Menü

Árcsökkentés helyett ajándék: mivel lepd meg a vásárlódat?

by Szlaukó Barbara, november 21, 2022
Egy pszichológiai jellegű árképzési változtatással sokszor ugyanazt a hatást érheted el – a profitod feláldozása nélkül –, mintha az áraidat csökkentenéd. Ugyanis a legtöbb látogatót vonzza az olyan termék megvásárlása, amely mögött valamilyen érték lapul, ajándék formájában.

Az egyik leghatásosabb módszer a meglévő vásárlók lojalitásának megőrzésére és az újabbak megragadására, ha ingyenes ajándékkal leped meg őket. Ajándék kiválasztáskor azonban egy vékony határvonalon kell mozognod: nem lehet túl drága, de nem is adhatsz értéktelennek tűnő dolgot a vásárlódnak. 

Íme néhány ötlet a PriceKittől, amelyek közül nyugodtan válogathatsz! 

Edukatív ajándék 

A tanulás ajándéka mindig az egyik legértékesebb dolog. Állíts össze a termékeidhez kapcsolódó edukatív kiskönyvet vagy oktatóvideót, ami segít a vásárlódnak átfogóbb képet kapni a megrendelt termék funkcióiról, lehetőségeiről. 

Felejthetetlen élmény

Egy emlékezetes élményt nehezen felejt el az ember, főleg akkor, ha azt egy vásárlása miatt élhette át. Egy mozijegy, színházjegy, borkóstoló vagy fürdőbelépő tökéletes választás lehet, a lényeg az, hogy az adott élmény összefüggésben legyen a profiloddal! 

Édes meglepetés

Senki nem tudna nemet mondani egy ajándékba kapott csokoládéra vagy más apró édességre. A választott desszert csomagolását pedig könnyedén testre szabhatod céged logójával és egy rövid, személyre szóló üzenettel. 

Ingyenes konzultáció

Az értékes szakmai tanács is hasznos ajándéndék lehet, főleg a nehezen megközelíthető iparágakban. Ha például ruhákat forgalmazol, adhatsz ingyenes divattanácsadást, ha pedig fitneszfelszerelést árusítasz, akkor kínálhatsz ingyenes étrendet vagy edzéstervet. 

Ízelítő a repertoárodból

Ajándékozz egy olcsóbb, de mégis értékes terméket a választékodból. Ha például műköröm webáruházad van, csomagolj egy új ecsetet vagy reszelőt a lakkok mellé! 

Te milyen típusú ajándékkal fogod meglepni legközelebb a vásárlóidat? 

Blog

Google: újdonság érkezik a Térkép appba

Idén többször frissítették már a Google Térkép alkalmazást, néhány napja két új funkcióval is bővítették. Az egyiket csak az iPhone és iPad tulajdonosok érhetik el: a navigáció során nemcsak egy kék nyíl jelzi, hogy hol tartunk, hanem 3D-s autós ikonokat is választhatunk. Ehhez nem kell mást tenni, mint a navigáció feletti nyilat megnyomni, és máris […]
2018-06-05
Blog

Az eredetiség mindig nyer

A digitális világban, amelyben ma élünk, a fogyasztók nagyobb jelentőséget tulajdonítanak az eredetiségnek, mint valaha, és ezért a márka feladata, hogy ezen értékeket biztosítsa. A Label Insight felmérése szerint az ügyfelek több mint 40%-a váltaná le jelenleg kedvelt márkáit, ha a konkurencia marketingstratégiája hitelességet tükrözne. Az egyik nagy hiba, hogy sokan túl sokat beszélnek a […]
2017-09-26
Blog

A fókuszszó kihívás

Új év, új lehetőségek, új kihívások. Az ünnepek véget értek, így sok marketing szakember vizsgálja felül a teljesítményét a tavalyi évet összegezve, hogy ehhez igazítsák az új stratégiát. Ez új célokat és állásfoglalásokat is meghatározhat a vállalkozások számára. Ahogy a magánéletben újévi fogadalmat teszünk, úgy az üzletben is érdemes azt a szót megkeresni, amire fókuszálhatunk […]
2018-01-08
Blog

4 digitális marketing trend

Egy vállalkozás folyamatos növekedéséhez lépést kell tartani a digitális piac fejlődésével, az újdonságokhoz kell igazítani a marketing stratégiát. A digitális világban időről-időre előtérbe kerül egy-egy olyan felület vagy program, amelyet a fogyasztók nagy számban kezdenek el használni. 2016-ban ilyen volt a Pokemon Go őrület, aminek hatására elkezdték használni a kiterjesztett valóságot a marketingben is. Ezek […]
2017-08-30
Blog

Milyen elemekből állhat egy hatékony futárlogisztikai portfólió?

Ahány vásárló, annyi vásárlói preferencia – kereskedőként tisztában kell lenned azzal, hogy a vevőid milyen szolgáltatásokat részesítenek előnyben. Cikkünkből megtudhatod, hogy milyen elemeket tartamazhat egy hatékony futárlogisztikai portfólió, amely a lehető legtöbb preferenciára magas színvonalú megoldást kínál.
2023-06-22
Blog

Az influencer marketing rejtett kockázata

Az influencer marketing nagy népszerűségnek örvend, nem csoda, hiszen a kutatások szerint a fogyasztók 92%-a olyan terméket vagy szolgáltatást választ, amiket más forrás referenciaként említ. Korábban már írtunk az influencer marketingről, ami gyorsabban növekszik, mint a digitális marketing. A befolyásoló személyeknek pedig milliós követőtábora is lehet. A márkák ösztönözni szeretnék a vásárlókat azzal, hogy egy […]
2017-08-28
Blog

