hogy ez a felület lenne a legjobb a fizetett tartalmakra – akár az alacsony elérés szám miatt, akár a kifejezetten a hirdetések elől idemenekülő felhasználók negatív reakciói miatt.
Összességében egyelőre ugyan nem éri meg a márkáknak pénzt és energiát fektetniük a BeRealbe, megfigyelő felhasználóként viszont abszolút jó döntés a használata. Hiszen ki tudja, mivé nőheti ki magát a jövőben, és akkor viszont hatalmas előnyt fog jelenteni az applikáció működésének ismerete.