Az emberek több mint fele mobilon keres

A BrightEdge új tanulmánya szerint a keresési forgalom 57%-a jelenleg okostelefonokról és táblagépekről származik. Eric Schmidt, a Google korábbi vezérigazgatója 2010-ben megjósolta, hogy eljön az az idő, amikor a mobilokat használják a legtöbben. Ez a jelenség meglehetősen gyors ütemben zajlott le az elmúlt években, melyet a BrightEdge kutatása is megerősít. A mobil felé történő elmozdulás […]
2017-08-25
Blog

3+1 érdekes statisztika: így változnak a keresési szokások a világhálón

Talán még te is emlékszel a Google egyeduralmának időszakára, amikor az ember úgy érezhette: a keresőóriás az egyetlen lehetőség a netes információszerzésre. Nos, ezeknek az időknek vége, hiszen nagyon sokan már más csatornákon (is), például a közösségi média felületein keresik a választ a kérdéseikre. 
2023-08-10
Logisztika vs. e-kereskedők – Hol van a kutya elásva?
Beköszöntött a Neobankok kora – jó ez nekünk?
Itt a főszezon! – Hogyan érdemes felkészülni a Q4-re?
Még több podcast
Állások
MKB Bank: FinTech Verseny
A FinTech Verseny célja, hogy az MKB Bank megtalálja azokat a digitális pénzügyi megoldásokat, újszerű digitális megközelítéseket, amelyek továbbfejlesztéséhez, megvalósításához, piaci bevezetéséhez banki partnerre van szükség. Az MKB Bank inkubációs központjában az alábbi támogatást nyújtja: Mentor Program, amelynek keretében banki, FinTech, IT biztonsági, technológiai, üzleti, marketing, UX és jogi szakemberek segítik a kiválasztott megoldások továbbfejlesztését, […]
Berlin Startup Calling 2016 Ötletverseny
A fejedben van a következő nagy tech ötlet? A lehető legjobb helyen jársz! A Visual Meta most lehetőséget nyújt arra, hogy az üzleti projekted végre valósággá váljon. Készítsd el az ötleted összefoglalóját és nevezz a pénzdíjakért és tárgyi nyereményekért összesen 15 000 euró értékben. Modern világunk fejlődésének egyik alappillére a technológia. A digitális technológiák fejlődése […]
Nemzetközi pályázat - Fókuszban a női startupok
Magyarok is indulhatnak a Vodafone nemzetközi pályázatán A Németországban működő Vodafone Institution egy Európában egyedülálló kezdeményezéssel segíti a nők által létrehozott, illetve a nők helyzetének javítását támogató startupokat. Az F-LANE pályázat célja, hogy minél több nő vállalhasson vezető szerepet a technológiai fejlődésben, és világszerte segíthessék társaikat is. A pályázatra természetesen magyar startupok is jelentkezhetnek. A […]
Digitális világ ingyen - Online jelenlét pályázat
Xpertstudio Kft ingyen elkészíti a pályázó számára a weboldalát – webáruházát vagy mobil Applikációját, Grafikaiarculatát, vagy Videós anyagát – Animációs filmjeit, kivitelezi Adwords és Facebook kampányát. Pályázatot benyújthat bármely szervezet, cég, egyesület, alapítvány, intézmény, önkormányzat, egyéni vállalkozó, egyház és magánszemély. A pályázat aktuális 2016.Október.10-től Pályázat zárás időpontja: 2016. December 20. JELENTKEZEM és kitöltöm a pályázati […]
Buktatók a közösségi médiában: ezeket a szokásokat hagyjuk el a siker érdekében
Veled is megesett már, hogy a Forbes-t lapozgatva arra gondoltál, milyen lenne egyszer a magazin hasábjain szerepelni? Elképzelted valaha, hogy egy neves díjátadón a te nevedet harsogják a mikrofonba? Idézni tudnál a Jobs című filmből, és kívülről fújod a világ leghíresebb sikertörténeteit? Talán nem nagy merészség azt feltételezni, hogy jó páran járunk hasonló cipőben. Legtöbbünk azonban már a megszületésük pillanatában melegebb […]
Még több állás
Hello!
Eazy Digital is a new wave digital agency founded in Budapest. The largest division is Google and Facebook ad management.

„A vásárlóknak egyre fontosabb az edukáció” – interjú Pörzse Norberttel, a vágyaim.hu ügyvezetőjével

Nemrégiben hozták nyilvánosságra az Ország Boltja 2023 verseny eredményeit: ügyfelünk, a Vágyaim.hu mind a Minőség díj, mind pedig a Népszerűségi díj esetében az első helyet szerezte meg a saját kategóriájában. Vajon mi a siker titka? Depo Ecommerce Évkönyv & Toplista 2023 című magazinunkban többek között erről is beszélgettünk Pörzse Norbert ügyvezetővel.  Az internet hőskorában az […]

„A vásárlóknak egyre fontosabb az edukáció” – interjú Pörzse Norberttel, a vágyaim.hu ügyvezetőjével

Nemrégiben hozták nyilvánosságra az Ország Boltja 2023 verseny eredményeit: ügyfelünk, a Vágyaim.hu mind a Minőség díj, mind pedig a Népszerűségi díj esetében az első helyet szerezte meg a saját kategóriájában. Vajon mi a siker titka? Depo Ecommerce Évkönyv & Toplista 2023 című magazinunkban többek között erről is beszélgettünk Pörzse Norbert ügyvezetővel.  Az internet hőskorában az […]
Hello!
493 forgalmazó, 3 116 767 termék
Nálunk tényleg megtalálod amit keresel!
Iratkozz fel hírlevelünkre!
mehet
Copyrights © 2022 EAZY Digital
Adatvédelmi Tájékoztató